Hele fijne service

Bij ons heeft Hexapoda een wespennest verwijderd. Jonge werknemer is een enthousiaste 'vakidioot' die trots is op wat hij doet. Dus ook nog wat geleerd ;) FInancieel netjes kunnen pinnen, bon ontvangen etc.

gewoon positief

Afgelopen periode, maar ook eerder, snelle reactie en ook op korte termijn afspraak gepland. Uitvoering prima!

Snel, vakkundig, vriendelijk, behulpzaam, klantvriendelijk

Helaas hadden wij een vlooienplaag en gelukkig direct Hexapoda ingeschakeld. Dankzij de doeltreffende en efficiënte werkwijze door Rowan Isbrucker (zeer vriendelijke topper!), zijn wij nu hopelijk verlost van deze irritante plaaggeesten!

heel erg goed

Wespennest en muizen, allebei heel vakkundig opgelost en zeer nette medewerkers. heeel erg blij met Hexapoda.

Niet opzegbaar per maand na 6 jaar

Prima dienst verleend maar neem je verlies en ga niet nog blijven factureren! Daar gaat je naam van naar de kloten

Deze reactie / pesterij is zeer laag te noemen, Dhr. Daan Touw heeft een zakelijk contract van 3 jaar, met Hexapoda Ongediertebestrijding BV. getekend, welke na 3 jaar weer automatisch door loopt met 3 jaar, hier is / was Dhr. D. Touw van op de hoogte. 3 jaar is goedkoper dan een zakelijk contract van 1 jaar en daarom heeft Dhr. D. Touw hiervoor gekozen. Hexapoda heeft Dhr. D. Touw een tussentijdse zakelijk contract pauze aangeboden van 1 of 2 kwartalen, geen bezoeken, geen facturen, voor de duur van dat kwartaal of van die 2 kwartalen, deze termijn wordt dan achter de einddatum van het zakelijke contract geplakt. (Hexapoda vond dit tijdens de corona voor zijn klanten een mooi gebaar, en er zijn dan ook heel veel klanten die hier dankbaar gebruik van maken) Maar Dhr. D. Touw wilde ook dit niet, Dhr. D. Touw wil maar 1 ding en dat is per direct van zijn zakelijke contract af. Zakelijke contracten worden opgesteld en ondertekend om je daar aan te houden. Hexapoda Ongediertebestrijding BV. is een zeer goed bedrijf en wij proberen ten aller tijden er voor de klant te zijn, ook met de corona crisis hebben wij een procedure als de zakelijk contract pauze ingesteld. Daarom schrijven we dit antwoord zo transparant als het maar kan, want iedereen mag van de kant van Hexapoda weten hoe het zit in deze kwestie. (Prima dienst verleend) schrijft DHr. D. Touw zelf nog en dit is zeker geen 1 waard. erg erg flauw Hoogachtend en met vriendelijke groeten, Richard Zuidema. Algemeen Directeur Hexapoda Ongediertebestrijding BV.

deskundig en behulpzaam

In het weekend werd ik tóch geholpen. Een ander bureau reageerde niet op mijn telefoontje, Richard meteen. Hij gaf snel en deskundig advies. Telefonisch en via de mail aan de hand van de foto die ik had gemaakt. En legde heel goed uit wat de oorzaak van het probleem zou kunnen zijn en wat daaraan te doen is. Echt super. De volgende keer bel ik hem meteen, heb er alle vertrouwen in!

Heel erg bedankt voor je beoordeling, je weet ons te vinden

Snel en deskundig

Deskundige en snelle hulp met een goed resultaat

Beetje late reactie, maar erg bedankt voor je beoordeling.

Perfect!

Hele fijne ervaring gehad met Hexapoda!

Grandioos, stipt op tijd volgens afspraak.

Onze ervaring is echt goed. Aardige mensen die hun werk met kennis en vaardigheid hebben uitgevoerd. Alles correct en keurig verlopen. Niets dan lof, het huis is elke keer keurig achtergelaten. Een aanrader als je zoiets nodig hebt.

goed bestrijdingsbedrijf

muizen in huis, na 3 keer heeft Hexapoda alle muizen het huis uit. geweldig en dus heel erg bedankt.

