Prima service en goed meegedacht met ons event

In de bewogen Corona tijd hebben wij ons event in 5 weken volledig omgezet van fysiek naar online. Despreker.nl werkte hier erg fijn in mee en deed hun best om zo snel mogelijk te reageren. Erg fijn dus! Het engels van de spreker was een beetje beneden verwachting, dus goed om op te letten.

• Website

FIjne communicatie en altijd meedenkend!

Er wordt altijd snel gereageerd.

Bevlogen en deskundig!

Rosanne weet waar ze over praat en kan dat op een heldere en bevlogen manier overbrengen. Haar presentatie gaf stof tot nadenken en dat was de bedoeling.

• Communicatie N.v.t.

Snelle reacties en erg meedenkend

We waren op korte termijn opzoek naar een geschikte spreker. Ze hebben ons heel snel en goed geholpen. Ad Bastiaanse was ook nog eens een schot in de roos. Groot succes!

• Website

Unieke inkijk in het vak en veel raakvlakken met de business

De lezing van Allard was zeer interactief en aansprekend. De unieke inkijk in het vak en goede anekdotes maken dit een zeer aansprekend verhaal.

Een goede spreker

Rob zorgt dat de aandacht bevestigd blijft bij hem blijft.

Ben jij #futureproof?

"We zitten midden in de Industriële (R)evolutie 4.0. Verandering is de enige constante . Het is niet: is jouw bedrijf #futureproof maar ben jij #futureproof?!" Dixit Igor Beuker Wat een verrassende keynote mochten we ontvangen op het lanceringsevent van het thema 2020 van Voka Open Bedrijvendag: Digitale Transformatie. De nieuwe inzichten, trends, de persoonlijke visie van Igor zijn op z'n minst verrassend te noemen. Alleen maar lof en bewondering en goesting om er verder mee aan de slag te gaan. Graag tot een volgende keer! Cynthia Coulier Directeur Voka Open Bedrijvendag

• Website N.v.t.

De spreker 'Frank Rekers' vertelt boeiend en motiverend. We hebben goede tools ontvangen voor 'gastvrijheid'. De aanwezigen waren enthousiast. De samenwerking met 'despreker' verliep ook goed. Dank daarvoor.

• Website

Inspirerend en boeiend van begin tot eind.

Een interessante en goede masterclass met een nieuwe kijk op content marketing. De voorbeelden die Carlijn gaf van de series maakte haar verhaal duidelijk en boeiend om naar te luisteren. Erg leerzaam en leuke ideeën om nieuwe content te ontwikkelen.

Fijne en professionele hulp

Wij zijn door despreker.nl professioneel en snel te hulp gestaan toen wij op zoek waren naar een spreker van onze lezing. Annemieke stond altijd klaar om vragen te beantwoorden indien wij deze hadden. Er was duidelijke communicatie met Annemieke en alles verliep vlot.

Geweldig!

Door de begeleiding van Otto als Dagvoorzitter hebben wij onze klanten een onvergetelijke dag kunnen bezorgen.

Prettige samenwerking

deSpreker is een erg prettige partij om mee samen te werken. Reageren snel en adequaat op aanvragen, direct met de juiste informatie over de betreffende spreker en bijbehorend tarief. Ik zou hier zó weer boeken.

fantastische presentatie

Erik Scherder heeft voor ons landelijk inkoopseminar een geweldige voordracht gehouden, waarbij hij een goede connectie maakt met het thema: innovatie. Erik heeft op een zeer toegankelijke manier uitleg gegeven over welke invloed innovatief denken heeft op je brein. Hierbij gebruikt hij een humoristische, aansprekende wijze van informatieoverdracht, waardoor de aanwezigen een leerzaam en leuk uur hebben meegemaakt. De voorbespreking met Erik sloot 100% aan bij de voordracht, dus enorm tevreden over het resultaat.

• Website N.v.t.

Very good, helped by the employees

Nice experience with arranging a speaker for the event. There was a switch with the account manager and not all agreements were transferred to the next account manager, but it turned out ok. Well-helped with a few difficult questions, and I appreciated the speedy action.

• Website

Een effectieve, humoristische en leerzame workshop

Wij hebben kort voor de workshop geschakeld met Willem. Vanaf eerste moment begreep Willem wat ons doel was voor de workshop. Willem kan zich prima inleven en speelt goed in op de situatie en de sfeer die ontstaat tijdens de workshop. Alle deelnemers bleven 4 uur lang aangehaakt, wat al een kunst is.

