Top bedrijf

Ze werken super snel netjes en vakkundig

Prachtig

Wij hadden een leeg plekje achter in de tuin, waarvan wij allang wisten dat er iets mee moest gebeuren. Naar wat Internet ‘onderzoek’ kwamen wij Buitenpracht tegen en zagen meteen overeenkomsten met onze wensen. Na het eerste gesprek was alles vrij snel duidelijk, een design werd snel gekozen en na ongeveer een uur waren alle details al vastgezet. Eerst zouden wij door de drukte nog redelijk lang moeten wachten, maar toen bleek dat het veel eerder kon. De montage verliep vlekkeloos. Binnen 2 dagen was alles klaar en uiteindelijk binnen twee maanden was onze wens de werkelijkheid geworden. Een enorme opkikker voor de tuin en inmiddels onze favoriete plek.

Uitstekende kennis van zaken en prachtig resultaat!

- goed meegedacht met ontwerp - ruime keuzes aan materiaal en afwerking(sniveau) - goede communicatie - denken ook tijdens de bouw mee om het project zo mooi mogelijk op te leveren - fraai eindresultaat - nemen verantwoordelijkheid voor het geheel

vakwerk!

Bij Buitenpracht krijg je vakwerk. Werk wat tot op de millimeter past en tot in de puntjes is afgewerkt. Wij zijn enorm blij met onze overkapping en gevelbekleding. Een echte aanrader!

Fantastisch

Wij zijn ontzettend blij met onze schuur met overkapping. Met het ontwerpen ervan heeft André Keizer ons goed geholpen en veel ideeën en tips gegeven. We konden altijd bellen voor vragen. Het plaatsen werd door vaklieden uitgevoerd, zeer goed team dat opelkaar ingespeeld is, toppie. De service is ook prima gegaan. Wij hadden een probleem na de oplevering, gebeld en binnen twee dagen opgelost. Wij raden een ieder aan om dit bedrijf in te schakelen voor een aanbouw, tuinhuis enz. Breukelen H v Ee

Fantastisch

We hebben een grote overkapping/veranda laten maken door buitenpracht. Na al vele jaren nadenken over hoe en wat we wilden hebben we een afspraak gemaakt bij Buitenpracht. We kregen van Raymond meteen het gevoel dat hij begreep wat we wilde en met behulp van zijn ervaring en kennis hadden we vrij snel een duidelijk beeld en schets van hoe het er uit zou moeten gaan zien. De bouw is volgens planning gegaan en het oog voor details bij de werknemers is wat ons direct opviel en dat uitvoering is dan ook zeer goed. De paar kleine dingtjes die bij dit soort maatwerk tijdens de uitvoering naar boven komen zijn in goed overleg naar volle tevredenheid opgelost. Al met al zijn wij zeer tevreden met Buitenpracht en alles wat ze voor ons gedaan hebben.

Precies geworden zoals we in gedachten hadden!

Onze berging/overkapping eerder geplaatst dan gepland! We zijn heel tevreden tevreden met het resultaat. Precies geworden zoals we in gedachten hadden! Volledig advies en goede begeleiding. Communicatie verliep soepel en vlot. Complimenten aan de bouwers! Vriendelijke en hard werkwerkende vakmensen!

Prachtig eindresultaat

Op zoek naar een bedrijf die een buitenverblijf voor ons kon realiseren kwamen we in contact met Buitenpracht. Op de website is een representatieve weergave te zien van hun portfolio. Op basis van een goed en prettig advies is ons tuinhuis gerealiseerd. In alle opzichten is te merken dat dit bedrijf kwaliteit levert, we zijn dan ook zeer tevreden over het eindresultaat!

Prachtige houtbouw met pergola

Bij de aankoop van onze nieuwbouw woning zat een standaard berging. We wilde er iets bijzonders voor terug. Dat is zeker gelukt. Samen met Raymond zijn we tot een mooi ontwerp gekomen. Een mooie berging met aansluitend een prachtige pergola. Het plaatsen verliep zeer deskundig en professioneel. We zullen er veel plezier aan gaan beleven!

