Laden reviews...
Laden reviews...
24 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het geheel genomen geven de beoordelingen een sterke tevredenheid over de verzorgingsfaciliteit. De meeste klanten prijzen het attente en professionele personeel en de betrouwbare service, waarbij huisdieren vaak als blij en goed verzorgd worden beschreven. Een enkele review noemt onvriendelijk gedrag en slechte communicatie, maar de meerderheid benadrukt vertrouwen en gemoedsrust. De service wordt gewaardeerd om consistentie, zorgkwaliteit en de positieve invloed op huisdieren tijdens bezoeken.
Enorm slecht!!! Komt haar eigen algemene voorwaarden niet na... Afspraken komt ze niet na. Is overigens mega onvriendelijk.... Reageert slecht op mails. Geeft aan 40 jaar ervaring te hebben .... zie je niks van aan de manier waarop zij communiceert
Beveelt niet aan
4 February 2026
Celi
Maastricht
Geachte mevrouw Bodden, dan moet ook het hele verhaal vermeld worden, om eerlijk te zijn.
U had al eerder gereserveerd en u wilde 1 dagje uit proberen, omdat u melde dat de hond eenkennig en ook onzeker is.
Nou dat is goed, de dag dat mevrouw kwam, deed ik de deur open en de hond begint toch te grommen, ja dat doet hij altijd in het begin, nou dat kan.
Heb ze binnen gelaten en ik moest langs de hond om achter de balie te komen. dat heeft mevrouw niet eens gezien, maar de hond had mij gelijk beet in mijn arm.
Toen heb ik gezegd, dat ik daar niet verder mee gaat en dat ik de hond niet aanneem. omdat ik dat niet vertrouw.
Dat is natuurlijk niet leuk maar ik was ook boos. Ik heb toen gezegd, dat ze de 1/2 van de aanbetaling retour kreeg en mevrouw beweert dat ik die hele € 50,00 retour zou betalen.
Er is wat heen en weer gemaild en bericht dat ik het doorstuur bij de DiBeVo waar ik bij aangesloten ben.
Vanmorgen kwam er weer een mail dat ze nog niks gehoord had, ik ook niet, maar daar zijn ook zieken. En dan komt er een klanten vertellen bericht.
Spijtig maar zulke zanen kunnen ook gebeuren, Morgen ga ik eens met de DiBeVo bellen.
Prima dierenpension, Els en haar medewerkers zorgen Prima voor de dieren. Breng onze Mo er altijd met een gerust hart naartoe.
Beveelt aan
20 January 2026
Familie klinkhamer
Heerlen
Super bedankt voor de Mooie review, we zien hem ook als een graag geziene gast.
Geef Mo maar een maar over zijn bol :-) en tot binnenkort weer!
Hij komt lekker fris gewassen weer naar huis.
Beveelt aan
7 January 2026
Fam St
Valkenburg Lb
Dante gaat altijd met veel plezier naar het Hondenhotel. Els en Patricia zijn enorm betrokken en weten heel goed waar ze mee bezig zijn. Absoluut een aanrader en voor ons de vaste opvang!
Beveelt aan
6 January 2026
Kim
Schinveld
Super bedankt voor de mooie review, we zien hem ook als een graag geziene gast.
Geef Dante maar een maar over zijn bol :-) en tot binnenkort weer!
Al onze achtereenvolgende dieren: poes Keesie, hond Dorje, hond Goof, poes Uma en kater Akis voelen zich hier thuis en worden goed verzorgd
Beveelt aan
6 January 2026
Abrams van Dijk
Kerkrade
Super bedankt voor de mooie review, we zien hen ook als een graag geziene gast.
Geef de katten Akis en Uma maar een maar over hun bolletjes :-) en tot de volgende keer!
Onze hond is hier al een paar keer geweest. Thuis is hij altijd erg bang voor vuurwerk, maar hier komt hij er samen met zijn hondenvriendjes doorheen. We zullen hem hier zeker nogmaals brengen!
Beveelt aan
3 January 2026
JL
Hilversum
Super bedankt voor de mooie review, we zien hem ook als een graag geziene gast.
Geef Sam maar een maar over \zijn bol :-) en tot de volgende keer!
mijn hond Roxy voeld zich thuis bij deze pension
Beveelt aan
3 January 2026
Mijnheer bouwens
Heerlen
Super bedankt voor de review, we zien haar ook als een graag geziene gast.
Geef Roxy maar een maar over haar bol :-) en tot de volgende keer!
Onze katten komen er al meer dan 10 jaar, en wij zijn heel tevreden, over de goede zorg!
Beveelt aan
2 January 2026
Monique
Heerlen
Super bedankt voor de review, we zien hen ook als een graag geziene gast, en zew helpen ook altijd mee :-)
Geef Gambit en Tursi maar een maar over hun bolletjes en tot de volgende keer!
Altijd top verzorgd hier!!
Beveelt aan
2 January 2026
Overmans
Selfkant
Super bedankt we zien hem ook als een graag geziene gast.
Geef Rocco maar een maar over zijn bol :-) en tot de volgende keer!
goed adres voor onze hond voor vakantie periode
Beveelt aan
2 January 2026
familie olfen
Landgraaf
Super bedankt voor de review, we zien hem ook als een graag geziene gast.
Geef Mika maar een maar over zijn bolletje :-) en tot de volgende keer!
