Professioneel en correct

Afgelopen week is onze parket vloer geschuurd en in de olie gezet door Michel. Aardige gast met veel ervaring. Hij deed zijn werk nauwgezet en informeerde ons wat hij ging doen en waarom. Een pluspunt was dat hij met ons meedacht. We hebben in de achterliggende jaren vaker met Holland Parket zaken gedaan en ook nu weer een prima ervaring. We kunnen hen dan ook van harte aanbevelen.

Een nieuwe keuken en daarom wilde ik een stukje hout uitzagen van de bestaande parketvloer en in de keuken PVC. Het moest allemaal in etappes en tussendoor gebeuren. Maar mijn petje af voor hoe het gelopen is. Afspraken zijn nagekomen, prima werk geleverd door de heren (iets extra’s doen was geen probleem) en zelfs een week na het leggen van het PVC is er nog iemand gekomen om de houten vloer bij te werken. Chapeau!

zeeeeeeeer goed

vakmensen

Dank voor dit mooie cijfer mijnheer Kraayma. Bart heeft een mooie PVC-Dryback bij u gelegd, compleet met nieuwe plinten. Wij wensen u veel woonplezier op uw nieuwe vloer. Ik zal uw compliment aan hem doorgeven. Team Holland-Parket

Vloer ligt er keurig netjes in.

Iets minder tevreden over plakplinjes rond de kozijnen.

Dag Brand, Dank voor je beoordeling. We hebben je hele nieuwe woning voorzien van een mooie Laminaatvloer en ook de trap daarmee bekleed. We weten dat je liever geen plakplintjes om de kozijnen wilde, maar dat is nu eenmaal noodzakelijk. We zullen toch nog even bij je langskomen om te kijken of er iets aan veranderd kan worden, maar de vloer heeft nou eenmaal ruimte nodig om te "werken" en dit moet zo worden afgewerkt. Wij wensen jullie veel woonplezier in jullie nieuwe huis. Team Holland-Parket

Hele maal goed.

Het hele proces klopte. Een prachtige pvc visgraat vloer met een strakke zwarte bies. De prijs was goed. De uitvoering door uitstekende vakmensen en de planning was optijd.

De mooiste vloer van Nederland

We hebben begin dit jaar de sleutel van onze nieuwe woning gekregen. Met het idee van verduurzaming van de ondervloer en het leggen van een nieuwe parketvloer brachten we een bezoek aan de winkel in Amersfoort. Hier zijn we goed ontvangen en werd er gelijk meegedacht in onze behoeften. Dit gaf vertrouwen en de doorslag voor onze keuze. Na een traject van een aantal maanden van verbouwen kijken we zeer positief terug op de samenwerking. Bert-Jan, Bart en alle partners van Holland Parket hartelijk dank voor het meedenken, harde werk en prachtige einderesultaat.

Hallo Rick, Wat hebben we een mooi project voor jullie mogen realiseren in de afgelopen maanden. Ook wij zijn trots op het eindresultaat wat we samen met onze partners voor jullie neergezet hebben. Houten ondervloer eruit. Nieuwe cementvloer met vloerverwarming erin. Open keuken gecreëerd door het verwijderen van een draagmuur. En als kers op de taart een prachtige eiken Hongaarse punt vloer welke bij de winterdag ook nog eens lekker warm wordt. Nogmaals dank voor het fijne contact, de leuke samenwerking en jullie complimenten in het hele traject. Heel veel plezier in jullie nieuwe "paleisje" en mocht jullie ons in de toekomst weer nodig hebben weten jullie ons te vinden. Vriendelijke groet, Bert-Jan

Prachtige vloer en fijne mensen

Voor mijn nieuwbouwappartement heb ik gekozen voor een visgraat parketvloer bij Holland Parket. Ik ben een keer bij ze binnengestapt in Amersfoort om hierover te informeren en ik kreeg een goede indruk en duidelijk advies. Ook de prijs vond ik prima. Het is niet goedkoop, maar zeker niet te duur in vergelijking met sommige andere aanbieders. Bij de kijkdag van de woning kwamen ze langs met verschillende afwerkingen en kleuren en zo heb ik de juiste kleur van de vloer kunnen kiezen. Ze werken met eigen leggers die in dienst zijn. Ze zijn dus zelf verantwoordelijk voor het hele proces. Dit hebben ze echt netjes gedaan. Alle medewerkers (zowel in de winkel als de leggers) waren prettig in het contact. Ten slotte het eindresultaat: het is echt een prachtige vloer geworden! Je zult geen spijt krijgen als je hier je vloer koopt!

