vriendelijk geholpen, goed geïnformeerd, heldere prijsindicatie, goede vakman bij ons thuis

Heel mooi op maat een stuk nieuwe vloer in de oude ingepast en fraai afgewerkt

Vanwege het verwijderen van oude en-suite deuren en bijbehorende kasten kwam er een gat vrij in onze Robijn vloer. Ipv een geheel nieuwe vloer voor te stellen vlocht Holland Parket heel precies en netjes nieuwe vloerdelen in het bestaande vloerpatroon. Na schuren en afwerking van de zo opgevulde vloer is niet meer te ontdekken wat ouder en wat nieuwere delen zijn.

Vakmanschap

Onze ervaring met Hollandparket is erg goed. Goede begeleiding bij productkeuze. Vriendelijke personeel Snelle levering en zelfs dan krijg je nog tips bij het zelf leggen van het parket. In 1 woord vakmanschap is meesterschap

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Holland Parket

Professioneel Vskmanschap

Komt afspraken na ** Doen wat ze beloven

Dank voor uw mooie beoordeling, we zijn er blij mee. Team Holland Parket

Fijn klantcontact en goede service. Vloer netjes gelegd.

Fijn dat u tevreden bent. Dank voor uw beoordeling. Team Holland Parket

Gelukkig toch goed gekomen

Op 21/10/20 50 m2 kambala parket besteld in showroom Ede te leggen op 27-28/1/21 op vloerverwarming, 29/1/21 was de verhuizing gepland. Op 26/1/21 's ochtends belde Holland Parket dat het parket pas in april geleverd zou worden. Grote consternatie. Ons werden alternatieven aangeboden die wel voorradig waren. We zijn direct naar de showroom in Ede gereden en hebben daar voor de duurdere teakhouten vloer gekozen die het meest in de buurt kwam van kambala en ons werd aangeboden voor de prijs van kambala. Het is keurig gelegd en we zijn er blij mee.

Zo is alles toch nog op z'n pootjes terecht gekomen. Fijn dat u tevreden bent. We wensen u veel woonplezier op uw vloer. Team Holland Parket

Behulpzaam personeel

We zijn tevreden over het advies en over de service. We hadden enkele plekken die we na het leggen niet netjes vonden en er waren te weinig afdeklatjes. We hebben toen anderhalve maand moeten wachten maar uiteindelijk is alles netjes in orde gemaakt.

Wij hebben hele prettige ervaringen ondervonden van offerte tot en met het leggen van de

Wij zijn uitstekend geholpen, de gemaakte afspraken zijn op een prettige wijze gerealiseerd. En de vloer ligt er mooi bij!

Dank voor uw mooie beoordeling. Team Holland Parket

Vaste klant

Tweede keer dat ze bij ons aan het werk zijn geweest. Nu voor de bovenverdieping. Fijn bedrijf, komt afspraken na en communiceert helder en levert mooi werk. Ik raad ze iedereen aan.

Fijn te horen dat het u wederom goed bevallen is met ons in zee te gaan. Veel plezier met uw vloer Team Holland Parket

Holland Parket kan ik iedereen aanbevelen.

Gewerkt volgens afspraak. We zijn zeer tevreden met het resultaat. Deskundig personeel.

Dank voor uw mooie beoordeling, we zijn er blij mee. Team Holland Parket

Alles was perfect!

Holland parket was professioneel, vriendelijk, alles werd op tijd gedaan. Onze kleine reparatie is direct en naar volle tevredenheid afgehandeld! We zullen Holland Parket aanbevelen aan anderen!

Dank voor de mooie beoordeling. We kunnen helaas niet zien wie u bent en wat we hebben gedaan, maar we zijn er blij mee! Team Holland-Parket.

Komen afspraken niet na

Begin december gebeld om een afspraak te maken. De man die we moesten hebben was er niet maar we zouden worden teruggebeld. Omdat dat niet gebeurde hebben we na een week zelf nog eens gebeld. En inderdaad, op 30 december, kwam er iemand van Holland parket. We hebben met hem uitvoerig onze wensen doorgesproken en we zouden een voorstel en offerte krijgen. Daar wachten we dus nu al bijna zes weken op. Kennelijk is een “zwevende” pvc vloer van 100 m2 een té groot project voor dit bedrijf.

Dag Marja, Dit verhaal verrast ons. Wij zijn inderdaad bij jullie geweest en hebben jullie wensen besproken. De wens was een merbau-kleur pvc dubbele visgraat. We hebben toe al gezegd dat dit niet in ons assortiment zit, maar beloofd even verder te zoeken bij andere leveranciers. Daarna hebben we je man gebeld en gezegd dat we echt niet iets dergelijks konden vinden. Het merk dat uw man noemde is iets wat in de bouwmarkt wordt verkocht en ook dit is niet meer leverbaar. We hebben toen gezegd dat we hierin helaas niets voor u kunnen beteken. Wij hebben een zeer grote collectie pvc-vloeren en willen u hierin graag helpen, maar de door u gewenste vloer zit daar niet bij. Dus daarmee eindigde ons contact. Wij stellen het op prijs dat u deze negatieve review wilt verwijderen. Vr. Groet Wijnand van Beek

Vertrouwde service

We zijn opnieuw erg tevreden over het werk van Holland Parket. De nieuwe laminaat vloer is strak gelegd.

Dag Edgar, Fijn om te horen dat je weer tevreden bent. Wim en Michel hebben ook lekker gewerkt en een mooie vloer gemaakt! Veel woonplezier gewenst Wijnand van Beek

prima!

