Super strak geregeld

Nog nooit gebruik gemaakt van een verhuisbedrijf. Altijd zelf gedaan. Nu de zware spullen laten doen door Verhuisbedrijf Utrecht. Dit was een fantastische ervaring. Vooraf alles keurig geregeld en gecommuniceerd en op de dag zelf twee zeer goede en deskundige verhuizers over de vloer die alles met zorg aanpakken. Hoop voorlopig niet te verhuizen maar als het dan toch moet zeker via VBU!

Wij zijn tevreden

Netjes op tijd, snel en efficiënt. Voorzichtig met de breekbare spullen. Wij zijn tevreden klanten.

Proffessionals die ontzorgen

De verhuizing (van Utrecht naar Zeist) was een feest Wij natuurlijk helemaal hyper en gestresst totdat rond 8.00 6 verhuizers binnen een minuut of 5 de controle overnamen. Super aardig, lekker amicaal, gezellig en echte profs! Eigenlijk allemaal eindbazen in hun werk. VBU super bedankt voor vandaag!!

Super team

Het team van 6 man kwam op tijd, Was secuur en respecteerde mijn privacy. Het zijn harde werkers. Communiceren goed. Ik zou ze zo weer vragen om ons te verhuizen.

Fantastische team!!

Ik ben heel heel goed geholpen door deze mannen! Deskundig en snel. Kwamen met drie en hadden alles mee qua dozen en verpakkingsmateriaal. Verhuizen was nog nooit zo simpel! Dikke aanrader!

onderstaand

Onderstaande review van Jorrit ging over Student Verhuis Service. Verhuisbedrijf Utrecht ken ik niet

Zand in de ogen

Verschrikkelijke ervaring. Onze verhuizers vertrokken halverwege "omdat ze een volgende afspraak hadden staan". Uiteindelijk kwam er een nieuwe ploeg en moesten daarvoor fiks extra betalen. Laat je geen zand in de ogen strooien met de oorspronkelijke offerte! ze werken langzaam en rekenen achteraf meer (en de verhuizers gaan niet weg zonder dat je betaald hebt). Let ook op kleine letters! blijkbaar 450 euro eigen risico, toen ze de Pax kast stuk lieten vallen zei kantoor vrolijk dat we kosten zelf moesten dragen en konden wij zelf een nieuwe kast kopen. Na fiks klagen gingen alleen de reiskosten er af en hebben we meer dan 2 maal de oorspronkelijke offerte moeten betalen. Niet doen!

Heel goed!!!

Gisteren verhuisd! Nette hardwerkend personeel. Mensen die meedenken en geïnteresseerd zijn. Beveel het zeker aan.

Sterk team van aanpakkers!

bij mijn verhuizing bleken er meer spullen te vervoeren dan tevoren was ingeschat. geen probleem voor de mannen van VBU. vliegensvlug werden er een tweede verhuiswagen, extra dozen en verpakkingsmaterialen aangerukt. alles werd via een verhuislift vanaf de vierde verdieping ingeladen en overbodige spullen werden tegen storttarief afgevoerd. respect voor deze kranige, eerlijke verhuizers, ze verstaan hun vak en vormen een sterk team. aanbevolen!

Vriendelijk, snel, behulpzaam en goed!

Een paar zware spullen die een nauw kleintrapje afgetild moesten worden stonden in een oogwenk in de verhuiswagen. Netjes vastgezet en afgedekt met verhuisdekens. Zeer goed!

Werken snel, heel aardig ook!

Snel, correct en super (klant)vriendelijk. Aanrader!

Zowel aan de telefoon als persoonlijk heel netjes en vriendelijk. Superservice.

Top mannen ! Snel en perfect

Vandaag van de Meern naar Linschoten. Helemaal geweldig met lift snel en perfect geregeld. Keurige mannen die alles hebben gedaan ! Hoop ze niet snel meer nodig te hebben maar is wel een aanrader . Gr Esther

Professioneel, op maat en vriendelijk

Na de aanvraag word je snel teruggebeld en worden er in goed overleg duidelijke afspraken gemaakt. Heel fijn om zo wat verhuisstress weg te laten nemen! En heel vriendelijk personeel.

Een geweldige verhuizing!