Tevreden van begin tot eind

Al heel vroeg in het proces van nieuw te bouwen woning, sprak ons het concept van Buitenpracht ons aan. Zij hebben een aparte stijl! Wij wilden een moderne, beetje onderhoudsvrije tuin met een vakantietintintje. Dat is echt gelukt. Alle wensen in een relatief kleine achter- en voortuin gerealiseerd. Ook sedum op het dak van de overkapping. Goed overleg gehad en met de hoveniers bij plaatsing samen ideeën gedeeld. De beplanting kon nog steeds aangepast worden naar wens. Inmiddels hebben we al heel wat heerlijke uurtjes onder onze terrasoverkapping gehad. En natuurlijk genoten van het uitzicht. Onze buren hebben al wat ideetjes "gepikt". Er zijn professionele foto's gemaakt van onze tuin. Dat wil toch wat zeggen?

Wij hebben een prachtige tuinkamer laten bouwen door Buitenpracht. Hele fijne ervaring met de gesprekken en het meedenken vooraf, fijne mensen die het werk kwamen uitvoeren volgens de planning en nu genieten van het prachtige resultaat. Echt een aanrader!!!

Geweldige veranda, gemaakt door vakmensen

We hebben genoten van het vakmanschap waarmee Buitenpracht de planning en de uitvoering heeft gedaan. Zelfs een last-minute wijziging werd nog zonder horten of stoten verwerkt. We zijn niet voor verrassingen komen te staan en alles werd naar verwachting uitgevoerd. De bouwers gedroegen zich zeer klantvriendelijk en deden hun werk met veel plezier. We kunnen dit bedrijf aanbevelen.

Top bedrijf met uitstekende service!

Wij hebben een veranda laten plaatsen en deze is prachtig geworden! Echte vakmensen die mee denken en een leuk team. Netjes, beleefd en professioneel. Goede service van begin tot eind. Echt zeer tevreden!

Kwaliteit & resultaat

Buitenpracht heeft bij ons een tuinhuis/berging geplaats. In de voorbereidingsfase werd goed de tijd genomen om alle eisen tot in het kleinste detail te bespreken. De planning was ietwat lastig maar dit had mede te maken met de drukte van Corona & water overlast die wij zelf ervaarden. Er was daarentegen dagelijks/met flinke regelmaat contact over en weer om de stand van zaken door te nemen. De werknemers die het tuinhuis/berging hebben geplaatst waren vriendelijk en hebben mooi werk geleverd. Buiten het feit dat Buitenpracht kwalitatief hoogwaardige producten leveren, besteden zij ook goed de aandacht aan de afwerking voordat het daadwerkelijk wordt opgeleverd (laatste plekjes nog opschuren, bijwerken met verf etc.). Kortom zeer tevreden!

Houtbouwers met oog voor kwaliteit.

Wij hebben een fietsschuur van 3 x4m, een veranda van 5 x 8m en een bijgebouw van 14 x 6m laten bouwen door BuitenPracht. Al met al een flinke klus, die zij voortvarend en met oog voor detail hebben gebouwd. Tussentijds werd er regelmatig terugkoppeling gegeven zodat we op tijd de juiste keuzes konden maken. Natuurlijk ging er onderweg ook wel eens wat mis, maar die zaken zijn allemaal naar behoren opgelost. Al met al zeer tevreden met het resultaat!

Unser Traum-Gartenhaus

In Deutschland ist es leider kaum möglich andere Gartenhäuser als die klassischen Standardmodelle zu finden. Nach einiger Recherche sind wir auf Buitenpracht aufmerksam geworden. Und was soll man sagen? Mit Buitenpracht haben wir genau den Partner gefunden den wir gesucht haben. Von unserem ersten Kontakt per E-Mail bis hin zu persönlichen Treffen in Barneveld als auch in Deutschland sind wir von Raymond und dem gesamten Team hervorragend beraten worden. Für all unsere Wünsche und Vorstellungen konnten wir gemeinsam Lösungen finden. Von der Planung über die Ausführung bis hin zum Abschluss des Projektes ist alles reibungslos verlaufen und wir können das gesamte Team absolut weiterempfehlen. Wir denken schon über unser nächstes Projekt nach. :-)

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Zeer tevreden over de service en kwaliteit van Buitenpracht. Echt vakmanschap!