Uitstekend!

Dank voor het mooie cijfer. Berend heeft ook prettig bij u gewerkt. Het feit de uw hond hem toch even in zijn broek moest pakken, doet daar niets aan af! Veel woonplezier op uw prachtige Wicanders "Wisewood" vloer. Vr. Groet, Bert-Jan

Prijs kwaliteit geweldig!

Verschillende keren een vloer gekocht, en altijd super tevreden! Super klantvriendelijk en super netjes qua werk, echt een aanrader voor iedereen.

Hallo Aly, Dank voor je mooie beoordeling. Het is ook deze keer weer een mooie stoere vloer geworden! Groet, Wijnand.

Klant gericht

Gewoon gedaan wat is afgesproken keurig netjes

Dank voor uw mooie beoordeling. Wij vinden het belangrijk om gemaakte afspraken goed na te komen. Daarom kunnen we al 33 jaar dit mooie vak uitoefenen!! Veel plezier met uw vloer. Wijnand van Beek

tevreden

goed werk geleverd

Mevrouw Philipse, Dank voor uw reactie. Ik geef het compliment door aan onze parketteur!

Vriendelijk, adequaat en kwalitatief goed

Voor de tweede keer bij ons geweest. Tweede keer moest op korte termijn en is goed gelukt door flexibele opstelling. Service, kwaliteit en nazorg gewoon allemaal goed.

Mijnheer van Duijn-Versteden, dank voor deze mooie review. Het was inderdaad even een uitdaging, maar alles is goed gegaan en goed overlegd met de overige werklieden.

Top service en kwaliteit

Wij hadden net een huis gekocht met een eiken herberg vloer dat zeker een opknap beurt nodig had. Net voor kerst 2020 is de vloer geschuurd en in de olie gezet. Resultaat is verbluffend. Zeer mooi geworden. Ook bedankt voor de vriendelijke service in de winkel en de heren die de vloer in 2 dagen hebben kunnen op leveren.

Dag mevrouw van Pelt, Dank voor deze mooie beoordeling. Wij hebben het contact ook als zeer plezierig ervaren en Berend heeft erg prettig bij u gewerkt. Fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel woonplezier. Hartelijke groet, Bert-Jan

Vloer weer als nieuw!

Recent onze grenen vloer laten schuren en lakken. Tevreden over het resultaat. De vloer ziet er weer als nieuw en strak uit. Omdat we door de natte lak niet meer het huis in konden voor 2 dagen, de sleutel etc. aan Holland Parket overgelaten. Huis is netjes achtergelaten toen we thuis kwamen. Minpunt: hoewel ons vantevoren is verteld dat het kan voorkomen dat een houten plint beschadigt raakt tijdens het schuren, is dit ons enorm tegengevallen. Bijna alle witgelakte houten plinten zijn ernstig beschadigd geraakt. Verbeterpunt: met ons is geen contact meer opgenomen nadat de klus af was. Omdat we elkaar niet meer hebben gezien was het fijn geweest nog even een belletje te krijgen of alles naar wens was en uitleg over het onderhouden van de vloer.

mooie aankoop, nare nasmaak

MOoie aankoop gedaan en daar blij mee. Erg ontevreden over de klantvriendelijkheid achteraf. Ik kwam twee dichte pakken vloerdelen terug brengen die over zijn. Maar dat werd niet terug genomen. Dat vond ik bijzonder on-klantvriendelijk. Maakt dat ik het bedrijf niet zo gauw zou aanprijzen bij vrienden.

Dag Mirjam, Wij hebben bij de verkoop gemeld dat Kurk en pvc-vloeren niet retour genomen kunnen worden ivm verschillende chargenummers. Bij zelf-leggen is het dus belangrijk het juiste aantal pakken te bestellen. Wij begrijpen dat het vervelend is nu 2 pakken over te houden, maar kunnen hier helaas niets aan doen, Gelukkig ben je erg tevreden over de vloer en we wensen je veel woonplezier. Vr. Groet, Wijnand van Beek

Helemaal gelukkig met de nieuwe kurkvloer

Het was een genoegen om te zien hoe vakkundig de vloer werd gelegd, nadat eerst besproken werd wat de beste legrichting zou zijn. Jullie advies pakte goed uit en we zijn bijzonder blij met het resultaat. Dorothee en Ger, uit Amsterdam

Dag Dorothee en Ger, Leuk dat jullie deze positieve revieuw plaatsen. Wij hebben ons contact ook als zeer prettig ervaren en onze parketteurs hebben het ook erg naar hun zin gehad! Veel woonplezier op jullie nieuwe vloer Hartelijke groet, Bert-Jan

Vakmensen die een schitterend resultaat afleveren.

Van het begin af aan hebben we een goed gevoel gehad bij Holland Parket. Duidelijke en snelle communicatie. De werkzaamheden verliepen zeer professioneel en alles werd keurig verzorgd opgeleverd. Het resultaat is een schitterende vloer!

Dank voor uw mooie beoordeling. Team Holland Parket

Prachtige vloer, goede service!

Erg tevreden. Goed geholpen, snelle levering en heel blij met onze vloer.

Dank voor uw prachtige beoordeling. We wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer Team Holland Parket.

Klantvriendelijke ontvangst in de winkel, en goed de tijd genomen om te adviseren.

Perfect gelegd en afgewerkt. Vriendelijk personeel.

Dank voor uw mooie beoordeling. We wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer. Team Holland Parket