Mijn hond kwam glimmend van gezondheid en superspeels weer bij mij na 3 1/2 week vakantiek vakantie.

Ik heb in maart mijn hondje drieëneenhalve week aan dierenhotel Abdisscherbos toevertrouwd. Hij was daar eerder al twee maal voor een midweek geweest dus ik durfde het wel aan. Toen hij weer naar mij toe kwam bij ophalen zag hij mooi slank en glanzend, (dag tevoren nog in bad geweest), moest even weer wennen aan mij maar was zeer speels en gelukkig in zijn hele gedrag. Nu na plm twee weken is hij nog steeds speels en vrolijk/energiek en ik merk in alles dat hij het daar goed heeft gehad. Ik mocht op mijn verzoek ook zijn eigen dieetbrokken meegeven. Ik kreeg ook te horen dat hij het daar goed deed en dagelijks speelde met andere hondjes. Zeer blij met de goede aandacht en verzorging voor hondje Robin. Hij heeft daar echt 'persoonlijke verzorging' gehad en dat voor goede prijs. Volgende keer weer naar zijn inmiddels vertrouwde geweldige logeeradres!

Ik voel me weggestuurd

Ik kom daar dus om te kijken voor mijn kat mazzel als ik op vakantie ben, wordt kortaf te woord gestaan aan de deur. Ik had geen mondkapje bij me... kon er een kopen voor 1 euro maar kon die niet pinnen. Ik heb nooit contant geld bij me. Ze zei als ik zou pinnen ze er niks op zou verdienen. Ik ben maar gegaan want kon geen mondkapje van haar krijgen ik voelde me echt te kakken gezet. Rare energie. Alsof ik standaard met mondkapjes in mn auto rondrij.. en alsof als ik m'n kat daar lang laat en daarvoor betaal er niet eens n mondkapje vanaf kan? Bijzondere ervaring

Goede morgen, spijtig dat u zo reageert en waarschijnlijk niet goed geluisterd heeft. U heeft zo bij zo een info formulier van ons ontvangen, waarin bovenaan staat, dat mondkapje gebruikt dient te worden, omdat ik hart/longklachten heb en ik niet kan permitteren om ziek te worden, want dat gaat het D.H. dicht en niet meer open en veel klanten dan de dupe er van zijn. Bij de deur heb ik gezegd, kijk even in de auto, dat wilde u niet, want u heeft er geen bij u, kan ik die euro dan pinnen. Heb ik gezegd, nee, want daar moet ik belasting over betalen en BTW. Ik koop ze zelf en die Euro, gaat in de fooienpot van de dames en blijft er niks van over. Maar ik hoop dat u een goede plek voor uw kat gevonden heeft, want die verdiend een goed plekje, als u er even niet voor kan zorgen. Met de diervriendelijke groet Els m. de Kok

Prima verzorging met alle aandacht voor je dier

Onze hond kon, vanwege een noodgeval, onmiddellijk terecht. Er werd uitgebreid meegedacht en dagelijks konden het wel en wee op FB volgen. Er was zelfs bezoek mogelijk van een vriendin van ons, die onze hond nog niet kende, waardoor het verblijf van haar niet werd verstoord.

Uitstekende opvang

Tosca, 9 jaar, met 4 maanden door ons geadopteerd, verbleef 8 dagen in Abdissenbosch. Op de achtste dag haalden we haar op, gewassen, lekker ruikend en met een gladde vacht. Ze was prima opgevangen. We zijn direct op de brokken die ze er kreeg overgestapt. De volgende keer weer naar deze hondenopvang !

O

Nicky was goed verzorgt toen we haar zijn gaan halen

Geweldige opvang voor onze 2 hondjes bibi en lizzy

Ik was eerst huiverig om onze hondjes te brengen. Maar na de vakantie zagen we dat het prima gegaan was. Van de foto’s die we zagen zag ik dat ze in goeie handen waren .

Always great

It's a great comfort to leave our cat with Ms de Kok because we know Živa will receive amazing care and attention there. Our cat is a rescue with high anxiety and sensibility issues, as such it is of the utmost importance she's staying in a hotel with staff that has incredible experience with taking care of animals with a variety of needs and concenrn. Živa always comes home relaxed, well groomed and in good spirits. Thank you Ms de Kok and the entire staff!

Thank you very much for your, verry beautiful review <3 We are so happy with it! Give Ziva, a big hug from us and until another vacation again!

