Uitstekend geduldig contact

Geen opdringerigheid, zelfs niet na 1 1/2 jaar wachten ivm nieuwe dakbedekking. Keurig contactafspraken nakomend, installatie prima geregeld, communicatie uitstekend.

De medewerkers van de Zonnefabriek denken echt met je mee!

Goed en eerlijk verhaal gekregen. Tuurlijk moet je voor kwaliteit betalen, maar uiteindelijk heb je daar meer aan! Afhandeling en plaatsing van de panelen uitgevoerd door een goed team (Gerben en Wiebe bedankt)!

Van begin tot eind, top

Wij zijn uiterst content, met de Zonnefabriek, van advies bezoek tot te met de montage van de aanbevolen zonnepanelen. De adviseur gaf kundig advies, en de monteurs waren netjes en beleeft en namen ook de tijd om uit te leggen hoe alles werkt, gewoon TOP

Heel tevreden over hele traject aanschaf en plaatsing zonnepanelen

Ik ben heel tevreden over de Zonnefabriek: vanaf het moment van eerste contact over een offerte, het bezoek voor het maken van de offerte, de communicatie tot en met de plaatsing van mijn zonnepanelen.

service gericht

Van het eerste contact t/m de plaatsing een dikke 10! Ook de website met uitgebreide informatie uitstekend. Heel blij dat we uiteindelijk voor de (mensen van) Zonnefabriek gekozen hebben!

Top max.

Deskundig adviseur, goede begeleiding, levering en plaatsing 100% volgens overeenkomst, beschaafd en deskundige technici die de installatie hebben geplaatst en ik ben niet de makkelijkste. Niet de goedkoopste maar dan mag het ook wat meer kosten.

Prima dienstverlening t/m plaatsing panelen

kan enkel positieve ervaringen delen. Tijdens de afstemming vooraf met de vertegenwoordiger, die in persoon en vooral op afstand alle tijd had om vragen te beantwoorden. Dus uitstekende contacten met Salvador gehad. De plaatsing duurde even. Ging van max 2 maanden uit, maar het werd later. Tijdens de plaatsing kwamen 4 in vele opzichten nette mannen. Door Corona waren we allebei thuis en konden het gehele proces volgen. De mannen hielden met plaatsing van een trap en steiger rekening met de tuin. Waren allemaal beleefd en ook gewoon discreet gezellig ( het is Brabant). Deden in alle rust en vakkundig het werk. Zo werd de aansluiting van de omvormer bij een steile dak ( en dus hoog) ondanks dat het enige moeite kostte netjes langs de randen vastgelegd. En alles werd netjes opgeruimd. De compleet zwarte panelen staan er nu mooi bij. Heb dan ook vertrouwen in de opbrengst.

De zonnefabriek geeft ons nieuwe energie

Door een medebewoner in onze laan werd ik op De Zonnefabriek geattendeerd. De zoon Sjoerd is bij de Zonnefabriek werkzaam. Een bezoek van verkoper Diederik volgde snel. Duidelijke en deskundige adviezen volgden en de beslissing was al snel genomen. De feitelijke plaatsing verliep vlekkeloos en snel. De eerste kilowatten zijn al gebruikt en er is ook teruggeleverd!!!

prima, klantvriendelijk en keurig geinstalleerd

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Goede, overzichtelijke offerte met uitgebreide documentatie. Ook prijstechnisch interessant

Keurige, behulpzame en bekwame werkende medewerkers

Men kwam keurig op tijd, werkte verzorgd en veilig. Plaatsen van de panelen binnen 1 dag.

Van offerte tot oplevering prima!

De adviseur besteedde ruim aandacht aan de inspectie van de daken, het bepalen van de beste plekken voor de panelen, het uitzoeken van de plek voor de omvormer en de inspectie van de route van de kabel tussen de omvormer en de meterkast, met daarna een uitgebreid, prettig gesprek over de mogelijkheden. De offerte was geheel volgens wat we besproken hadden. We werden via email goed op de hoogte gehouden over het vervolgtraject. Vragen van ons werden snel en adequaat beantwoord. Het team dat kwam installeren werkte netjes, en leverde het systeem precies op zoals in de offerte aangegeven. Het hele traject van begin tot eind liep als een zonnetje! Volgens onze ervaringen is dit een bedrijf met hart voor de klant en met zorg voor de installatie.

Fijn persoonlijk advies, snelle installatie, communicatie laat wel te wensen over.

Het persoonlijk advies thuis heb ik als erg prettig ervaren, voor een leek zijn alle online tools op verschillende websites erg onoverzichtelijk en hier blinkt de zonnefabriek echt op uit. Installatie was prima, enige is dat er blijkbaar een ander bedrijf was ingehuurd om de werkzaamheden te verrichten. Dit had ik graag van te voren geweten. Er was ook iets niet helemaal netjes aangesloten in de meterkast en de dag erna nog door een andere monteur van het ingehuurde bedrijf direct heel netjes opgelost. Beetje apart dat je bij een bedrijf zoveel geld uitgeeft voor zonnepanelen en vervolgens contact moet onderhouden met een onderaannemer, hoe prettig dat contact ook was. Tevens werd ons verteld dat er een app is die onze opbrengst in beeld kan brengen maar nu blijkt volgens Google play recensies dat die app al anderhalf jaar lang nauwelijks werkt. Via de leverancier van de omvormer nog wel inzicht in de opbrengst. Maar in de huidige tijd is een normaal werkende app toch wel het minste wat je mag verwachten. Aanbevelen zou ik pas doen als de app problemen ook opgelost zijn.

