Oplossingsgericht , behulpzaam en vriendelijk

Altijd goed advies en goede service

Verschoor in H.I.Ambacht is voor ons een vertrouwd adres geworden. waar we, als het nodig is graag op terug vallen. Goede service en goede monteurs leveren meer voordeel op dan het onderste uit de kan wat je ver-af gaat halen.

Top service, kwaliteit tegen redelijke prijs

Wij zijn al jaren klant bij Verschoor. Wij kopen er alles waar een stekker aan zit en waar geen muziek uit komt :-) DE prijs is concurrerend en de kwaliteit en service zijn super.

goede servies

Ze brengen alles zo snel mogelijk .Nemen de oude mee. En installeren het gelijktijdig

Geweldig bedrijf

Vaatwasser was kapot,prijs opgevraagd,iemand kwam langs om te kijken zonder voorrijkosten en na reparatie was de prijs lager dan de geschatte prijs, en wat zeggen ze ? Prijs van de onderdelen was lager dan verwacht, ben je dan eerlijk of niet ? Geweldig en wat een service,heb bij anderen Verschoor aanbevolen en het werkt,ook zij gaan naar Verschoor en ze verdienen het. Ook met de prijzen voor apparatuur halen ze niet het vel over je neus, geweldig bedrijf !

Zo hoort het, betrouwbaar en goed een goed/fijn adres.

2 uur geleden koelkast en vaatwasser vervangen snel en vakkundig gedaan je kon niet meer zien dat ze geweest waren .incl de rivm regels gewoon goed werk jongens.

Uitstekende service !

Ik ben hier al vele jaren klant naar volle tevredenheid, enkele familieleden overigens ook. Het is een verademing om rustig te kunnen winkelen en je op deskundige wijze te laten adviseren. Bij de grote ketens laat dat namelijk nogal eens te wensen over, de service ook. Hier ben je tenminste geen nummer en kent men je bij naam! Ook is het een misvatting dat ze veel duurder zijn, ik heb dat nl. nog nooit vastgesteld. Zolang Verschoor zal blijven bestaan, zal ik daar ook blijven kopen.

Jammer van de extra kosten

Meer dan 30 jaar klant. Twee weken geleden begaf de vaatwasmachine het ,dus naar Verschoot voor een nieuw apparaat. Snel geregeld, weinig keus door Cornona , maar de volgende dag is er een nieuwe vaatwasser geplaatst. Wat nog nooit voorgekomen is, de rekening lag nog aan de zaak. Ruim een week later ontvingen wij de rekening , inclusief 99 € installatiekosten. Ook dit hebben wij nog nooit bij Verschoot meegemaakt. Let dus op bij plaatsing van inbouwapparatuur komt er tegenwoordig een aanzienlijk bedrag bij. Advies aan Verschoor: meld dit bij verkoop aan de klant.

Beste mevrouw en meneer Frerejean, Jammer dat u, als trouwe klant, ons laatste bezoek zó hebt ervaren. Op de prijskaart van het apparaat staan de prijs van het apparaat en de installatiekosten boven elkaar maar dat heeft u waarschijnlijk over het hoofd gezien. Dit doen we al enkele jaren zo omdat bij prijsvergelijk duidelijk moet zijn hoe de prijs is opgebouwd. Elke aanbieder op internet doet het zo. Vroeger hadden we de all-in-prijs op het apparaat en dan hoorden we dikwijls dat we te duur waren en moesten we uitleggen dat de installatiekosten inbegrepen waren. Om te voorkomen dat een volgende koper dit ook overkomt, wijzen wij de klant er voortaan op hoe de prijs is opgebouwd en wat het factuurbedrag wordt. Onze excuses dat dit niet ook tijdens het verkoopgesprek met u is gebeurd. Vriendelijke groet Team Verschoor

Prima service,het zijn toppers.

Je hoeft nooit lang te wachten als je wasmachine het niet meer doet,en....dat is bij mij heel vaak !! Zeer net personeel,allemaal heel vriendelijk.En ze proberen altijd een oplossing te vinden als iets niet lukt. GROTE PLUIM.

Plasmamade

Wij hebben donderdag een plasmamade laten installeren door serviceburo Verschoor. De plasmamade werkt perfect. We zijn er superblij mee. De kookluchtjes zijn binnen notime verdwenen. Ideaal als u geen echte afzuigkap kunt plaatsen die naar buiten afvoert! De service van Verschoor was weer als vanouds!

Heb een inbouw vaatwasser laten installeren,vakbekwaam en net personeel.En nu nog een inbouwoven laat ik zeker door dit bedrijf doen.Klasse

• Nazorg en garantie

Precies op de afgesproken tijd werd de afzuigkap geleverd en geplaatst door de zeer vriendelijke medewerkers. Overtollige vetresten werden verwijderd na eerst het fornuis en aanrecht te hebben afgeplakt. Afzuigkap netjes en vakkundig geplaatst. Na afloop geen rommel achtergelaten. Prima service!

