Henri Verhagen van HV Media is de man op het gebied van SEO. Henri denkt mee, is duidelijk in zijn communicatie en over zijn resultaten is niets gelogen! Onze webshop is ruim 2 maanden live en wij staan met ruim 20 zoekwoorden op de eerste pagina in Google en met 8 zoekwoorden zelfs op plaats 1! Dat is resultaat waar wij blij van worden!

Van niks heeft die ons met meer dan 28 zoekwoorden in de top 3 gebracht.

HV Media, is HET bedrijf waar je moet zijn!
Al meerdere jaren op zoek naar een betrouwbaar seo bureau, al verschillende gehad maar veel belofte’s en niemand komt zijn afspraken na. Na veel zoeken zijn we bij HV Media terecht gekomen en mijn eerste gevoel zei dit is het bedrijf waar ik zaken mee wil doen. Henri is een man van no nonsens en heeft zeer korte lijnen, van niks heeft die ons met meer dan 28 zoekwoorden in de top 3 gebracht. En nu zullen velen die deze recensie lezen denken ja maar hoeveel concurrentie is er ? Geloof me heel veel. Ik kan HV media alleen maar aanbevelen ,dus Henri als je een referentie nodig hebt laat ze me maar bellen.

Zeer goede resultaten binnen Google!

Zeer goede resultaten binnen Google top 3, waarvan meeste zoekwoorden beland zijn op nr. 1.

HV Media heeft onze zichtbaarheid en bereik enorm vergroot

HV Media heeft onze zichtbaarheid en bereik enorm vergroot, steeds meer klanten vinden onze service. De tarieven zijn erg netjes, en de dienstverlening is top. Verder worden vragen snel en zorgvuldig behandeld, zowel telefonisch als digitaal. Duidelijke uitleg van de mogelijkheden en ook tips die jezelf kan gebruiken om verbeteringen aan te brengen op de website.

We hebben een enorme sprong gemaakt in Google!

Wij hebben het afgelopen jaar met HV-media een enorme sprong gemaakt in de Google-bereikbaarheid met onze producten. Dankzij Henri en zijn collega's weten veel (nieuwe) klanten ons nu te vinden. Dank daarvoor, en hulde uiteraard. HV-Media is daarom voor Google-bereikbaarheid een echte aanrader!

We zijn heel erg tevreden en super goed vindbaar!

Heel tevreden over de samenwerking met HV Media. Dankzij de inspanningen van Henri zijn we op veel trefwoorden goed vindbaar in de zoekresultaten!

Zeer tevreden over de samenwerking en resultaten

Henri is een ware specialist op het gebied van SEO. Het verbaasd mij hoe snel de resultaten zichtbaar zijn, zowel op de eerste pagina, maar helemaal op plek1. Henri heeft naar mijn idee zijn woorden waar gemaakt in daden. Mooie manier van opbouwend te werk gaan om het vervolgens tot een uiteindelijk succes te brengen. Wij zijn in elk geval nog lang niet klaar!

HV Media is een zeer geschikte partij. Wij dachten dat het onmogelijk was om in Google bovenaan te komen op zoekwoorden als 'mediums' of 'paragnost'. HV Media bewees het tegendeel. We worden op alle zoekwoorden gevonden en onze omzet is hierdoor meer dan verdubbeld! Daarnaast zijn de contactmomenten erg prettig. Lekker recht door zee en straight. Henri schroomt niet om mee te denken met het groeiende bedrijfsproces. Hij denkt pro actief mee om te kunnen blijven groeien. HV Media is een bureau zonder poespas. Top club!

Hogere positie in Google

Henri Verhagen maakt zijn beloftes waar: de positie van je website in Google verbeteren. Daarbij zorgt hij zelf voor de uitvoering, maar hij geeft je ook extra tips om je website en je online marketing activiteiten te verbeteren. Henri houdt je goed op de hoogte van zijn werkzaamheden en staat open voor vragen en feedback. Hij heeft ruime kennis en ervaring en hij weet zijn kennis duidelijk over te brengen naar de klant.

Van onzichtbaar online naar zichtbaar en direct in de top 3 van Google

Online gevonden worden, dat was de uitdaging die HV Media voor ons mocht aangaan. Dat is gelukt. Ik gaf HV Media 4 zoekwoorden waar ik op gevonden wilde worden direct maakte HV media daar 20 zoekwoorden van. Inmiddels staan we met meer dan 40 zoekwoorden in de top 3 van google. Met zijn snelle manier van schakelen, to the point en ook vertellen wat niet lukt is Henri Verhagen van HV media het ideale bureau om uw bedrijf online naar een volgend level te tillen

Snel, doordacht en behulpzaam.

Onze ervaringen met Henri zijn gewoon goed, hij denkt mee, maar geeft ook tegengas, en als het nodig is geeft hij ook nog gas bij. Zeker aan te raden.

