Energieke (geluks)spreker Josje

Voor een bijeenkomst binnen onze organisatie hebben we Josje Smeets ingezet via De Spreker. Een fijne afstemming volgende met Yannick en een uitstekende voorbereiding met Josje zelf. We hebben de lezing ervaren als een feestje. Josje kan op energieke wijze uitleggen hoe het brein werkt, zonder dat het een zwaar thema wordt. En geeft praktische tips voor je eigen (werk)geluk te vergroten. Een aanrader!

• Website

Goed contact, prima communicatie, goede spreker

We zochten voor ons congres Grenzeloos goed onderwijs. over de effecten van toenemende internationalisering van de regio op ons onderwijs een spreker en kwamen uit bij Hanan Nass. Zij leverde een hele goede, intense bijdrage aan ons congres. Haar keynote maakte veel los en raakte de kern. Aan te bevelen!

• Website

Spreker gaf een mooi verhaal dat goed aansloot op de doelgroep

Reactie op mail vanuit de spreker,nl was prima, maar inhoudelijk infoa vanuit de daadwerkelijke spreker duurde heel lang

• Website N.v.t.

We hebben enorm genoten van de keynote

De keynote van Jarno is beoordeeld met een 8.4. via de enquetes die we achteraf hebben uitgestuurd. Het publiek zat aandachtig te luisteren en was geboeid.

• Website N.v.t.

Heldere en snelle communicatie met deSpreker.nl

De lijntjes waren kort, ik kon snel schakelen met Yannick. Het was helder wat de afspraken waren. Ook waardeer ik de flexibiliteit, daar wij meermaals de data hebben gewijzigd en het lang duurde voordat we definitief konden boeken. De lezing door Mark was erg leuk en informatief!

• Website

Mooie samenvatting van beleid bij een cybercrisis oefening

Rick heeft de integrale aanpak onderstreept bij het creëren van Cyber Security beleid. Het gaat niet alleen over technologie maar zeker ook over gedrag van leiders en medewerkers. Wij organiseerden een Cyber security crisis oefening om naast awareness ook onze procedures te beproeven. De lezing van Rick ging weliswaar voor velen over bekend terrein, maar het was goed om de integrale aanpak te zien en met de neus op de feiten te worden gedrukt. Je bent er nooit klaar voor…..

Mier zweept zaal op

Michel Verheijden en zijn collega's hadden zich goed voorbereid. Ze wisten waar het over ging, speelden goed in op de zaal en spraken iedereen aan. Ze waren to the point en scherp, maar niet kwetsend. Hierdoor ontstond een gemeenschappelijk vrolijk gevoel en waren de deelnemers na een dag hard werken los gemasseerd voor het vervolg van het avondvullende programma.

Goed voor iedere generatie

Collega's waren erg enthousiast. Mooie mix tussen informatie en interactie. Volgens mij is geen enkel spel uitgespeeld maar het pastte perfect op onze dynamiek!

• Website

Rocky is een zeer inspirerende spreker voor onze jongeren!

fijn contact gehad met 'De Spreker,' goede voorbespreking en duidelijke communicatie.

Inspirerende spreker! Kundig en bevlogen

Ervaring met de Spreker en Wil Nijsten was positief. Prettige samenwerking!

Korte lijntjes, snelle reacties

Snel contact en goede afstemming. Daarna persoonlijk contact met de spreker wat ook heel erg fijn is.

• Website

Sofie´s kennis van het onderwijs, haar enthousiasme en humor sprak het team enorm aan!

Ons team heeft geboeid geluisterd naar Sofie. Ze sprak vol vuur over (hoogbegaafden)onderwijs en andere zaken. Ze heeft humor en is erg enthousiast. Na afloop kregen we haar boekje mee naar huis. Het was een goede afsluiting van onze tweedaagse!

• Website

De bijdrage van Margriet Sitskoorn was heel helder!

