Goede verhuizing

Snel soepel zorgvuldig om gegaan met de spullen en een goede en leuke communicatie tussen de jongens en ons !

Bijzonder teleurstellend helaas.

Voorafgaande communicatie omtrent plannen van de verhuizing heb ik als zeer prettig ervaren en ik had dan ook positieve verwachtingen, ook door de positieve recensies. Helaas was dit zeer onterecht. De mannen kwamen te laat, werkte enorm inefficiënt. Bijv: 1 persoon staat een meubel te demonteren en andere 2 kijken ernaar ipv alvast andere spullen te laden/lossen. 1 van de 3 mannen heeft letterlijk bijna niks gedaan, bij elkaar misschien 1 uur effectief werk ipv 5 die in rekening werden gebracht voor deze persoon. Ik snap dat als iemand nieuw is dat ie nog moet leren maar dit kan niet op kosten van de klant gaan. Hierdoor is de hele verhuizing veel meer uitgelopen dan nodig met nodige kosten van dien. Verder waren er een beschadigingen in mijn plafond, trap en staan overal vieze hand afdrukken op mijn net geschilderde muren. De communicatie rondom afrekening was ronduit klantonvriendelijk. Ik werd een zogenaamde korting geboden, maar het ging mij niet om t bedrag. Wat ik met name vervelend vond is dat de persoon aan de telefoon 'salim' alles wat ik zei bij voorbaat afdeed als onzin en me totaal niet serieus nam in de zaken niet goed waren gegaan. Terwijl hij niet aanwezig was bij de verhuizing. Een gemiste kans want hij had ook de service kunnen verbeteren met de gegeven feedback en het geheel netjes kunnen afronden. Ipv een opmerking te plaatsen als: 'als u niet betaald wat ik zeg dan bel ik de politie'. Dit terwijl ik zeker bereid was te betalen ik betwiste enkel een klein deel van de factuur die zag op een deel van de uitloop. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog maar ik raad deze service dus zeker niet aan. Goedkoop is in dit geval helaas duurkoop.

Goede verhuizing

Behulpzaam en professioneel verhuist super leuke jongens !

Super fijne en proffesioneel verhuisbedrijf

Zeer ervaren en vriendelijke verhuizers. Snel alle spullen netjes verhuisd.

Harde werkers prima jongens.

Ging lekker snel netjes. De manne waren heel beleefd dachten goed mee .ga zo door

Harde werkers en vriendelijk

Ze hebben hard gewerkt en aangepakt. Vriendelijke mannen.

Expertise groot

Denken en zien oplossingen

Lekker vlot en netjes

Alles op schema en netjes

Top! Leuke vlotte humoristische jongens

Ze weten van aanpakken binnen no-time naar nieuwe adres Thanks!!!

Goede communicatie vriendelijk

Heel goed

Tevreden, het in en uit elkaar zetten van spullen ging super snel.

Erg fijn team, snel en relaxt gewerkt

Zou deze verhuizers zeker nogmaals inhuren

Snel vriendelijk

Een heerlijk bedrijf verhuizen snel en netjes alle spullen die je wilt. Vriendelijke sociale verhuizers.

Vlot professioneel en betrokken

Twee krachtpatsers met energie inzet en humor . Konden het ook goed met elkaar vinden, een fijn team! Ik werd ontzorgd. Niets was hen teveel. Zo wordt verhuizen een plezier .

Correct op tijd en vriendelijk

Heel fijne en vlotte verhuizing!

Alles ging soepel en de verhuizers waren snel en vriendelijk!

Geweldig, keurig werk!

Keurig werk met een glimlach!

Ging perfect geweldige jongens zeker aan te raden!

Aardige jongens, vriendelijk en behulpzaam. Alles is keurig verhuist en op de juiste plek gezet. Bedankt voor vandaag!

Op tijd en lekker snel. Secuur en zorgvuldig

Top geregeld

Harde werkers, zeer te vreden

Ontzettend vriendelijk meedenkend personeel die de klus snel klaren

Ontzettend vriendelijk meedenkend personeel die de klus snel klaren

Top!!!

Echt helemaal perfect. Ontzettend blij mee

Wederom fijn gewerkt

Weer drie topjongens waarmee snel en efficient gewerkt is.

Geweldige service

Nette jongens harde werkers leuk en fijn om mee te verhuizen