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Team Verschoor

Goed geholpen bij het uitzoeken van nieuwe Vaatwasser, oven en inductie. Er is niet zo heel veel keus in de winkel, maar wat er staat, is top kwaliteit. vriendelijk geholpen en snelle levering. en een goede service. een klein probleem werd meteen de andere dag al opgelost. ik ben zeer tevreden.

• Ik heb ervaring met: Aankoop van witgoed

Goedemorgen Vera, Wat een mooie beoordeling geeft u ons. Hartelijk dank hiervoor. Vriendelijke groet, Team Verschoor

Alle jaren hebben wij onze witgoed bij Verschoor gekocht, de service is fantastisch geweest.Juiste adviezen en top monteurs!! Hartelijk dank daarvoor.

• Ik heb ervaring met: Overige

In één woord perfect. Keurig vaatwasser ingebouwd zo ook de montage! Ze komen op afgesproken tijd en hebben een rijke ervaring aan specifieke kennis. Ze gaan met glimlach de deur uit: als er wat is met uw vaatwasser bel gerust. Nou dat noem ik service!

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Vriendelijke groet. Team Verschoor

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wat een slecht bedrijf. Koelkast kapot en gebeld met Verschoor. Uitgelegd dat de koelkast niet meer koelt en daarbij vermeld dat het niet te veel moet gaan kosten omdat wij binnen 2 weken gaan verhuizen. Daarop antwoordde de medewerker: wij proberen de kosten ALTIJD zo laag mogelijk te houden en zullen een monteur langs sturen omdat wij dit zo niet kunnen beoordelen. Monteur kon pas 2 dagen later langskomen maar kan gebeuren. Deze zou tussen 8 en 10 uur sochtend komen en kwam vervolgens 10 0ver 10 aan, te laat dus. Geen probleem kan gebeuren. Maar de monteur is vervolgens 1 minuut binnen en komt tot de conclusie dat de koelkast kapot is en niet te repareren valt en of ik even 55 euro kan betalen. Er is nooit gesproken over een starttarief wat ze wel beweren maar nergens op hun site vermeld staat. Kortom, ik voel me dus behoorlijk opgelicht door deze firma. En als ik ze daar op wijs dat het niet de normale gang van zaken is, zeggen ze dat ze dat meerdere malen telefonisch aan mij hebben door gegeven wat grote onzin is.

• Ik heb ervaring met: Reparatie van witgoed

Afzuigkap besteld, snelle levering en vakkundige montage. De afzuigkap werkt (alhoewel, wij moeten nog gaan koken zodadelijk.......), hangt en ziet er goed uit. Wij zijn er blij mee. Complimenten aan de mannen van Verschoor die de klus hebben geklaard. Vrolijk, enthousiast, op tijd, tonen vakmanschap, drive en pit. Dikke 10. Wij hebben nu inmiddels bijna de hele keuken (gasfornuis, koelkast, vaatwasser, afzuigkap) door Verschoor laten vervangen en mocht er weer een apparaat aan het einde van het leven zijn beland, wij melden ons weer...bij Verschoor!

• Ik heb ervaring met: Overige

Prettig geholpen Er werd met ons mee gedacht Er werd naar een bevredigende plossing gezocht Er werd netjes gewerkt

• Ik heb ervaring met: Aankoop van witgoed

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling van ons bedrijf. Namens het hele team VERSCHOOR

• Ik heb ervaring met: Aankoop van witgoed

Sinds 1979 goede ervaring met Serviceburo Vetschoor: Vakmensen , betaalbaar, vertrouwd, snelle levering, prima service.

• Ik heb ervaring met: Aankoop van witgoed

Beste J, we hebben uw beoordeling op onze website gezien. Hartelijk dank voor deze prachtige reactie. Het enthousiaste team van Verschoor Witgoed.

Gewoon een perfecte service en een heel snelle levering op mijn verzoek, en niet geheel onbelangrijk een zeer goed en helder advies ontvangen

• Ik heb ervaring met: Aankoop van witgoed

Geachte Willem, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van ons bedrijf. Vriendelijke groet. Serviceburo Verschoor

Zeer kundige en snelle installatie van onze nieuwe vaatwasser en goed advies over al dan niet vervangen van onze oude vaatwasser.

• Ik heb ervaring met: Aankoop van witgoed

Geachte Sandra, hartelijk dank voor uw zeer positieve reactie. Het team van Serviceburo Verschoor

• Ik heb ervaring met: Aankoop van witgoed

Nazorg en garantie op dit moment niet aan de orde. Vriendelijke installateurs, wordt goed meegedacht om een passende oplossing te verkrijgen.