We zijn heel tevreden over de lezing die Margriet Sitskoorn heeft verzorgd tijdens onze ouderavond. Deze avond was georganiseerd in het kader van de campagne 'Zien drinken, doet drinken' en het thema was 'kinderen leren door wat je doet'. Op een begrijpelijke wijze heeft Margriet uitleg gegeven over de hersenen en hoe je als ouder invloed kunt uitoefenen op de ontwikkeling van de hersenen. Erg interessant en met duidelijke tips!

Prettige samenwerking

Wij hebben de samenwerking met betrekking tot het boeken van een spreker via De Spreker als zeer prettig ervaren. Communicatie verliep vlot en efficiënt. Het meedenken werd door ons tevens zeer gewaardeerd. Soms is het een lastige zoektocht de juiste persoon te vinden die matched met een thema of branche. Fijn dat er ook een mogelijkheid werd geboden om direct contact te hebben met de keynote spreker.

• Website

Eigentijds, kundig, humor en betrokken.

IK ben helaas alleen bij de voorbereiding betrokken geweest, aangezien ik op de dag zelf thuis zat met Corona. Voorbereiding doet Thijs, heel goed. Stelde goede vragen en gaf prima suggesties. Ik hoorde terug dat hij zich nog inleven in de jeugdzorg; een moeilijke sector om in en voor te werken; zijn niet snel tevreden.

• Website

Snelle, persoonlijke en laagdrempelige hulp

We zijn heel fijn geholpen bij het organiseren van een workshop met een leuke spreker. De hup was laagdrempelig, snel en persoonlijk.

Makkelijk een goede spreker

We zijn zeer tevreden over het contact met despreker.nl. Het contact verliep soepel en de medewerkers waren betrokken rondom het proces van het regelen van een spreker. De spreker zelf was professioneel en enthousiast.

• Website

Prettig bureau om mee samen te werken

Wij hebben een zeer leuke workshop/lezing gehad van Tom van 't Hek.

boeiend

inhoudelijk boeiend en energieke en fijne presentatie

• Communicatie N.v.t.

Professionele samenwerking met een zeer positieve

Ik heb de samenwerking met Sofie als moderator als zeer waardevol ervaren. We waren onder de indruk van haar professionaliteit, creativiteit en diepgang van vragen over de grote diversiteit aan impact gerelateerde onderwerpen. Ook creëerde ze ruimte binnen ieder gesprek voor inbreng van iedere deelnemer, vanuit specifieke expertise en ervaring. Ze bewaakte ook de match tussen de discussie en de doelgroep, door te sturen op praktische voorbeelden en casussen in de discussie. De samenwerking met het bureau deSpreker is professioneel verlopen, kortom een erg positieve ervaring!

• Website

Steven was weer inspirerend!

Steven deed het weer prima! Inspirerend en praktische handvaten. Een fijne spreker om naar te luisteren

• Website

Aart heeft echt een super leuke presentatie gegeven. De lezing / mini workshop had alle elementen die we naar voren wilden laten komen. De groep was enthousiast en heeft gelachen. De samenwerking met de spreker was ook erg goed. Werd heel snel gereageerd op mails / aanvragen en ook inkoopproces ging heel soepel. Dank!

Prettige, heldere samenwerking

Rudy heeft de mensen aan het denken gezet, visueel sterke presentatie. Inspirerend verteller. Ook goed afgestemd op de info over doel studiedag vanuit voorbereidingsgesprek.

Inspirerend, duidend en duidelijk

Erg inspirerende key-note van Christian Kromme over de impact van AI en de implicaties voor ons en ons onderwijs. Ook een fijne afstemming in de voorbereiding met zowel deSpreker.nl als Christian zelf.

• Website

Inspirerende en leerzame avond!

Zowel het contact met deSpreker als het contact met Thijs verliep soepel. Na een hele leuke voorbespreking met Thijs, wisten we dat we de juiste keuze hadden gemaakt. Thijs had zijn lezing op onze organisatie afgestemd wat voor een persoonlijke twist zorgde. Daarbij zijn zijn verhalen en ervaringen zéér waardevol voor wie dan ook! Wat ons betreft een hele geslaagde avond.

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.