Vigo, onze Lagotto vindt het heerlijk om heel veel uren langs de rand van de speelweide rond te struinen. Kan goed met andere honden overweg, maar zit er niet echt op te wachten. Is het liefst op zoek naar van alles, truffeltjes heeft Petra echter niet. Thuis zoekt hij met truffelolie. Petra is echt een fantastisch vrouw en het pension daarom dus ook. Vigo mag daar gewoon Vigo blijven. Wat wil een hond nog meer. Hij zal nog vaak daar gaan logeren en wij dus ook. Frank en Marjon Sondag

• Ervaring met: Pension

Onze Joep is voor het eerst een weekendje bij jullie geweest en volgens ons heeft hij het goed naar zijn zin gehad. Wij hebben voornamelijk een 7 gegeven omdat wij nog erg weinig hebben gezien van het totale pension maar zijn desondanks tevreden.

• Ervaring met: Pension

Onze hond heeft al in de gaten als we daar de straat indraaien om haar weg te brengen en wordt helemaal wild als we er afdraaien. Ze wil er dolgraag heen om te spelen met andere honden en ziet ons niet eens meer staan. Ze wil de speelweide in en is niet te stoppen. Wij komen vaker

• Ervaring met: Pension

Onze Mechelaar Tinus gaat er graag naar toe (al n paar jaar). Wij als baasje hebben er voor gekozen omdat de honden lang naar buiten kunnen. In onze situatie was Happytail de moeite waard om naar toe te rijden (25 km heen en weer 25 Km terug). Onze sporthond heeft meer eten nodig omdat hij meer energie nodig heeft.. Dit was na aangeven totaal geen probleem. Voor ons een aanrader!

• Ervaring met: Pension

Lola is al vrolijk als we het terein op rijden ze kijkt nog niet meer om als ik weg ga fijn om met andere honden te spelen hondje blij en vrouwtje kan dan ook met een goed gevoel op vakantie

• Verzorging van honden

Mijn hond gaat hier altijd met veel plezier naar toe. Hij staat als hij de kans zou krijgen al voor de deur voordat ik uitgestapt ben. Ook krijg ik hier altijd goede adviezen voor mijn hond, en ziet hij er bij het ophalen bijna nog beter uit als bij het brengen. Ik ben zeer tevreden over Happytail

• Verzorging van honden

Ons hondje Bertje gaat hier graag naar toe. Natuurlijk wil hij ook weer graag naar huis. Het is voor ons van groot belang dat hij hier goed verzorgd wordt.

• Ervaring met: Pension

Juulke en Bella hebben een super vakantie gehad, Dat was duidelijk te zien op de foto's en filmpjes op de FB van Happy Tail. Geweldig dat je je huisdieren kunt volgen, dat maakt het gemis wat minder.

• Ervaring met: Pension

Ik breng mijn honden al jaren hier naar toe en altijd tot volle tevredenheid. Ze gaan er héél graag naar toe en als ze weer thuis zijn hebben ze een paar dagen nodig om uit te rusten van hun vakantie!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn hond heeft de vakantie als een enorme stress ervaren. Toen wij hem brachten ging hij eerst in de kleine ren om te wennen . Hij stond er meteen extreem angstig. Gebogen rug en staart tussen zijn poten te piepen. Wij gingen met een rot gevoel weg.. Toen wij hem na 2 weken ophaalden was hij totaal overstuur..aaneen stuk piepend en nerveus. Gedrag wat wij absoluut niet van hem kennen. Petra dacht dat hij een vrouwtje was dat net loops was omdat andere honden op hem wilden rijen..t is een gecastreed menneke..dus ja..! Ze probeerde nog erg aardig zijn aandacht te vragen met opmerkingen als":je hebt t toch fijn gehad? Onze hond kroop angstig voor haar weg.." hij keurde haar geen blik waardig.. Wij voelden ons er heel raar bij.. ze vertelde dat ze hem flink had moeten aanpakken. Onze hond is weken van slag geweest voordat hij ophield met raar netveus gedrag en piepen Onze dietenarts vertelde ons dat het gedrag van onze hond duidelijk wees op stress. Gelukkig gaat t nu weer betermet onze hond maar hij reageert nog steeds zeer angstig op andere honden wat hij eerder niet deed. Inmiddels hebben wij hier in ons dorp een kleinschalige gezinsopvang gevonden waar hij het heel erg fijn vind. Voor ons geen "Happy"Tale meer.

