enthousiaste, kundige en klantvriendelijke club

de offerte intake op locatie gaf mij vertrouwen dat de aanbieding goed 'op maat' was en een reëel beeld van verwacht rendement. Installatiewerk in huis (kabels) is erg netjes uitgewerkt, niet de makkelijkste kabelroute voor de installateur wel het mooiste uit het zicht. De installatieploeg had waarschijnlijk last van de hitte. Daardoor is de uitlijning van de panelen niet helemaal super. Vandaar een waardering 8, anders hoger.

Deskundig personeel

Installatie is zeer professioneel uitgevoerd. Minpuntje is dat de communicatie over het uitstel van de installatie door de recordhitte erg laat plaatsvond terwijl de voorbereidende werkzaamheden al verricht waren.

Deskundige, vriendelijke advisering en snelle plaatsing

De adviseur van de Zonnefabriek wist alle vragen te beantwoorden, en kwam snel terug op vervolgvragen en deed dit allemaal op deskundige wijze. De panelen werden vervolgens vrij snel na aanvraag geplaatst waarbij snel maar voorzichtig werd gewerkt. Allemaal erg goed!

Besprekingen voorafgaand aan de beslissing om tot aanschaf van zonnepanelen te komen verliepen vlot : 8 + 4 panelen Sun Power All Black, 350 wp : totaal 4200 wattpiek. Installatie goed verlopen : Jorrit, Tim, Filimon. Bij zeer helder zonnig weer en gering eigen watt-verbruik heb ik de opbrengst zien schommelen tussen de 2,6 en 2,9 kwh. Dit haalt de 4,2 kwh niet. (Hoe) Zijn de 2 sets (8 + 4) met elkaar verbonden?

Beste heer Duijnstee, Bedankt voor uw recensie. Ik heb u zojuist een mailtje gestuurd om in te gaan op uw opmerking over de opbrengst. Voor al uw vragen over uw zonnepanelen kunt u bij ons serviceteam terecht via service@zonnefabriek.nl. Groet, Katouscha

Betrokken, enthousiast en zorgvuldig

Een bedrijf die accuraat en enthousiast adviseert en installeert. Dat geeft veel vertrouwen en een hoge kwaliteit van het resultaat.

Super fijne snelle service

Prettig voorgesprek gehad, waarin alles goed werd uitgelegd. Ook werden de mogelijkheden besproken voor het trekken van de kabels. Na accepteren offerte nog wijziging over de ligging van de panelen kunnen overleggen. Daarna de montage prima! Netjes gewerkt en in goed overleg terplekke nog een wijziging gemaakt.

Had hoge verwachtingen, tot nu toe volledig waargemaakt

Gekozen uit 4 offertes. Keuze gebaseerd op gewekte vertrouwen tijdens het keuzeproces, kwaliteit materialen onder meer in de vorm van opbrengst en langdurige garanties, kwaliteit plaatsen van de installatie gebaseerd op meningen op klantenpanel. Met als logische consequentie daarvoor meer te betalen dan bij anderen en een langere terugverdientijd. De tijd zal leren of dat een juiste beslissing is geweest. Voorlopig ben ik uiterst tevreden.

Zonnige ervaring

Goed advies, met bezoek op locatie. Kon verschillende alternatieven bespreken en doorrekenen, zodat ik de beste keuze kon maken in panelen, opstelling, investering en terugverdientijd. Keurige montageploeg, werken erg netjes, goede uitleg. Panelen liggen erg netjes uitgelijnd op. Geen loshangende kabel bij de omvormer, vloer zelfs gestofzuigd. Top dus!

Super goed geregeld!

Zeer professioneel bedrijf. De adviseur kwam thuis om de situatie te bekijken en maten op te nemen. De zonnefabriek was de enige die daadwerkelijk het dak hebben opgemeten ipv te schatten en zo kwamen we er achter dat het aantal panelen van eerdere adviezen net niet paste. Na de bedenktijd netjes een telefoontje ontvangen op de afgesproken dag en de deal gesloten, hierna keurig op de hoogte gehouden door de planning en de installatie zelf ging al net zo professioneel. De dag ervoor ontving ik een telefoontje of de monteurs een uur eerder mochten beginnen i.v.m. de warmte. de heren waren om 7:30 al aan het opbouwen en om 12:30 lagen de panelen erop. Omvormer in overleg nog ergens anders geplaatst waardoor de kabel route toch binnendoor kon, en na afloop alles netjes opgeruimd en uitgelegd. Zeker een aanrader!

Professioneel en aardig: de perfecte combinatie

Heel professioneel en vriendelijk. Echt een aanrader!

Alles netjes in orde

Monteurs waren netjes op tijd Alleen legplan kwam niet uit hoop nu dat schaduw van de schouw niet beinvloed word door resultaat

Prima en alles correct naar wens

Correct alles afgehandeld en vriendelijk & kundig personeel.

Goed advies, goede voorbereiding, goede service

Ik ben erg goed geholpen door de zonnefabriek, vanaf het begin al het gevoel dat het advies ook echt op maat is voor mijn situatie. Montage en service erg goed.

