Top service van voorbereiding tot installatie

Goede voorlichting , bedenktijd en goede voorbereiding op installatie . Installatie verliep ook heel vlot en dat met klassieke muziek op de achtergrond, was een feestje . En die dingen leveren ook echt wat op! Kortom top

Ik overwoog goed wat ik deed, voor ik het deed en dus werd het Zonnefabriek

Van A tot Z was alles direct helder, duidelijke uitleg en advies en ........ niet onbelangrijk, qua kosten en kwaliteit was het ook goed in balans. Nu moet alleen de zon nog schijnen.

komen alle afspraken na

Ik ben zeer te spreken over de uitleg en aandachtpunten, er wordt echt meegedacht. En nogmaals, alles wat er is afgesproken en aangepast, ben ik keurig door de Zonnefabriek benaderd.

Top advies, top installeren, top follow-up

Heel goed dus!

Fantastische service van begin tot na oplevering, goed rendement. Heel tevreden!

Geweldig advies en begeleiding van advies tot na oplevering. Snelle service en zorgvuldige plaatsing. Uitstekend rendement. Ik ben zeer tevreden en beveel de Zonnefabriek aan iedereen die zonnepanelen overweegt van harte aan.

perfecte service!

Na in eerste instantie onze zonnepanelen op een verkeerd frame geplaatst te hebben, heeft Zonnefabriek binnen twee weken de panelen in een andere opstelling geplaatst, mét daarbij nog een extra paneel om de gewenste opbrengst te kunnen genereren! Dank!

Deskundig en heel klantvriendelijk

Ik kan de Zonnefabriek iedereen aanbevelen. Je krijgt heldere, uitgebreide mondelinge en schriftelijke informatie over zonnepanelen. Het team dat de zonnepanelen komt installeren, werkt snel en is super vriendelijk.

Jullie zijn prima, maar als ik jullie was zou ik niet meer partneren met het bureau dat de BTW doet

Jullie advies was uitstekend en vertrouwenwekkend. De installaties idem dito behalve dat de installateur wel even had kunnen overleggen voordat hij de bekabeling buiten op ons terras bevestigde; is nu erg lelijk naar mijn mening (ik heb het de installateur ook gezegd). Wat het BTW teruggave bureautje betreft: ik vind het niet acceptabel dat dat bureau: a) een BTW nummer opgeeft nog voordat ik een nummer van belastingdienst heb gekregen, ook al mag je uitgaan van een standaard; het is mijn persoonlijke BTW nummer dat ik krijg van de belastingdienst en dan pas aan hen doorgeef; b) zomaar mijn factuur van jullie krijgen omdat ze vinden dat ik te lang wacht met het opsturen daarvan. Naast dat ik het een inbreuk vind op mijn privacy, ben ik hier de opdrachtgever en bepaal ik dus wie wanneer mijn persoonlijke gegevens krijgt en niet zij. Ik heb deze klacht ook geuit aan hen, waarop zij een nou niet echt een reactie gaven die getuigde van begrip van waar ik het over heb. Omdat we nu al zover zijn in het proces van teruggave laat ik het maar doorhobbelen, maar ik vind het wel een zeer slechte zaak!

Beste heer Lousberg, Allereerst hartelijk dank voor uw eerlijke reactie en review. Wij zijn blij te horen dat u over het overgrote deel van het traject tevreden bent en dat u ons als installatiepartij aanbeveelt. Desalniettemin is het jammer dat u met bepaalde onderdelen van het traject minder tevreden bent. De privacy van onze klanten staat bij ons hoog in het vaandel en wij nemen uw klacht dan ook zeer serieus. We gaan de casus intern en met onze externe BTW-partner bespreken. Daarnaast heb ik aan het hoofd van onze afdeling service gevraagd om contact met u op te nemen betreffende de kabelroute via het terras. Wellicht kunnen we hierin nog iets voor u betekenen. Wij wensen u in elk geval veel plezier van uw nieuwe zonne-systeem en hopen op zonnige dagen de komende periode. Vriendelijke groet, Team Zonnefabriek

Vakwerk

Netjes gewerkt & goed geadviseerd waardoor perfect maatwerk met een hoog rendement is geleverd voor mijn dakje.

