Het verhaal van Maarten is inspirerend en meeslepend met een mooie boodschap. Vanuit onze enquête richting deelnemers (1200 deelnemers) werd Maarten beoordeeld met een 8.9! Daarmee was hij ons best beoordeelde spreker van het congres.

Aanrader

Fijn contact met medewerker van de spreker.nl over de invulling van de keynote. Er werd goed meegedacht, helder en duidelijk gecommuniceerd.

• Website

Gelsaagd event dankzij deSpreker en Richard Knops!

Dankzij de snelle service en overzichtelijke service hebben we samen met Richard Knops een prachtig event kunnen hosten. Richard is erg kundig en verteld met veel enthousiasme over het onderwerp. Mede door zijn bijdrage was het event een succes!

• Website

KAtja Staartjes neemt initiatief om goed aan te sluiten op de organisatie situatie. Dat werkt zeer plezierig. ik wens geen publicatie hiervan namens NIPV beoordeling is gericht op Katja Staartjes.

• Communicatie N.v.t.

Zeer goede ervaring

Mijn ervaring met deSpreker.nl is positief. Het is contact is zeer prettig, vlot en ze pakken lekker door. Voor een event heb ik Thijs Launspach geboekt. Samen hebben we tijdens de intake het programma doorgenomen en wat wij van hem verwachten. We kijken terug op een mooi event en zijn blij met de spreker die we geboekt hebben. Voor een toekomstig event zal ik zeker deSpreker.nl weer overwegen.

• Website

Heleen Mes werd door onze deelnemers zeer goed gewaardeerd

Heleen Mes werd door de deelnemers aan de Dag van de duurzame inzetbaarheid zeer goed gewaardeerd. Heleen heeft een goed uitgewerkt verhaal, met een mooie combinatie van onderzoek en praktijk en een prettige interactie met de zaal. En het getuigde van lef dat ze meeging in een kleine muzikale onderbreking, die de deelnemers gelegenheid gaf om wat zij vertelde nog beter tot zich door te laten dringen. Heel fijn!

• Website

Ik ben zeer tevreden over de professionele aanpak en de snelle communicatie van deSpreker.nl

Voor een evenement voor ongeveer 100 Young Professionals zijn wij op zoek gegaan naar een key note speaker. Door het grote aanbod van deSpreker.nl hebben wij vrij snel een spreker gevonden die een goede match bleek voor het thema van ons evenement. deSpreker.nl gaf ons de gelegenheid om voor het evenement nog met de spreker te overleggen over het idee van het congres en hoe hij zijn verhaal daar het beste op kon laten aansluiten. Dit gaf veel vertrouwen en heeft uiteindelijk gezorgd voor een toppresentatie waar we veel positieve feedback op hebben gekregen.

• Website

Waardevolle training met veel nieuwe inzichten

Ons hele team is zeer te spreken over zowel Mattie als de training. Er zat een goede mix van luisteren en interactie in, met veel leuke voorbeelden. Mattie voelde goed aan wanneer een opdracht 'overbodig' was en hield de vaart erin. Dat is als fijn ervaren. Mattie is een energiek persoon. Daar waren we naar opzoek! Als ik dan toch in de gelegenheid ben ook een punt van feedback te geven zou dat het volgende zijn: Mattie begon vrijwel direct met de training, zonder zichzelf even goed voor te stellen. Ik vind het altijd fijn als ik weet wie ik voor me heb staan, waar de persoon vandaan komt en hoe de persoon terecht is gekomen op de plek waar ze nu staat. Al met al was het gewoon top. Dankjulliewel!

Interactieve lezing

Via despreker.nl hebben we contact gelegd met Caroline Koetsenruijter. Zij is al een keer eerder uitgenodigd over het thema sociale veiligheid. In een interactieve lezing heeft ze leidinggevenden meer bewust gemaakt op dit thema en handvatten gegeven. Fijn dat ze de context van De Haagse Hogeschool goed heeft kunnen verweven in haar lezing.

• Website N.v.t.

Een fantastisch, onderhoudend en humoristisch optreden!!

Een vriendelijk en aimabel persoon die vanaf zijn binnenkomst volledig heeft meegeholpen in de bediening om de mensen vanaf het eerste moment het naar het zin te laten hebben. Zijn "presentatie" daarna met vele herkenbare voorbeelden uit de praktijk, op een humoristische wijze verteld, maakte het geheel zeer aangenaam. Sommige dingen werden later tijdens ons feest bij een onderling gesprek, nog eens door de mensen herhaald. Kortom een heel mooi, interessant, leuk, vrolijk en goed optreden van Milo Berlijn waar we hem hartelijk voor willen bedanken.

• Website N.v.t.

Inspirerende invulling van onze maandstart door Reinier

Prima voorbespreking en mooie, inspirerende invulling van onze maandstart door Reinier. Goede start om als organisatie actiever met het thema 'duurzaamheid' aan de slag te gaan!

• Website N.v.t.

Enerverend, enthousiasmerend en verdiepend!

Herre is een erg energieke en enerverende spreker. Hij weet de toehoorders te activeren, zowel mentaal als fysiek. Hij geeft fraai inzicht in het concept energie, prestatie en concentratie.

• Website N.v.t.

Ben was lastig te volgen en we misten de boodschap die we als gymdocenten hadden meegegeven.

