Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding en een top service na aankoop.

Ze leveren vakwerk

Zowel in het adviesgesprek als bij de uitvoering, wordt duidelijk dat je hier te maken hebt met specialisten die hun vak verstaan.

Vaklui, goeie service. Fijn bedrijf.

Van het eerste advies tot en met de afwerking prima. Wij zijn blij met onze nieuwe vloer.

Professioneel en correct

Afgelopen week is onze parket vloer geschuurd en in de olie gezet door Michel. Aardige gast met veel ervaring. Hij deed zijn werk nauwgezet en informeerde ons wat hij ging doen en waarom. Een pluspunt was dat hij met ons meedacht. We hebben in de achterliggende jaren vaker met Holland Parket zaken gedaan en ook nu weer een prima ervaring. We kunnen hen dan ook van harte aanbevelen.

Een nieuwe keuken en daarom wilde ik een stukje hout uitzagen van de bestaande parketvloer en in de keuken PVC. Het moest allemaal in etappes en tussendoor gebeuren. Maar mijn petje af voor hoe het gelopen is. Afspraken zijn nagekomen, prima werk geleverd door de heren (iets extra’s doen was geen probleem) en zelfs een week na het leggen van het PVC is er nog iemand gekomen om de houten vloer bij te werken. Chapeau!

zeeeeeeeer goed

vakmensen

Vloer ligt er keurig netjes in.

Iets minder tevreden over plakplinjes rond de kozijnen.

Hele maal goed.

Het hele proces klopte. Een prachtige pvc visgraat vloer met een strakke zwarte bies. De prijs was goed. De uitvoering door uitstekende vakmensen en de planning was optijd.

De mooiste vloer van Nederland

We hebben begin dit jaar de sleutel van onze nieuwe woning gekregen. Met het idee van verduurzaming van de ondervloer en het leggen van een nieuwe parketvloer brachten we een bezoek aan de winkel in Amersfoort. Hier zijn we goed ontvangen en werd er gelijk meegedacht in onze behoeften. Dit gaf vertrouwen en de doorslag voor onze keuze. Na een traject van een aantal maanden van verbouwen kijken we zeer positief terug op de samenwerking. Bert-Jan, Bart en alle partners van Holland Parket hartelijk dank voor het meedenken, harde werk en prachtige einderesultaat.

Prachtige vloer en fijne mensen

Voor mijn nieuwbouwappartement heb ik gekozen voor een visgraat parketvloer bij Holland Parket. Ik ben een keer bij ze binnengestapt in Amersfoort om hierover te informeren en ik kreeg een goede indruk en duidelijk advies. Ook de prijs vond ik prima. Het is niet goedkoop, maar zeker niet te duur in vergelijking met sommige andere aanbieders. Bij de kijkdag van de woning kwamen ze langs met verschillende afwerkingen en kleuren en zo heb ik de juiste kleur van de vloer kunnen kiezen. Ze werken met eigen leggers die in dienst zijn. Ze zijn dus zelf verantwoordelijk voor het hele proces. Dit hebben ze echt netjes gedaan. Alle medewerkers (zowel in de winkel als de leggers) waren prettig in het contact. Ten slotte het eindresultaat: het is echt een prachtige vloer geworden! Je zult geen spijt krijgen als je hier je vloer koopt!

Vakkkundig werk geleverd

Dit bedrijf is een aanrader. Er wordt tijd en aandacht aan het werk besteed, echt vakwerk. Afspraken worden nagekomen

Uitstekende communicatie en uitvoering werkzaamheden

Uitstekende communicatie en uitvoering werkzaamheden

Parket mooi geschuurd!

Afspraak op korte termijn kunnen maken. Vriendelijke mensen, zowel het eerste contact als de schuurders. Schuren is tegenwoordig bijna stofloos. Resultaat is weer een mooie ‘blonde’ vloer!

excellent service and very high quality flooring

We needed new flooring in an entire flat - a large sitting room and three bedrooms. Holland Parket did this in less than a week. They arrived exactly at the agreed time, had all the right materials, removed the old flooring and took it away, and installed the new flooring. We chose wooden floors for the sitting room, and laminate flooring for the bedrooms. The quality of both is very high. We are very happy with the new floors, which are beautiful. Holland Parket also made good suggestions about skirting boards. This was a very good experience and we recommend the company strongly. The installation of flooring needs to be done professionally and we knew that Holland Parket has experienced staff members to do this well.

Dat deze service nog mogelijk is, geweldig!

In een land waar je niet weet wie zijn werk goed doet of of er een rommeltje van maakt, en je afhankelijk bent van adviezen van anderen, is Holland Parket Amersfoort een bijzonder goede uitzondering. Zeer klant vriendelijk, aardig voor de klant, meedenkend en vakmanschap ondereen dak. Groot Compliment!

De verwachtingen Volledig waar gemaakt

Recent onze hallen laten egaliseren en pvc daarop laten leggen en onze houten vloer laten schuren en opnieuw in de olie gezet.daarnaast alle plinten in huis geplaatst. Wij zijn zeer tevreden hierover. Jullie hebben vakwerk geleverd voor een schappelijke prijs. Ik zal jullie zeker aanbevelen.

Fantastisch mooie reparatie aan onze mooie vloer

Ons mooie parket was door een stom klus ongeval kapot gegaan. Het is door Holland Parket mooi gerepareerd. De vloer was trouwens ook al van Holland Parket. Monteur was vakkundig, kon goed luisteren dacht mee en was bovendien ontzettend aardig.

Vloer weer prima opgeknapt!

En attente service

Prettige service en kwaliteit

Wi hebben de vriendelijkheid en flexibiliteit van de mensen bij Holland Parket bijzonder gewaardeerd. Daarnaast is het leggen van de PVC vloer deskundig gebeurd

Vloer weer als nieuw!

Alles volgens afspraak, netjes en zorgvuldig, vloer (visgraat, robijn) weer als nieuw! En niet onbelangrijk: Een waterdichte "partytent" voor opslag meubilair. Service van de zaak.

Super, vriendelijk personeel, ziet er fantastisch uit, alles keurig opgeruimd.

Zie bovenstaand bericht

Vriendelijke mensen die goed werk leveren

Van het contact in de winkel en telefonisch tot de mannen die al het werk hebben gedaan, steeds zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen met vragen. De ondervloer is keurig hersteld na het aanleggen van vloerverwarming en de nieuwe pvc vloer ziet er fantastisch uit! Enige puntje van verbetering is de communicatie en het nakomen van afspraken over hoe laat wordt begonnen met werkzaamheden.

Prima werk geleverd en afspraken zijn goed nagekomen.

Alle werkzaamheden zijn goed, heel netjes en op tijd uitgevoerd.

Prachtige vloeren en afwerking

In mijn nieuwbouwhuis heb ik de vloeren van alle verdiepingen laten leggen door Holland Parket. Er wordt uitgebreid meegedacht naar de woonwensen en de communicatie van offerte tot levering is uitstekend en altijd vriendelijk. We hebben nu prachtige vloeren in alle slaapruimtes afgewerkt met hoge plinten. De nazorg is ook erg goed bevallen. Er moest bijvoorbeeld meerdere keren op verschillende kamers later plinten gelegd worden, dat wordt dan netjes ingepland en uitgevoerd. Dank Holland Parket!

Vooraf duidelijke afspraken, mooi gerenoveerde vloer.

Geoliede vloer geschuurd. Waterschade hersteld en vloer 3 x gelakt. Ziet er weer als nieuw uit.

Ericalaan 10

6711 MZ Ede