Netjes en snel Fantastisch gewerkt!! Nu nog een beetje zon

Prima gewerkt!!

Expertise

Een van de weinige installateurs die thuis opmeten en daarmee tot een ander advies komen dan organisaties die op afstand werken. Denken mee over wijze van plaatsing van omvormer en panelen.

Zeer kundig personeel, strakke installatie opgeleverd!

Via via in contact gekomen met Zonnefabriek en nadat wij ons nieuwe huis hadden gekocht een afspraak ingepland met Jonathan Vasbinder om een offerte voor ons te komen opstellen en ons te adviseren. Dit verliep allemaal vlekkeloos. Op een regenachtige dag stond het team van Zonnefabriek bij ons voor de deur. Met zijn drieen kwamen ze op ons - ietwat ingewikkelde - dak installeren, drie dakvlakken de hoogte in. Het werk gebeurde veilig en de mannen waren snel en secuur. Twee mannen op het dak en één elektricien om de omvormer op de afgesproken plek aan te sluiten. De elektricien stond voor een grote klus, onze muren zijn nogal onmogelijk om doorheen te boren (keihard) en de kabel van de omvormer moest door de kruipruimte lopen. Hij gaf echter niet op en na een aantal uur is het hem toch gelukt! Vanwege onze verhuizing een paar dagen ervoor was het internet nog niet goed aangesloten, waardoor de monitoring nog niet kon worden geregeld. Wel was al het voorbereidend werk gedaan, de datakabel lag netjes klaar in onze meterkast (waar het kastje van het internet zou komen) en er werd ons verteld dat we zodra het internet werkte contact konden opnemen met de afdeling service. Zij zouden de installatie verder aansluiten. Ook met de afdeling service een zeer goeie ervaring, na het aansluiten van het internet heb ik op maandagochtend contact opgenomen met de Zonnefabriek service-afdeling en nog geen half uur later konden wij de gegevens inzien op de sunny portal. Nog een uur (of twee) later was ook de Zonnefabriek app ingeladen! Leuk om dat te kunnen volgen. Jammer van het druilerige weer alleen. Al met al een zeer goede ervaring met Zonnefabriek, ik zou ze zeker aanraden.

zonnefabriek is een aanrader👍🏽

Heel ervaren personeel super service netjes vlot gewerkt alle uitleg rustig en perfect uitgelegd voor ons is het een aanrader als mensen voor zonnepanelen om de zonnefabriek te nemen👍🏼👍🏼

zonnig proces van offerte tot en met oplevering

snel, keurig en correct werkende mensen. het viel me op - of het is me niet opgevallen - had het bedrijfsbusje van de mannen geen bedrijfslogo???

Goed werk geleverd. We zijn dik tevreden.

Alle afspraken zijn nauwgezet nagekomen. in 1 ochtend is er door 3 medewerkers prima gewerkt, goede uitleg gegeven en ook netjes gewerkt. Na afloop het cadeaupakket was voor mij niet nodig geweest.

Vakkundige voorlichting en prima samenwerking.

De zonnefabriek heeft ons goed geïnformeerd wat betreft soort en hoeveelheid zonnepanelen geschikt voor onze woning. Vanaf het allereerste contact tot aan de plaatsing van de panelen verliep de samenwerking probleemloos. Deskundig advies en goed contact heeft gezorgd voor betrouwbaarheid.

prettige mensen in een bedrijf dat doet wat beloofd wordt

het gesprek met de adviseur gaf veel vertrouwen en dat vertrouwen is bij latere kontakten met andere medewerk(st)ers nooit beschaamd. Beloftes werden snel nagekomen. De installatie is in een dag gerealiseerd. Het binnenwerk zou iets netter kunnen.

Zeer deskundige voorlichting en ditto installatie

Het offerte traject was heel duidelijk. De persoonlijke voorlichting zeer professioneel en gericht op een kwalitatief hoogwaardige installatie. Dat is gewoon de basishouding van de Zonnefabriek. Kwaliteit boven prijs. Uiteindelijk ben je daarmee op lange termijn beter uit. Hoger rendement per paneel en minder afname van rendement bij veroudering van de panelen. Onze adviseur was Jonathan Vasbinder. Zeer correcte en deskundige adviseur met eerlijk advies.

Top service van voorbereiding tot installatie

Goede voorlichting , bedenktijd en goede voorbereiding op installatie . Installatie verliep ook heel vlot en dat met klassieke muziek op de achtergrond, was een feestje . En die dingen leveren ook echt wat op! Kortom top

Ik overwoog goed wat ik deed, voor ik het deed en dus werd het Zonnefabriek

Van A tot Z was alles direct helder, duidelijke uitleg en advies en ........ niet onbelangrijk, qua kosten en kwaliteit was het ook goed in balans. Nu moet alleen de zon nog schijnen.

komen alle afspraken na

Ik ben zeer te spreken over de uitleg en aandachtpunten, er wordt echt meegedacht. En nogmaals, alles wat er is afgesproken en aangepast, ben ik keurig door de Zonnefabriek benaderd.

Top advies, top installeren, top follow-up

Heel goed dus!