Ben was enthousiast en goed benaderbaar. Wat we gehoopt hadden als bestuur is echter niet uit gekomen nl. dat Ben met zijn gedachtenspinsels ons als gymdocent aan het denken zou zetten over de door ons aangeleverde onderwerpen. De meeste onderwerpen zijn wel behandeld maar prikkelden niet tot nieuwe inzichten of aanpakken. Het was een verhaal dat niet speciaal gericht was op de doelgroep. Persoonlijke verhalen spraken wel aan.

• Website N.v.t.

Goede communicatie, groot aanbod aan sprekers

Er wordt snel gereageerd op verzoeken om informatie. De informatieaanlevering is tijdig en volledig. Je weet snel waar je aan toe bent (of iemand wel of niet kan op een bepaalde datum).

• Website

Steven Pont is een geweldige spreker die de bezoekers weet te boeien

Steven brengt de inhoud van zijn lezing op een boeiende manier. Dat komt door de interessante inhoud, maar ook door dit op een speelse manier te doen met hier en daar een grapje of woordspeling.

• Website

Fijne samenwerking, goede aansluiting op het thema van de dag en de doelgroep.

Het contact met deSpreker en Merijn Tinga zelf is heel soepel en prettig verlopen. Binnen het thema van de dag (Duurzaamheid, plastic soep en andere troep) was Merijn natuurlijk een schot in de roos. Merijn heeft zich goed aangepast aan de doelgroep. Hij heeft in totaal 3 lezingen van een half uur gegeven aan onze eerstejaars leerlingen (leeftijd 11-13 jaar). Hij heeft hierbij goed geluisterd naar onze input over de doelgroep en dit bij de tweede en derde groep moeiteloos aangepast. De leerlingen hebben aandachtig geluisterd naar deze inspirerende lezing van deze inspirerende persoon.

Powerpoint presentatie

Hi Simon, Helaas ben ik niet zo enthousiast over je sessie afgelopen week. Het doel was vooral mensen te inspireren, enthousiasmeren en aan het denken te zetten. Daarbij is de manier waarop het verhaal wordt gebracht het allerbelangrijkste. Het gaat er om mensen prikkelen, erbij halen, ineractie creeren, verrassen etc. Daarbij kan powerpoint een mooie manier zijn om je verhaal te ondersteunen. Bij jou was het helaas meer andersom: het slide deck was leidend en jij deed de ondertiteling van de slides. Het was meer een presentatie dan inspiratie.

• Website

Fijn contact met deSpreker.nl en een top dagvoorzitter!

Wij hadden een fijn en professioneel contact met Olga van deSpreker.nl. Marit van Bohemen werd ons geadviseerd voor ons jaarlijkse coach event. En dit was erg succesvol! Marit was zeer professioneel in haar voorbereiding, we hadden erg fijn contact en ze was een ontzettend fijne dagvoorzitter.

• Website

Een zeer inspirerend verhaal, dat mensen ook raakte

Wij hebben het contact met deSpreker, als organisatie vanaf het begin af aan als zeer prettig ervaren. Er was altijd directe opvolging van vragen per e-mail. De afspraken over de voorbespreking waren ook goed, het gesprek vond op het afgesproken tijdstip plaats. De lezing was heel inspirerend en de info uit de voorbespreking was ook goed opgenomen en verweven in het verhaal. Aanwezigen waren zichtbaar geraakt door het persoonlijke verhaal van Mark.

Snel en goede communicatie

Communicatie verliep snel en goed. Toen er een wijziging in datum gemaakt moest worden werd er met ons meegedacht naar een uitvoerbare oplossing. Er werd na het boeken een meeting met de spreker in gepland en daarna door deSpreker om bevestiging gevraagd of alles was gelukt.

Inspirerende avond

Wij hebben Freija ingezet op een avond waarop we in gesprek gingen over de toekomstvisie. Zij heeft ons geholpen met goede inspiratie en mooie trens en ontwikkelingen.

• Website

Eye opener, door de prima inspirerende humoristische relevante en interessante waardevolle lezing

Op de vraag uit de enquête Wat vond u van het onderwerp van de lezing? kwamen de volgende antwoorden: Goed onderwerp, ik denk dat het voor veel mensen een ah ja moment heeft gecreëerd Prima, was zeer interessante lezing! Interessant en een eye opener Leuk Prima Erg interessant Zeer interessant Goed, interessant Prima Inspirerend Super Fantastisch en mega interessant. Erg humoristisch en hele relevante onderwerpen Zeer interessant en waardevol Prima. Interessant. Inspirerend. Mijn conclusie is dat het een eye opener was door de prima inspirerende humoristische relevante en mega interessante waardevolle lezing Mochten er nog negatieve reacties binnen komen zal ik dat zeker laten weten. Je kan er altijd van leren. Nogmaals dank en hopelijk tot ziens.

Energiek, toepasbaar, toegankelijk, interactief

M.b.t. de spreker Allard: Hele plezierige ervaring in het contact vooraf maar ook tijdens en na de lezing. Goed verhaal, legde goed het verband met het onderwijs, interactief, goede ondersteuning van het verhaal door middel van beeldmateriaal, energiek M.b.t. deSpreker.nl: snel, professioneel, meedenkend, plezierig

Goede eerste ervaring met DeSpreker

Goede ervaring, - Opvolging zou wat strakker kunnen in het begin - dit zou ook aan de bereikbaarheid van de spreker kunnen liggen ? - twee bedrijfsnamen werkte vertragend voor het betaalproces aan onze kant.

goede hulp

Behulpzaam en snelle reactie.

Over deSpreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst. deSpreker.nl B.V. Noorderstraat 1Y 1823 CS Alkmaar E-mail: [email protected] Telefoon: 072 750 74 22