Echt een aanrader!

Goede service om de 5 maanden uitleg over de werkzaamheden die zijn verricht. Echt een aanrader!

Hij doet wat hij beloofd!

Het is fijn sparren en samenwerken met Henri. Hij doet wat hij beloofd en komt afspraken goed na. De lijntjes zijn kort waardoor alles goed en soepel verloopt.

goede professionele samenwerking

Het contact met HV Media was TOP!! met name Dhr. Verhagen waarmee het contact moeiteloos verliep. Hij heeft zeer z'n best gedaan om de website naar ons wens te maken. Kortom perfecte keuze geweest en zeker voor iedereen aan te raden!!

Zeer goed resultaat in Google!

Bij HV Media boeken ze goede resultaten betreft de gratis vindbaarheid op Google. Hierdoor zakken de Adwords kosten en stijgt de omzet👍🏻

Henri is een uiterste geschikte, fijne partner om mee samen te werken. Mijn aanvragen worden altijd super snel en met karakter opgepakt. Dat wil zeggen, ook een kritische noot en Henri denkt altijd mee. Daar hebben wij veel profijt van gehad.

• Bedrijfsnaam: Tanda Energy BV
  • Ervaring met: Website/webshop laten maken

Zonder Google Adwords toch op pagina 1 in Google terechtkomen. Met deze opdracht is HV-Media aan de slag gegaan en met resultaat! Wanneer (potentiële) klanten in Google op zoek zijn naar auto-onderdelen (in kleur), dan komen ze bij de webshop van Vosparts.nl uit. Dankzij HV-media zijn onze natuurlijke bezoekersaantallen sterk gestegen en daar profiteren wij nog elke dag van.

• Bedrijfsnaam: Vosparts.nl

We zijn bij Henri terecht gekomen voor het bouwen van onze nieuwe website. Daarnaast denkt hij nu met ons mee om ons hoger in Google te krijgen. Dit is inmiddels goed gelukt! Op alle zoekwoorden staan we inmiddels bovenaan. Het aantal bestellingen is hierdoor ontzettend hard gestegen!!

• Bedrijfsnaam: ChocoladeGeschenken.nl
  • Ervaring met: Internet marketing

Wij waren erg tevreden over de samenwerking met HV Media. Henri heeft ons goed geholpen met het opzetten van een internetmarketing campagne en hierdoor zijn wij op veel trefwoorden goed vindbaar geworden in de zoekresultaten. Wij vonden vooral de bereikbaarheid, de korte communicatielijnen en de deskundigheid van het bedrijf heel goed.

• Bedrijfsnaam: Tuinwaardig
  • Ervaring met: Internet marketing

Professionele en snelle service! Wij zijn ergtevreden!

• Bedrijfsnaam: KLM
  • Ervaring met: Digitaal Publiceren.com

Henri heeft de sites gemaakt voor Van Willegen Autoschade en Van Willegen Giessen. We zijn ontzettend blij met de nieuwe sites! Hij heeft alles voor ons geregeld, de foto's, teksten en realisatie. Hij is snel, goed bereikbaar en heeft goed mee gedacht. Meer dan blij met het mooie online resultaat dat HV Media ons heeft gegeven!

• Bedrijfsnaam: Van Willegen Autoschade
  • Ervaring met: Website/webshop laten maken

Goed bedrijf wat mee denkt en oplossingen biedt voor scherpe prijzen. Denkt echt vanuit het oogpunt van de klant.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Bedrijfsnaam: C&R Group B.V.
  • Ervaring met: Internet marketing

We zijn ontzettend tevreden over HV Media: we hadden een hele ambitieuze deadline en ondanks dat hebben ze ruim voor de deadline alles gereed gemaakt tot een prachtresultaat! HV Media denkt echt met je mee en is erg klantvriendelijk. Alles hebben ze geregeld binnen de zeer ambitieuze deadline: de verhuizing, teksten en foto's plaatsen. Afspraken worden volledig nagekomen, dus je kan er volledig op vertrouwen dat het goed komt. Het contact verliep erg soepel en je voegt meteen woord bij daad, erg fijn! Bedankt voor de prachtige website en geweldige snelle service!

• Bedrijfsnaam: Consultancy Castle
  • Ervaring met: Website/webshop laten maken

Snelle en onberispelijke service ! Ook tijdens het presales-traject werden alle vragen snel en professioneel beantwoord.

• Bedrijfsnaam: Bij Landgenoten
  • Ervaring met: Digitaal Publiceren.com

Onze brochure digitaal laten publiceren. Bestelling geplaatst, bestanden verstuurd en nog dezelfde dag de benodigde bestanden en gegevens ontvangen. Erg tevreden over de snelle service.

• Bedrijfsnaam: Gédé Verpakkingen