Wat andere beloven: doen zij!

We zijn positief verrast door HV media. Wij hadden zeer hoge Adwords kosten en wilde daarom graag kijken naar het verbeteren van onze organische vindbaarheid, het liefst op grote zoekwoorden zoals 'oorbellen'. Waar veel andere SEO cowboys gouden bergen beloven, waar niks van terecht komt, is het bij HV media juist tegenovergesteld. Henri kwam met een voorstel voor specifieke zoekwoorden waarop we gevonden werden en richtte zich daarnaast op de grote zoekwoorden met de kanttekening dat de kans van slagen niet heel groot was. We zijn negen maanden verder maar inmiddels staan we op alle specifieke zoekwoorden mooi op een sterke positie in Google, maar ook op het zoekwoord 'oorbellen' staan we nu zelfs op de tweede plek in Google. Dit levert direct meer verkopen op!! Van deze Google positie hadden we met grote landelijke concurrenten nooit kunnen dromen. We zijn dan ook erg blij met de nuchtere, persoonlijke en realistische aanpak van HV Media. Wat andere beloven: doen zij!

Aangenaam verrast dat ik al sneller dan verwacht een aantal leads via mijn website kreeg. Heel fijn om dit te kunnen uitbesteden aan Henri die echt kennis van zaken heeft en erg betrokken is.

Erg mooie resultaten!

Korte lijnen met Henri waardoor snel te schakelen is met elkaar en mooie resultaten behaald worden.

Super gedreven en altijd eerlijk en oprecht.

Sinds 1 jaar klant bij HV Media en méér dan tevreden. Henri heeft ons goed op weg geholpen met de organische vindbaarheid van onze website. Henri is een man van zijn woord en staat altijd voor je klaar. Altijd bereikbaar en doet zelfs meer dan we verwachten. Super gedreven en altijd eerlijk en oprecht, wij gaan in ieder geval nooit meer op zoek naar een ander. Het is al iets moois maar we gaan er samen nog iets mooiers van maken!

Met vele zoekwoorden staan we in de top van de zoekmachines.

Al enkele jaren een goede samenwerking met HV Media. Met vele zoekwoorden staan we in de top van de zoekmachines. (met name Google)

Op een groot aantal zoekwoorden staan we zelfs op positie 1!

Wij werken op het gebied van SEO al een aantal jaren naar volle tevredenheid samen met HV Media. Door de inzet van hun expertise op het gebied van SEO wordt onze website Freshlemon.nl, niet alleen lokaal, maar ook landelijk gevonden door onze potentiële klanten. Op een groot aantal zoekwoorden, uiteraard gerelateerd aan ons social media bureau, staan we zelfs op positie 1 in Google. En dat wil je toch!

Tot volle tevredenheid kunnen we wel zeggen.

Autobedrijf Jongmolen werkt vanaf dat het is opgericht samen met Hv Media. Tot volle tevredenheid kunnen we wel zeggen. Alles wat er nu online bereikt is zijn de verdienste van Henri. Hij heeft zowel onze website gebouwd als de vindbaarheid in onder andere google voor zijn rekening genomen. Hierin zijn echt goede resultaten behaald. Wij raden HV Media dan ook meer dan aan!

Door de actieve inzet en het proactief meedenken van HV Media worden wij op de juiste zoektermen gevonden. Juist de combinaties van woorden zorgen er voor dat wij online gevonden worden en daardoor onze fietsenrekken kunnen verhuren.

Wij zijn tevreden over de resultaten van Henri. Een aanrader dus voor andere bedrijven!

Wij werken al een aantal jaren prima samen met HV Media. Korte lijnen en snelle reactie op vragen en denken mee om de kosten redelijk te houden. Kortom een prima partij om mee te weken.

Henri communiceerde duidelijk en is realistisch over de verwachtingen.

HV media heeft ons erg goed geholpen met een betere vindbaarheid op Google. De bezoekers aantal op de site en in de winkel blijven sinds de samenwerking stijgen. Henri communiceerde duidelijk en is realistisch over de verwachtingen.

Fijn bedrijf om mee te werken, denken mee en doet wat het beloofd!

Fijn bedrijf om mee te werken, denken mee en doet wat het beloofd!

Super fijn en meedenkend bedrijf!

Super fijn en meedenkend bedrijf! Schakelen snel en kunnen aan je verwachtingen voldoen. Eerlijkheid en oprechtheid staat voorop!!!

Ik ben uitermate tevreden

ik ben uitermate tevreden over HV Media deze heeft een goede website voor ons gebouwd . en ook na het leveren van onze website staan zij altijd klaar voor eventuele vragen en oplossingen kortom zeer tevreden!

