In 1 woord 'Top"!!!!

Een TOP bedrijf met allemaal aardige mensen op de juiste functie!! Er wordt met je meegedacht, bouwen en plaatsen iets bijzonders. We krijgen heel vaak complimenten over onze veranda en pergola. Absoluut aanbevolen!!!!

Ons buiten is Pracht

Vorig jaar bij buitenpracht terecht gekomen voor een houtbouw in onze tuin. Raymond heeft ons fantastisch geholpen met ideeen en fine tunen van onze gedachtes. Om het hele plaatje compleet te maken hebben we ook een tuin ontwerp laten maken. Maarten heeft de tuinaanleg georganiseerd. Door ons echt mee te nemen in de detail keuzes voor onze tuin. Met uiterste precisie werd het fundament ingericht en planten gekozen die wij echt mooi vinden. Tijdens de bouw van onze tuinkamer/Veranda heeft Aalt mij bijzonder verrast. Wat een tempo, vakmanschap en klantgericht hebben wij ervaren. Buitenpracht mag blij zij met zulke medewerkers Het resultaat is brilliant en verruiming van ons huis. Elke dag genieten wij van het prachtige werk van Buitenpracht.

Fantastisch resultaat!!!

Toen wij ons huis ruim 6 jaar geleden kochten stond er een veranda van de vorige eigenaren die zij zelf hadden neer gezet. Uiteindelijk viel het van ellende uitgeklaard, overal vocht en schimmel in de winter. Wij besloten om iets nieuws neer te zetten Na diverse bezoeken aan verschillende houtbouwbedrijven hebben wij gekozen voor Buitenpracht. We zijn met elkaar om de tafel gaan zitten en al onze wensen doorgegeven, hebben we een schets gemaakt. Daarna nog wat aanpassingen tot het helemaal naar ons zin was. In april 2022 hebben ze het geplaatst. En mijn complimenten aan de bouwers, wat een harde werkers zijn dat. Ze hebben een prachtig resultaat neergezet. Hier gaan wij heel veel van genieten. Afgelopen maandag heeft de fotograaf foto’s gemaakt en een filmpje. Kan niet wachten om deze te ontvangen en aan iedereen te laten zien hoe mooi het is geworden. Wij raden buitenpracht iedereen aan. Nogmaals dank

Geweldige service en kwaliteit!

Buitenpracht heeft bij ons een prachtige veranda gebouwd. Van het begin tot het eind hebben ze meegedacht, geadviseerd en aangepast als dat nodig was. Raymond heeft ons geholpen met het ontwerp en de mannen die de veranda gebouwd hebben, waren ervaren, adequaat en werkten netjes. Het resultaat is fanastisch. De veranda is echt een verlengstuk van ons huis geworden, Buitenpracht levert absoluut maatwerk. De dakramen geven mooi licht en de inbouwhaard geeft ‘s avonds warmte zodat we lang van de veranda kunnen genieten. We krijgen veel complimenten over de veranda en we zijn er erg blij mee. Dat worden lange gezellige avonden met vrienden onder onze mooie veranda! Bedankt Buitenpracht, komen jullie nog eens langs voor een wijntje?

uitstekende vakmensen met prima nazorg

Mooi ontwerp van de veranda met een mooi eindresultaat. Naar volle tevredenheid afgewerkt en opgeleverd

Klant is koning!

Zeer tevreden over de totstandkoming van ons overkapping. Bij alles wordt er meegedacht en meegewerkt om tot het best mogelijke resultaat te komen. Van sales, tot bouw en oplevering. Ik kan iedereen Buitenpracht aanbevelen!

Hele mooie en degelijke veranda!

Wij zijn erg blij met de mooie veranda die door Buitenpracht is gebouwd. Vriendelijke mensen en het bouwen verliep soepel. De kleur van de olie bleek verkeerd uitgepakt te hebben, dat werd goed hersteld. Enige minpuntje was dat de heater die erbij geleverd werd volgens hun eigen electricien die hem op kwam hangen mogelijk te weinig capaciteit zou hebben. We hebben dat nog niet kunnen testen, maar kwam wat vreemd over. Overall erg tevreden!

Helemaal top!

365 dagen per jaar van de tuin genieten... Na diverse partijen te hebben vergeleken voor de bouw van een tuinkamer, gekozen voor Buitenpracht en dat is fantastisch uitgepakt. We hebben onze wensen besproken met André en hij heeft aan de hand hiervan een voorstel gemaakt. Na nog wat kleine aanpassingen ontvingen wij een mooie 3d voorstelling van het project. Nu de tuinkamer eenmaal staat kunnen we zien dat alle beloften zijn waargemaakt en dat Brand-Jan en Daan met hun team een prachtig resultaat hebben geleverd. Voortaan kunnen wij 365 dagen per jaar van onze tuin genieten,  dus ook in de winter gezellig bij de houtkachel. Dank voor jullie inzet!

