Goede en deskundige advisering en uitvoering

Onze parket vloer is aangelegd. Vervolgens met de bestaande vloer geschuurd en in de olie gezet: het is een prachtig geheel. De kleur lijkt iets af te wijken van de staal die we gezien hebben, maar sluit -verrassend genoeg- goed aan bij de overige kleuren van ons huis! Deskundig en volgens afspraak gewerkt.

Zeer professioneel personeel aan het werk gezien. Zowel tijdens egaliseren en leggen pvc vloer.

Dank voor uw prachtige beoordeling. We wensen u veel plezier op uw nieuwe PVC vloer. Team Holland Parket

prima bedrijf!

Goed geadviseerd en vakkundig gelegd

Dank voor uw mooie review Met vriendelijke groet, Team Holland Parket

Zorgvuldig meer dan wordt gevraagd

Vriendelijk, en meedenkende vloerleggers. Bijna perfectionistisch. Extra handelingen die niet van te voren waren afgesproken.

Dag mijnheer Wiersema, Dank voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel woonplezier op uw mooie pvc-vloer. Ik zal uw compliment aan Geert en Ruben doorgeven!

Hele fijne service. Mensen die met je meedenken, ze leveren goed kwalitatief materiaal en ze komen hun afspraken netjes na. Precies zoals gewenst.

Dag mevrouw Verwaal, Dank u voor de positieve beoordeling. Wij wensen u veel woonplezier op uw nieuwe Eiken parketvloer. Ik zal Marco het compliment overbrengen. Vr. Groet, Bert-Jan

Goed advies van prima vakmensen

In de winkel en later bij het bezoek aan ons huis zijn we prima geadviseerd in de keuze voor een vloer. De parketteurs waren vriendelijke hardwerkende medewerkers. Ze hebben de vloer uitstekend gelegd.

Fijn dat u zo tevreden bent mijnheer Munneke, Het was een grote klus, en Nick en Michel vonden het erg prettig werken! Dank voor deze mooie beoordeling. Wij zullen het aan onze mannen doorgeven.

de reparatie van mijn parketvloer heeft zeker het beoogde effect gehad, hij is weer prachtig!

Opname van de werkzaamheden vriendelijk en duidelijk, aardige en terzake kundige reparateur en prima afwerking binnen de gestelde periode.

Dag mijnheer Tabernal, Hartelijk dank voor de mooie recentie. Het was een uitdagende klus, Wouter heeft er inderdaad weer iets heel moois van gemaakt. Ik geef het compliment aan hem door. Vr. Groet Wijnand van Beek

goede service

erg blij met de goede service. vloer is vakkundig gedaan door een ervaren en vriendelijke medewerker. Het enige wat wij iets minder mooi vinden is dat de vloer wat "rossiger" is geworden. Bij het schuren was het niet zo, en met de olie wel. Of het nou daarmee iets te maken had, weten wij niet. verder zijn wij echt wel tevreden.

Dag Joanna, Dank je voor deze mooie beoordeling. We zijn er blij mee. De rossige gloed die je ziet, zit in het hout. Dat is normaal. Wanneer de vloer wat verkleurd, de komende paar maanden, zal hij wat vergelen en is de rossige tint weg. Wij wensen je veel woonplezier op0 de gerenoveerde vloer. Wijnand van Beek

Prima, zoals het hoort

Dank voor de goede beoordeling mijnheer Veldhuizen. We hebben het compliment aan onze parketteur Wouter doorgegeven. Veel woonplezier op uw mooie visgraatvloer Wijnand van Beek

goed gelegd en van te voren netjes onze vloer geëgaliseerd.

Het enige wat ik heb gemist is wat informatie over het onderhouden van de vloer. Ook geen niets om te onderhouden achtergelaten.