Eerlijk en transparant daarom een aanrader!

HV-Media heeft ons geweldig geholpen met de Google-bereikbaarheid van onze website. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en werkzaamheden die Henri heeft verricht. Eerlijk en transparant daarom een aanrader Top bedrijf

Wij zijn enorm tevreden over de samenwerking met HV Media.

Wij zijn enorm tevreden over de samenwerking met HV Media. Naast dat we nu veel beter te vinden zijn via Google is Henri ook altijd bereid om met ons mee te denken en is hij erg helder in zijn communicatie. Wij zouden ieder bedrijf aanraden om een samenwerking met HV Media aan te gaan!

Zeer deskundig, enthousiast en ervaren samenwerkingspartner

We werken al een aantal jaren naar volle tevredenheid samen met HV Media. Zij hebben onze website www.123zadelkruk.nl op de eerste pagina van Google gekregen, met meerdere zoektermen. Henri is een zeer deskundig, enthousiast en ervaren samenwerkingspartner waar nog vele jaren mee hopen te samenwerken.

Henri Verhagen van HV Media is de man op het gebied van SEO. Henri denkt mee, is duidelijk in zijn communicatie en over zijn resultaten is niets gelogen! Onze webshop is ruim 2 maanden live en wij staan met ruim 20 zoekwoorden op de eerste pagina in Google en met 8 zoekwoorden zelfs op plaats 1! Dat is resultaat waar wij blij van worden!

Van niks heeft die ons met meer dan 28 zoekwoorden in de top 3 gebracht.

HV Media, is HET bedrijf waar je moet zijn!
Al meerdere jaren op zoek naar een betrouwbaar seo bureau, al verschillende gehad maar veel belofte’s en niemand komt zijn afspraken na. Na veel zoeken zijn we bij HV Media terecht gekomen en mijn eerste gevoel zei dit is het bedrijf waar ik zaken mee wil doen. Henri is een man van no nonsens en heeft zeer korte lijnen, van niks heeft die ons met meer dan 28 zoekwoorden in de top 3 gebracht. En nu zullen velen die deze recensie lezen denken ja maar hoeveel concurrentie is er ? Geloof me heel veel. Ik kan HV media alleen maar aanbevelen ,dus Henri als je een referentie nodig hebt laat ze me maar bellen.

Zeer goede resultaten binnen Google!

Zeer goede resultaten binnen Google top 3, waarvan meeste zoekwoorden beland zijn op nr. 1.

HV Media heeft onze zichtbaarheid en bereik enorm vergroot

HV Media heeft onze zichtbaarheid en bereik enorm vergroot, steeds meer klanten vinden onze service. De tarieven zijn erg netjes, en de dienstverlening is top. Verder worden vragen snel en zorgvuldig behandeld, zowel telefonisch als digitaal. Duidelijke uitleg van de mogelijkheden en ook tips die jezelf kan gebruiken om verbeteringen aan te brengen op de website.

We hebben een enorme sprong gemaakt in Google!

Wij hebben het afgelopen jaar met HV-media een enorme sprong gemaakt in de Google-bereikbaarheid met onze producten. Dankzij Henri en zijn collega's weten veel (nieuwe) klanten ons nu te vinden. Dank daarvoor, en hulde uiteraard. HV-Media is daarom voor Google-bereikbaarheid een echte aanrader!

We zijn heel erg tevreden en super goed vindbaar!

Heel tevreden over de samenwerking met HV Media. Dankzij de inspanningen van Henri zijn we op veel trefwoorden goed vindbaar in de zoekresultaten!

Zeer tevreden over de samenwerking en resultaten

Henri is een ware specialist op het gebied van SEO. Het verbaasd mij hoe snel de resultaten zichtbaar zijn, zowel op de eerste pagina, maar helemaal op plek1. Henri heeft naar mijn idee zijn woorden waar gemaakt in daden. Mooie manier van opbouwend te werk gaan om het vervolgens tot een uiteindelijk succes te brengen. Wij zijn in elk geval nog lang niet klaar!

HV Media is een zeer geschikte partij. Wij dachten dat het onmogelijk was om in Google bovenaan te komen op zoekwoorden als 'mediums' of 'paragnost'. HV Media bewees het tegendeel. We worden op alle zoekwoorden gevonden en onze omzet is hierdoor meer dan verdubbeld! Daarnaast zijn de contactmomenten erg prettig. Lekker recht door zee en straight. Henri schroomt niet om mee te denken met het groeiende bedrijfsproces. Hij denkt pro actief mee om te kunnen blijven groeien. HV Media is een bureau zonder poespas. Top club!