Hallo Steven, Wat een mooie beoordeling!! Vorig jaar juli alweer dat je aangaf het leggen van de vloer door ons te willen laten doen. En nu was het dan eindelijk zover. Na het schuren en primeren van de anhydriet ondervloer met vloerverwarming heeft Bart een mooie eiken visgraatvloer in de Smoke kleur voor je gelegd afgewerkt met een strakke RAL9010 MDF-plint. Geniet van je vloer welke in de winterperiode heerlijk verwarmd wordt door de vloerverwarming in je appartement. Dank voor het vertrouwen en het leuke contact. Hartelijke groet, Bert-Jan en Bart

Vakkkundig werk geleverd

Dit bedrijf is een aanrader. Er wordt tijd en aandacht aan het werk besteed, echt vakwerk. Afspraken worden nagekomen

Dank voor deze mooie beoordeling mevrouw Stassen. Dit was de vijfde opdracht die we voor u mochten uitvoeren! We zijn erg blij met uw trouwe klandizie! Ik zal uw complimenten aan Wim overbrengen. Tot de volgende keer!!

Uitstekende communicatie en uitvoering werkzaamheden

Uitstekende communicatie en uitvoering werkzaamheden

Dank je voor deze mooie beoordeling Timo. Het is vooral leuk dat we eerst de vloer bij je vader in Ede hebben mogen doen en toen hij erg tevreden was heeft hij ons bij jou geadviseerd. Ik geef je compliment aan Bart door. Groet, Bert-Jan

Parket mooi geschuurd!

Afspraak op korte termijn kunnen maken. Vriendelijke mensen, zowel het eerste contact als de schuurders. Schuren is tegenwoordig bijna stofloos. Resultaat is weer een mooie ‘blonde’ vloer!

Dag Lydia, Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons werk. Michiel en Bart hebben de oude vloer gerenoveerd zodat je er weer jaren tegen kunt. En helemaal leuk dat we nu ook de vloer bij je dochter mogen gaan opknappen. Groeten, Bert-Jan

excellent service and very high quality flooring

We needed new flooring in an entire flat - a large sitting room and three bedrooms. Holland Parket did this in less than a week. They arrived exactly at the agreed time, had all the right materials, removed the old flooring and took it away, and installed the new flooring. We chose wooden floors for the sitting room, and laminate flooring for the bedrooms. The quality of both is very high. We are very happy with the new floors, which are beautiful. Holland Parket also made good suggestions about skirting boards. This was a very good experience and we recommend the company strongly. The installation of flooring needs to be done professionally and we knew that Holland Parket has experienced staff members to do this well.

Dear Mr Amrine, Thank you very much for the kind words about the work we have done. After we have removed and disposed of all existing floors we have been able to lay a beautiful wooden,- and laminate floor for you. We wish you a lot of living pleasure and will pass on your compliments to Michel. Kind regards, Holland Parket Bert-Jan

Dat deze service nog mogelijk is, geweldig!

In een land waar je niet weet wie zijn werk goed doet of of er een rommeltje van maakt, en je afhankelijk bent van adviezen van anderen, is Holland Parket Amersfoort een bijzonder goede uitzondering. Zeer klant vriendelijk, aardig voor de klant, meedenkend en vakmanschap ondereen dak. Groot Compliment!

Hallo meneer en mevrouw van der Maas, Hoe vervelend schade aan de vloer door vocht ook is, wij zien het als uitdaging om dit zo onzichtbaar mogelijk te herstellen. Nadat het bestellen van het Guatamba ( Ivoor ) gelukt was mocht Wouter al zijn ervaring gebruiken voor het repareren, schuren en lakken van uw vloer. De band en puperhart bies in de keuken ook gelijk voor u aangepast. Al met al weer een plaatje van een vloer geworden. En wat leuk om ook hier terug te lezen hoe blij u bent met het eindresultaat en ons Holland Parket Team. Wij wensen u weer jaren woonplezier ! Vriendelijke groet, Bert-Jan

De verwachtingen Volledig waar gemaakt

Recent onze hallen laten egaliseren en pvc daarop laten leggen en onze houten vloer laten schuren en opnieuw in de olie gezet.daarnaast alle plinten in huis geplaatst. Wij zijn zeer tevreden hierover. Jullie hebben vakwerk geleverd voor een schappelijke prijs. Ik zal jullie zeker aanbevelen.