Onze Sjuul is al een paar keer naar het pension geweest. Ze wordt hier heel goed verzorgd.
Beveelt aan
2 January 2026
Ramona
Obbicht
Onze hond gaat kwispelend erheen en komt kwispelend terug. Een beter signaal kun je niet krijgen van jouw huisdier.
Beveelt aan
2 January 2026
familie
Vaals
Super bedankt en we zien hem ook als een graag geziene gast.
Geef Joep maar een maar over zijn en tot volgend jaar bol :-)
Wij maken al 9 jaar gebruik van het dierenhotel van Els en zijn zeer tevreden over haar service. Onze hond rent meteen na binnenkomst naar haar verblijfplaats dus zij voelt zich steeds meteen op haar plek.
Beveelt aan
26 December 2025
Jos
Vlodrop
Our dog pulls us in every time, wagging her tail. She likes it and that's what counts. Yes, it might not look posh enough to you as a owner, but your dog has a different definition of posh.
Beveelt aan
24 December 2025
Karsten
Maastricht
Thank you very much, we are delighted with your review and look always forward to see Thea comming.
We will give her a pat on the head.
Mijn hond Izzy kan altijd bij Els terecht, ook als het een keer op het laatste moment is. Ze wordt er goed verzorgd, kan lekker spelen met andere honden en komt altijd blij en moegespeeld thuis. Met Oud en Nieuw breng ik haar daar ook graag heen, door de ligging is de vuurwerkoverlast er minimaal. Echt een aanrader!
Beveelt aan
23 December 2025
Miranda
Landgraaf
Wij brengen onze Blue nu al meer dan een jaar drie dagen in de week voor dagopvang. En wij zijn ontzettend blij met de manier waarop ze bij Els en haar medewerkers met onze hond omgaan. Dat blijkt ook uit het feit dat Blue altijd weer graag wil gaan. Voor ons is dat heel veel waard. Je geeft je huisdier niet zo maar aan iemand. Maar we weten inmiddels al een hele tijd dat Blue bij Dierenhotel Abdissenbosch in hele goede handen is.
Beveelt aan
21 December 2025
familie Linssen
Heerlen
Super bedankt voor de mooie review en we zien Blue als een graag geziene gast.
Wij Geven hem maar hier alvast, een maar over zijn bol :-) en tot binnenkort weer.
Honden gaan er graag heen. Komen altijd verzorgd en tevreden weer thuis. Goed gevoed, gewassen en gegeten. Els is iemand die weet wat ze doet, samen met haar collega's is ze een super team waar wij onze honden vol vertrouwen achter laten
Beveelt aan
20 December 2025
JoAnne Franquinet- Cox
Geleen
Super bedankt en we zien ze als een graag geziene gast.
Geef Charlie en Barka, maar een maar over hun bol :-)
Je huisdier goed verzorgd achterlaten op een vertrouwde plek waar ze zich thuisvoelen.
Beveelt aan
20 December 2025
Eric Wortmann
Landgraaf
Goed verzorgd en Ollie komt er graag
Beveelt aan
20 December 2025
Rik en Sheila
Eys
Betrokken
Beveelt aan
19 December 2025
Vivian
Nuth
Super bedankt en we zien Boris en Daisy weer graag komen.
Geef ze maar een aar over hun bolletjes
Denver en Laika gaan er graag heen en ze komen er goed verzorgd van terug. Ze zijn stapel op Els.
Beveelt aan
19 December 2025
familie Ledder
Landgraaf
Ook met onze vorige hond ging het altijd prima!
Beveelt aan
19 December 2025
Theo
Landgraaf
Hond Elvis voelt zich helemaal thuis en gaat er graag naar toe. Els en haar team doen het perfect.
Beveelt aan
19 December 2025
sigmond
Valkenburg
Onze hond gaat altijd met veel plezier naar het dierenhotel . Ze speelt er veel en heeft het er naar haar zin
Beveelt aan
19 December 2025
familie Prinse
Bocholtz
Zeer onvriendelijke eigenaresse en personeel!!! Als je tussendoor belt om even te informeren hoe het met je huisdier gaat dan wordt je afgesnauwd aan de telefoon. Bij het ophalen bel je dat je eraan komt om de hond te halen, dito hetzelfde, je hoeft niet te bellen!!, ik ging ervan uit dat ze dit wel prettig zouden vinden!!! Maar nee hoor. Bij afhalen kwam er nog een andere klant haar hond brengen, zij duwde nogal stevig op de bel, hier werd ik in eerste instantie op aangesproken, ik gaf hierop aan dat ik dit niet was geweest, vervolgens kreeg die andere klant even de wind van voren, en kreeg de mededeling dat ze buiten mocht wachten totdat ik mijn hond had, zij klopte nog op de deur en werd totaal genegeerd!!! Mijn hond is ruim 4 weken daar geweest en zou de laatste dag gewassen worden, bij afhalen stonk hij gewoon!!! Dit was de eerste keer en tevens de laatste keer in dit hotel. Ik betaal liever iets meer, zodat ik weet dat mijn huisdier in goede handen is met vriendelijk personeel!!!
Beveelt niet aan
15 June 2025
Ron
Brunssum
Vogelzankweg 230
6374AH Landgraaf
Branch
Dieren
Specializations
Huisdieren, Dierbenodigdheden
Overige bedrijven