Dag Bea, Dank voor je mooie beoordeling. Zijn we blij mee. We hebben inmiddels contact gehad en ik breng de onderhoudsproducten uiteraard gratis even bij je. Wij als team van Holland-Parket wensen je veel plezier met je mooie Kurkvloer. Bert-Jan

Fantastisch mooi trap gekregen en ouderwets vakwerk tegen de prijs van standaard houten overzettreden.

Dag mijnheer van der Meiden, Fijn dat u tevreden bent over de gerenoveerde trap. Wij gebruiken inderdaad niet de simpele overzettreden maar bekleden de trap met 9mm massief Eiken planken, die we dan ter plaatse schuren en afwerken in de gewenste kleur. Dat onderscheid de vakman van de beunhaas zullen we maar zeggen. We geven uw complimenten door aan Wouter. Vriendelijke groet Wijnand van Beek

Er is vakwerk afgeleverd

Er is uitstekend werk verricht door de twee vaklieden van Hollandparket. Alle afspraken zijn correct nagekomen. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat. Fam G.Laurens uit Ede.

Dag Gert, Dank voor je mooie beoordeling. Martin heeft ook erg prettig bij jullie gewerkt en is blij met je compliment. Veel plezier met jullie gerenoveerde vloer. Groet, Wijnand van Beek

Geweldige trap, vakmanschap te top voor goede prijs

Had trap eerst willen laten doen door een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in traprenovatie. Niet gedaan vanwege allerlei toeters en bellen bij de offerte (kleine lettertjes). Toen bedacht dat een parketteur het misschien ook zou willen komen doen. Zo bij Holland Parket terecht gekomen. Resultaat mag er zijn. Prima maatwerk en vakmanschap. Trap is bekleed met massief 9 mm dik eiken. Op de millimeter nauwkeurig en dat tegen een goede prijs (niet duurder dan een renovatie cowboy). Prettige en vriendelijke parketteur en duidelijk een berg aan ervaring. We zijn heel blij met het resultaat. Maatwerk en handwerk en niet duurder dan overzettreden uit de fabriek.

Dank voor deze super mooie beoordeling Bert! Onze Wouter vindt dit soort traprenovaties ook super leuk om te doen. En dat zie je aan het resultaat. Bedankt voor het vertrouwen en we wensen jullie nog lang plezier van de "nieuwe" trap. Groet, Team Holland-Parket

Niet geheel vlekkeloos

Door de drukte moest ik best even wachten op een online offerte maar na een belletje was de offerte er binnen twee dagen. Uiteindelijk uit het grote assortiment laminaat gekozen wat het beste bij ons paste met als bijkomend voordeel dat deze goedkoper uitviel dan waar men vanuit was gegaan. Helaas door interne communicatie was dit voordeel in eerste instantie niet aan ons doorberekend wat wel een beetje slordig is. Natuurlijk konden de plinten niet ontbreken en die wilden we graag in het hoogglans wit hebben.... wilden want bij plaatsing bleken het geen hoogglans plinten maar enkel gegronde plinten te zijn. Bij de nalevering van de meter plint die te weinig was besteld hebben ze gelijk de puntjes op de i gezet wat betreft de afwerking. Uiteindelijk is alles netjes afgehandeld maar ik kan nou niet zeggen dat alles vlekkeloos is verlopen vandaar mijn drie sterren. Er is zeker ruimte voor verbetering.

Dag Robert, Dank voor je revieuw. Gelukkig positief, met wel een paar kritische opmerkingen. Daar leren we van! Veel woonplezier op jullie mooie Laminaatvloer. Wijnand van Beek

Prima werk geleverd

Vriendelijk, toegankelijk en vakkundig persoon. Kurkvloer ligt er naar volle tevredenheid prachtig in.

Dag mijnheer Plaizier, Dank voor deze mooie beoordeling. Wim is blij met uw compliment! Vr. Groet, Wijnand van Beek

Mooi geworden, prettig samengewerkt

Onze vloer is weer prachtig geworden! Dankzij de kennis en ervaring van Wouter, een medewerker van jullie. Hij is bekwaam, prettig om mee samen te werken.

