Snel, goed, niet duur: fantastische service!

Mijn moeder moest binnen een week verhuids worden naar een verzorgingsflat. Deel van de inboedel ging mee, grootste deel moest worden afgevoerd, ze woonde 3 hoog zonder lift. Daarnaast moest haar flat conform de wensen van de verhuurder worden opgeleverd. De mannen hebben fantastische, snelle service verricht. Meegedacht bij problemen. Een stapje harder gelopen waar nodig. Korte koffie/lunchpauze genomen…. Ze hebben deze verhuizing geweldig verzorgd!

Vlot en zorgvuldig…

VBU ingeschakeld mbt leegruimen benedenverdieping. Twee capabele en prettige mannen, snel en adequaat werkend. Kortom: heel prettige ervaring, kijken uit naar vervolg. Aanrader!!

Top ervaring met professionele verhuizers!

Top ervaring!

Geen moeite nemen om offerte op te stellen

Werd na aanvraag door een medewerker opgebeld. Hij zou offerte opstellen voor 26e april. Nooit meer wat van gehoord. Klantvriendelijk zeg.

Dit bedrijf kun je vertrouwen!

Mijn verhuizing verliep voorspoedig dankzij Verhuisbedrijf Utrecht. De verhuisdozen die ik had besteld werden binnen twee dagen geleverd, en de verhuizers kwamen op het afgesproken tijdstip aan. Het in- en uitladen verliep professioneel en vlot, we waren eerder klaar dan ik had verwacht. Alle spullen zijn onbeschadigd aangekomen. Ik ben heel tevreden!

Vriendelijke, harde werkers

De mannen hebben keihard gewerkt om de verhuizing van onze grootouders tot een succes te maken. Met veel beleid werd de antieke kast verplaatst. De wasmachine en droger zijn op de juiste plek gezet en aangesloten. De verhuizing duurde iets langer dan verwacht, maar gedurende het hele proces werd alles netjes met ons overlegd. Kortom, Verhuisbedrijf Utrecht is zeker een aanrader!

Echt fantastisch.

Ik zag best op tegen de verhuizing maar ik werd een uur van te voren gebeld met mededeling u wordt straks gebeld. Ik werd door de verhuizers gebeld dat ze er binnen 20 min zouden zijn. We liepen een rondje in huis om te inventariseren wat er nodig was. En vervolgens gingen ze keihard werken. Ze werkten netjes, beschermde kostbare goederen goed etc. Ook het uitladen ging super. In 1 woord fantastisch; wat hebben ze keihard gewerkt.

Helemaal top!!

Zorgvuldig en bekwaam Ingepakt en vervoerd. goede communicatie zeer klantvriendelijk Professionele mannen met verstand van het vak.

Top bedrijf

Hebben de verhuizing achter de rug Gewoon een top bedrijf Zoals vriendelijk snel en vooral voorzichtig met je spullen omgaan Zeer aan te bevelen

Sterke mannen

Verhuizers kwamen weliswaar 3 uur later dan gepland, maar hadden toen in no time mijn woning leeg. In het nieuwe huis met ongewone indeling, de spullen keurig op de juiste verdieping gebracht. Helaas staan vaatwasser en droger niet op goede plek in keuken, dat moet ik dus nog oplossen. Mannen zijn vriendelijke, harde werkers, dus wel 4 sterren!

Het was even hard werken en passen em meten met sommige zware grote meubels. Maar de mannen deden het met hun goede humeur lijken alsof t een fluitje van een cent was. Een prima team dat overlegde en flexibel was. We waren binnen no time over. Mijn dank is groot mannen!!!!

wauwie

prachtig, lyrics snelle! mooi hoe jij de maatschappij kan later uitblinken door midden van een stukje rap. ( tweede klas havo-vwo) ik zie u graag terug op de reunie en nog een pease gr. [email protected] ik zie graag een reactie verschijnen pease out

Geweldig behulpzaam en zeer vriendelijk.

We hebben vhu onze inboedel laten verhuizen en zijn daar zeer tevreden over. Alles is zonder enige beschadiging verhuist. De mannen hebben alles goed verpakt en over gebracht naar ons nieuwe adres. We waren onder de indruk van hun behulpzaam en waren zeer vriendelijk. Echt een aanrader.

Ons bedrijf snel en netjes verhuisd

Op de dag van de verhuizing werd later gestart door files, maar dat werd op tijd gemeld. Eenmaal gearriveerd werd de klus voortvarend aangepakt. Alles is netjes en snel ingepakt. Ook onze bureaus zijn keurig gedemonteerd. Eenmaal op de nieuwe locatie ook dozen en kasten snel op de nieuwe plekken neergezet. Bureaus en kasten weer in elkaar gezet waar nodig. Zeer tevreden over de hele gang van zaken.

Prima verhuisbedrijf

We hebben gisteren mijn gehandicapte broer verhuisd. Het was een middagverhuizing. Doordat de ochtendverhuizing een verkeerd volume had opgegeven, waren ze vreselijk te laat (dus mensen!! Geef goed door wat je wilt verhuizen!). Maar de verhuizing verder ging voorspoedig. We hebben wel flink meegeholpen want we wilden ook naar huis maar complimenten voor de verhuizers hoor. Vriendelijk, behulpzaam en sterk! Verhuisbedrijf dacht goed mee, stuurde vanwege de vertraging een extra man mee. Top! Ik zou ze zo weer boeken (maar wel als eerste op de dag :-)

Snel, behulpzaam en flexibel

Mo, Jamie en Alberto, jullie zijn toppers. Hartelijk dank voor de snelle verhuizing en het meedenken nadat bleek dat de bank niet door de deur kon! Alles staat nu mooi op zijn plaats.

netjes, vriendelijk, harde werkers en scherp geprijsd!

Er wordt netjes met je spullen omgegaan door vriendelijke, hard werkende verhuizers! Goede afspraken en betaalbaar!

Snel, professioneel, aardig en netjes!

Helden! Alberto en Najib!

Ontzorgd!

Goede communicatie, prettig in de omgang, vakkundig, vriendelijk, rustig en beleefd. Alles gaat in overleg. De Samenwerking onderling gaat ook heel goed. Je betaalt alleen voor de uren die ze daadwerkelijk leveren.

Top service!!!!

Mannen hebben goed meegeholpen, super vriendelijk!

Wat een hardwerkende toppers! Gisteren hebben ze mijn moeder verhuisd. Alles is zorgvuldig ingepakt en vervoerd. Dit verhuisbericht is een echte aanrader!

Super gedaan!

Gestrest voor de verhuizing maar wat een super mensen. Hebben alles voor ons gedaan. Van tillen tot neerzetten. En super snel. Dachten met ons mee en het ging veel sneller dan verwacht. En ook nog super gezellig. Jongens echt super gedaan voor ons En ook netjes de avond van tevoren even gebeld om alles nog even door te spreken!

netjes verhuisd

alles volgens afspraak

Vriendelijke en bekwame verhuizers.

De verhuizers weten wat ze moeten doen en werken allemaal goed samen. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Beschermen de spullen tegen schade bij vervoer, laden vakkundig de verhuiswagens in. Zeer professioneel.

Snel en goede service!

Zojuist hebben twee verhuizers onze antieke kast naar boven verhuist met een verhuislift. Ze gingen snel en professioneel te werk. Erg blij met de goede service.

Van Limburg Stirumstraat 326

2515PT Den haag