Vriendelijk, betrouwbaar en sympathiek

Bijna alles goed; informatie, promotie, verkoop etc Alleen de lever-wacht-tijd is te lang...

Snelle reactietijd, sympathieke medewerkers die prima meedenken. Goede regeling en service bij herstel van een beschadigde dakgoot

Heel helder en duidelijk

Er kwam iemand langs die het dak op ging om alles te bekijken! Stukken beter dan van een plaatje af. Hierdoor bleken er nog 9 panelen op mijn dak te kunnen. Snelle service en installatie ging vlot en vakkundig. Deze mensen weten wat ze doen.

Perfect!

Duidelijke communicatie, goed en gedegen advies, nette en concrete afspraken gemaakt met duidelijke terugkoppelingen. Installatie van een product wat exact aan de verwachting voldoet. Keurig in all opzichten en afhandelingen!

Makkelijk, eerlijk en kwalitatief

Tijdens bezoek door Zonnefabriek een professionele en eerlijke indruk gekregen. Uiteindelijke installatie verliep zeer vlot en werd uitgevoerd door eigen vaklui.

Goed advies,goed producr..waardelose momteurs. Montage niet volgens afspraak, resultaat niet om aan

Met monteurs viel niet te communiceren.

De Zonnefabriek levert kwaliteit!

De Zonnefabriek is een kwaliteitsbedrijf. Door hun super-efficiënte zonnepanelen blijft ons groene dak voor een belangrijk deel groen, terwijl we genoeg energie opwekken om ons verbruik te dekken. Duidelijke informatie, vriendelijke medewerkers, en ze doen wat ze beloven. Met veel plezier volgen we via de app onze opbrengst.

Niks nieuws onder de zon: ze doen wederom wat ze beloven

Zorgvuldig en bekwaam, netjes afgewerkte installatie en binnen een dag zoals beloofd.

Professioneel bedrijf dat beschikt tevens over goede servicedesk

Goed gesprek gehad met de adviseur, installatie helaas tot 2x toe uitgesteld. Kreeg daarvoor wel netjes een bloemetje thuisgestuurd met excuses. Dus dat was goed gedaan. Zeer blij met mijn keuze voor zonnefabriek.

Goed advies en vakkundige montage

Bij ons vorige huis (via Greenchoice) ook al panelen van de Zonnefabriek gelegd. Daarom bij onze nieuwe woning de Zonnefabriek ook gevraagd voor een advies. Persoonlijk gesprek, (voor mij vanzelfsprekend, maar bij veel panelenleggers niet), daaropvolgend een advies met offerte. Hierna een afweging gemaakt tussen de diverse panelen. Door de drukte een wat langere levertijd voor het plaatsen. Plaatsing en aansluiting in meterkast vakkundig gedaan.

Van begin tot eind geweldig!

Prima communicatie en de installateurs zijn heel netjes en vakkundig.

Snel en goed!

Uitstekende begeleiding van aanvraag tot plaatsing. Aardige en vakkundige monteurs die netjes werken.

goed advies en afspraken netjes nagekomen.

Zonnefabriek was de enige van de drie leveranciers die tijdens het advies het dak opklom om de maten exact op te meten. Daaruit bleek dat ik 24 ipv 18 panelen kwijt kon. Vanaf het begin werd een datum van installeren genoemd en die is keurig nagekomen. Geen 5 sterren omdat ik vind dat de emails over het monitoren wel wat duidelijker kunnen. Informatie over verschil tussen website van fabrikant omvormer en de eigen app. over inloggen op de omvormer enz. was en is niet echt heel helder uitgelegd in de after sales.

Keurig

De hele ervaring met de zonnefabriek was van A tot Z prima. Goede informatie, nette installateurs.

Heb geen opmerkingen, installatie is verder goed verlopen, duidelijk van te voren geinformeerd wat me te wachten stond.

Klantvriendelijkheid ten top!

Contact verloopt altijd soepel. Monteurs zijn netjes en beleeft. App is wel achterhaalden voor verbetering vatbaar, maar dat boeit me niet. Opbrengst is 👍🏻