Dit was onze eerste ervaring met dit verhuisbedrijf, maar zeker niet de laatste! Vrienden van ons hebben al meerdere verhuizingen laten verzorgen door Verhuisbedrijf Utrecht en inmiddels snappen wij wel waarom. Van begin tot eind liep alles op rolletjes. Bij VBU kun je rekenen op vriendelijke verhuizers die van aanpakken weten en voorzichtig met je spullen omgaan. Alles werd netjes ingepakt en zorgvuldig met de verhuislift in de verhuiswagen geplaatst. Wij hadden gekozen voor de (de)montageservice en ook dat was een succes. Kasten, tafels, banken, alles werd netjes op z’n plek in elkaar gezet. Nooit gedacht dat een verhuizing zo relaxed kan zijn. Al met al een enorm geslaagde verhuizing. Nogmaals bedankt, mannen van Verhuisbedrijf Utrecht! Groetjes, Ceintuurbaan 91-II Bussum

Snelle service, goed geholpen

Bank paste niet door traphal, verhuisbedrijf utrecht gebeld (in de namiddag) en konden diezelfde avond nog langskomen. Bank netjes tot op eerste verdieping gekregen, toen nog hulp gevraagd voor laatste stuk de trap op, hielp hier onmiddellijk mee, dacht ook mee hoe dit het beste kon. Fijne ervaring.

Vandaag verhuisd met de service van Verhuisbedrijf Utrecht. Deskundig, vriendelijk, behulpzaam dat was het team, die mijn verhuizing soepel hebben laten verlopen. Helemaal super!!!!

Dienst goed, klantgerichtheid en service summier

Verhuizers waren door redenen 1,5 uur later. Via telefooncentrale afspraken gemaakt, geen advies gekregen dat er een lift gehuurd moest worden. Verhuizers deden hier luidkeels beklag over, terwijl de eigen telefooncentrale dit niet had geadviseerd. Snelle service, netjes ingepakt en met beleid. Wel een lift door de verhuizers zonder overleg geregeld voor onze kosten. Ook sigaretten uitgebrand achtergelaten op het balkon. Bij nieuwe adres ook bij de nieuw gearriveerde collega’s luidkeels geklaag over hoe het geregeld was, terwijl dit door de telefooncentrale zelf in kaart is gebracht. Snelheid en service is geweldig, in de klantvriendelijkheid en vriendelijkheid kan wel echt nog wat stappen gemaakt worden. Addendum: 16-02 in de middag contact gehad op verzoek van het bedrijf. Het zou uitgezocht worden en ik zou teruggebeld worden in de avond. Ik heb niets meer vernomen en tot op heden nog niet teruggebeld. Geen goede zet wanneer de servicegerichtheid al als niet optimaal ervaren werd Addendum 22-02-2034: contact opgenomen met het bedrijf voor uitleg. Ik zou terug gebeld worden. Tot op heden nog niet gebeurd, wederom!

Verhuizing uitstekend geregeld

De verhuizing is snel, prettig en soepel ingepland. Fijn dat tevoren nog telefonisch contact is opgenomen om alles voor te bespreken. Op de dag van de verhuizing hebben de verhuizers alles heel goed en zorgvuldig gedaan. Er is zeer voorzichtig met alle spullen omgegaan. Ook het contact verliep heel plezierig. Er was toch wat meer te verhuizen dan ik tevoren had ingeschat waardoor er 2x gereden moest worden maar dat was geen enkel probleem. Ik ben heel blij met VBU

geweldig

18 januari verhuisd met het dreamteam van VBU! Ze waren iets te laat vanwege een planningsfoutje, maar haalden dat helemaal in. Ze zijn super voorzichtig, snel, en doen er alles aan om de spullen goed af te leveren. Ik zou het niet beter kunnen wensen.

Prima klantgerichte service,

Vandaag heel soepel van Utrecht naar Den Bosch verhuisd. Goeie service, hoge snelheid, heel klantgericht

Wat hebben de mannen van Verhuisbedrijf Utrech t weer hard gewerkt!

Wederom heel tevreden over het werk wat verricht is vandaag. Totaal geen stress bij de verhuizing met deze vrolijke en hardwerkende mannen.

Professioneel en vriendelijk

Vriendelijke en gezellige mannen die heel snel al onze dozen hebben verhuisd. Super gedaan!

Professioneel en vriendelijk

Vriendelijke en gezellige mannen die met zn drietjes heel snel alle dozen van ons hebben verhuisd