Bijenvolk vakkundig behandeld

Na mijn melding over een wespennest in de spouwmuur, kwam Hexapoda kijken. Het bleek niet om een wespennest maar om een bijenvolk te gaan. Ze hadden een plekje tussen het plafond in de slaapkamer en zoldervloer gevonden. De specialist van Hexapoda heeft in de zoldervloer een gaatje ontdekt waardoor ze in de zolderkamer konden komen en dat dichtgekit. Zelf had ik wat ducktape op het ventilatie rooster in onze slaapkamer geplakt. Dit bleek voor het bijenvolk aanleiding om te vertrekken. Zodoende werd het probleem op een sympathieke manier opgelost!

Doen wat ze beloven !

Zomercontract voor 4 behandelingen mieren bestrijden maar Hexapoda komt zo vaak als nodig. Daardoor kunnen wij mierenvrij genieten van de zomer. Dank jullie wel!!

snel en adequaat

vriendelijk personeel en opdracht altijd goed en snel uitgevoerd

Professioneel en nette medewerker geweest. Heeft alles keurig gedaan en heeft zich netjes aan de (helaas) geldende corona regels van onze bedrijf.

Hele snelle en effectieve service met een vriendelijke medewerker. Echt heel blij mee dat het zo snel verholpen kon worden. Wij hadden een rioolbreuk waarbij rioolvliegjes vrijkwamen. Dat duurde gelukkig niet lang met dank aan dit bedrijf.

Tevreden over de gang van zaken

Goed advies en kennis van zaken.

Heel goede ervaringen met Hexapoda bij de bestrijding van muizen

Al jaren helpt Hexapoda ons bij de bestrijding van muizen. Wij hebben een contract, dat nauwgezet wordt nageleefd, zodat de muizen niet aan het langste eind trekken, Veel dank.

keurige behandeling

Het probleem (houtworm in garage) werd eerst geanalyseerd. Hierna volgde een mondelinge prijsopgave, die schriftelijk werd bevestigd. Op de afgesproken dag en tijdstip is toen zorgvuldig alles ingespoten.

Perfect geholpen, erg tevreden!

Buiten kantoor uren diverse keren goed bereikbaar, erg vriendelijke medewerkers die ook adviseren ook buiten hun werkgebied. Verder houden zij veel rekening met de veiligheid & gezondheid als zij bestrijdingsmiddelen gebruiken. Kortom: erg aan te raden.

geweldige service, direct geholpen bij een rat in huis

• Van welk ongedierte heeft u last gehad? Knaagdieren

Daar er regelmatig torren door mijn woonkamer liepen en ik er wel vanaf wil heb ik dus om advies gevraagd .Hoewel mijn meegestuurde foto niet helemaal scherp was is er een duidelijk antwoord gekomen.Een grote zorg minder.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Van welk ongedierte heeft u last gehad? Kruipende insecten

Gisteren gebeld met Richard van Hexapoda. Ik ben al eerder door hem uitstekend geholpen met een vliegenplaag op mijn zolder. Nu had ik op de 1e verdieping last van Pissebedden. Eerst op internet alles opgezocht, uiteindelijk toch Richard gebeld. Wat ik zo fijn vind is dat hij goede uitleg geeft, waar deze pissebedden vandaan komen, waar ik op kan letten, wat ik kan doen. Hij gaf een aantal oplossingen. Al pratende kwam ik mede door Richard achter dat mogelijk de dakgoot de bron is waar ze vandaan komen. dus hiermee nu eerst aan de slag. Nogmaals ik vind het super dat hij de tijd neemt om goed advies te geven.

• Van welk ongedierte heeft u last gehad? Overige plaagdieren

Zeer betrouwbaar en professioneel

• Van welk ongedierte heeft u last gehad? Knaagdieren

Ik werd bij Hexapoda vriendelijk, snel en heel goed geholpen met mijn vragen over ongedierte. Ik kreeg duidelijke adviezen, die het probleem onmiddelijk hebben verholpen.

• Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Van welk ongedierte heeft u last gehad? Overige plaagdieren

We hebben last van muizen gehad, heel erg. na de eerste bestrijding / bezoek werd het het wat minder, nu na vier bezoeken is het helemaal weg. Hexapoda doet wat ze beloven, muizen weghalen. duim omhoog.