Zeer net bedrijf

Alles is tot in de puntjes goed geregeld. Van het moment dat de adviseur over de vloer komt weet je al dat het gaat goedkomen.

Professionele organisatie en uitvoering

Professionele verkoop, planning en uitvoering. Ook goed bereikbare hulp bij een klein hick-upje bij ingebruikname van de app. Kortom: goede en betrouwbare club.

klantvriendelijk en doen wat ze zeggen

geen loze beloften gedaan. Installatie was snel en goed gedaan. Zeker aan te bevelen in het onduidelijke wereldje van zonnepanelen en omvormers

Service monteur verdiend een 10

Service monteur Coen is precies de man die luistert naar de klant en begrijpt wat er moet gebeuren. Veel bedrijven willen geld verdienen maar missen de hulp welke consumenten achteraf soms hard nodig hebben. Coen verdiend een pluim voor het luisteren en oplossen.

Betrouwbaar, fijne mensen en perfect materiaal

Intake liep soepel, montage/installatie verliep prima. Fijne mensen

erg professioneel

Prima offerte gesprek gehad met Diederik en volgens afspraak zijn de panelen op tijd geleverd. Ze zijn goed op het dak gelegd en de kabels lopen binnendoor naar de meterkast. Na de installatie een duidelijke uitleg over het systeem gekregen.

Super bedrijf.

Zeer goede vertegenwoordiger, uitstekende planning, fantastische installateurs, goede gereedschappen waarmee gewerkt wordt. Een zeer goed team wat bewondering wekt.

Verrassende positieve planning

Deskundig en in goed overleg is de installatie geïnstalleerd en opgeleverd.

Prima van begin tot eind.

Tijdens de offertefase werd alles duidelijk uitgelegd, en daarna verliep de communicatie per email ook prima. De installatie werd netjes uitgevoerd en alles werd netjes opgeruimd.

Goed, prettig en vlot werk door gezellig, efficiënt en goed samenwerkend team

Goed advies, duidelijke communicatie, prima installatie

We hebben goede ervaringen met Zonnefabriek. Allereerst kwam er een deskundige voorlichter langs die uitgebreid de tijd nam om ons voor te lichten over de mogelijkheden en die ook direct in huis bekeek waar de onderdelen van de installatie geplaatst konden worden. Na het geven van de opdracht duurde een paar maanden voordat de panelen geïnstalleerd werden; hierover werden we van tijd tot tijd op de hoogte gebracht zodat we steeds wisten waar we aan toe waren. Er kwamen twee deskundige en prettig installateurs, die vlot en netjes werkten.

"Wat heeft u een mooi dak meneer"

Wij vonden vooral het ruime huis en de tuin erg mooi van ons nieuwe huis. Maar na het eerste gesprek snapte ik waarom het een mooi dak is. De ligging is op een paar graden na, helemaal op het zuiden en het dakvlak is meer dan voldoende om rond de 40 panelen op te leggen. Maar dat was wat overdreven. Vanaf het eerste contact tot aan de installatie ben ik elke keer weer blij met de keuze. Ze hebben ons heel goed door het hele proces meegenomen van alles dat moest gebeuren. Van het aanpassen van onze aansluiting door Liander, de nieuwe groepenkast, het plaatsen van de meterkast en de uiteindelijke installatie van de panelen zelf. Ik heb het afgelopen jaar veel mensen over de vloer gehad, maar ik heb ik geen moment het idee gehad om even te kijken of alles wel goed ging. De 4 mannen van de Zonnefabriek die bezig waren zijn heel kundig en hebben alles heel netjes afgewerkt. Al me al, iedereen die zoekt naar een goede, vriendelijke, kundige partij om panelen bij aan te schaffen zou ik zeggen, zoek niet verder.

