Van A tot Z top kwaliteit geleverd

Jong bedrijf, goede communicatie. Ze denken heel erg goed mee. Leveren kwaliteit en nemen de tijd. Van het voortraject tot in de nazorg perfect werk geleverd. Besteden ook erg veel aandacht in de nazorg. We zijn onwijs tevreden over Buitenpracht en zullen iedereen hen aanbevelen.

Prachtige overkapping en super strak gelegd terras

Wij zijn blij met onze overkapping & berging en de prachtige opnieuw bestraatte terrassen in onze achtertuin. Ook een ander stukje terras wat niet meer zo strak lag, is gewoon opnieuw gelegd. Complimenten met name voor de hoveniers die super strak en netjes werkten en ook nog een extra klus, zoals de vervanging van ons gazon voor hun rekening genomen hebben. Als verbeterpunt zouden we de communicatie mbt de planning willen noemen. Dat had in ons geval beter gekund, maar we we zijn super blij met het eindresultaat.

Elke dag kijk ik uit op een prachtige veranda: een goed begin van de dag

Een geweldig bedrijf dat vele capaciteiten kent. Ten eerste een professionele en prettige informatie van Andre 1 en daarna een professionele werkopname door Andre 2. Een goed team! De werkuitvoering opnieuw door prettige, professionele en gemotiveerde jonge mensen. Werk wordt keurig uitgevoerd. Er wordt niet alleen meegedacht maar ook in mijn voordeel. Zeer prettig! Het eindresultaat is het geld waard geweest. Kortom, één van de bedrijven die zeer zeker aanbevolen kan worden.

Een fantastisch voorbeeld van klantgerichtheid voor elk bedrijf in Nederland.

Samen met Buitenpracht hebben we onze wensen besproken voor een vrijstaande veranda achter in de tuin. Na een paar weken kwamen zij met een prachtig ontwerp wat helemaal overeenkwam met onze wensen. Tijdens de bouw is er keurig netjes en clean gewerkt. Kleine gebreken werden uitvoerig doorgenomen met oplossingsgerichte stappen vanuit Buitenpracht en is de veranda helemaal perfect. De manier hoe Buitenpracht omgaat met zijn klanten is een groot voorbeeld voor veel bedrijven in Nederland. Als u op zoek bent naar een veranda of een soortgelijke overkapping raden wij Buitenpracht absoluut aan.

Excellent quality work for a large tuinhuis building

With Buitenpracht we have built a large tuinhuis in our backyard. The work was well managed and organized, and quickly delivered. I would gladly recommend Buitenpracht for complex large projects.

Prachtig, precies wat we zochten.

Buitenpracht heeft goed doorgevraagd en begrepen wat we zochten. Erg blij met het eindresultaat. Planning had wellicht iets transparanter gekunt, maar na overleg allemaal gelukt. Zoekt u kwaliteit en maatwerk, dan bent u hier aan het goede adres.

Onze veranda/berging is vakwerk van de bovenste plank

Vanaf het begin hebben wij vertrouwen gehad in de medewerkers van Buitenpracht. Andre Keizer heeft ons perfect geholpen met het ontwerpen van onze veranda/berging. Vervolgens hebben de andere medewerkers van Buitenpracht ervoor gezorgd dat het helemaal naar onze zin is geworden Vakwerk verricht door prettige medewerkers met een schitterend eindresultaat.

goede communicatie en uitstekend uitvoering!

Zeer blij met de realisatie van ons poolhouse. Goede communicatie vooraf en de uitvoering is perfect verlopen. Alles zoals besproken en in een zeer korte tijd gerealiseerd. Een aanrader voor als je opzoek bent naar perfectie.

Vakkundig, mooi en geheel naar onze wens

Eerder dan we verwachtten ! Ook snel na ons eerste bezoek aan de toonzaal en de uitgebrachte offerte. Een graadje vorst houdt ze niet tegen om goed werk te leveren.

In 1 woord 'Top"!!!!

Een TOP bedrijf met allemaal aardige mensen op de juiste functie!! Er wordt met je meegedacht, bouwen en plaatsen iets bijzonders. We krijgen heel vaak complimenten over onze veranda en pergola. Absoluut aanbevolen!!!!