Hallo Leo, Dank voor de mooie beoordeling. Je had ons de complimenten telefonisch ook al overgebracht, wordt zeer gewaardeerd. Dankjewel. Ook door jouw eigen werk weet je dat kwaliteit leveren en afspraken nakomen belangrijk heel belangrijk is. Mede daardoor mag Holland Parket dit mooie vak al meer dan 35 jaar uitvoeren. Heel veel plezier van jullie PVC-tegels in de hallen en geschuurde en geoliede vloer in de woonkamer. Vriendelijke groet namens ons hele team, Bert-Jan & Wim

Fantastisch mooie reparatie aan onze mooie vloer

Ons mooie parket was door een stom klus ongeval kapot gegaan. Het is door Holland Parket mooi gerepareerd. De vloer was trouwens ook al van Holland Parket. Monteur was vakkundig, kon goed luisteren dacht mee en was bovendien ontzettend aardig.

Dag Lydia, Fijn om te lezen dat de reparatie goed is uitgevoerd. Wouter heeft een aantal planken verspreid over de hele vloer uitgehakt en vervangen. En vakman als hij is, je ziet er niets meer van! Ik geef het compliment aan hem door. Groet, Wijnand van Beek

Vloer weer prima opgeknapt!

En attente service

Goedemorgen Ron, Fijn te horen dat u alles van begin tot eind goed ervaren heeft. (Michiel heeft er weer een mooie vloer van gemaakt.) Daar zijn we blij mee en dat is ook onze insteek. We wensen u veel woonplezier op uw vernieuwde parketvloer. Met vriendelijke groet, Mary Borgers

Prettige service en kwaliteit

Wi hebben de vriendelijkheid en flexibiliteit van de mensen bij Holland Parket bijzonder gewaardeerd. Daarnaast is het leggen van de PVC vloer deskundig gebeurd

Goedemorgen Jaap, Dank voor deze mooie beoordeling. We geven de complimenten door aan Michiel. Wensen u veel woonplezier op uw nieuwe vloer. Vriendelijke groet, Mary Borgers

Vloer weer als nieuw!

Alles volgens afspraak, netjes en zorgvuldig, vloer (visgraat, robijn) weer als nieuw! En niet onbelangrijk: Een waterdichte "partytent" voor opslag meubilair. Service van de zaak.

Hallo Kees, Dank voor de mooie woorden en het mooie cijfer. Inmiddels laat Wouter al meer dan 25 jaar binnen Holland Parket zien hoe je een vloer tot in de puntjes renoveert. Leuk dat we dit ook bij u thuis hebben mogen laten zien. Wij wensen u weer veel woonplezier op de vernieuwde Robijn vloer. Vriendelijke groet, Bert-Jan

Super, vriendelijk personeel, ziet er fantastisch uit, alles keurig opgeruimd.

Zie bovenstaand bericht

Dag Aart, Dank voor de mooie beoordeling. We hebben een mooie kurkvloer met pvc-toplaag mogen leggen, Wouter en Albert Hebben er iets moois van gemaakt. Ik zal de pluim aan hen doorgeven. Veel woonplezier op de nieuwe vloer Wijnand van Beek

Vriendelijke mensen die goed werk leveren

Van het contact in de winkel en telefonisch tot de mannen die al het werk hebben gedaan, steeds zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen met vragen. De ondervloer is keurig hersteld na het aanleggen van vloerverwarming en de nieuwe pvc vloer ziet er fantastisch uit! Enige puntje van verbetering is de communicatie en het nakomen van afspraken over hoe laat wordt begonnen met werkzaamheden.

Goedemorgen Ingrid, Dank voor deze mooie woorden. Wij zullen dit aan de desbetreffende persoon vertellen. Ook zullen we de woorden over onze communicatie serieus nemen. We gaan hier zeker mee aan de slag. We wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer. Team Holland Parket

Prima werk geleverd en afspraken zijn goed nagekomen.

Alle werkzaamheden zijn goed, heel netjes en op tijd uitgevoerd.

