Mensen gingen direct aan de slag. Maakten alles prima schoon toen klus geklaard was

Installeren is prima verlopen

Montage is prima en nemen de tijd voor je en zijn meedenkend, wat ik zeer op prijs stel.

Keurig en vakkundig gedaan!

De werknemers waren bescheiden, rustig, collegiaal en vakkundig.

Top begeleiding en Service

via de fabrikant Sunpower bij de zonnefabriek terecht gekomen, met een goed advies 10 panelen totaal 4000 kw in een oost-west opstelling op onze garage. door een misverstand was er eerst een 1 fase omvormer geleverd deze is binnen een week omgeruild voor een 3 fase omvormer, top geregeld en opgelost.

Goede vlotte info en daadwerkelijke uitvoering

Eerste gesprek werd heldere uitleg gegeven. Bij vragen over het invullen voor de aanvraag is men goed bereikbaar en behulpzaam. Bij de plaatsing waren de heren ter zake kundig en goed op elkaar ingespeeld. Zo verliep het hele proces soepel.

Snel en efficiënt

Ik ben nu een half jaar in het bezit van zonnepanelen dus dus ver geen problemen gehad. Echter de app wordt slechts 4 maal per dag geüpdate.

Positieve ervaring

Van begin tot eind een goede ervaring. Alles verliep soepel.

Superkwaliteit

Eerlijk en leuk advies gehad van Salvador, Zonnefabriek is niet de voordeligste aanbieder, maar zij zorgen wel voor een 100% goed werkend systeem, dat is wat je wilt. Wij hebben ze nu krap 2 maanden en het heeft inmiddels bijna 600kwh opgeleverd, en dat voor 10panelen van 400kwh/St. daar word je wel blij van.....

Fantastisch bedrijf

De 2 mannen die bij ons alles aan kwamen sluiten hadden alle kabels mooi weg gewerkt. De Sunpower Max 3 400 watt panelen liggen ook perfect op ons dak! Ook namen ze de tijd nadien om alles goed uit te leggen. Ook attendeerde men ons op het feit voor de verzekering en de NEN, op een schakelaar die in 1 keer alle aardlekschakelaars uitschakelt in de meterkast. Deze hebben we een dag later ook laten monteren. Top bedrijf die ik een ieder kan aanraden

Niks dan goeds tijdens gehele proces van verkoop tot installatie

Na verschillende partijen te hebben geraadpleegd uitgekomen bij de Zonnefabriek. Voor mij waren ook het merk/type zonnepanelen van belang, dus een partij gezocht die de panelen die ik wilde aanschaffen kon leveren. Panelen plaatsen doe ik één keer in deze woning en ik wilde de beste en betrouwbare panelen met een hoge opbrengst. Vanaf het bezoek van de verkoper die zeer heldere uitleg gaf tot en met de drie mannen die de hele boel kwamen installeren niets dan lof! Aanrader dus wat mij betreft.

Uitstekende service van zonnefabriek en vakmanschap bij montage

Goede en duidelijke voorlichting bij bezoek vertegenwoordiger zonnefabriek. Goede vakmannen bij montage en uitleg van het systeem

Efficient and professional, great service throughout the whole process.

We acquired a solar panel system for our house.

• Would you recommend us? Yes

Professioneel en prettig

Heel fijn verkoopproces en prettige en kunidge mensen bij de installatie. Ook verkoop binnendienst was heel gestructureerd en helder.

Fijn bedrijf met hoge kwaliteit

De adviseur die van te voren langs kwam, neemt uitgebreid de tijd en neemt je mee in alle stappen. Na goedkeuring van offerte kwamen ze de zonnepanelen leggen met 4 man sterk. Je wordt gedurende het plaatsen van de zonnepanelen goed op de hoogte gehouden. Als het allemaal ligt krijg je een rondgang langs alle belangrijke zaken en laten ze de werkplek(ken) keurig netjes achter.

