Snel en netjes gewerkt

Oude panelen verwijderd en nieuwe geplaatst, alles vlot en netjes gedaan. Overleg vooraf en uitleg achteraf. Het aanbevelen waard,

proffesionele aanpak en alles in overleg!

Alles van A tot Z volgens afspraak doorlopen incl de installatie is vooraf nog maals afgestemd en aanpassingen werden meteen in samenspraak uitgevoerd. Installatie is ook erg mooi afgewerkt en werkt nu sinds 4 dagen netjes naar behoren en erg tevreden. geen losse kabels etc. zelfs onder de vloer is alles mooi afgewerkt. Klantvriendelijk bedrijf ...kost iets meer dan anderen maar dan heb je ook wel wat

De geïnstallerde panelen en omvormer werken zoals verwacht.

Had denk ik vrij veel wensen over hoe de installatie moest worden aangelegd. Die zijn prima uitgevoerd. Maar wel met de kanttekening dat, ondanks dat ik me herinner dat alles van buitenaf zou worden uitgevoerd, er toch voor een groot deel van de dag zo'n 7 man door mijn huis naar boven/beneden liepen. Een ander opmerking is dat de bedrading van de zonnepanelen die aan de muur bevestigd zijn, gewoon slordig is uitgevoerd. De bevestiging aan de muur is beter dan ik had verwacht!

Gedegen advies en fijne ontzorging

Erg fijn is dat Zonnefabriek nog gewoon langskomt om te adviseren en een offerte op te stellen. Daardoor waren er geen verrassingen en liep de plaatsing prima. We hebben er totaal geen omkijken naar gehad.

Ter zake kundige personen , die serieus hebben gewerkt en een mooie installatie hebben gebouwd.

Zie boven.

Excellent Service

I could not ask for a better experience. Everything was done as perfectly as I could ask.

Een tevreden klant dat is het doel van Zonnefabriek.

Wij zijn zeer tevreden (9) over het gehele proces van advies en acceptatie van de offerte tot en met plaatsing van de zonnepanelen.

Vakkundig plezierig en volgens afspraak

Blij met onze zonnepanelen op onze vakantiebungalow. Vanaf het eerste contact, het informatiegesprek, de offerte, de planning, de communicatie tot aan de plaatsing, verliep alles zeer professioneel. De wachttijd tussen het geven van de opdracht en de plaatsing van de panelen (6 maanden), was precies zoals door de Zonnefabriek vooraf opgegeven. In de tussentijd regelmatig een update, dat ze ons nog niet waren vergeten. Bij aanvang van de werkzaamheden uitvoerig de plaatsing met mij doorgenomen. Wat komt waar. Tijdens de plaatsing een genot om te zien hoe de installateurs hun werk met plezier uitvoeren en doorgaan totdat inderdaad alles is geplaatst en operationeel is. Uitvoerige uitleg van het systeem en op alle vragen steeds een antwoord ook gedurende de dag. Ik ben van mening dat: "ieder dak inderdaad een zonnefabriek verdient!!!! Alle medewerkers van de Zonnefabriek van begint tot eind een pluim.

Professioneel en deskundig

Aankoopproces en plaatsing van de zonnepanelen zijn soepel verlopen. Geen onverwachte zaken - altijd fijn als alles duidelijk is. De zonnepanelen liggen nu 1 dag; ik hoop dat het zo vlekkeloos zal blijven. Een 9 gegeven ipv een 10 omdat ik nog een beetje afval zie liggen op het dak van de entree. Het is niet veel, maar fraai is het niet. Ik denk dat de mannen het vergeten zijn. Zelf kan ik er niet bij.

Goede en professionele organisatie met visie

Aanvankelijk vroegen we om een batterij, maar het advies was; doe dat (nog) niet. In het gesprek hebben we, goed onderbouwd, kunnen kiezen voor extra zonnepanelen. Dat ging op een vriendelijke en professionele manier. De dag van installatie verliep erg soepel met eveneens goed en vriendelijk personeel. Dank!

Gewoon goed, zoals je mag verwachten.

