Slecht

Slechte communicate naar de client Verkeerde bestelling van onderdelen Montage bedrijf heeft het druk Afspraak niet nagekomen Ik ben niet tevreden, zeker niet met de communicatie naar de client.

Aangezien de badkamer nog niet af is kan ik geen goede beoordeling geven.

Nvt.

Goede service, vriendelijke behandeling

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Er wordt nauwkeurig gewerkt. Bij het kiezen van materiaal, worden veel opties geboden en goede adviezen gegeven. Er wordt goed meegedacht, wat wij als heel prettig hebben ervaren. We hebben heel goede service ervaren.

Met enige hobbels qua voorraad en planning toch tevreden

De werkzaamheden voor het slopen en installeren van de badkamer bestond uit 4 onderdelen en deze zijn uitgevoerd door verschillende ZZP'ers. Het demonteren van de oude badkamer ging prima en lekker vlot. Compliment voor de monteur die dit in zijn eentje moest doen. Hierna kwam de tegelaar en ondanks zijn goede inzet gingen hiier wel wat zaken mis. Zo hadden de tegels al binnen klaar moeten staan, wat wij niet wisten. Ook bleken er te weinig tegels geleverd en was en onvoldoene voegmiddel. Toen dit was opgelost werden de tegels snel en vakkundig geplaatst. Hierna kwam de monteur voor de installatie van de nieuwe badkamer en dit ging heel erg goed. Ook hier weer een compliment voor deze meneer die het allemaal alleen moest doen. Tenslotte kwam de kitter om alle naden te dichten en ook hiervoor niets dan lof. Prima werk geleverd en hij was ook snel klaar. Al met al heeft deze klus ongeveer 2 werkdagen vertraging opgelopen en dat was allerzins acceptabel voor ons.

Super goed geholpen

Wij kregen een goed advies. Alles geplaatst, en onze badkamer is super. Ook de prijs en kwaliteit is goed.

Geweldig geholpen en goede service

Geweldig geholpen en goede service

Uitstekende service, gematigde prijzen

Er wordt uitgebreid de tijd genomen voor voorlichting. Alternativen worden belicht. Prima presentatie!

Deskundig, en zeer behulpzaam.

Mooie overzichtelijke winkel, waar je ook later even naar binnen kunt , om iets te vragen. Mooi spullen voor een redelijke prijs . Veel spullen voor het zelf tegelen aanwezig .

Mooie zaak met veel keuze en vriendelijke ontvangst!

Een vriendelijke ontvangst. Er werd goed naar mij geluisterd en ik kreeg goed advies en hulp bij mijn keuze van van het materiaal! Kortom een zaak die ik iederee kan aanbevelen!

Goede service, er wordt meegedacht over je wensen. Prettige sfeer en er wordt tijd voor je gemaakt.

Prima zaak.

Goed geholpen door de medewerkers denken goed met je mee. Dingen die buiten hun schuld om niet geleverd konden worden prima opgelost. Een keuze van onze kant die fout was ook zonder moeite omgeruild.Dus onze ervaring met Showmagazijn was zeer positief.

Klantvriendelijk

Prima service fijn personeel.

Goed geholpen en vlot geleverd.

Tijdens ons bezoek aan de winkel was het contact plezierig. Tegels werden versjouwd om te kunnen vergelijken. We mochten exemplaren mee naar huis om in de ruimtes te kunnen beoordelen. De bij bestelling genoemde verwachte levertijd was correct. Alles werd keurig thuisbezorgd.

Goede service, maar helaas eerst verkeerde verwarming geleverd.

Probleem snel opgelost.

De uitvoering liet lang op zich wachten, maar het resultaat is prachtig.

Het ingezette personeel was buitengewoon aardig en vriendelijk. Het geleverde werk is heel netjes. Kleine aanpassingen werden zonder problemen uitgevoerd. Financieel werd het heel netjes afgerekend. Kennissen hebben we in contact gebracht met uw firma.

super

mijn ervaring was prima klant vriendelijk alles op tijd geleverd was super.

Goede informatie en begeleiding. Flexibele levering en exact volgens afspraak.

Goede kwaliteit badkamermeubels voor een betaalbare prijs. Vriendelijk personeel en topservice.

Prima voor elkaar!

Bij advisering goed meedenken bij de totstandkoming van badkamer en toilet. Prijs-kwaliteit verhouding meer dan prima. Uitvoering werkzaamheden door ervaren en kundig montageteam. Tijdens dit proces een nette communicatie waar makkelijk bijgesteld werd als dat nodig was.

Een geweldige badkamer en toilet

Met een wensenlijstje voor de vernieuwing en seniorproof maken van onze niet zo grote badkamer op weg naar Showmagazijn Almelo. Dhr Bouwman dacht goed met ons mee, kwam met goede ideeën en adviezen. Badmeubel met dubbele wastafel, spiegelkasten, extra lange kast, douche-wc, whirlpool, en inloopdouche met glazen vouwdeuren(ideaal en ruimtebesparend! ) en nieuwe tegels. Ook de wc beneden gelijk gemoderniseerd, prachtig geworden met nieuwe vloer en wandtegels, wc en fonteintje. Mooie strakke planning van de montage etc. Wij genieten elke dag van deze mooie badkamer. De service, planning,kwaliteit geweldig!

Enorm tevreden

Geweldige service, professionals die hun vak verstaan, gesmeerde planning en geen verrassingen achteraf. Heel erg blij met het resultaat!

Showmagazijn Assen

Showmagazijn is een fijne zaak om naartoe te gaan. Er is veel keuze en er was een prettige behandeling door Ron. We kregen fijne mensen in huis voor het verbouwen van de badkamer. Toen deed zich een probleem voor, de zware glazen douchewand kon niet naar boven doordat we een ronde trap hebben. Er is gezocht naar een oplossing en een weekje later stonden 6 mannen, waaronder Ron, voor de deur om de klus te klaren. Er is echt oplossingsgericht gedacht en gewerkt en wij zijn heel blij dat alles zo goed verlopen is.

Alles prima verlopen volgens afspraak. We zijn heel tevreden met ons nieuw toilet, wij bevelen Showmagazijn aan! Overgebleven spullen werden netjes retour gehaald en terug betaald.

• Vestiging: Assen
  • Gekozen voor: Toiletruimtes|Tegels|Montage

Wat een fijne winkel. Er word met je mee gedacht over de inrichting van de badkamer. Zeker waar je geen rekening mee houd. Super! En wat een kwaliteit.

• Vestiging: Almelo
  • Gekozen voor: Badkamers

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Om een lang verhaal kort te maken. De zzp'er is echt super maar showmagazijn kan niet met klachten omgaan. Ze maken constant fouten en ho maar excuus en als ze het geld binnen hebben hoor je ze helemaal niet meer. Geldwolven zijn het en klant vriendelijkheid ho maar. Zo jammer dit. Voorbeeld: geen reserve tegels leveren en dan vragen wij ze als nog te bestellen zeggen ze dat we ze wel moeten betalen.....

• Vestiging: Almelo
  • Gekozen voor: Badkamers|Toiletruimtes|Tegels|Montage