Ons buiten is Pracht

Vorig jaar bij buitenpracht terecht gekomen voor een houtbouw in onze tuin. Raymond heeft ons fantastisch geholpen met ideeen en fine tunen van onze gedachtes. Om het hele plaatje compleet te maken hebben we ook een tuin ontwerp laten maken. Maarten heeft de tuinaanleg georganiseerd. Door ons echt mee te nemen in de detail keuzes voor onze tuin. Met uiterste precisie werd het fundament ingericht en planten gekozen die wij echt mooi vinden. Tijdens de bouw van onze tuinkamer/Veranda heeft Aalt mij bijzonder verrast. Wat een tempo, vakmanschap en klantgericht hebben wij ervaren. Buitenpracht mag blij zij met zulke medewerkers Het resultaat is brilliant en verruiming van ons huis. Elke dag genieten wij van het prachtige werk van Buitenpracht.

Fantastisch resultaat!!!

Toen wij ons huis ruim 6 jaar geleden kochten stond er een veranda van de vorige eigenaren die zij zelf hadden neer gezet. Uiteindelijk viel het van ellende uitgeklaard, overal vocht en schimmel in de winter. Wij besloten om iets nieuws neer te zetten Na diverse bezoeken aan verschillende houtbouwbedrijven hebben wij gekozen voor Buitenpracht. We zijn met elkaar om de tafel gaan zitten en al onze wensen doorgegeven, hebben we een schets gemaakt. Daarna nog wat aanpassingen tot het helemaal naar ons zin was. In april 2022 hebben ze het geplaatst. En mijn complimenten aan de bouwers, wat een harde werkers zijn dat. Ze hebben een prachtig resultaat neergezet. Hier gaan wij heel veel van genieten. Afgelopen maandag heeft de fotograaf foto’s gemaakt en een filmpje. Kan niet wachten om deze te ontvangen en aan iedereen te laten zien hoe mooi het is geworden. Wij raden buitenpracht iedereen aan. Nogmaals dank

Geweldige service en kwaliteit!

Buitenpracht heeft bij ons een prachtige veranda gebouwd. Van het begin tot het eind hebben ze meegedacht, geadviseerd en aangepast als dat nodig was. Raymond heeft ons geholpen met het ontwerp en de mannen die de veranda gebouwd hebben, waren ervaren, adequaat en werkten netjes. Het resultaat is fanastisch. De veranda is echt een verlengstuk van ons huis geworden, Buitenpracht levert absoluut maatwerk. De dakramen geven mooi licht en de inbouwhaard geeft ‘s avonds warmte zodat we lang van de veranda kunnen genieten. We krijgen veel complimenten over de veranda en we zijn er erg blij mee. Dat worden lange gezellige avonden met vrienden onder onze mooie veranda! Bedankt Buitenpracht, komen jullie nog eens langs voor een wijntje?

uitstekende vakmensen met prima nazorg

Mooi ontwerp van de veranda met een mooi eindresultaat. Naar volle tevredenheid afgewerkt en opgeleverd

Klant is koning!

Zeer tevreden over de totstandkoming van ons overkapping. Bij alles wordt er meegedacht en meegewerkt om tot het best mogelijke resultaat te komen. Van sales, tot bouw en oplevering. Ik kan iedereen Buitenpracht aanbevelen!

Hele mooie en degelijke veranda!

Wij zijn erg blij met de mooie veranda die door Buitenpracht is gebouwd. Vriendelijke mensen en het bouwen verliep soepel. De kleur van de olie bleek verkeerd uitgepakt te hebben, dat werd goed hersteld. Enige minpuntje was dat de heater die erbij geleverd werd volgens hun eigen electricien die hem op kwam hangen mogelijk te weinig capaciteit zou hebben. We hebben dat nog niet kunnen testen, maar kwam wat vreemd over. Overall erg tevreden!

Helemaal top!

365 dagen per jaar van de tuin genieten... Na diverse partijen te hebben vergeleken voor de bouw van een tuinkamer, gekozen voor Buitenpracht en dat is fantastisch uitgepakt. We hebben onze wensen besproken met André en hij heeft aan de hand hiervan een voorstel gemaakt. Na nog wat kleine aanpassingen ontvingen wij een mooie 3d voorstelling van het project. Nu de tuinkamer eenmaal staat kunnen we zien dat alle beloften zijn waargemaakt en dat Brand-Jan en Daan met hun team een prachtig resultaat hebben geleverd. Voortaan kunnen wij 365 dagen per jaar van onze tuin genieten,  dus ook in de winter gezellig bij de houtkachel. Dank voor jullie inzet!

Prachtig en professionele mensen

Al jaren trof ik foto’s van tuinkamers gemaakt door buitenpracht en was hiervan onder de indruk. Uiteindelijk een afspraak gemaakt en onder de indruk van zowel de kwaliteit als de professionaliteit. Offerte in januari getekend en de tuinkamer is in oktober gebouwd. Professionele bouwers, prettig contact en vlot gebouwd. Erg blij met het resultaat. Nu wachten op lekker voorjaarsweer .

