Excellente service

Hele proces van offerte tot oplevering zeer netjes verlopen. Installatie ging vlot en zeer professioneel. Fijne mensen!

Goed en eerlijk advies

Wij waren op zoek naar zonnepannelen op ons dak en hadden diverse bedrijven benaderd. Maar de adviezen die we kregen liepen nogal uiteen. Toen hebben we contact gezocht met Jonathan, die ons eerst telefonisch uitgebreid te woord heeft gestaan en daarna nog specifiek naar onze mogelijkheden heeft gekeken. Zijn advies was dat ons dak vanwege de ligging en het beschikbare dakoppervlak helaas niet geschikt is voor zonnepanelen. Alhoewel het een teleurstellend antwoord was, was het erg prettig dat hij hierover eerlijk was. Dit in tegenstelling tot de andere bedrijven die ons twijfelachtige legplannen en veel te mooie opbrengsten voorspiegelden.

Goeie service en ze komen hun afspraken na!

Helder bedrijf met een goeie service en duidelijk verhaal. Duurzaam merk waar je jaren plezier van gaat hebben. Een aanrader!

Absoluut zeer positief en erg tevreden

Vanaf het eerste adviesgesprek op 15 april tot en met de installatie van de Sunpower panelen en de SMA omvormer op 22-6 waren mijn ervaringen met Zonnefabriek zeer positief. In de mailwisseling, sms contact en telefoongesprekken was Salvador een onderscheidende factor: gedreven, niet afgevend op of denigrerend over concurrenten, veel kennis van zaken, hart voor de zaak en voor het product en bovenal meedenkend met de klant. De installatie verliep prettig, netjes en zeer kundig. Wij zijn dik tevreden.

Ben erg tevreden over gehele gang van zaken.

Vanaf het eerste contact en gedurende het hele proces tot aan de uiteindelijke montage en oplevering heb ik bijzonder prettig ervaren.

Op zonpanelen gebied goed alleen probleem afhandeling uitermate traag

De panelen zijn door een zeer ervaren team uit drachten geplaatst alleen omdat de vertegenwoordiger niet had gekeken of wij epdm of normale dakbedekking hadden moesten zei improviseren maar goed opgelost alleen bij boren voor 3/4 leiding gingen ze door de cv leiding en voor dat dat gemaakt en afgehandeld was dat was drama terwijl het uit eindelijk naar ander half jaar binnen een uurtje gefikst was Dat verdient dan dus ook geen schoonheidsprijs

Geachte heer Klijn, Dank voor uw constructieve reactie. De afhandeling van het probleem heeft inderdaad veel langer geduurd dan gebruikelijk is. Uitgangspunt is altijd dat al het werk naar tevredenheid wordt opgelost. Mede door de afhankelijkheid van derden heeft dat, in uw geval, (te) lang geduurd; dat verdient inderdaad geen schoonheidsprijs. Het is voor ons zeer leerzaam geweest en hopelijk kunnen we dat nu achter ons laten. Het is heel fijn om te lezen dat de producten naar tevredenheid werken en de installatie goed is verlopen. Hopelijk krijgen wij nog een kans om uw (alsnog mooie) rapportcijfer en uw aanbeveling te onderstrepen in de komende jaren.

Fantastisch advies en product

We overwogen voor een andere mogelijkheid te kiezen dan alleen zonnepanelen maar we zijn erg blij dat we het advies van de adviseur van de Zonnefabriek hebben opgevolgd. Wij hebben gekozen voor panelen van Sunpower en een omvormer van SMA. De installatie ging erg soepel. Er werd keurig netjes gewerkt. Onze eigen zonnefabriek ligt inmiddels een maand op het dak en presteert boven verwachting goed. Het enige dat we jammer vinden is dat we de prestaties van de individuele panelen niet kunnen volgen.

Doen precies wat ze afspreken.

Gesmeerd traject met duidelijke communicatie. Netjes en snel geïnstalleerd. Helemaal top.

Great overall experience, great system

I was researching for several months which system to choose. Zonnefabriek where not the cheapest but they offered the best system (sunpower maxeon 3 with SMA) and had great reviews. Everything went smoothly from advice to installation and now i am producing my own electricity while the all black panels look fantastic on the roof. The installation was done with care and the guys were great although a couple of details could have been better in my view especially as you pay a premium to work with Zonnefabriek, expectations are high. The main negative and this is not Zonnefabriek's fault is the inverter's application. For basic monitoring is ok but the interface is poor and there are no live energy production updates. You can check this via your pc but sometimes are communication issues. All in all if you are a 'techie' is disappointing. Hopefully SMA will get their act together, their inverters are top class and is a pity to be let down by their app.

• Would you recommend us? Yes

Prima service.

Duidelijke communicatie, deskundig en hulpvaardig. Vrienden hadden Zonnefabriek aanbevolen. Thuis werd duidelijke uitleg gegeven. Installatie van de panelen werd in één ochtend gerealiseerd. App werkt (nog) niet goed, maar er werd een goed alternatief geboden.

