iedere euro waard

Het inhuren van ABC verhuizingen is boven verwachting goed bevallen. Niets is de jongens teveel en ze nemen werkelijk alles mee. Er wordt niet op de klok gekeken als het 5 uur is en als er nog veel werk is dan komen er extra krachten bij. Ben erg blij dat ik dit verhuisbedrijf heb ingehuurd en zou het een volgende keer zeker weer doen.

Prima verlopen.

Leuke ploeg mensen. Het uitdragen en weer indragen verliep als een zonnetje.

Prima verlopen.

Leuke ploeg mensen. Het uitdragen en weer indragen verliep als een zonnetje.

Geweldig ,!

Super goed verlopen onze verhuizing . Ervaren mensen ..heel vriendelijk ..petje af voor ze !

Geweldig!! Nooit meer anders verhuizen!

De tweede maal dat wij konden verhuizen met behulp van jullie bedrijf. Drie jaar geleden voor de eerste keer en nu dus wederom voor jullie gekozen. Alle contacten die er zijn geweest van telefoniste, tot offerte meneer tot aan het contact met alle verhuizers hebben wij als heel prettig ervaren. Jullie bedrijf staat voor vriendelijkheid en gezelligheid maar boven al voor jullie flexibiliteit en kundigheid van jullie medewerkers. Kortom een dik compliment voor jullie en wij zullen zeker reclame voor jullie maken. Met vriendelijke groet, Patricia en Elmer

Staan voor de klant

Fantasties gewerkt .alles naar wens. Zelfs een moeilijk ledikant netjes uit en in elkaar gezet. Staan er voor Hun klanten.

Prima gewerkt al die jongens.

Het is prima gegaan die mensen kei de best.gdaan keurig hoor harde werkers gingen steeds door.

Vlotte en ontspannen verhuizing

Een verhuizing is best een drukke en wat stressvolle periode. Erg fijn dat je verhuizers op zo'n dag vrolijk en relaxt zijn. Niks was een probleem en alles is erg vlot en ontspannen verlopen.

Service en kwaliteit

De service is geweldig , professioneel , en de eigenaar en zijn collega’s zijn vriendelijk en harde en nette werkers .

Geweldige service zonder klagen

Wij zijn verhuisd op de heetste dag van het jaar. Zelfs dan hoor je de heren van dit bedrijf niet klagen. Alles met respect, geduld en kunde ingepakt en netjes in de nieuwe woning neergezet. Echt een top team!

Snelle en goede verhuizing

De verhuizing verliep vlot met 3 ervaren verhuizers om alles in en uit te laden. Alles werd voorzichtig gedaan. Dus helemaal goed.

Perfecte verhuizing

Dinsdag zijn we verhuisd. Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Niets was teveel. Heel fijn hoe het team ons door de dag 100 km verder hebben gebracht . Bedankt mannen.

Zorgvuldig en toch tempo, harde werkers en vrolijk

Op afgesproken tijd. Even overleggen wat mijn zorgpuntjes zijn (antieke kasten), uitruimen gebeurt dan zeer zorgvuldig. Ook een jonge medewerker van 16 staat zijn mannetje. Er wordt gezongen en gefloten onder het zware werk. Extra rit wordt uitgevoerd om opgeslagen meubels op te halen. Lift wordt opgesteld naar derde verdieping. Weer zorgvuldigheid en tempo. Antieke kasten worden voorzichtig in elkaar gezet. Alle dozen in de woonkamer naar onze wens opgestapeld. TIPS: geen meterbakken bij particulieren en zeker niet met verdieping. Vroeger beginnen indien klant dat wenst en met warm weer.

Super snel en kundig

Onze verhuizing tot in de puntjes verzorg en super snel. Echt toppers.

uitstekend personeel

ik raad jullie aan ook voor mensen die nog gaan verhuizen

formidabel.

werken snel en efficient , maar niet overhaast optijd een kopje koffie om dan weer door tegaan. onder elkaar hebben ze plezier in het werk maar geen seconde gaat verloren...en niet onbelangrijk schade vrij omdat alles in dekens en folie werd verpakt....dit bedrijf is een echte AANRADER. ..Keurig personeel.

Kon niet beter

Er is meer gedaan dan wij hadden verwacht. Hele aardige mannen. Zelfs toen ik in de lappenmand zat, hebben de mannen alle zorgen voor ons uit handen genomen.

Snelle en goede verhuizing

De verhuizers kwamen precies op tijd. Vriendelijke medewerkers, die snel maar toch uiterst voorzichtig hebben gewerkt. Na 3 1/2 uur was de klus geklaard.

Uitstekend! Er wordt voorzichtig en vakkundig met je spullen omgegaan

Onze ervaring is heel positief! We waren in een kun van tijd verhuisd met alle meubels en het witgoed op de plaats waar wij het wilde hebben, top!

Geweldig personeel

Verhuizers die verstand hebben van verhuizen .Zeer vakbekwaam zeer vriendelijke verhuizers .

Leuk bedrijf met nette verhuizers

Alles is netjes geregeld bij ABC. Hele nette verhuizers die goed en snel hun werk doen. Zeker een aanrader.

Goede service, zeer klantvriendelijk

Werken netjes, gezellige mensen, zetten alles neer waar het moet staan, kortom super service.

Top jongens.

Professioneel. Behulpzaam. Vriendelijk. Verhuizing zonder stress.

Super team met hard werkende mensen

Wat een geweldig super team het was een grote verhuizing maar daar hadden onze 6 mannen geen moeite mee in een paar uur tijd stond alles in de wagen en kon het naar de nieuwe woning daar werd alles weer snel en vakkundig uitgeladen in elkaar gezet en op zijn plaats gezet en zaten we met het eten gewoon weer heerlijk aan onze eettafel en savonds lekker languit op de bank