Goed advies, installatie snel en conform hieraan en zeer vriendelijke medewerkers.

Het contact met de Zonnefabriek is vanaf het begin zeer goed en heel prettig door ons ervaren. We hebben een goed advies gekregen, de installatie heeft binnen 1 dag plaats gevonden. De monteurs waren vriendelijk en hebben de werkzaamheden zeer netjes uitgevoerd. De installatie werkt nu een week en het resultaat voldoet tot nu toe aan de verwachtingen uit de geoffreerde oplossing.

Helder, kundig, menselijk

Zeer prettige en professionele begeleiding. Vorige systeem was weggewaaid van ons dak, daarom dit keer voor echte kwaliteit gegaan en dat kregen we met de zonnefabriek. Goede antwoorden, kundige begeleiding bij keuzes en vragen. Degelijke installatie die veel mankementen van de vorige installateurs aan het licht brachten. Weet waar je aan begint met een andere partij. Het is meer dan een goed paneel ben ik achter gekomen op pijnlijke wijze.

prijs en product top, montageafspraken niet volgens verwachting

Offerte traject en planning dik in orde, mooie producten die ook top functioneren. Montage verliep echter niet goed, men kreeg het niet in 1 dag klaar en we moesten vervolgens 2 weken wachten totdat daadwerkelijk de panelen definitief geplaatst werden terwijl de racks al op het dak lagen.

Beste Martijn, Dank voor uw reactie en eerlijkheid, jammer dat het zo gelopen is. Wij streven ernaar een zo goed mogelijke en scherpe tijdsplanning op te stellen in de offerte, en zo mogelijk binnen één werkdag de zonnepanelen te installeren. Maar bij ons gaat kwaliteit áltijd voor snelheid. Blij te horen dat de panelen nu wel naar tevredenheid op het dak liggen en dat de verdere gang van zaken wel naar behoren is verlopen. Wij wensen u dan ook veel plezier van uw zonnepanelen en een zonnig 2019 toe. Met vriendelijke groet, Roos van Zonnefabriek

Good advice and reliable

Zonefabriek installed solar panels and an inverter on my roof. An advisor-sales person came to check and advise me what to install. His advise, explanations and installation proposal were very good. I appreciated the high quality panels and inverter they use. The installation technicians had to come twice, which was not according to plan, but not a big issue. They did a good job and very very friendly.

Fantastische service en geweldige,vriendelijke vakmensen.

Fantastische service. De "mannen" hebben geweldig gewerkt en degelijk gezocht naar de beste opties zoals het plaatsen van de omvormer. Zeer vriendelijke en uitstekende vakmensen. Compliment.

Goede intake en uitvoering van de werkzaamheden

Kennismaking verliep positief met het delen van aandachtspunten en ervaringen. Na offerte kwam een bericht dat het raadzaam was om de groepenkast aan te passen. Slim om dit te combineren met de werkzaamheden in het kader van het plaatsen van de zonnepanelen. Werkzaamheden goed en snel uitgevoerd zonder overlast. Installatie draait vanaf het begin zonder problemen.

Van het begin tot het einde duidelijke informatie over de zonnepanelen en goede service!

Perfect voorbereid door zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers!

Prettige medewerkers die weten waar ze het over hebben. De installatie verliep als een trein, en er werd goed meegedacht. Wij zijn blij!

Top service

Zeer gedegen advies, plaatselijke opname van de situatie. Na vier jaar de installatie van 10 sunpower panelen naar 19 laten uitbreiden. Monitoring via Solar edge. Op drie verschillende dakvlakken geïnstalleerd incl anti vogel borstels. Echt vakmensen die het advies geeft en vaklieden met liefde voor hun vak die de installatie kwamen installeren. Na het werk geïnstalleerd te hebben alles netjes weer opgeruimd zowel binnen als buiten. Echt aan te bevelen. Misschien iets duurder, maar zeker waard!!

Goed advies&service

Ben héél erg tevreden over het gehele proces. Ondanks dat het erg lang duurde voor de panelen eindelijk geïnstalleerd waren (uistel door n foute levering, kan gebeuren natuurlijk). Enige minpunt vind ik de App (die van Zonnefabriek en ook die van SunnyPortal), weinig info in vergelijking met andere. En ook mijn eigen energieleverancier verstrekt weinig of niet correcte info op site/app. Jammer

Professioneel en vriendelijk!

We hebben voor de aanschaf van zonnepanelen een vijftal aanbieders vergeleken. De adviseur van de Zonnefabriek heeft de tijd voor ons genomen en we konden met al onze vragen bij hem terecht. Op de dag van de plaatsing is ook alles goed gegaan, het waren vriendelijke en kundige installateurs.

Vlot, helder en professioneel

Goede voorlichting. Helaas wat lang moeten wachten eer de panelen geplaatst werden. Plaatsing : keurig en professioneel uitgevoerd.

Over Zonnefabriek