Hallo mevrouw Groeneweg, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over alles wat wij voor u hebben mogen doen. De "oude" vloer en radiatoren verwijderd en afgevoerd. Vloerverwarming aangelegd en aangesloten. Egaliseren en het leggen van een nieuwe PVC-vloer inclusief mooie witte plinten. Met het weer ophalen van de afvalcontainer was alles afgerond en voor u tijd om weer in te richten en te genieten van uw heerlijk behagelijk warme PVC-vloer. En dat alles in anderhalve week tijd, ontzorgen noemen we dat. Nogmaals dank voor het vertrouwen, Vriendelijke groet Bert-Jan

Prachtige vloeren en afwerking

In mijn nieuwbouwhuis heb ik de vloeren van alle verdiepingen laten leggen door Holland Parket. Er wordt uitgebreid meegedacht naar de woonwensen en de communicatie van offerte tot levering is uitstekend en altijd vriendelijk. We hebben nu prachtige vloeren in alle slaapruimtes afgewerkt met hoge plinten. De nazorg is ook erg goed bevallen. Er moest bijvoorbeeld meerdere keren op verschillende kamers later plinten gelegd worden, dat wordt dan netjes ingepland en uitgevoerd. Dank Holland Parket!

Hallo Tjing, Bedankt voor je mooie cijfer en de complimenten. Altijd leuk om te horen dat alles naar wens is verlopen, daar doen we het voor. En vanzelfsprekend komen wij graag een keer terug voor het plaatsen van een laatste plintje. Zo kunnen we ervoor zorgen dat ook deze perfect aansluit tegen bijvoorbeeld de nieuwe keuken. We geven de complimenten door aan de jongens die van de woonkamer tot en met de zolder plaatjes van PVC en laminaatvloeren voor jullie hebben mogen maken. Heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning. Groeten, Bert-Jan Jurling

Vooraf duidelijke afspraken, mooi gerenoveerde vloer.

Geoliede vloer geschuurd. Waterschade hersteld en vloer 3 x gelakt. Ziet er weer als nieuw uit.

Hallo Arno, Dank voor deze mooie cijfers! Wouter heeft je Afzelia parketvloer gerepareerd en door de afwerking zijn mooie sjieke uitstraling weer teruggegeven. We hopen dat je er weer jaren van kunt genieten. Groet, Bert-Jan

Vriendelijk personeel en de vloer is keurig netjes gelegd.

Om de vloer beter te kunnen uitzoeken, konden we we2 platen meenemen, waaruit we wilden kiezen. Het personeel is zeer vriendelijk. De vloer is prachtig en heel erg netjes gelegd. Alles ook schoon achter gelaten. Goede ervaring gehad.

Dag Gerrit, Dank voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat iedereen erg vriendelijk was en de vloer erg netjes is gelegd. Dat is ook de reden dat al onze medewerkers in vaste dienst zijn en daardoor betrokken zijn bij ons bedrijf! Ik geef de complimenten aan onze verkoop en aan Michel onze vloerlegger door. Vriendelijke groet Wijnand van Beek

PRIMA WERK GELEVERD

GOED PLANNING, DE JUISTE VOLGORDE,PRIMA UITVOERING. NETJES AFGEWERKT ,GOED OPGELEVERD EN OP TIJD OPGELEVERD VOLGENS DE PLANNING EN DAT VIND IK TOP WERK.

Dag mijnheer en mevrouw Rahman, Dank voor de mooie beoordeling. Daar doen we het voor! Het was een grote uitdagende klus. Ruim 100 m² verouderde "tapis"visgraat met alle mogelijke stukjes versiering / vakwek en dan alles rondom afwerken met mooie hoge plinten. Wij zijn er trots op! Veel woonplezier op deze prachtige vloer. Bert-Jan en Wim.

Waterschade snel verholpen

Laminaat van ruim 9 jaar oud bolde op door waterschade. Snel gerepareerd door stukje inkorten en wat nieuwe plintjes. Is weer als nieuw.

Dag Hugo, Dank voor je beoordeling. Tja, wanneer we kunnen helpen om iets eenvoudig op te lossen in plaats van een nieuwe vloer te leggen vinden we dat een eerlijk advies. Zo gezegd, zo gedaan!

Ericalaan 10

6711 MZ Ede