Het verhaal sloot mooi aan bij de doelgroep en het thema van de dag

Vond Walter Vermeer een energieke en goede spreker, zijn verhaal sloot goed aan bij de doelgroep en het thema van de dag. We zijn zeer tevreden en hebben goede feedback en mooie complimenten gekregen op deze dag van onze leveranciers

Echt verdiept en meegedacht

Al in het voortraject was het heel leuk schakelen met Aniek. Het onderwerp van onze bijeenkomst sloot goed aan op haar expertisegebieden en dat resulteerde in een erg goed ontvangen presentatie. De deelnemers van ons evenement en wij als organisatie waren allemaal zeer te spreken over haar input. Ik kan dan ook niet anders dan Aniek van harte aanbevelen voor iedere organisatie die op zoek is naar een presentatie met diepgang.

Prima aanbod

Na een wat moeizame start, waarschijnlijk omdat beoogde sprekers niet goed bereikbaar waren, uiteindelijk een mooie boeking kunnen maken. Communicatie verliep uiteindelijk prima, mooi tijdig voorgesprek gearrangeerd wat resulteerde in een fantastische lezing die goed aansloot bij doelgroep en thema.

• Website

Goed ingespeeld op de groep en de worshops

Goed ingespeeld op de groep en de workshops die gegeven werden.

Heel plezierig.

Goed contact. Correcte afhandeling. Flexibel. Met een goed resultaat.

• Website

Bijdrage was erg leuk met een hoop energie en werd zeer gewaardeerd door onze gasten

• Website N.v.t.

Een dagvoorzitter met pit!

Nienke heeft voor ons een evenement begeleid en dit deed ze met vol enthousiasme. Ze betrok het publiek actief en wist ze keer op keer te motiveren en uit te dagen. Een geslaagd evenement mede door de begeleiding en kennis van Nienke.

Prettige samenwerking, heldere afspraken

Prettige samenwerking, heldere afspraken

• Website

Leuke interactieve bijeenkomst gehad!

Despreker.nl is een mooi aanspreekpunt voor het inhuren van een spreker. In ons geval was dat Jouri Schoemaker die de verkopers van onze kwekers een inspirerend verhaal gaf m.b.t. de perfecte (sales) pitch.

Perfecte invulling

Anneke heeft goed naar onze briefing geluisterd want onze spreker Victor voldeed aan onze wensen. Met humor wat 'taaie' stof leuk maken met een paar goede voorbeelden. Het heeft sommige meteen aan het werk gezet de volgende dag. Al onze gasten waren tevreden over deze avond. Helemaal top gedaan bij deSpreker.nl! groetjes, Maarten Hoevenaars

• Website N.v.t.

De juiste spreker gevonden dankzij goed advies.

De spreker heeft ons geholpen met een juiste spreker als opening voor onze sector studie dag. Er is goed geluisterd naar onze wensen en daarmee is onze sector studie dag een succes geworden.

Inspirerend en bijzonder

We zijn heel tevreden hoe het allemaal gelopen is! We hebben veel positieve respons gekregen. Het openhartige verhaal van Joyce de Ruiter heeft veel mensen geïnspireerd. Precies wat we voor ogen hadden met deze lezing

Soepele samenwerking, mooi resultaat

Het contact verliep soepel. Beloftes werden nagekomen. Sprekers waren 'raak' en werden door bezoekers als positief ervaren.

Gepassioneerd, betrokken en ontspannen

x

Helemaal goed!

Uitstekende sprekers voor ons evemenent. Goed contact met het bedrijf.

• Uitvoering N.v.t.
  • Website

Ontzettend leuke spreker welke zowel een boodschap overbrengt als het publiek vermaakt!

Wouter is een ontzettend leuke spreker. Hij legt duidelijk uit wat de gedachte achter multitasken of juist switchtasken is en maakt dit tastbaar met zijn interactiviteit. Daarnaast brengt hij veel humor met zich mee waardoor het publiek van de ene in de andere lach schiet. Wouter, heel erg bedankt voor jouw bijdrage deze dag, welke mede door jou als groot succes is ervaren!