Ik ben ontzettend blij met de zonnepanelen die de Zonnefabriek op ons dak heeft geïnstalleerd. Vanaf het eerste contact tot de uiteindelijke plaatsing was alles perfect geregeld. Na de afspraak kwam de vakmensen de panelen installeren. Bij de Zonnefabriek begrijpen ze dat elk dak anders is, ze bieden maatwerkoplossingen. Ze komen kijken en alles doorspreken voordat ze overgaan tot een offerte, bij andere bedrijven was daar geen sprake van. Bij oplevering bleek een verkeerde soort dakpan roet in het eten te gooien. De monteurs hebben dat tijdelijk verholpen, maar zijn daarna weer teruggekomen om de juiste pannen erop te leggen en nog wat andere zorgpunten op te lossen. Uitstekende service en nazorg

Goed meedenken en knappe installatie

Dit was een lastige klus in de binnenstad van Amsterdam met installatie op 12m hoogte en de meterkast op de begane grond. Uitstekende voorbereiding en installatie. Dank

Alles is vlot en netjes verlopen.

Van bestelling tot installatie, zijn wij goed op de hoogte gehouden d.m.v. updates per mail. De installatie verliep vlot en netjes door vriendelijke installateurs. De kabel vanaf het dak is na overleg buitenom geplaatst, en is netjes weggewerkt en niet zichtbaar. De uitleg na installatie was duidelijk. Na installatie is alles netjes opgeruimd en zelfs binnen hebben ze nog de vloer nog wat schoongemaakt. Wij zijn zeer tevreden met onze Zonnefabriek en wij raden anderen ook zeker aan om gebruik te maken van de diensten van Zonnefabriek.

Zonnepanelen geïnstalleerd

Slechts 5 h om alles te installeren en regelen, snel en vertrouwbar

prima opgelost

Na een wat moeizame start super opgelost. Fantastisch dat ook na wat strubbelingen de zonnefabriek de moeite neemt om mensen persoonlijk te benaderen en tot een ieders tevredenheid dit weet op te lossen. Hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. De mensen die vorige week mijn panelen volgens plan kwamen recht leggen hebben zeer goed werk afgeleverd (in 2 uur gepiept).

Beste Hans, Bedankt voor uw feedback. We betreuren het ten zeerste dat u geen positief gevoel heeft overgehouden aan de installatie van uw zonnefabriek. Hier willen we dan ook nogmaals onze excuses voor aanbieden. Inmiddels heeft u contact gehad met onze serviceafdeling en hebben 2 collega's alsnog het plan uitgevoerd zoals het bedoeld was. We hebben uw case intern met elkaar besproken en waardevolle lessen uit kunnen trekken voor het hele team. Gelukkig zijn we er samen met u uitgekomen en kunt u gaan genieten van uw zonnepanelen. We wensen u hier nog heel lang plezier van en zullen in de toekomst voor u klaarstaan met persoonlijke aandacht en service. Met vriendelijke groet, Team Zonnefabriek

Profesionals

Ik moet zeggen dat ik onder de categorie kritische klant val en desondanks verrast de de professionele werkwijze vanaf het eerste contact tot aan de oplevering. Ook tussentijdse vragen werden snel en vakkundig opgevolgd.

Deskundig advies en uitstekende kwaliteit

In een uitgebreide selectie welke wij als VvE hebben gehad met meerdere leveranciers waaronder de zonnefabriek hebben wij om de volgende redenen voor hen gekozen: -Duidelijk advies -Goede technische en financiele onderbouwing -Praktische kennis en aanpak -Duidelijke offerte -Afspraken worden nagekomen -Prijs tov geboden oplossing is goed Na opdracht prima voorbereiding met inspectie en afstemming met onze installateur voor aanpassen van de electra. Vervolgens een deskundige Installatie in 2 dagen en een complete oplevering van het systeem, ook de documentatie is goed verzorgd.

matige afterservice, verder goed

In de offertefase werd ik goed geadviseerd, uitstekende communicatie (mail, app, telefonisch) en heldere uitleg, heel persoonlijk allemaal. De installatie van de panelen liep geheel volgens planning, netjes uitgevoerd en plezierige monteurs; alleen de uitleg over de installatie van app's was gebrekkig, telefonisch bleek dat niet op te lossen zodat monteurs later moesten terugkomen om de app's aan de praat te krijgen (dwz SMA Energy app, Mijn Zonnefabriek nog steeds niet perfect). Ontevreden ben ik over de Advies afdeling die tot op heden geen gehoor gaf over een aantal inhoudelijke vragen.

