Top service

Zeer gedegen advies, plaatselijke opname van de situatie. Na vier jaar de installatie van 10 sunpower panelen naar 19 laten uitbreiden. Monitoring via Solar edge. Op drie verschillende dakvlakken geïnstalleerd incl anti vogel borstels. Echt vakmensen die het advies geeft en vaklieden met liefde voor hun vak die de installatie kwamen installeren. Na het werk geïnstalleerd te hebben alles netjes weer opgeruimd zowel binnen als buiten. Echt aan te bevelen. Misschien iets duurder, maar zeker waard!!

Goed advies&service

Ben héél erg tevreden over het gehele proces. Ondanks dat het erg lang duurde voor de panelen eindelijk geïnstalleerd waren (uistel door n foute levering, kan gebeuren natuurlijk). Enige minpunt vind ik de App (die van Zonnefabriek en ook die van SunnyPortal), weinig info in vergelijking met andere. En ook mijn eigen energieleverancier verstrekt weinig of niet correcte info op site/app. Jammer

Professioneel en vriendelijk!

We hebben voor de aanschaf van zonnepanelen een vijftal aanbieders vergeleken. De adviseur van de Zonnefabriek heeft de tijd voor ons genomen en we konden met al onze vragen bij hem terecht. Op de dag van de plaatsing is ook alles goed gegaan, het waren vriendelijke en kundige installateurs.

Vlot, helder en professioneel

Goede voorlichting. Helaas wat lang moeten wachten eer de panelen geplaatst werden. Plaatsing : keurig en professioneel uitgevoerd.

Zonnefabriek zeer kundig, maar installatie door ander bedrijf

We hadden meerdere offertes aangevraagd. De Zonnefabriek had hierbij de meeste duidelijke en kundige informatie en ze benoemden ook zaken die anderen (die ook langskwamen) niet hadden benoemd. Ook werden metingen gedaan, waar anderen dat op het oog deden en werd benadrukt dat zij ook veilig werken zeer belangrijk vonden. Tot dan toe uitstekende ervaring en daarom, en vanwege de keurmerken, gekozen voor de Zonnefabriek, ondanks dat deze de hoogste offerte had. Echter, voor de uitvoering is de opdracht naar een installatieteam van een ander bedrijf doorgezet. De installatie werd vervolgens 1x uitgesteld omdat de panelen niet waren geleverd (terwijl de installatiedatum al 2.5 maand gepland was), maar uiteindelijk kwamen ze daarom extra op een zaterdag langs. Aardige mannen, en de panelen zelf liggen er prachtig bij en lijken ook goed te werken. Echter werd er wel ongezekerd gewerkt, werden veiligheidsmaatregelen met betrekking tot het werken met elektriciteit niet aangehouden en zijn uiteindelijk ook niet alle kabels even netjes weg gewerkt. Zeker met kleine kinderen die hier rondlopen, heb ik juist bewust voor een bedrijf gekozen dat op dit soort zaken zou letten, dus het is teleurstellend dat dit dan dus niet gebeurt. Daarnaast zou een hoofdschakelaar worden aangelegd, maar dit was niet doorgegeven, dus dat kon op die dag niet meer gebeuren. Hierover gecommuniceerd met de Zonnefabriek, die daarop dit nog wel zijn komen aanleggen. De Zonnefabriek-monteur gaf toen ook aan dat bovengenoemde zaken niet passen bij wat de Zonnefabriek voor kwaliteit wil leveren en hij zou er achteraan gaan. Kortom, de ervaringen met Zonnefabriek direct zijn goed, maar we blijven nu eigenlijk wel met een onbevredigd gevoel achter dat we de hoofdprijs hebben betaald voor een installatie door een minder professioneel bedrijf, dat waarschijnlijk veel goedkoper was geweest als we het direct hadden benaderd. Omdat daar in de communicatie van tevoren niks over was gemeld, daarom een 7.

Beste Miriam, Allereerst bedankt dat u de tijd heeft willen nemen om een review over ons te plaatsen op klantenvertellen. Zoals mijn collega die bij u is langs geweest al aangaf hechten wij veel waarde aan service, kwaliteit en veiligheid. Onze externe partners zijn daarom vaste teams waar wij al jarenlang nauw mee samenwerken. Ik vind het dan ook vervelend om te lezen dat wij hier bij uw installatie steken hebben laten vallen. De bevindingen van mijn collega zijn direct teruggekoppeld aan kantoor en er is daaropvolgend een gesprek geweest tussen ons en de externe installateur. Wij gaan de komende periode extra controles op locatie inplannen om het veilig werken te controleren. Ik ben blij te lezen dat u ondanks alles ons toch zult aanbevelen. Mocht u nog vragen dan wel opmerkingen hebben over uw installatie dan kunt u ons altijd bellen of mailen. Groet, Katouscha

Bekwame en zeer service minded groep met een top team spirit.

Misschien zijn jullie iets duurder maar ik heb volledig vertrouwen dat dan kwaliteit het verschil maakt. Tevredenheid klant is duidelijk heel belangrijk.

