Super professioneel bedrijf

Had een instrumentenpaneel nodig voor mijn V40 2.0T. Nergens de juiste te vinden Ik kreeg veel verkeerde types aangeboden gekregen op mijn aanvraag. Elferink had echter wel de juiste in voorraad. Duidelijke foto's en info over de staat van het onderdeel. Aanvraag gedaan waarna je een nette mail met offerte ontvangt inclusief de verzendkosten. Bestelling en betaling verliep erg gemakkelijk, duidelijke website, levering was snel, onderdeel was erg netjes ingepakt en in prima staat. Ik heb het instrumentenpaneel ingebouwd, werkt prima zonder enig mankement. Dit bedrijf is zeker een aanrader! Richard .

zeer snelle service

Mijn overweging was recyclen. Er zijn nog zo veel goede onderdelen tweedehands te krijgen. Elferink laat zien dat het goed, goedkoop en met een snelle levering kan.

Snelle service

Via de website zeer makkelijk te bestellen en snelle verzending

Zoals het hoort

Service met een hoofdletter S

Snel en goed

Prettig

uitstekende snelle service!

zeer goed

Komt keurig afspraken na en snel levering

Snel en correct

Zeer vertrouwd en eerlijk

Lambda sonde begaf het en hier een tweedehands gevonden,dag later in huis maar gaf zelfde fout melding,dus voor een nieuwe gegaan. Een belletje omtrent de retour procedure en werd keurig gecrediteerd. Hier ga ik zeker meer bestellen..top.

perfect snel

100%

Afwikkeling zoals het hoort

Jullie mail kwam onder ongewenste berichten binnen.

Zeer goede service

Zeer vriendelijk personeel, en goede voorlichting over het gekochte onderdeel

Goede service en snelle levering

Op vakantie was de tank vacuüm gezogen door een defect ontluchtingsventiel in de tankdop. Tankdop is gesloopt om deze te kunnen verwijderen. Thuis op zoek naar een 'nieuwe' dop en zo terecht gekomen op de website van Elferink. Daar stond wel een exemplaar voor een benzineauto. Aangezien ik een diesel heb, even nagebeld om te informeren. Bleek nog een sloopauto te staan met de gewenste dop; per mail ontving ik hier fotootjes van. Direct besteld, betaald en snel geleverd. Fijn contact en goede service!

Snelle offerte, snelle levering, goed product!

Gewoon goed!

Prima!

Snel en goed.

gewenste spullen snelle levering

gewenste spullen super snelle levering

Snelle levering, goed materiaal

Tikkie hoog bedrag, maar goed materiaal (dat mag ook wat kosten). Dus zeer tevreden

snelle en goede service

uitstekend ook als iets niet goed is zonder problemen ruilen enz.

Waren ze maar dichter bij dan had ik alles wat ik nodig heb voor de saab daar gehaald

Zeldzame CD speler voor mijn Saab besteld. Geleverd in één dag en werkt perfect. Prettig zaken doen zo.

Goede service en snel geleverd

Goede service en snel geleverd

Goede, persoonlijke service!

Goede service!

snelle levering

netjes en vakkundig geholpen

Goede service en zeer klantvriedelik

Snelle en juiste levering