Hallo Ingrid, Fijn dat je zo tevreden bent met je gerenoveerde vloer. We geven de complimenten door aan Wouter en zijn collega

vriendelijk geholpen, goed geïnformeerd, heldere prijsindicatie, goede vakman bij ons thuis

Dag Jaap, Bedankt voor je mooie cijfer 10! Dat is voor ons de bevestiging dat we het goed doen. Vr. Groet Wijnand van Beek

Heel mooi op maat een stuk nieuwe vloer in de oude ingepast en fraai afgewerkt

Vanwege het verwijderen van oude en-suite deuren en bijbehorende kasten kwam er een gat vrij in onze Robijn vloer. Ipv een geheel nieuwe vloer voor te stellen vlocht Holland Parket heel precies en netjes nieuwe vloerdelen in het bestaande vloerpatroon. Na schuren en afwerking van de zo opgevulde vloer is niet meer te ontdekken wat ouder en wat nieuwere delen zijn.

Dag mijnheer van Veldhuizen, Dank voor deze mooie revieuw. Dit soort reparaties is altijd een mooie uitdaging en we zijn daarom ook net als u heel blij met het resultaat. Ook Wouter was zelf erg tevreden hiermee en wil u bedanken voor het prettige contact. Team Holland-Parket

Vakmanschap

Onze ervaring met Hollandparket is erg goed. Goede begeleiding bij productkeuze. Vriendelijke personeel Snelle levering en zelfs dan krijg je nog tips bij het zelf leggen van het parket. In 1 woord vakmanschap is meesterschap

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Holland Parket

Professioneel Vskmanschap

Komt afspraken na ** Doen wat ze beloven

Dank voor uw mooie beoordeling, we zijn er blij mee. Team Holland Parket

Fijn klantcontact en goede service. Vloer netjes gelegd.

Fijn dat u tevreden bent. Dank voor uw beoordeling. Team Holland Parket

Gelukkig toch goed gekomen

Op 21/10/20 50 m2 kambala parket besteld in showroom Ede te leggen op 27-28/1/21 op vloerverwarming, 29/1/21 was de verhuizing gepland. Op 26/1/21 's ochtends belde Holland Parket dat het parket pas in april geleverd zou worden. Grote consternatie. Ons werden alternatieven aangeboden die wel voorradig waren. We zijn direct naar de showroom in Ede gereden en hebben daar voor de duurdere teakhouten vloer gekozen die het meest in de buurt kwam van kambala en ons werd aangeboden voor de prijs van kambala. Het is keurig gelegd en we zijn er blij mee.

Zo is alles toch nog op z'n pootjes terecht gekomen. Fijn dat u tevreden bent. We wensen u veel woonplezier op uw vloer. Team Holland Parket

Behulpzaam personeel

We zijn tevreden over het advies en over de service. We hadden enkele plekken die we na het leggen niet netjes vonden en er waren te weinig afdeklatjes. We hebben toen anderhalve maand moeten wachten maar uiteindelijk is alles netjes in orde gemaakt.

Dag Judith, Gelukkig is alles uiteindelijk goed opgelost. Nogmaals onze excuses dat het langer duurde als bij ons gebruikelijk. Veel plezier met je nieuwe vloer Wijnand van Beek

Wij hebben hele prettige ervaringen ondervonden van offerte tot en met het leggen van de

Wij zijn uitstekend geholpen, de gemaakte afspraken zijn op een prettige wijze gerealiseerd. En de vloer ligt er mooi bij!

Dank voor uw mooie beoordeling. Team Holland Parket

Vaste klant

Tweede keer dat ze bij ons aan het werk zijn geweest. Nu voor de bovenverdieping. Fijn bedrijf, komt afspraken na en communiceert helder en levert mooi werk. Ik raad ze iedereen aan.

Fijn te horen dat het u wederom goed bevallen is met ons in zee te gaan. Veel plezier met uw vloer Team Holland Parket