Goede voorlichting, voorbereiding en plaatsing van de zonnepanelen

Prettige samenwerking met de werkenden van/bij Zonnefabriek. Alles was goed voorbereid en werd op een zeer prettige manier uitgevoerd, M.vr. gr. Lauran van de Sande

Heel goed!

goede informatie en advies. uitstekende technische realisatie.

correct, vriendelijk, vakundig en houden zich aan de afspraken.

Zeer duidelijk adviesgesprek. Werk is uitgevoerd door kundig en vriendelijke medewerkers. Het enige nadeel is de ( nog) niet goedwerkende app. Gelukkig werd er een alternatief aangeboden. We zijn zeer tevreden over " de Zonnefabriek " .

De tweede keer installatie door Zonnefabriek: uitstekend

Wij wilden graag een uitbreiding van onze installatie. Door de eerdere plaatsing door Zonnefabriek in 2018 geen enkele twijfel om weer met dit bedrijf in zee te gaan. Uitstekende communicatie, offerte, installatie en een gigantische upgrade van onze opbrengst. Ook de home manager aangeschaft als voorbereiding op eventuele accu’s als de salderingsregeling stopt. Een grote pluim voor dit bedrijf!

Zeer goed en professioneel

Vanaf offerte traject veel vertrouwen gewekt tov concurrentie. Dus akkoord gegeven. Ondanks de drukte bij hen hebben ze keurige planning gemaakt. Het monteursteam kwam zeer prettig over en heeft eea uitgelegd. Installatie van 16 panelen duurde nog geen dag en is volgens offerte keurig netjes opgeleverd. Ook de monitoring via de app was fluitje van een cent. Dikke pluim verdiend!!

Uitstekend bedrijf

Vertelt een eerlijk verhaal, zakelijk en goede nazorg.

In een dag alles geregeld

Duidelijk eerste gesprek, direct prijsopgave. En in een dag van alle rotzooi af. Deskundige monteurs. Ik beveel dit bedrijf aan.

Goede service, nette & deskundige montage, hulpvaardig en komen afspraken na.

Vanaf het begin tot het eind zijn wij vriendelijk en goed geholpen. Ook de installatie van de zonnepanelen zelf verliep netjes en vlot. Men denkt mee en was zelfs zo flexibel om bij uitloop van werkzaamheden van onze verbouwing de datum van plaatsing van de zonnepanelen te verplaatsen. Bereikbaarheid van medewerkers is prima dn men communiceert duidelijk. Als tip geef ik graag mee dat men de klant meer uitleg geeft over het gebruik van de app's ivm het uitlezen van de opbrengst van de zonnepanelen, ook irt het energieverbruik.

Zowel de service als de montage zeer professioneel en klantvriendelijk. Fijn dat deze mensen de tijd nemen om een goed advies te geven. Hier gelukkig geen commerciële adem in de nek. De zonnepanelen zijn van een hoge kwaliteit en brengen direct veel op!

Helemaal goed

Alles van a tot z goed geregeld. Professioneel en werken netjes. Je betaalt misschien wat meer maar dan krijg je zeker waar voor z’n geld

Mensen die hun vak verstaan, duidelijk en leveren goed werk!

Ik ben vanaf het begin goed geadviseerd, het is binnen een dag geïnstalleerd door goede en aardige monteurs. Planning is heel duidelijk en elke keer als er eerder een opening kwam, werd ik gebeld of ze eerder konden komen, dat waardeerde ik ook erg. Ik zou hun zeker aanbevelen!

Ik vond het zeer prettig dat de offerte thuis opgenomen werd.

De Zonnefabriek neemt de tijd voor je door thuis de offerte op te nemen. Waar andere partijen dit allemaal telefonisch wilden doen. Door deze ervaring voelde het fijn om met ze in zee te gaan. De dag van de installatie verliep ook zeer vlot.

Super, enorm tevreden. Een aanrader voor iedereen.

Vanaf 1e contact geweldige en meedenkende service. Panelen waren zo moeilijk te plaatsen dat andere leveranciers het niet wilden doen. Zonnefabriek leverde en installeerde keurig en doordat wij geen slimme meter hebben zien we dagelijks dat de electriciteitsmeter mooi rond de verbruikte Kwh stand blijft staan zoals het 3 maanden geleden was. Zonnefabriek is echt een geweldige aanwinst. Jullie verdienen een 10.

Enthousiaste, betrokken mensen die werken vanuit hoge kwaliteitseisen

Ik beveel de Zonnefabriek van harte aan. Snelle service en reacties bij de voorbereidingen en een goede aftersales. Ik heb hen ervaren als mensen die echt betrokken zijn en maatwerk met kwaliteit leveren. Een installateur had de panelen aangebracht en aangesloten, de mensen van de Zonnefabriek vonden dit niet goed genoeg en hebben alles zelf opnieuw geïnstalleerd. Topservice!

Perfekt georganiseerd.

Advies, persoonlijk en duidelijk. Installatie, ondanks Corona soepel verlopen. Keurig gewerkt.