Komen afspraken niet na, factureren wel.
Alles ging goed tot het moment dat ze aan de deur zouden moeten zijn. Ze kwamen niet opdagen, zonder enig bericht. Toen ik belde gaf hij aan dat ze wat later zouden zijn en gaf een nieuw tijdstip door. Ook dat haalde ze niet en wederom zonder wat te zeggen. Toen ik weer belde werd er weer gezegd dat ze onderweg waren en kreeg een nieuw tijdstip maar ook die haalde ze niet. Zonder enig bericht toen ik weer belde werd ik weggedrukt. Ik heb toen met een ander nummer gebeld toen werd wel opgenomen en er werd gezegd dat ze vertrokken waren, waarop ik vroeg waar ze ongeveer reden. Dat zeiden ze niet waarop ik boos aangaf dat ik minder wilde betalen als ze niet nog op tijd zouden komen (de 3e verzette tijdstip) hoefden ze niet meer te komen. Toen werd ik opeens gebeld dat ze de opdracht niet meer zouden uitvoeren omdat ik boos was geworden en ze wel alles gingen factureren. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en nu zeggen ze alsnog €200,- te gaan factureren. Ik heb nog aangeboden dat ze de volgende dag een tijdstip mogen aangeven en als ze dan op tijd komen ze nog de opdracht mogen uitvoeren. Dat wilden ze niet.
Dit bedrijf vind het normaal om zonder enig bericht niet te komen opdagen. Vervolgens een paar keer te zeggen dat ze eraan komen met een tijdstip en dan ook niet komen opdagen. Zelf geen bericht te geven je moet hen elke keer bellen. Af en toe drukken ze je ook weg maar toch factureren. Als je dan boos bent, ben jij degene die fout zit en als je een oplossing biedt weigeren ze die maar factureren ze alsnog.
vanaf 12:00 tot 15:30 thuis gewacht voor niks terwijl ik zelf genoeg te doen heb midden in een verhuizing. De bed mag ik ook weer in elkaar zetten anders heb ik geen bed om te slapen vandaag die zou in het nieuwe huis zijn.
Als je zin hebt in ellende, kies voor hen.