Prachtig en professionele mensen

Al jaren trof ik foto’s van tuinkamers gemaakt door buitenpracht en was hiervan onder de indruk. Uiteindelijk een afspraak gemaakt en onder de indruk van zowel de kwaliteit als de professionaliteit. Offerte in januari getekend en de tuinkamer is in oktober gebouwd. Professionele bouwers, prettig contact en vlot gebouwd. Erg blij met het resultaat. Nu wachten op lekker voorjaarsweer .

Een absolute aanrader!

Onze ervaring met Buitenpracht is uitstekend. Frequente en heldere communicatie was voor ons essentieel en gelukkig werkte Buitenpracht daar super goed in mee. Ze hebben constant goed met ons mee gedacht en dat was erg fijn. Daarnaast hebben zij een prachtig resultaat opgeleverd waar wij nog vele jaren van zullen genieten. Een extra pluim voor Raymond, de hoveniers en de bouwers! Jullie zijn een topteam en jullie hebben topwerk geleverd! Bedankt!

Voor- en achtertuin

Wij zijn via iemand uit onze buurt bij Buitenpracht terecht gekomen. We waren erg onder de indruk van hun werk dat we een oriënterende afspraak hebben gemaakt. We zijn ontzettend goed geholpen door Raymond. Hij denkt mogelijkheden en neemt al je ideeën mee in het ontwerp. Ook als je achteraf nog iets wil aanpassen is dat geen enkel probleem. De aanleg van de tuin ging heel snel, maar heel goed en secuur. Er werd netjes op de details en belijning van de tegels gelet. Ook een klein extra klusje slaan de mannen niet af. Mochten we weer eens wat anders willen met onze tuin, dan zullen we zeker weer bij Buitenpracht in gesprek gaan. We zijn ontzettend tevreden met het resultaat!

Precies zoals bedacht! en nog beter dan verwacht!

Van idee tot concept tot realiteit een gedegen aanpak door Buitenpracht. Toch ook fijn als je al wat ervaring met verbouwingen hebt, want ondanks dat het weinig werk lijkt komt er toch wel wat afstemming en planning bij kijken. Communiceer regelmatig als je vragen hebt. Vantevoren goed nadenken wat je wilt helpt bij de beeldvorming van het eindresultaat en zorgt ervoor dat je tussentijds niet veel hoeft aan te passen. Enig geduld in de afwerking is wel nodig voor het beste resultaat. Het voelt nu als vakantie in eigen huis of een enclave waar je heerlijk kunt werken. Een echte aanrader en iedereen die op bezoek komt is aan het meegenieten.. Het past alsof het nooit anders is geweest en dan is het goed. Dankjewel Buitenpracht voor deze geweldige ervaring en een prachtig eindresultaat. Maak gerust nog meer mensen blij!

Fantastich resultaat

We hebben een terrasoverkapping laten plaatsen in onze tuin. Eindresultaat nog veel mooier dan dat we hadden verwacht op basis van de impressies. Topkwaliteit gebouwd door echte vaklui!

Topkwaliteit en topservice geleverd!

Vanaf de start al heel fijn contact gehad met Raymond. Tijdens het intakegesprek duidelijke en eerlijke informatie gehad over mogelijkheden en kosten. Het was even wachten, maar uiteindelijk staat er een fantastische mooie overkapping waar we veel complimenten over krijgen. Het is een echte eyecatcher in de tuin en niet te vergelijken met andere overkappingen in de buurt. We hebben Buitenpracht al meermaals aanbevolen en zullen dat zeker blijven doen!

Een fantastische en luxe tuinkamer

Buitenpracht heeft bij ons een prachtige en luxe tuinkamer gerealiseerd. Het begon met een persoonlijk gesprek over de wensen en de mogelijkheden. In de ontwerpfase hebben we samen verdere invulling gegeven aan onze plannen. En uiteindelijk is het eindresultaat nog mooier dan we vooraf hadden gedacht. De tuinkamer past mooi in het totale ontwerp van onze wellness-tuin. Het is een heerlijke plek om te relaxen en tot rust te komen. Kortom: wij zijn heel blij met het eindresultaat en met de fijne manier van werken van Buitenpracht.

Als je wilt dat alles klopt en er uitziet zoals je hoopt ga dan naar Buitenpracht!

Wij hebben in onze achtertuin een nieuwe schuur met daaraan vast een overkapping. Totale afmeting 10 bij 3 meter. Geweldig meegedacht door Buitenpracht waardoor dit , voor onze tuin van 11.5 m bij 9 m, redelijk groot bouwwerk door een kleine verspringing toch niet als een enorme kolos oogt. We hebben de hele zomer Buiten prachtig geleefd en kijken zowel vanuit ons huis als onze overkapping prachtig uit op onze tuin. Buitenpracht maakt hun naam meer dan waar. Verder was al het personeel gericht op het zoeken van oplossingen en het afleveren van een prachtig product.