Fantastische service van begin tot na oplevering, goed rendement. Heel tevreden!

Geweldig advies en begeleiding van advies tot na oplevering. Snelle service en zorgvuldige plaatsing. Uitstekend rendement. Ik ben zeer tevreden en beveel de Zonnefabriek aan iedereen die zonnepanelen overweegt van harte aan.

perfecte service!

Na in eerste instantie onze zonnepanelen op een verkeerd frame geplaatst te hebben, heeft Zonnefabriek binnen twee weken de panelen in een andere opstelling geplaatst, mét daarbij nog een extra paneel om de gewenste opbrengst te kunnen genereren! Dank!

Deskundig en heel klantvriendelijk

Ik kan de Zonnefabriek iedereen aanbevelen. Je krijgt heldere, uitgebreide mondelinge en schriftelijke informatie over zonnepanelen. Het team dat de zonnepanelen komt installeren, werkt snel en is super vriendelijk.

Jullie zijn prima, maar als ik jullie was zou ik niet meer partneren met het bureau dat de BTW doet

Jullie advies was uitstekend en vertrouwenwekkend. De installaties idem dito behalve dat de installateur wel even had kunnen overleggen voordat hij de bekabeling buiten op ons terras bevestigde; is nu erg lelijk naar mijn mening (ik heb het de installateur ook gezegd). Wat het BTW teruggave bureautje betreft: ik vind het niet acceptabel dat dat bureau: a) een BTW nummer opgeeft nog voordat ik een nummer van belastingdienst heb gekregen, ook al mag je uitgaan van een standaard; het is mijn persoonlijke BTW nummer dat ik krijg van de belastingdienst en dan pas aan hen doorgeef; b) zomaar mijn factuur van jullie krijgen omdat ze vinden dat ik te lang wacht met het opsturen daarvan. Naast dat ik het een inbreuk vind op mijn privacy, ben ik hier de opdrachtgever en bepaal ik dus wie wanneer mijn persoonlijke gegevens krijgt en niet zij. Ik heb deze klacht ook geuit aan hen, waarop zij een nou niet echt een reactie gaven die getuigde van begrip van waar ik het over heb. Omdat we nu al zover zijn in het proces van teruggave laat ik het maar doorhobbelen, maar ik vind het wel een zeer slechte zaak!

Beste heer Lousberg, Allereerst hartelijk dank voor uw eerlijke reactie en review. Wij zijn blij te horen dat u over het overgrote deel van het traject tevreden bent en dat u ons als installatiepartij aanbeveelt. Desalniettemin is het jammer dat u met bepaalde onderdelen van het traject minder tevreden bent. De privacy van onze klanten staat bij ons hoog in het vaandel en wij nemen uw klacht dan ook zeer serieus. We gaan de casus intern en met onze externe BTW-partner bespreken. Daarnaast heb ik aan het hoofd van onze afdeling service gevraagd om contact met u op te nemen betreffende de kabelroute via het terras. Wellicht kunnen we hierin nog iets voor u betekenen. Wij wensen u in elk geval veel plezier van uw nieuwe zonne-systeem en hopen op zonnige dagen de komende periode. Vriendelijke groet, Team Zonnefabriek

Vakwerk

Netjes gewerkt & goed geadviseerd waardoor perfect maatwerk met een hoog rendement is geleverd voor mijn dakje.

Vriendelijk, betrouwbaar en sympathiek

Bijna alles goed; informatie, promotie, verkoop etc Alleen de lever-wacht-tijd is te lang...

Snelle reactietijd, sympathieke medewerkers die prima meedenken. Goede regeling en service bij herstel van een beschadigde dakgoot

Heel helder en duidelijk

Er kwam iemand langs die het dak op ging om alles te bekijken! Stukken beter dan van een plaatje af. Hierdoor bleken er nog 9 panelen op mijn dak te kunnen. Snelle service en installatie ging vlot en vakkundig. Deze mensen weten wat ze doen.

Perfect!

Duidelijke communicatie, goed en gedegen advies, nette en concrete afspraken gemaakt met duidelijke terugkoppelingen. Installatie van een product wat exact aan de verwachting voldoet. Keurig in all opzichten en afhandelingen!

Makkelijk, eerlijk en kwalitatief

Tijdens bezoek door Zonnefabriek een professionele en eerlijke indruk gekregen. Uiteindelijke installatie verliep zeer vlot en werd uitgevoerd door eigen vaklui.

Goed advies,goed producr..waardelose momteurs. Montage niet volgens afspraak, resultaat niet om aan

Met monteurs viel niet te communiceren.

Beste Ben, Dank voor de genomen moeite wat betreft het verzenden van de review, maar wat vervelend dat de installatie niet naar wens is verlopen. Wij nemen klachten altijd erg serieus en proberen hier van te leren. Om deze reden duiken wij allereerst wat verder in het probleem en de opleverdocumentatie van uw installatie om te zien wat er mis is gegaan. Ik heb hiervoor contact opgenomen met het hoofd van onze service-afdeling. Om een volledig beeld te krijgen en vervolgstappen te bepalen, zal hij spoedig contact met u opnemen. Vriendelijke groet, Team Zonnefabriek