Erg inspirerend verhaal

Mooi en boeiend verteld, met een universele en zeer dagelijks bruikbare boodschap !

• Website

We hebben ons gelaafd aan een fantastisch inspirerend verhaal heeft veel energie opgeleverd.

Mijn team (MBO - Engineering) maakt prachtig projectonderwijs; contextrijk en in afstemming met het bedrijfsleven. Niettemin is het soms lastig eigenaarschap te organiseren bij de studenten, war resulteert in studenten die te laat in beweging komen en daardoor in tijdnood komen. Sjef Drummen heeft inspiratie en ideeen gegeven om dit te verbeteren en handvatten gegeven hoe je studenten in de “lead” krijgt. Grappig en opmerkelijk daarbij was dat zijn eigen presentatie niet beantwoordde aan het adagium “practice what you preach”; het was een frontaal verhaal an drie uur. Niettemin hing zijn publiek (mijn team) aan zijn lippen. Het protocol rond de voorbereiding was adequaat en nauwkeurig. Maar bij wat daarvan beklijft bij de spreker kun je vraagtekens plaatsen, getuige de vraag die Sjef mij enkele minuten voor zijn inleiding stelde: Hoe lang heb ik eigenlijk?. Uiteraard was deze informatie uitgewisseld bij het voorbereidende telefonische contact. Ik vroeg me door die vraag wel af wat er van de andere uitgewisselde info was blijven hangen. Niet veel denk ik. Niettemin heeft dat geen of nauwelijks effect gehad op de opbrengst van de dag. Ik hield er een team aan over dat een boost had gekregen aan nieuwe ideeen en drive.

• Website N.v.t.

Erik Scherder neemt op een inspirerende,humoristische, begrijpelijke

manier het publiek mee in de complexe opbouw en werking van het brein.

• Communicatie N.v.t.

Onze ervaring

Wij vonden het een mooie show. Het contact met Jan Mik was ook heel goed en prettig, alles ging in goed overleg. Vanuit de medewerkers hebben wij een ositieve feedback ontvangen.

• Website

De website was helder, de communicatie heel erg snel en duidelijk. Er werd goed meegedacht mbt de keuze voor een spreker. Kortom: top.

• Website

Met Sofie van den Enk hadden wij de perfecte dagvoorzitter voor ons evenement

Tijdens ons evenement NE20 hebben wij gebruik gemaakt van de diensten van Sofie van den Enk als dagvoorzitter en discussieleider. Zij heeft beide rollen fantastisch uitgevoerd: strak, inhoudelijk sterk en met humor. Ook de communicatie met despreker.nl was prettig. We kregen snel uitsluitsel over de beschikbaarheid van Sofie en ook in het vervolg verliep de communicatie soepel. Enige minpunt dat ik kan bedenken is dat we niet rechtstreeks (maar via 2 tussenpersonen) met Sofie konden communiceren.

• Website

Fijne spreker, top avond!

Op onze Launch Party heeft Niels zijn verhaal gedaan. Dit verhaal was erg indrukwekkend en zeker goed gebracht. Helaas vonden we het achteraf toch niet helemaal bij de sfeer van ons feest passen. We wilden echt een positieve vibe aanhalen en Niels zijn verhaal was te indrukwekkend hiervoor. Niets ten nadele van Niels dus! De volgende keer moeten we ons gewoon iets beter verdiepen in de thema's.

• Website

Goed sprekersbureau en zeer leuke en aansprekende spreker

• presentatie kwam overeen met de verwachtingen. • energiek en creatief • link naar extra informatie was goed geregeld • aansprekend, met humor • het gebruiken van onze taal (zorg) was wat aan de magere kant

Leuke, energieke, spontane spreker

Allard is echt een leuke, spontane spreker waar wij als team met veel plezier en interactie tijdens de presentatie naar hebben geluisterd. Allard heeft op een humoristische manier onze nieuwe samenwerking als bedrijf gecombineerd met zijn ervaringen uit het vak. Zo zie je maar dat uiteindelijk in welk beroep nu ook samenwerking, communicatie en eerlijkheid het belangrijkst zijn.

• Website

Maaarten van der weijden whats in the name , als spreker die van weiden leven

Agrifirm heeft Maarten van der Weijden als Key-note spreker als een versterking van het thema Trots op de boer ervaren . Passie Poen en Perspectief waren de kernwoorden , Daarbij heeft Maarten perfect het omgaan met Perspectief weergegeven . Ook dat je bij een tegenslag het als jonge agrariërs best nog eens mag proberen. Een goed perspectief geeft je vleugels als ondernemer

Over despreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.