Deskundig, vriendelijk en duidelijk

Prettige mensen die hard werken

Deskundig advies, installatie en service

goed advies omtrent zonnepanelen schuin dak en plat dak. Tevens laadpaal en sunny home manager geïnstalleerd. Alles in één dag geïnstalleerd conform afspraak, nette afwerking. Communicatie werkte niet met de sunny portal, dit is snel opgepakt en opgelost. Zelf Edimax SP-2101W V3 SP-2101W V3 Stopcontact WiFi Met meetfunctie naderhand aangeschaft en gekoppeld met sunny portal. Nu in detail stroomverbruik van de grootverbruikers inzichtelijk en aan te sturen. Niet een goedkope aanbieder maar wel deskundig, professioneel en kwaliteit producten.

Prettige ervaring

Meedenken voor de beste oplossing, netjes opgelost.

Duidelijke communicatie en goede service

Contact was altijd prettig. De zonnepanelen waren snel op het dak gelegd door de twee mannen en een werkend systeem was een feit.

Super service

Er wordt goed de tijd genomen om te zorgen dat er een goed legplan komt. De installatie ging ook goed, genoeg kundige werklui. Niets te klagen hier

Volkomen aan de verwachting voldaan

Dat wat er verteld wordt aan de telefoon en bij het huisbezoek wordt ook nagekomen! Vriendelijk en correct. Bij het plaatsen van de panelen wordt er door de monteurs meegedacht. Ze werkten goed door, ruimden alles op.

De installatie n het gehele voortraject is vlot en netjes verlopen

De installatie en het gehele voortraject is vlot en netjes verlopen. Werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd. De vriendelijke en kundige monteurs werkten netjes. Kreeg na afronden installatie nog een korte duidelijke uitleg.

wij zijn tevreden

Echter, bij het zoeken van een doorgang van de bekabeling is de motor van de ontluchtiging-ventilator van de w.c. beschadigd, waardoor de ontluchting niet meer functioneert. Wij hebben nog geen techneut ingeschakeld. Wat is uw advies?,

Beetje wisselend !

Omdat de tijd voor het aanleggen van kabels ac en utp er niet is heb ik deze klus voorbereid. Dat betekende een dag werk waarbij de ac kabel en utp kabel uit het zicht door koker van de standleiding klaar lagen voor gebruik. Helaas kreeg ik hiervoor geen korting op mijn nota ! Omdat ik toch vond dat een kabelloos huis belangrijker waren. Enige achterdocht vanuit het bedrijf daar er meerdere keren werd gecheckt en zelfs werd verondersteld dat ik mij niet aan de afspraak hield ! Gelukkig was de installatie daardoor een makkie en hebben de zeer positieve werknemers uitgestraald dat het op deze manier een makkie is. Ik heb alleen een aantal leidingen later verlegd omdat ze onder spanning uit de beugels sprongen. De zonnenpanelen werken. !

Beste Arnoud, Meestal leggen wij de kabels van de installatie zelf aan. Deze kabels vallen onder onze installatiegarantie, die de installatie van de meterkast tot en met de zonnepanelen dekt. Wanneer de kabels door iemand anders worden aangelegd, is het belangrijk dat we controleren of alles in orde is, omdat wij hier uiteindelijk verantwoordelijk voor zijn (in verband met de installatiegarantie). Wel fijn om te horen dat de zonnepanelen goed werken. Veel plezier van uw eigen Zonnefabriek! Met vriendelijke groet, Desiree

De installatie verliep vlot en zonder problemen.

De installatie verliep vlot en zonder problemen, de mannen werkten netjes en zorgden voor een duidelijke uitleg.

Prima, alleen de omvormer is zo groot en lelijk

Net een week onze eigen zonnefabriek

Plezierige en heldere communicatie van begin tot eind

Het bestellen, het opmeten en bekijken van de situatie op mijn dak, de communicatie daarover in de tussentijd, het plaatsen verliep allemaal prettig. Enige wat lastig was voor mij was de digitale ‘verwerking’( aanmelden, account, app etc.) daarna. Dat liep niet meteen en kostte enige moeite, diverse mailtjes en telefoontjes. Al met al ben ik heel tevreden!

Medewerkers installatie top, vriendelijk en behulpzaam

Werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Informatief en afspraken nakomend! Een betrouwbaar bedrijf. Een ster minder gegeven vanwege de bereikbaarheid en de app die voor geen meter werkt