Goed werk afgeleverd

Mijn oude huis heeft moeilijk bereikbare loze ruimten onder het dak. dit is door de monteur prima opgelost. Installatie is duur, maar kwalitatief erg goed.

Goede service, heldere communicatie

Het adviesgesprek was prettig verlopen en heel uitgebreid: we hebben veel goede informatie gekregen Tijdens het adviesgesprek is er direct een plan met bijbehorende offerte uitgewerkt. Daarnaast is er tevens een tweede (backup) plan uitgewerkt mochten de installateurs tegen moeilijkheden aanlopen. De offerte werd aangeboden zonder grote druk op een snel antwoord. De voorbereiding naar de installatie was duidelijk. We hebben vooraf per mail contact gehad met aanvullende vragen van de werkvoorbereiders. De dag van installatie verloop goed. Duidelijke afspraak. Monteurs legden uit wat zij hebben gedaan, waren beleefd (voorafgaand voor een bord en mes tijdens lunch, toiletbezoek etc), spraken Nederlands en hebben alles opgeruimd/gestofzuigd achtergelaten.

Professioneel bedrijf en duidelijke communicatie

Van A tot Z weet je waar je aan toe bent bij de Zonnefabriek. Vanaf het adviesgesprek tot de nazorg goed geholpen door het gepassioneerde team. De panelen liggen er prachtig op en de opbrengst van de panelen is boven verwachting. Bedankt!

Heel blij dat we voor Zonnefabriek hebben gekozen. Installatie ging vlot. Super aardige monteurs die pro actief meedenken. Monitoring werkte niet direct. Monteur is nog in zijn vakantie meteen een dag later langs gekomen om dat op te lossen.

Panelen goed, service verreweg van goed

Heb opdracht geplaatst op in 2022 en door omstandigheden (oa Liander) zijn de panelen geplaatst begin 2024. Allemaal prima, qua installatie geen problemen. Heb hier een open vraag over gesteld (voor de plaatsing en nooit reactie op gehad) dat het nu eenmaal het geval is dat we hier bijna 1,5 jaar tussen zit en de prijzen gewoonweg gezakt zijn en of hier wat mee te doen is. Krijg een email terug dat ze geen dozenschuivers zijn en dat ze overal een beetje marge op moeten zetten. Begrijp ik allemaal en vind ik ook geen probleem. Maar ze gaan compleet aan het verhaal voorbij dat we meer dan een jaar verder zijn. Je product kan dan nog zo goed zijn, maar als je after sales zo reageren dan ben je naar mijn mening niet goed bezig, dat is tenminste mijn mening.

Beste Michel, Vervelend dat u onze service niet goed heeft ervaren. Het klopt dat de prijzen voor zonnepanelen zijn gezakt, maar na het tekenen van de offerte houden wij die prijzen aan (wij zouden dus ook niet meegaan in prijsstijgingen). We hebben inmiddels persoonlijk contact met u opgenomen en hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Fijn om te horen dat u wel te spreken bent over de kwaliteit van uw zonnestroominstallatie. We hopen dat u de komende jaren zorgeloos kunt genieten van uw Zonnefabriek! Met vriendelijke groet, Zonnefabriek

Prettige installatie en goed advies

Prettig adviesgesprek in een rustige sfeer. Goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Plaatsing kwam zorgvuldig over. Fijne medewerkers. Puntje van aandacht: in tegenstelling tot berichtgeving wachten met installeren van de SMA Energy app tot na ingebruikname.

Alles klopt

Van begin tot einde prima! Er kwam iemand langs voor een uitgebreide schouw, er werd een rapport gemaakt, er was voortdurend email- en telefonisch contact en de panelen werden gelegd door twee hele aardige en kundige jongens die ter plekke zelfs een betere route bedachten voor de stroomdraden, zodat die niet door de slaapkamer hoefden.

Daniel Goedkoopstraat 23 A

1096 BD Amsterdam