Deskundig en enthousiast met nog enkele verbeterpunten

Complete website met veel uitleg over de zonnepanelen en actuele ontwikkelingen, Wim van de Zonnefabriek was gemotiveerd om een goed passend aanbod te realiseren, installatie is op één punt na volgens wens verlopen. Wat niet goed ging was het tot stand brengen van een internetverbinding met de Sunny Home Manager. Uiteindelijk heb ik zelf ontdekt dat de stekker verkeerd was gemonteerd, waarbij de reparatie pas 10 dagen later zou kunnen plaatsvinden. Ik heb het daarom zelf gerepareerd. Een tweede opmerking betreft het niet informeren van de klant wanneer en hoe deze gebruik kan maken van de Sunny Portal, zodat deze kan zien hoeveel energie door de zonnepanelen wordt opgewekt

Snelle, correcte en nette afhandeling.

Goed adviesgesprek. Goede communicatie. Snelle levering en montage.

Deskundig advies, prima service en communicatie

Prettig en deskundig adviesgesprek. Na keuze prima informatie over de voortgang en planning. Vriendelijke monteurs, welke bekwaam de zonnepanelen installeren.

Van offerte tot aan uiteindelijke plaatsing, het ging als een zonnetje

Zonnefabriek is een partij die fysiek de situatie in ogenschouw komt nemen, ze hebben een trappetje mee en een meetlint. De dakvlakken worden ter plekke opgemeten. waarbij gelijk de obstakels die schaduw kunnen veroorzaken worden bekeken. Daarna wordt er in de meterkast gekeken. We kregen 2 omvormers, de plek waar die komen wordt ook bepaald. Ook de mogelijke verbindingen tussen de omvormers en de meterkast worden besproken. Daarna offerte ontvangen. Vragen daarover werden keurig telefonisch en/of via de mail beantwoord. Na accoord kwam er gelijk een installatie datum. Op de dag van installatie kwam er een team van keurige monteurs de panelen en de omvormers plaatsen. Ook werd de meterkast zoals afgesproken aangepast. De zonnestroom kabels zijn mooi weggewerkt achter de goot. De installatie is aangemeld door de Zonnefabriek bij de netbeheerder. Ook is installatie ingesteld voor de monitoring, waarbij de opbrengst van beide omvormers wordt samen genomen, ik hoef dus niet zelf steeds 2 opbrengsten op te tellen. Al met al een uitstekende ervaring met deze partij en ik kan de Zonnefabriek bij iedereen aanbevelen.

Geweldig geholpen met de uitleg en voorlichting vooraf .En de installatie ging erg goed.Aardige vakmensen echte profs.Beleefd.En ook zich netjes aan de carona maatregelen gehouden.Dit bedrijf is echt een aanrader!!!!

Goed advies, contact en installatie.

Advies was deskundig en passend bij de situatie. Contact met de Zonnefabriek was plezierig en ik werd tijdig en volledig voorgelicht over de status en de planning. De installatie verliep als gepland en werd deskundig, plezierig en zeer voorspoedig uitgevoerd.

Goed advies en zorgvuldige installatie

In 2014 had ik op m'n eerste woning zonnepanelen van de zonnefabriek. Recentelijk zijn wij verhuist naar een andere woning en ook hier heb ik gekozen voor de zonnefabriek. Tijdens de intake kreeg ik goed advies en de installatie werd zorgvuldig uitgevoerd.

Duidelijk, snel, prettig

Duidelijke en eerlijke informatie. Snel en prettig in contact. Zeer tevreden!

Topp

Super tevreden van a tot z super geregeld.

Onze ervaring met Zonnefabriek is heel positief. Gaan gedegen te werk, goed advies en overleg vooraf. Geen druk om snel tot een keuze te komen. Tijdens de installatie wordt goed overlegd over de locatie van de omvormer, het wegwerken van de leidingen en de plaatsing van de panelen. Houden echt rekening met wensen van de klant, zijn creatief en werken netjes. Gaan pas weg als alles perfect is opgeleverd, opgeruimd en ingeregeld. Kortom: toppers.

Dik tevreden !

Na een ontevreden gevoel bij een zogenaamde Collectieve inkoop ging ik me verdiepen in product technologie van panelen en omvormers. Mijn voorkeur voor Sunpower Maxeon panelen en Solaredge technologie werd alleen maar bevestigd en surfend kwam ik terecht bij de Zonnefabriek en een andere kandidaat. Uiteindelijk toch gekozen voor de Zonnefabriek vanwege 1e contact, contact en afstemming met planning en werkvoorbereiding. Alles vervolgens op tijd , goed en zorgvuldig geïnstalleerd op het beschikbare dak van mijn huis ( Monument).