alles wat afgesproken is is probleemloos uitgevoerd, complimenten voor de verhuisploeg.

de verhuizing van Dordrecht naar Hoogland, met tussentijdse opslag van het verhuisgoed, is zonder enig probleem gegaan. Zowel bij het ophalen van de spullen in Dordrecht en het afleveren in Hoogland hadden we met professionele, correcte en goedgemutste verhuizers te maken. Kortom: verhuizen zal niet vaak voorkomen, maar als het gebeurt zullen wij ons zeker weer tot ABC De Hartog wenden.

Prima vakmensen.

Alles keurig op tijd en netjes gewerkt.

Zeer vriendelijk personeel en top service

in 1 woord SUPER.. alles werd uit handen genomen door de verhuizers.

Super vriendelijk personeel leveren vakmanschap werk af. TOP

Onze verhuizing door ABC den Hartog is naar alle tevredenheid gegaan. Snel en goed ondanks het warme weer. De vakmannen waren beleefd en vriendelijk.

Fantastisch!

Er zijn 6 gezellige, sterke mannen geweest die ons heel goed en netjes hebben geholpen bij de verhuizing. Alles ging in goed overleg en alle 6 de jongens waren zeer behulpzaam en vriendelijk! Het was een topverhuizing.

vriendeleke medewerkers en zeer vakkundig

Medewerkers vakkundig en zeer vriendelijk

Top verhuizers.

Goede service en geweldig personeel.

Heel tevreden over de persoonlijke behandeling. Niets was het personeel te veel. Ze waren fantastisch op elkaar ingespeeld. Dit maakte de verhuizing tot een plezier.

Goed en net personeel, vriendelijk en meewerkend en meedenkend

Nu twee verhuizingen door ABC verzorgd en in beide gevallen heel netjes en soepel verlopen

Prima bedrijf!

We zijn verhuisd binnen Dordrecht. Het was een relaxte dag. Leuke verhuisploeg; aardige mensen. (We hielpen zelf een beetje mee, omdat we dat gezellig vonden.) De verhuizers gaan zorgvuldig met je spullen om en ze denken mee over hoe en waar spullen kunnen staan (er werd in ons huis nog verbouwd). Uitstekend is ook de gratis verhuisdozenservice. We hebben 80 dozen gebruikt die niet meteen allemaal terug hoefden. Dat was voor ons erg handig. Want we konden niet alles binnen twee weken uitpakken. De prijs voor het verhuizen is marktconform. Kortom: ABC Den Hartog is een prima bedrijf: vriendelijk, meedenkend, zorgvuldig en een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Mijn vrouw en ik waren dan ook zeer tevreden!

Komen alle afspraken na. Vakmensen aan het werk

Hebben een hele goede ervaring gehad met de verhuizing. Zowel het maken van afspraken, communicatie per mail, netheid en vakmanschap van het personeel.

Niet voor herhaling vatbaar

De twee verhuizers waren vriendelijke jongens maar lieten mijn wasmachine op straat vallen nadat een van de verhuizers zijn hand eraan openhaalde (vreemd dat ze geen handschoenen droegen!). Onder andere de wasmachine van de bovenetage naar de opslag verhuizen was juist de belangrijkste redenen om een "prof verhuizer" in te schakelen… Omdat de prijs relatief goed was, toch besloten om ABC Den Hartog nogmaals te vragen voor de verhuizing van spullen van opslag naar definitieve woning op vergelijkbare afstand als de eerste verhuizing. Deze keer lag het uurtarief opeens substantieel hoger, was de geschatte tijd 2 keer zo lang en moest een verhuisploeg van 3 man ingezet worden. De redenering erachter was niet te volgen en een potentieel terugkerende klant werd duidelijk niet gewaardeerd. Dus niet nogmaals voor ABC Den Hartog gekozen. Nu maar hopen dat mijn wasmachine het straks nog doet…

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede ervaring , vriendelijk personeel zowel de verhuizers als op kantoor . Helaas heb ik de geleverde verhuisdozen niet nageteld . Bij het ophalen bleek er 1 te weinig te zijn . Ben benieuwd of dit gevolgen heeft . Het monteren van de meubels had wat professioneler gemogen maar al met al zeer tevreden .

Top bedrijf ik zal hun bij mijn familie/kennissen/vrienden en collega’s aan bevelen.De mannen zijn vriendelijk/ beleefd/ zien er verzorgd uit in hun bedrijfs kleding.Als er iets tegen zit ze vinden altijd een oplossing,anders bellen zij naar de zaak.De mannen werken met als motto: niet zeuren maar stevig aanpakken👌Als zij klaar zijn groeten zij Lies tot over 2 jaar 🤣🤣🙈

• Ik heb ervaring met: Particuliere verhuizing

De mannen hebben bijzonder goed hun werk gedaan. Uitermate bekwaam en allen met en gulle lach de dag super vlot laten verlopen. Top verhuizers.
  • Ik heb ervaring met: Particuliere verhuizing

Jos was bij mijn verhuizing, wat een toppertje. Hij had alles in de gaten niet alleen wat hij zelf deed, ook van de andere verhuizers deden. Als hij niet zo oplettend was geweest hadden er ongelukken gebeurd!!
  • Ik heb ervaring met: Particuliere verhuizing

Al meerdere keren verhuisd met ABC den Hartog. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
  • Ik heb ervaring met: Particuliere verhuizing

Ik heb de verhuizing als zeer prettig ervaren! De verhuizers waren stuk voor stuk vakmensen! Niets was hun te veel. Maar ook de offerte viel heel gunstig uit. Ik zou dit verhuisbedrijf zeker aanbevelen!!
  • Ik heb ervaring met: Particuliere verhuizing

Alles geregeld volgens afspraak, tegen een zeer redelijke prijs.
  • Ik heb ervaring met: Particuliere verhuizing

alles prima gedaan, personeel ook goeie gasten ! telefoniste zeer vriendelijk/begripvol en behulpzaam
  • Vakmanschap

Prettige en accurate afhandeling Goede ervari g
  • Vakmanschap

Aardige en bekwame mensen. Meerdere ervaringen met dit bedrijf. Alleen maar positief.
  • Ik heb ervaring met: Particuliere verhuizing

De mannen hebben echt rekening gehouden met onze wensen en pas geschilderde huis! Ze waren heel flexibel en heel kundig. Onze kast heeft nog nooit zo goed in elkaar gezeten:) Nogmaals grote dank!
  • Ik heb ervaring met: Particuliere verhuizing

Alles netjes, snel en goed verhuisd

Over ABC Den Hartog Verhuizingen

Filter op Taal