Alles was perfect geregeld

Prima bediening, uitstekend buffet, fijne sfeer, dat alles maakte het voor ons een mooi feest.

Helemaal uitstekend tot in de puntjes

Wat een fijn feest hebben we gehad. Alles was tot in de puntjes verzorgd en er werd goed opgelet of iedereen wat kreeg. Fijn dat wij konden genieten en jullie verzorgden. Dit was bij ons trouwen 40 jaar geleden zo, toen we 25jaar getrouwd waren zo, en nu ook weer TOP!

Uitstekend restaurant prettige bediening ,TOP locatie in Nijkerk.

Een dikke 10

Net als 35 jaar geleden was het weer helemaal top

35 jaar geleden getrouwd in het Koetshuus en nu weer een feestje om het te vieren. Vrouw Gertie Koetshuus was toen onze gastvrouw, en nu Belinda Koetshuus. Bediening zoals vanouds en het eten via een leuk concept, helemaal goed.

Perfect geregeld

Samen met onze familie en vrienden volop genoten van het heerlijke buffet en de gezellige avond.

Uitmuntend

Gewoon weg de beste plek om een feestje te geven!

Fantastisch!

Vrijdag de kerstborrel gehad met ons bedrijf bij Koetshuis. Het was een fantastische avond met heerlijk eten en een geweldige zanger (Patrick van Eijk). Iedereen heeft genoten en was razend enthousiast! Volgend jaar weer!

Iets te vieren? Absoluut een aanrader!

Mede dankzij de sfeervolle lokatie en vriendelijke medewerkers is ons 40 jarig huwelijksfeest een onvergetelijke herinnering geworden. Absoluut een aanrader. Heeft onze verwachting die al hoog was volledig overtroffen.

Ik heb mijn verjaardag daar gevierd, en ben echt jarig geweest. De service het meedenken, super gedaan!

Geweldige locatie met klantvriendelijk personeel!

Wij waren te gast in de Gelagkamer van het 't Koetshuis. Prima voor de wat kleinere feesten, wij waren met 33 personen. Sfeervol ingericht, muziekinstallatie aanwezig.

Gezellig!

Tot bediening en sfeer, Wouter en Belinda bedankt!

Perfecte service.

Gezellige en mooie lokatie.

het was goed verzorgd

Ik had mijn eerste beurs in Nijkerk en kwam bij de koetshuis terecht. het was top. vriendelijke personeel en alles goed verzorgd. zeker een aanrader en we komen zeker terug,

Het kon niet beter!

Het feest was geweldig . We werden goed begeleid door het personeel . Heel erg leuk !! Het eten was heerlijk . Hartelijk bedankt .

Altijd goed!

Meerdere feestjes bij Koetshuis gevierd, altijd naar volle tevredenheid. Fijn dat alles bij prijs in zit en niet per drankje gaat. Zeer vlotte bediening wat erg prettig is. Niemand komt iets tekort

Hele goede ervaringen

Op korte termijn een verjaardag kunnen plannen. Goed verzorgd buffet . Door verkeersproblemen waren we te laat bij het Koetshuis net als veel gasten. Hier werd heel flexibel mee omgegaan.

Aan alle verwachtingen voldaan.

Gezellige locatie, goede en vriendelijke bediening. Heerlijk eten, fantastische ambiance.

En ervaring rijker

Prima ontvangt. De avond was top. Genoeg eten en drinken. Bediening is geweldig.

Van begin tot einde goed geregeld!

Hartelijk ontvangen door Belinda, duidelijk in communicatie. Koetshuis heeft een goed team, je komt niets te kort ! Voor dat je het weet staat er een nieuw drankje voor je klaar. Ook de muziek is top, geen DJ voor nodig. Wij hebben nu voor een tweede keer een geweldig feest gehad. Wij komen graag terug !

Goed en gezellig

Het is een leuke locatie en het eten en de bediening waren prima. Jammer dat het ijs geserveerd werd in plastic bakken. Hier had ik mij wat meer van voorgesteld.

Superrrr gezellige locatie en personeel die weten hoe een feest hoort te zijn

Zeer vriendelijk en heerlijk gefeest en gegeten, echt een aanrader voor alle feesten en partijen

Een voortreffelijke afhaal kerstbrunch.

De kerstbrunch was buitengewoon smaakvol en zo ingedeeld dat er heel veel aparte hapjes geserveerd konden worden. Goede combinaties. Onze complimenten!!!! Gerrie de Gooijer en Ruud Overgaauw.

Lunch was uitstekend

We hebben een cadeaubon verzilverd. Dat was een mooi cadeau. Maar daarna van een heerlijke lunch genoten op het terras.

Heerlijke lunch net opgehaald. Was mooi optijd klaar. We hebben er erg van genoten. Het was geeoon een feestje. Vaker doen!! Lars en de rest bedankt

superservice en heerlijk eten

we zitten weer te springen om te terrassen, maar voor afhalen en bezorgen ook fantastisch geregeld.