Geweldig!

Met name Kirsten Heijnen zou ik u graag aanbevelen. Wat een geweldige vrouw die snel achter de zaak aan gaat, duidelijk is over wat er gaande is met de tegenpartij en feedback snel op uw mails of telefoontjes. Dit was mijn eerste ervaring met jblg en ik ben blij dat ik de keuze gemaakt had om hierbij mijn zaak te laten lopen. Ik heb er bijna geen woorden voor maar deze collega van het bedrijf heeft mij tot het laatste puntje op de i geholpen om balans in de zaak te houden en om oplossenderweg eruit te komen tot een goed einde bij beide kanten . Alsnog bedankt Kirsten Heijnen voor alles.

Snel en netjes

De ervaring met jullie is in een woord top. Ik had Kirsten Heijnen als jurist en zij heeft het echt perfecte gedaan. Alles netjes afgewikkeld. Mijn dank hier voor.

Goed geholpen, duidelijke communicatie, netjes op de hoogte zowel telefonisch als via email. Snelle reacties. Korte doorlooptijden. Vriendelijk bedanken de heer Van der Ree en JBL&G.

• Contact met jurist

Ik vind dat ik zeer goed ben geholpen door JBL&G het contact met de juristen heb ik als goed ervaren ik kon altijd met mijn vragen terecht. Ik ben door Karin van den Akker en Juriaan de Boer geholpen. Fijne Juristen die je goed begrijpen!

• Contact met jurist

Open houding en deskundige begeleiding Alle contacten verliepen prettig en het resultaat was zeer bevredigend

• Contact met jurist

Ben zeer kundig bij gestaan .

• Contact met jurist

De ondersteuning van Hr. Van der Ree was fantastisch! Hij hield mij netjes op de hoogte zowel telefonisch als via email.

• Contact met jurist

We zijn zeer tevreden over uw dienstverlening en de snelle afhandeling. De dienstverlening door JBLG is zeer professioneel en van uitstekende kwaliteit. Gedurende het hele proces zijn we goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen in de zaak.

• Contact met jurist

Ik ben heel tevreden over de wijze waarop mr. Long Tu mijn zaak heeft behandeld.

• Contact met jurist

Via email goed op de hoogte gehouden door JBL&G

• Contact met jurist

Normaal gesprek kunnen voeren,uitleg kunnen geven over aard van letsel.Afspraken worden uitgevoerd

• Contact met jurist

Goed en als ik vragen had werd ik goed geholpen

• Contact met jurist

Zeer aangenaam en persoonlijk. En betrokkenheid. En daarbij deskundig en professioneel.

Zeer tevreden!

• Contact met jurist

Na opgelopen letsel als gevolg van een verkeersongeval heb ik JBL&G benaderd voor het aansprakelijk stellen van de wederpartij. De hele procedure is nu afgewikkeld. De zaak is door JBL&G van begin tot eind keurig en professioneel behandeld. Ik ben zeer tevreden over het contact met en de inzet van JBL&G, en met het behaalde resultaat. Mocht het onverhoopt nodig zijn, dan raad ik het in de armen nemen van JBL&G ten zeerste aan!

• Contact met jurist

Je bent een mens en geen cijfer. Er wordt oprecht naar je geluisterd en ze denken met je mee.

Super goed geholpen!!!

• Contact met jurist

Hele goeie ervaring met JBL&G. Zou een ander dit bureau zeker aanraden

• Contact met jurist

Geweldig geholpen met een uitstekend resultaat

• Contact met jurist

De inhoud van uw website overtuigde mij om niet verder te zoeken en meteen contact op te nemen. Uw dienstverlening, teweten de expertise en duidelijke communicatie zoals punctuele afstemmingen voorafgaand aan de reacties naar de tegenpartij, heeft mij van meet af aan gerustgesteld en vertrouwen gegeven dat er een goed resultaat zou worden bereikt. En eerlijk gezegd, is mijn verwachting overtroffen. Ik heb goede ondersteuning gekregen inzake alle juridische en financiële aspecten m.b.t. mijn letselschade zaak. Mevrouw Dijkshoorn is zeer deskundig, accuraat, goed bereikbaar, en zeer vriendelijk. De dienstverlening bleef onverminderd goed terwijl ik zelfs een tijd onbereikbaar was. Ik wil Mevrouw Dijkshoorn dan ook vriendelijk bedanken alsmede JBL&G, ik wens jullie allen het beste voor 2019 en alle goeds! Groet Tahier

• Contact met jurist

Ik heb een goede en plezierige werk ervaring gehad veel inzet van hun kant

• Contact met jurist

Was geen grote zaak, maar ondanks dat toch erg fijn en serieus geholpen. Ben erg tevreden en erg blij dat zij bovenaan Google stonden. Vanaf het eerste contact al ging het perfect.

• Contact met jurist

Fantastisch, volhardend bedrijf. Werkelijk fantastisch.

Niets dan lof !

Over Juridisch Bureau Letselschade & Gezondheidsrecht