Het is heel correct geplaatst en netjes.

Ze waren heel vriendelijk en behulpzaam bij het schoonmaken van de roosters. Ook netjes opgeruimd.

Helemaal Top

Helemaal volgens afspraak en TOP

Helemaal prima,

Boven nieuwe ramen geleverd, en beneden een glas in lood Prachtig geleverd, krijg daar voor, vele complimenten Vaklui van de bovenste plank!!!

Fijn dat het in een dag klaar was.

Alle ramen in de woning zijn vervangen door Dennis en zijn collega. Keurig afgewerkt en een goed advies om de nieuwe ruiten te reinigen

Vakwerk.

Levert prima vakwerk. Een goed team i.s.m. timmerman

Prima service.

Onverwacht een gebroken ruit. Volgende morgen langs gegaan en hoewel hij elders bezig was, werd de glasplaat toch ' s middags netjes afgeleverd. De kosten vielen ook echt mee.

Geweldige service

Vakwerk, punctueel en vriendelijk

Fijne service, netjes afgewerkt

Mijn ervaring met Glasservice Vrolijk was goed. Goed advies, de service was fijn, het plaatsen van het nieuwe glas is soepel verlopen; zelfs zonder dat ik erbij was. Heel fijn. De afwerking ziet er top uit. Over de ramen lopen wel veel witte strepen, misschien vocht van het afkitten? Ging er wel gemakkelijk af. Zou Glasservice Vrolijk zeker aanraden.

De witte strepen komen door het afmessen van de kit, hiervoor wordt geconcentreerd zeep gebruikt. Dit kan je makkelijk verwijderen dmv een emmer lauw water te nemen en de ramen te lappen zoals gebruikelijk.

Super fijn bedrijf. Komen afspraken na, werken netjes en snel. Communicatie is plezierig, vlot en duidelijk. Een echte aanbeveling!

Snel en keurig werk

Komen afspraken na en werken keurig en snel

prima geregeld

Vlot gereageerd op aanvraag. Stipt op tijd geplaatst goede kwaliteit

Perfect, netjes, vakkundig, snel

Helemaal tevreden

De beste glaszetter van midden nederland

Glas werk in een binnendeur van ons was kapot ,wij hebben de deur verwijderd en naar Glasservice vrolijk gebracht. De ruit werd ook met spoed geplaatst wij hadden de deur in no-time terug gehad.Super bedrijf

Goede en vriendelijke service-verlening en vakkundige plaatsing

Wegens noodweer-schade en een tip van de buren bij Glasservice Vrolijk uitgekomen. Goed en snel geholpen. Nood-oplossing geplaatst ivm langere levertijd glas (speciaal glas (gelaagd en gehard). Alles naar volle tevredenheid. Het is me niet bekend of dit bedrijf concurrerend is qua prijs, maar om de kwaliteit van service en installatie, zeker een aanrader!

Juiste persoonlijke hulp!

Er werd juist met ons mee gedacht en een goede persoonlijke benadering.

Snel en accurate service

Opmeten en plaatsen geheel volgens afspraak. Vlotte levering en service.

Prima service. Vlot en vakkundig geplaatst.

Prima diensten en gezellige mannen

Leuke en gezellige mannen die hun vak prima verstaan

Goede service.

Angelique geeft goed advies.

Wat een vakman!! Heeft vertand van zijn werk!

Goeie snelle service ! Ik had zelfs de rekening al voordat ze klaar waren😁

Vriendelijk vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling goed werk geleverd een aanrader !!

TOP Service én belfte wordt waarheid

TOP SERVICE én belofte wordt waar gemaakt.

alles prima uitgevoerd

• Assortiment N.v.t.

2 sterren: slechter dan verwacht

De kwaliteit van het geleverde werk is me erg tegengevallen. Het is niet netjes gedaan. Ik kan deze glas service daarom niet aanbevelen op basis van mijn ervaringen (6 dubbelglas ruiten vervangen door HR++).

• Assortiment
  • Ik heb ervaring met: Dubbel glas

Wat jammer dat u hier geen contact over opgenomen heeft, zeker gezien u nadat wij geweest zijn nog offerte's heeft opgevraagd en daarover wel contact hebt gehad met ons.

• Assortiment