Ik ben zeer goed begeleid in het hele proces

Ik ben zeer tevreden!

Meneer T. Meijerink heeft mijn belangen behartigt. Hij was heel vriendelijk en legde de dingen goed uit. Hij hield me op de hoogte van de stand van zaken via e-mail. Als ik een vraag had dan reageerde hij snel via e-mail of hij belde me op. De dames aan de telefoon waren ook altijd heel vriendelijk.

altijd goed geholpen,

mijn ervaring met u bedrijf is heel goed verlopen ,altijd mails hoe de zaken er voor staan,en vriendelijk behandeld , als ik weer een probleem heb,zal ik zeker bij u terug komen,bedankt voor de goedeafwikkeling.met vriedelijke groeten Rob hogeveen

Zijn er voor ons

Goed begeleid. Onze belangen voorop. Erg content.

Mijn probleem is eenvoudig opgelost

Ik heb alleen maar een paar vragenlijsten moeten invullen en een paar telefoongesprekken moeten voeren. Daarna is alles voor mij geregeld.

Vriendelijke hulp

Ik ben fijn en goed geholpen. Ook wanneer iets lang duurde ging de medewerker er achteraan en heeft ervoor gezorgd dat mijn zaak werd behandeld en ik een bedrag kreeg van de wederpartij.

Er wordt naar je geluisterd

Luisteren en er naar handelen, helemaal top

In 1 woord... Top

Ik ben vanaf het begin, heel goed geholpen en goed op de hoogte gehouden, betreft de voortgang van mijn dossier.

perfect geholpen, was een enorme steun voor mij

Ben heel correct geholpen Werd goed op de hoogte gehouden over het verloop van de zaak Goede correspondentie zowel telefonisch als per email Ze gaven mij de steun die je nodig hebt in een letselschade geval

Very professional and friendly experience

After a stressful situation, Timo and his colleagues quickly jumped on the case with great care and professionalism. I was reassured from the beginning, and compensated promptly and fairly. Thank you!

Adequate behandeling van en voor een gedupeerd slachtoffer

Heeft de behandeling van mijn zaak overgenomen waardoor ik niet elke keer geconfronteerd werd met de tegenpartij. Aan mij gestelde vragen waren helder Terugkoppeling regelmatig en ter zake doende. Afronding bevredigend. Contacten in vriendelijke sfeer.

Snelle hulp/reactie

Tevreden!

Een heel prettig bureau, er word naar je geluisterd, word gelijk actie ondernomen. Goede en snelle communicatie per telefoon en mail. Dankjewel Anika van der schaaf!

Zeer tevreden!

Ik ben heel erg goed geholpen. Er is steeds met mij gecommuniceerd over de voortgang waardoor ik er goed bij betrokken was. Ik voelde mij gehoord.

In een woord geweldig en erg professioneel

Gewoon goed duidelijk en doortastend

professionaliteit en kwaliteit

Ik raad dit makelaarskantoor aan iedereen aan! Ik heb contact opgenomen met Timo en hij heeft mij efficiënt geholpen! Hij is makkelijk in de omgang en denkt mee in elke situatie.

• Ci consiglieresti? Si

Top service met persoonlijke en vriendelijke benadering

Top service en warme en vriendelijke medewerker LAURA MIGIELSEN die ons doorheen sleepte met adviezen met vriendelijke en meedenkende instelling. Stond altijd klaar als we haar belden en vroeg regelmatig hoe het mee ging en haalde meeste uit bij tegenpartij en altijd in overleg met ons. TOP Vrouw!!!!!!!!

Fantastisch geholpen

Een heel prettig bureau, er word naar je geluisterd, word gelijk actie ondernomen. Goede en snelle communicatie per telefoon en mail. Heel vriendelijk personeel. Heel prettig ervaren.

Benaderbaar en kwaliteit!

Suleyma is makkelijk om mee te praten en denkt in elke situatie mee. Goed en deskundig advies ik raad een ieder dit bureau aan!

Goede hulp!

Regelmatig gesprekken, updates en alles om het beste eruit te halen voor de cliënt.

Hele fijne ervaring

Ik ben na mijn ongeluk heel goed bij gestaan door hun. Ik ben super geholpen en het zijn hele fijne mensen die er werken

Goed, snel, behulpzaam en meedenkend

Ik ben zeer tevreden met hoe Suzan de zaak voor mij heeft afgehandeld. Ik heb overal een terugkoppeling op gehad wat zij heeft verstuurd en ben altijd op de hoogte gehouden. Ze heeft me zeer goed geholpen en de zaak snel kunnen afronden met een positieve uitkomst

Goede ervaring

Lieve Veldhuis heb ons top geholpen.

Top geregeld

Alles top geregeld en ze nemen alles uit handen. Super fijn

Geweldig geholpen met alles

Het was erg fijn om alles te kunnen overlaten aan Susanne, mede door haar groot empatisch vermogen, heb ik mij, in een voor mij toch moeilijke tijd, altijd gehoord gevoeld. Ik kon erop vertrouwen dat alles erg goed werd geregeld. Alles is op een fantastische manier afgewikkeld. Dank Susanne !