Prettig in omgang en goede vakmensen

Goede communicatie, probleem oplossend, correct in omgang .

uitstekend

Er was een goed contact. Er was bij levering iets niet meegeleverd maar na het melden werd het in twee dagen nageleverd. Prima service.

Keurige nette jongens die onze zonweringen hebben opgehangen!

Zeer tevreden over buitengoed. Mooi materiaal, aardige jongens die keurig het werk doen.

Heel mooi en goed product. Vriendelijk en professioneel personeel. Zeer attent en kundig. Kortom Hulde

Professioneel bedrijf met gedreven medewerkers

vanaf het begin is het contact met Buiten-Goed zeer plezierig geweest. Na mijn bezoek in de showroom kreeg ik al snel een uitgewerkte offerte, hetgeen leidde tot een bestelling. In overleg kon de levering zelfs iets bespoedigd worden. Het plaatsen is vakkundig uitgevoerd en is de carpoort tot onze volle tevredenheid opgeleverd. Ik heb geen enkele aarzeling om dit bedrijf aan te bevelen.

Goed bedrijf en vakmensen. De kas is netjes geleverd en gemonteerd.

Vorige week donderdag is de kas die ik gekocht heb geplaatst. 1 week ervoor zijn de betonbanden waar de kas op moet staan al geplaatst. Alles is prima verlopen, en de kas is netjes en professioneel in elkaar gezet.

Goed !

Fijn bedrijf met hart voor de zaak.

Goede service en uitleg bij de aanschaf.

De service is helemaal prima. Er is echter 1 dingetje wat een beetje tegenvalt en dat is het opbouwen van de kas zelf. Aangegeven werd dat dit met 2 personen heel goed te doen is. Het bijbehorende boekje is echter zeer onduidelijk en voor twee technisch aangelegde mannen nog moeilijk te lezen. Dat valt erg tegen en moet mijn inziens vooraf beter aangegeven worden. Je kan dan misschien beter kiezen om het door een vakman te laten doen.

prima, vriendelijke en deskundig personeel in de showroom en bij het plaatsen van de kas

De voor ons relevante modellen waren aanwezig in de showroom, en op onze vragen krgen wij deskundig antwoord. De planning en de plaatsing van de kas verliep goed door vriendelijk en ervaren personeel .

Mooie stevige verplaatsbare windscherm

Prima kwaliteit, mooi afgewerkt. levering perfect

prachtige maat gemaakte houten oranjerie geplaatst met veel aandacht voor behoud tuin eromheen

prachtige op maat gemaakte houten oranjerie geplaatst tussen het bestaande groen in onze tuin. Prachtig resultaat. Nog even wachten op een nalevering van een op maat gemaakte glasplaat.....

Buiten _ gewoon _ Goed

N kas gekocht en de communicatie was meer dan prima. Wat tevens n zeer grote plus was dat ze open staan voor het feit dat er onzekere tijden zijn qua levensvatbaarheid van bedrijven en de risico's van betalen /leveren. Er is n middenweg gevonden in de vorm van n aanbetaling en bij (bijna) afleveren het restant betalen was wel zo gerust stellend en prettig.

Snel en goede kwaliteit

Top verkooppunt van ACD kassen en andere

Bijzonder tevreden over professionele aflevering

Onze nieuwe kas staat als een huis en de service was voortreffelijk. We zijn oprecht tevreden over de professionele aflevering van onze mooie kas.

We zijn blij met de kas!

De kas is in een morgen geplaatst en dat is allemaal prima verlopen. Het waren ervaren en prettige mensen.

Prettig contact, goed werk geleverd.

Prettig contact met de verkoper en ook de monteurs. Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd.

Prima product (wij kochten een tuinkas), en fantastische service!

Wij zijn zeer te spreken over onze nieuwe tuinkas. Wij hadden wel wat vragen over de opbouw, met name de montage van de raamopeners, maar alle vragen werden ze snel beantwoord. Prima after sales dus.

Tuinkas helemaal naar mijn zin

Het duurde even maar door goede service kwam alles helemaal goed

Uitstekend bedrijf

Mooie producten, goede informatie en dito levering. Kortom, uitstekend.

prima ervaring

Goed en vakkundig advies bij het bepalen van onze keuze voor een tuinkas. Werd keurig en volgens afspraak geplaatst door vakbekwame en vriendelijke medewerkers, rekening houdend met onze persoonlijke wensen.

Zeer goede service en erg klantvriendelijk!

Een T Junior Janssen aangeschaft. Zeer hulpvaardig en juiste informatie. Correcte aflevering en hulp bij het monteren. Gewoon prettig om zaken mee te doen!

Zeer positieve ervaring met Buiten Goed,

We zijn zeer content met de plaatsing van balkonbeglazing door de firma Buiten Goed. Snelle afspraak voor inmeting kunnen maken en daarna vlotte levering en plaatsing van de balkonbeglazing. De bijzonder kundige monteurs hebben vakwerk afgeleverd. Ook vriendelijke en fijne mannen om over de vloer te hebben. We genieten nu al volop van een windvrij balkon!

Perfecte kwaliteit en alles volgens afspraak!

HIER IS DE KLANT NOG KONING, ECHT GOEDE KWALITEIT EN PERFECTE LEVERING. HIERVOOR DANK EN PRIJS IS OOK OKE.

Deze mensen zijn erg vakkundig en komen afspraken na. Ook het plaatsen van de kas is volgens afspraak naar wens verlopen Hartelijk dank

Marchandweg 4

3771 MP Barneveld