Beste Jesper, Dank dat u de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven op klantenvertellen.nl. Fijn om te lezen dat u het persoonlijk advies als prettig heeft ervaren en de installatie ook naar wens is verlopen. Toch zou ik ook op uw twee punten van aandacht willen reageren. Zonnefabriek werkt met een aantal vast externe partners waar wij met de jaren een goede relatie mee hebben opgebouwd en waarvan wij weten dat ze volgens onze kwaliteit- en installatie-eisen installeren. Vervelend om te lezen dat u dit niet is verteld, onze excuses hiervoor. Deze informatie hoort wel degelijk tijdens het adviestraject met u gedeeld te worden. De communicatie loopt daarentegen wel altijd via ons. Dit betekent dat als er reden is om terug te komen dit contact altijd via ons loopt zodat wij zelf terug kunnen gaan of contact kunnen opnemen met de desbetreffende installateur. U hoeft zelf nooit contact op te nemen met de onderaannemer. Daarnaast zijn wij hard bezig om een nieuwe app te ontwikkelen. U zult hierover via onze nieuwsbrief op de hoogte worden gehouden. Voor nu kunt u ook uw zonnepanelen monitoren via Sunny Portal, het monitoringsportaal van SMA. U heeft op de dag van installatie naast de inloggegevens van onze app ook de inloggegevens voor dit portaal ontvangen. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het uiteraard graag. Wij zijn te bereiken via het mailadres service@zonnefabriek.nl of telefonisch via 020 6766614 (kiezen voor optie 2: Service).

Zeer goed, van advies tot installatie

Zoals de titel al zegt 'van advies tot installatie' ben ik zeer tevreden over de Zonnefabriek. Leveren keurig werk af zoals afgesproken. Mijn 'zonnefabriek' (Sunpower Maxeon 3 - 400 Wp panelen i.c.m een SMA omvormer) werkt zoals verwacht.

Nadat, onvoorzien, asbesthoudende dakplaten werden gevonden, werd binnen 10 dagen een oplossing gevonden en gerealiseerd. Prima service!

Prima werk

Ondanks het warme weer hebben de heren van Zonnefabriek top werk afgeleverd. De installatie is netjes afgemonteerd en functioneert goed.

Professioneel met passie voor het product. Fijne samenwerking.

Goede experts die leveren wat ze beloven. Nette afwerking en klantenservice is adequaat in haar response. Enthusiast en dynamisch team.

Een verademing: alle foute adviezen werden met heldere argumenten onderuit gehaald!

Een huisbezoek vooraf (dus geen offerte zonder dat de situatie ter plekke was beoordeeld), waarbij eerdere adviezen niet verstandig bleken te zijn. Nu heldere, op argumenten gebaseerde en op duurzaamheid gerichte voorstellen, waarbij adequaat werd meegedacht over knelpunten (hoe kan de kabel naar de omvormer het beste lopen en waarom?). Een zorgvuldige beoordeling van mijn plaatsingswensen, aandacht voor een uitstekende spijker onder de dakbedekking van het platte dak, waarom nou juist die omvormer? Monteurs die meedachten en de moeite namen de kabels naar de meterkast onder de vloer door te voeren. Kortom: top! Klasse mannen! Al met al een vlekkeloze afwerking en nu een opbrengst boven de aangegeven verwachting. Ik heb wel gekozen voor het beste materateriaal dat de Zonnefabriek te bieden heeft. Conclusie: ik beveel de Zonnefabriek van harte aan!!

Tevreden

Prima service, goed product!

Van de eerste informatie ronde tot en met de na-installatie service allemaal top. Het kan goedkoper, maar niet beter: je betaalt wat, maar dan heb je ook wat!

Awesome

It was a wonderful experience from the begining till the installation.

• Would you recommend us? Yes

gewoon goed

Alles is goed gegaan de heren hebben netjes gewerkt. Ondanks de harde wind hebben ze gewoon hun werk gedaan. Verder zijn er geen dakpannen defect gegaan. Alles werkt naar behoren

Vakkundig, gedegen en klantgericht

Weten waarmee ze bezig zijn , leggen dit goed uit naar de klant en antwoorden snel en op de juiste toon op gestelde vragen. Overleggen goed over het installeren van de zonnepanelen en komen in gezamenlijk overleg tot de juiste oplossing.

Professional advice and installation.

Very pleased with Zonnefabriek service. Everything went smoothly from the beginning to the end. I would highly recommend!

• Would you recommend us? Yes

Netjes gewerkt, geleverd zoals overeengekomen

Aanleg keurig.

Wij hebben een heel fijn gesprek gehad met uw medewerker Salvador Gutierrez Baelemans. Hij heeft ons op een prettige manier alles uitgelegd, waarbij hij eerlijk en kundig overkwam. De investering, de afbouw van het salderen en het gegeven dat wij in de zomer 3 maanden buitenshuis zijn, heeft ons toch doen besluiten om niet tot aanschaf van zonnepanelen over te gaan.