Goede verzorging

Al een aantal jaren hebben we onze katten naar dit dierenhotel gebracht. De katten zagen er altijd goed uit als wij ze ophaalde. Ze waren niet ziek bij thuiskomst. Medicatie geven is ook geen probleem, wat voor ons ook altijd een zorg is, als we weg gaan.

Naar mijn idee gaat onze sjuul er graag heen aan zijn gedrag te zien zo gauw de auto uitstappen. Zo gaan wij dan ook iedere keer met een goed gevoel op vakantie.

Topverblijf voor onze hond

Mijn ervaring met Dierenhotel Abdissenbosch is zeer positief gezien de professionele aanpak en klantvriendelijke benadering. Onze hond komt er regelmatig en wordt er altijd goed opgevangen.

Helemaal top

Els Kok en haar medewerkers zijn een grandioos team die uitstekend zorgen voor de honden en natuurlijk katten die onder hun hoede zijn . Zal beslist onze hond weer voor een logeerpartij brengen, In een woord , Super.

Top ervaring !

Voor mijn hond worden altijd de juiste speelkameraadjes gevonden, de verzorging is op en top! Hond wordt geborsteld en heeft de ruimte om te spelen. Als het warm is, staan er mini-zwembadjes met water. Altijd vriendelijk, altijd vakkundig, altijd een blije hond!

prima!

Bij Els en haar team is onze hond in prima handen.

Geweldige opvang voor mijn hond tijdens onze vakantie

Onze hond ( layzie) vind het steeds geweldig als hij naar het pension mag gaan. Hij voelt zich thuis en heeft speelkameraadjes.

Top hotel voor onze hond.

Wij hoeven ons tijdens onze vakantie geen moment zorgen te maken over onze hond, want we weten, dat ze uitstekend verzorgd wordt.

Bedankt voor jullie, mooie beoordeling <3 Wij zijn er dan ook, zeer content mee en ze komt ook graag. Geef Yoontje, maar een aai over zijn bol.!

Super tevreden

Gin onze boxer ziet er altijd goed verzorgd uit als we hem gaan halen

Heel goede ervaring,Bobbie zeer goed verzorgd,en gewassen en geknipt.Zeer aantebevelen.Wel voor zorgen dat hondenpaspoort en entingen op orde zijn.

Bedankt voor jullie, mooie beoordeling <3 Wij zijn er dan ook, zeer content mee! Geef Bobbie, maar een aai over zijn bol van ons en tot na de vakantie weer! En goede tip voor paspoort ;)

Archie verheugt zich om naar de dagopvang te gaan.

Wij vinden het heel fijn te weten, dat Archie goed verzorgd wordt en graag naar de dagopvang gaat. We horen van Els dat hij volop heeft gespeeld met de andere honden. Hij gaat vrolijk naar binnen en komt ‘s avonds moe/ voldaan thuis. Conclusie: Archie blij - wij blij.

Prima en super opvang, onze hond cooper vind het geweldig

Onze hond cooper gaat een aantal keer per jaar logeren en heeft het altijd naar zijn zin. Cooper wordt goed verzorgd en ziet er altijd tip top uit bij terugkomst.

Ervaring is prima

Hondje tevreden wij ook happy!

Goede ontvangst, met professionele begeleiding van het huisdier.

Mijn hond is goed verzorgd, en zag er heel gezond uit, toen ik hem op ging halen. Voor herhaling vatbaar, en aan te bevelen!!!

Altijd een goede ontvangst

Ik breng mijn hond met plezier hier naar toe. Altijd is hij blij als hij er aankomt, maar ook blij als ik hem ophaal

Altijd even goed

Onze hond Pooh werd erg goed verzorgd

Plezierig, net en professioneel vakantieverblijf.

Nilak, onze Pomsky, is hier net weer bijna 2 weken geweest. Als ik hem breng rent hij altijd naar binnen. Een teken dat hij het daar prettig vindt. Hij is ook altijd blij en vrolijk als ik kom halen en ziet er perfect gewassen en geborsteld uit. Kortom, een perfecte plek om je hond onder te brengen.

Bedankt voor jullie, mooie beoordeling <3 Wij zijn er dan ook, zeer content mee! Geef NilaK, maar een aai over zijn bol van ons en tot een volgende logeerpartij van hem!

top service

altijd weer top service ,,al meerdere keren zijn benz en kygo geweest en we zullen ook altijd hier terug komen . altijd even vriendelijk ,en super service

Bedankt voor jullie, mooie beoordeling <3 Wij zijn er dan ook, zeer content mee! Geef Benz met zijn vraagtekenstaart en Kygo, maar een aai over hun bol ;)