• Website

Goede spreker, planning en organisatie kon beter

Ik ben erg enthousiast over het verhaal van Margriet en met mij de hele zaal! Er waren wel wat minpunten, die allemaal samenhangen met planning en organisatie: - Margriet was onze belafspraak vergeten - Er werd om een catchbox gevraagd, die we voor 75 euro hebben gehuurd, maar die vervolgens niet gebruikt werd - Er werd vooraf gevraagd om een aantal formulieren te kopiëren voor de zaal, daar had Margriet bij aankomst op de dag zelf niet (meer) op gerekend en daar heeft ze niks meer mee gedaan, behalve uitdelen - Het uitdelen van de formulieren tijdens de presentatie was ook niet zo handig - Margriet kwam laat aan, wat op zich niet erg was als ik daarvan op de hoogte was geweest. Even bellen dat iemand in de file staat is fijn.

• Website

Chantal van der Leest had een zeer aansprekende presentatie over ons feilbare denken.

Chantal van der Leest heeft ons meegenomen in het functioneren van ons feilbare denken op het werk. Haar boek is gebaseerd op het boek van Daniel Kahneman, 'Thinking fast and slow'. Een boek dat iedereen gelezen moet hebben. Chantal heeft dat met treffende (voor)beelden bij ons gebracht en tevens een methode geleerd de nadelige kanten van ons brein te beperken. De organisatie was prima geregeld.

• Website

Het was perfect voor elkaar

We waren erg content met Danny Makkelie als spreker. De voorbereiding verliep prima en je kon merken dat hij zich voorbereid had. Zijn verhaal sloot mooi aan op de situatie van de doelgroep. Ook voor de niet-voetballiefhebbers was het een interessant verhaal.

Geweldige lezingen!

Sterke lezingen, leuke en goede dynamiek tussen Erik Scherder en Kilian Wawoe. Zeer sterk: interactie met publiek.

• Communicatie N.v.t.

heel veel moeilijke informatie op een toegankelijke manier

Hoewel Govert krap in de tijd zat, maakte hij toch tijd vrij om iede4reen te woord te staan en boeken te signeren

• Website

Een inspirrende, enthousiaste en inhoudsdeskundige spreker

Fijn in voorbereiding, goed informerend naar doelgroep en scope van het symposium. Lezen was relevant, overtuigend, enthousiast en goed niveau.

• Communicatie N.v.t.

Goede voorbereiding, maatwerk, professionaliteit en humor

Een goede spreker maakt het verschil tijdens een personeelsmiddag. Daar zijn we zeker in geslaagd met Tom Sligting. Hij wist met humor en inhoud de zaal te boeien en sloot de dag af met een maatwerkshow. Een ervaren rot in het vak.

Snel en attent

Spreker was goede combinatie van inhoud en vorm waardoor 45 minuten lang de mensen geinteresseerd waren. Dat was mede het gevolg van goede voorbereiding waar ook de spreker op let

• Website

Een geweldige spreker welke onze dag heeft afgesloten met veel humor en een goed verhaal

Wij hebben voor een sportdag aan het einde van de dag Maarten van der Weijden ingehuurd, dit zou ik iedereen aanbevelen. Het verhaal was boeiend en aangepast aan onze merkwaarden en vernieuwde strategische koers. De voorbereiding was goed met een prettige telefonische voorbespreking. Zeker een aanrader.

Over despreker.nl

Welkom op de reviewpagina van deSpreker.nl, een eigentijds sprekersplatform waar sprekers zichzelf presenteren en bezoekers een spreker kunnen zoeken en boeken. deSpreker.nl voorziet u graag van toegewijd advies bij het kiezen van sprekers voor uw congres, masterclass of andere bijeenkomst.