We hebben bijzonder prettig contact gehad van de introductie t/m de laatste afhandeling. Er wordt proffesioneel gewerkt maar ook flexibel. Er wordt goed naar je wensen geluisterd. Naderhand hebben ze ook goede service geleverd bij de afwerking toen er iets gercorrigeerd moest worden.

Geweldig vakmanschap en fantastische service

Samen met Daan onze ideeën tot in detail uitgewerkt en boven verwachting tot realiteit uitgevoerd. Het meedenken van de vakkundige uitvoerders, steeds in overleg heel vriendelijk en geduldig tot het gewenste resultaat bereikt is. Kwalitatief een top product geleverd waar we trots op zijn. Dank jullie wel, mannen van Buitenpracht.

Precies wat we wilden!

Tijdens de plezierige afspraak met Raymond samen het ontwerp en de indeling van onze buitenruimte bedacht: schuur, overkapping en pergola. Wij konden onze ideeën aanvullen met de voorbeelden van reeds gerealiseerde projecten en overige mogelijkheden die Raymond ons liet zien. Vervolgens is het project snel en vakkundig gerealiseerd door medewerkers van Buitenpracht die ook, waar nodig, meedachten. Ook tijdens de uitvoering steeds goed kunnen overleggen en waar zich dat voordeed, gezamenlijk tot een goede oplossing kunnen komen. Daardoor is het resultaat precies wat we wilden!

Gedreven professionals die echt een mooi product hebben gerealiseerd

Het team van Buitenpracht heeft geholpen bij het realiseren van onze veranda / schuur. Professionals die keurig werkten en fijn mee hebben gedacht bij hoe we dit het beste konden doen. Het resultaat is beter dan we vooraf hadden gehoopt.

goede mensen met vakmanschap en hart voor de zaak

Ze bouwen echt iets moois in je tuin, wij hebben een vrijstaande tuinkamer laten maken en we zijn daar uitermate tevreden over. Goede teams die van aanpakken weten. Kleine probleempjes worden snel opgelost. Nu al vaak de naam van Buitenpracht moeten doorgeven aan mensen die vragen: " wie heeft dat mooie tuinhuis geplaatst ?" Het belangrijkste we zitten er heel vaak en met veel plezier in. Het staat als een huis !

Prettige bedrijf met zorg op maat!

Goede contacten vooraf, tijdens de bouw en nazorg. Wordt meegedacht met de klant. Tevreden over eindresultaat. Goed geadviseerd door Raymond. Prettig in het overleg en afstemming.

Vakwerk

Wij zijn meer dan tevreden over aanbouw die Buitenpracht gemaakt heeft en vooral ook de manier waarop Raymond van der ploeg en zijn team dit hebben gerealiseerd. Een buitengewoon prettig en vakkundig bedrijf, de klant en kwaliteit staan voorop. Super vriendelijke mensen die rekening houden met de klant. De planning was strak op elkaar afgestemd, waardoor het gehele project binnen een week afgerond kon worden Het eindresultaat is boven verwachting, tot in de laatste details kwaliteit. Het volgende project, uiteraard via Buitenpracht, staat alweer op stapel. We bevelen bij een ieder Buitenpracht van harte aan. Maart 2020 Anke en Wim Traag Erichem

Met een goed luistetend oor heeft Daan onze wensen vertaald. Dit heeft geleid tot een prachtig resultaat. Zij projectreferenties waren voor ons dé inspiratie. Daan zorgt voor kwaliteit en een goede service, uiteraard hangt hier een prijskaartje aan. Kwaliteit, vakwerk en een uniek concept. Wij zijn zeer tevreden.

• Gegeven advies
  • Communicatie en bereikbaarheid
  • Deskundigheid medewerker(s)
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Afspraken nakomen
  • Flexibiliteit
  • Ervaring met: Houtbouw

Wij zijn zeer tevreden met de mooie, stijlvolle veranda. Er was sprake van een open communicatie en er kon snel geschakeld worden. De bouw van de veranda duurde slechts 2 dagen omdat alles van tevoren op maat gemaakt wordt. Snel en vakkundig werk.

• Gegeven advies
  • Communicatie en bereikbaarheid