Een absolute aanrader!

Onze ervaring met Buitenpracht is uitstekend. Frequente en heldere communicatie was voor ons essentieel en gelukkig werkte Buitenpracht daar super goed in mee. Ze hebben constant goed met ons mee gedacht en dat was erg fijn. Daarnaast hebben zij een prachtig resultaat opgeleverd waar wij nog vele jaren van zullen genieten. Een extra pluim voor Raymond, de hoveniers en de bouwers! Jullie zijn een topteam en jullie hebben topwerk geleverd! Bedankt!

Voor- en achtertuin

Wij zijn via iemand uit onze buurt bij Buitenpracht terecht gekomen. We waren erg onder de indruk van hun werk dat we een oriënterende afspraak hebben gemaakt. We zijn ontzettend goed geholpen door Raymond. Hij denkt mogelijkheden en neemt al je ideeën mee in het ontwerp. Ook als je achteraf nog iets wil aanpassen is dat geen enkel probleem. De aanleg van de tuin ging heel snel, maar heel goed en secuur. Er werd netjes op de details en belijning van de tegels gelet. Ook een klein extra klusje slaan de mannen niet af. Mochten we weer eens wat anders willen met onze tuin, dan zullen we zeker weer bij Buitenpracht in gesprek gaan. We zijn ontzettend tevreden met het resultaat!

Precies zoals bedacht! en nog beter dan verwacht!

Van idee tot concept tot realiteit een gedegen aanpak door Buitenpracht. Toch ook fijn als je al wat ervaring met verbouwingen hebt, want ondanks dat het weinig werk lijkt komt er toch wel wat afstemming en planning bij kijken. Communiceer regelmatig als je vragen hebt. Vantevoren goed nadenken wat je wilt helpt bij de beeldvorming van het eindresultaat en zorgt ervoor dat je tussentijds niet veel hoeft aan te passen. Enig geduld in de afwerking is wel nodig voor het beste resultaat. Het voelt nu als vakantie in eigen huis of een enclave waar je heerlijk kunt werken. Een echte aanrader en iedereen die op bezoek komt is aan het meegenieten.. Het past alsof het nooit anders is geweest en dan is het goed. Dankjewel Buitenpracht voor deze geweldige ervaring en een prachtig eindresultaat. Maak gerust nog meer mensen blij!

Fantastich resultaat

We hebben een terrasoverkapping laten plaatsen in onze tuin. Eindresultaat nog veel mooier dan dat we hadden verwacht op basis van de impressies. Topkwaliteit gebouwd door echte vaklui!

Topkwaliteit en topservice geleverd!

Vanaf de start al heel fijn contact gehad met Raymond. Tijdens het intakegesprek duidelijke en eerlijke informatie gehad over mogelijkheden en kosten. Het was even wachten, maar uiteindelijk staat er een fantastische mooie overkapping waar we veel complimenten over krijgen. Het is een echte eyecatcher in de tuin en niet te vergelijken met andere overkappingen in de buurt. We hebben Buitenpracht al meermaals aanbevolen en zullen dat zeker blijven doen!

Een fantastische en luxe tuinkamer

Buitenpracht heeft bij ons een prachtige en luxe tuinkamer gerealiseerd. Het begon met een persoonlijk gesprek over de wensen en de mogelijkheden. In de ontwerpfase hebben we samen verdere invulling gegeven aan onze plannen. En uiteindelijk is het eindresultaat nog mooier dan we vooraf hadden gedacht. De tuinkamer past mooi in het totale ontwerp van onze wellness-tuin. Het is een heerlijke plek om te relaxen en tot rust te komen. Kortom: wij zijn heel blij met het eindresultaat en met de fijne manier van werken van Buitenpracht.

Als je wilt dat alles klopt en er uitziet zoals je hoopt ga dan naar Buitenpracht!

Wij hebben in onze achtertuin een nieuwe schuur met daaraan vast een overkapping. Totale afmeting 10 bij 3 meter. Geweldig meegedacht door Buitenpracht waardoor dit , voor onze tuin van 11.5 m bij 9 m, redelijk groot bouwwerk door een kleine verspringing toch niet als een enorme kolos oogt. We hebben de hele zomer Buiten prachtig geleefd en kijken zowel vanuit ons huis als onze overkapping prachtig uit op onze tuin. Buitenpracht maakt hun naam meer dan waar. Verder was al het personeel gericht op het zoeken van oplossingen en het afleveren van een prachtig product.