Goede sales engineer. Duidelijk verhaal, geen flauwekul. Prettig en vakkundig installatieteam en bovendien een goede smaak wat betreft de muziek bij het werk.

Geoede kwaliteit panelen, maar ook van de installatie , klantvriendelijkheid en overleg.

Prima, zeer klantvriendelijk.Goed overleg. Goede kwaliteit. Dik tevreden.

Heel plezierig en deskundig zijn onze zonnepanelen geplaatst!

Heel plezierig en deskundig zijn onze zonnepanelen geplaatst! Echte vaklui. Nu maar afwachten of de prognoses gaan uitkomen. Wij zijn tot nu zeer optimistisch gestemd!

Duidelijke advies van Wim bij aanvraag offerte. Vriendelijke, deskundige en meedenkende monteurs.

Duidelijke uitleg en advies van Wim bij aanvraag offerte c.q. aankoop van de zonnepanelen. Verder een vriendelijk, deskundig en op elkaar goed ingespeeld montageteam.

Heel goede adviseur, een deskundige en secuur werkende eigen montageploeg, kortom alles uit 1 hand.

Heel goed en gedegen advies gevolgd door een professionele installatie door service gerichte installatieploeg. Minpunt was de toegezegde leverdatum die later 2x werd vertraagd.

Professioneel en afspraak is afspraak

Het team dat de zonnepanelen kwam installeren werkte echt als een team. Er werd gelachen maar ook hard gewerkt. Zelfs op de donkere dag dat de panelen werden geïnstalleerd was de opbrengst prima. Als alle bedrijven zo zouden werken zou er geen stress meer zijn. Een top team. Ieder zijn eigen taak. Iedereen wist goed waar hij mee bezig was. Heel blij en tevreden

De installatie is door de firma Ruhl goed verlopen en alles is prima op elkaar afgestemd.

Met de zonnefabriek heb ik natuurlijk niet zoveel te maken gehad. Alleen met de vertegenwoordiger en verder alles geregeld met de uitvoerder. En ja dit is een ander bedrijf ingeschakeld door de zonnefabriek. Is wel aan te bevelen deze firma( Wil en Mark Ruhl uit Venlo. Goede vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn en heel vriendeijk personeel.

Professionele installateur voor zonnepanelen

Bij het eerste bezoek, kregen we alles goed uitgelegd en verschillende opties voor panelen en opmvormer voorgelegd. Route voor bekabeling werd bekeken. Ik had verwacht dat ook het dak onderzocht zou worden, maar dit bleek niet het geval. Gelukkig achteraf geen nadelen van ondervonden. Ook de meterkast werd vluchtig bekeken. Bij de uiteindelijke installatie, had men de meterkast toch graag anders gezien. Deze was te oud. Hier had tussen de opdracht en uitvoering door ons wat aan gedaan kunnen worden. Gelukkig heeft dit geen invloed geahd op de installatie. Over de afspraken werden we goed geinformeerd en werden nagekomen. De installatie liep voorspoedig en alles werd netjes afgewerkt.

Nette plaatsing en vriendelijk personeel.

Goede voorlichting gehad en zeer netjes uitgevoerd.

Het totaal oordeel is uitgekomen op een 8 omdat ik eerst een jaar of twee wil aanzien hoe het overall systeem functioneert (zonnepanelen, omvormer, apps) en wat de uiteindelijk behaalde besparing wordt.
  • Levertijd van onze dienstverlening

Installatie netjes geïnstalleerd volgens afgesproken eisen.
  • Levertijd van onze dienstverlening

Goeie uitgebreide mailwisseling, daarna persoonlijk huisbezoek. Vervolgens snelle plaatsing van de panelen en omvormer. De panelen werken boven verwachting!

• Levertijd van onze dienstverlening

Prettige introductie en advies van de bezoekende adviseur. Denkt goed mee met de klant. De levertijd liet wat op zich wachten, maar daarna zorgvuldig geínstalleerd, door gemotiveerde, vriendelijke en kundige monteurs. Beleefd en voorzichtig en ze namen de verpakkingsmaterialen mee. Ook de afhandeling door de Zonnefabriek was heel correct en attent. Een aanrader!
  • Levertijd van onze dienstverlening

Prettig contact van begin tot eind. Panelen zijn goed geïnstalleerd en alles is heel netjes achtergelaten. Van te voren duidelijke uitleg door Diederik van de Zonnefabriek. Sinds de dag van installatie komt het grootste deel van onze best grote elektriciteitsbehoefte (we hebben een warmtepomp) via de panelen :)
  • Levertijd van onze dienstverlening

Vooral goed, snel en professioneel uitvoering van de werkzaamheden. Zeer gemotiveerde en goed voorbereidde medewerkers.

• Levertijd van onze dienstverlening

Deskundig advies en installatie. Prettig contact.
  • Levertijd van onze dienstverlening

Het betreft een uitbreiding van onze Zonnefabriek, ik denk dat dat voor zich zelf spreekt

Over Zonnefabriek

Filter op Taal