Topservice en super kwaliteit

Voordat we bij Buitenpracht een afspraak hadden ingepland om onze wensen door te spreken, wisten we dat het overal in de bouw druk was en we waarschijnlijk heel lang moesten wachten tot er begonnen kon worden met het plaatsen van onze gewenste overkapping. Eenmaal op de afspraak werden we blij verrast dat we toch al heel veel sneller een overkapping konden krijgen dan we hadden gedacht. Raymond heeft ons goed geholpen om het hele project van A tot Z door te spreken en op onze wensen in te spelen. Hij had hierbij veel handige tips en heeft zo echt bijgedragen aan het fantastische eindresultaat. De eigenaren kwamen zelf de overkapping zetten. Eerst werd de fundering geplaatst en binnen enkele dagen stond de overkapping. Iets later kwamen ook de glazen schuifdeuren en was het plaatje helemaal compleet. We hebben al veel kunnen genieten van onze mooie overkapping en raden de fantastische service van Buitenpracht aan iedereen aan.

Top bedrijf

Ze werken super snel netjes en vakkundig

Prachtig

Wij hadden een leeg plekje achter in de tuin, waarvan wij allang wisten dat er iets mee moest gebeuren. Naar wat Internet ‘onderzoek’ kwamen wij Buitenpracht tegen en zagen meteen overeenkomsten met onze wensen. Na het eerste gesprek was alles vrij snel duidelijk, een design werd snel gekozen en na ongeveer een uur waren alle details al vastgezet. Eerst zouden wij door de drukte nog redelijk lang moeten wachten, maar toen bleek dat het veel eerder kon. De montage verliep vlekkeloos. Binnen 2 dagen was alles klaar en uiteindelijk binnen twee maanden was onze wens de werkelijkheid geworden. Een enorme opkikker voor de tuin en inmiddels onze favoriete plek.

Uitstekende kennis van zaken en prachtig resultaat!

- goed meegedacht met ontwerp - ruime keuzes aan materiaal en afwerking(sniveau) - goede communicatie - denken ook tijdens de bouw mee om het project zo mooi mogelijk op te leveren - fraai eindresultaat - nemen verantwoordelijkheid voor het geheel

vakwerk!

Bij Buitenpracht krijg je vakwerk. Werk wat tot op de millimeter past en tot in de puntjes is afgewerkt. Wij zijn enorm blij met onze overkapping en gevelbekleding. Een echte aanrader!

Fantastisch

Wij zijn ontzettend blij met onze schuur met overkapping. Met het ontwerpen ervan heeft André Keizer ons goed geholpen en veel ideeën en tips gegeven. We konden altijd bellen voor vragen. Het plaatsen werd door vaklieden uitgevoerd, zeer goed team dat opelkaar ingespeeld is, toppie. De service is ook prima gegaan. Wij hadden een probleem na de oplevering, gebeld en binnen twee dagen opgelost. Wij raden een ieder aan om dit bedrijf in te schakelen voor een aanbouw, tuinhuis enz. Breukelen H v Ee

Fantastisch

We hebben een grote overkapping/veranda laten maken door buitenpracht. Na al vele jaren nadenken over hoe en wat we wilden hebben we een afspraak gemaakt bij Buitenpracht. We kregen van Raymond meteen het gevoel dat hij begreep wat we wilde en met behulp van zijn ervaring en kennis hadden we vrij snel een duidelijk beeld en schets van hoe het er uit zou moeten gaan zien. De bouw is volgens planning gegaan en het oog voor details bij de werknemers is wat ons direct opviel en dat uitvoering is dan ook zeer goed. De paar kleine dingtjes die bij dit soort maatwerk tijdens de uitvoering naar boven komen zijn in goed overleg naar volle tevredenheid opgelost. Al met al zijn wij zeer tevreden met Buitenpracht en alles wat ze voor ons gedaan hebben.

Precies geworden zoals we in gedachten hadden!

Onze berging/overkapping eerder geplaatst dan gepland! We zijn heel tevreden tevreden met het resultaat. Precies geworden zoals we in gedachten hadden! Volledig advies en goede begeleiding. Communicatie verliep soepel en vlot. Complimenten aan de bouwers! Vriendelijke en hard werkwerkende vakmensen!

Prachtig eindresultaat

Op zoek naar een bedrijf die een buitenverblijf voor ons kon realiseren kwamen we in contact met Buitenpracht. Op de website is een representatieve weergave te zien van hun portfolio. Op basis van een goed en prettig advies is ons tuinhuis gerealiseerd. In alle opzichten is te merken dat dit bedrijf kwaliteit levert, we zijn dan ook zeer tevreden over het eindresultaat!