• Verzorging van honden

Hoi Riann, Niet alle honden doen het even goed in een roedel en vooral voor honden die erg aan hun baasje hangen kan het afscheid-momentje erg lastig zijn. Fijn dat je een plekje hebt gevonden waar hij zich wel op z'n gemak voelt en vooral waar jij een goed gevoel bij hebt, das minstens zo belangrijk! Mvg Petra Hondencentrum Happy Tail

Deze eerste keer heeft onze Dries hier maar kort gelogeerd (1 weekend), maar dat is voor herhaling vatbaar.

• Ervaring met: Pension

Echt een heel goed pension voor een geweldige vakantie van je hond! Zijn er maar weinig die hier aan kunnen tippen! Urenlang lekker rennen en spelen op de grote speelwei en daarna slapen in de kennel met een vriendje of vriendinnetje. Wat is er nou leuker voor je viervoeter? En natuurlijk niet te vergeten dat de baasjes met een gerust hart hun hondje hier achter kunnen laten. Petra, je bent een topper!

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

mijn hond heeft de vakantie van zijn leven gehad zo erg dat hij een week moest bijkomen van het buiten spelen en zijn blafspelletjes

• Ervaring met: Pension

Perfect, hij loopt vroelijk binnen ieder jaar weer, hij is niet bang ieder jaar weer en komt met leuke korte haartjes en netjes schoon weer thuis, ieder jaar weer.Gewoon Perfect! Hier laat ik mijn hond graag achter zeker nu hij op leeftijd is en wij nog steeds het gevoel hebben, hij vind het leuk!

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

Onze Hond Senna heeft daar een heerlijke tijd gehad. Veel ruimte om te spelen en vrij rond te rennen. De foto's op de facebook pagina bewijzen dat en zijn ook leuk om te zien tijdens je vakantie.

• Ervaring met: Pension

mooie schone binnen verblijven grote speelweide en vooral veel kennis van hoe met honden om te gaan maakt dat ik onze hond met een gerust hart naar Petra en haar collega's breng

• Ervaring met: Pension

Mijn hond geeft een tevreden indruk en gaat happy mee met de verzorger naar de ren als we haar wegbrengen. Dat we in de zomervakantie dan ook nog via face book foto's kunnen zien maakt alles nog makkelijker (voor mij als baasje)

• Ervaring met: Pension

Een rustige hond na de vakantie, geen stress. Prima dus

• Ervaring met: Pension

Ik heb de indruk dat onze Hond veel fijn in vrijhedi samen met andere honden heeft gespeeld op de speelweide. En er wordt toch ook nog op gelet hoe het gaat tussen de honden.

• Ervaring met: Pension

Mijn Engelse Setter Boeftie begint al te kwispelen als we het terrein oprijden, hij kan als hij uit de auto komt niet wachten tot hij verder mag. De ontvangst is altijd hartelijk en vriendelijk, ook voor mij als baasje ;-). Wanneer ik hem ophaal, na een dag of soms na een wat langere periode, is hij dolblij en springt op me af, om zich vervolgens meteen weer om te draaien en terug te racen naar zijn vriendjes. Kortom: een happy hond in een happy pension.

• Omgeving pension
  • Verzorging van honden N.v.t.
  • Ervaring met: Pension

Tja, honden kunnen niet praten , maar merk dat onze hond het prima naar zijn zin heeft bij happy tail. Lekker veel spelen op de heerlijke speelweide. Ook worden er in de vakantie af en toe wat foto's / filmpjes geplaatst op de website.

• Ervaring met: Pension

Ons labradoodle Keli is een wekelijkse vaste gast en ook in de vakantie heeft ze er een vast adres. We zijn erg tevreden. Ook Keli staat dinsdag te popelen om te gaan als er Happy Tail zeggen.

• Ervaring met: Pension

Ik breng mijn honden al jaren naar happy tail, zij gaan daar erg graag naartoe. Ik breng 2 senioren, die beide medicijnen nodig hebben, geen probleem voor happy tail! Ik krijg ze altijd super vrolijk en uitgelaten terug! Toplocatie!

2 sterren: slechter dan verwacht

Onze pup heeft 2x kort gelogeerd bij happy tail. Waarom weet ik niet maar ik ging met een onaangenaam gevoel naar huis. Omdat we het 2e veblijf al hadden gereserveerd is onze hond nogmaals geweest. Toen we haar op gingen halen bleek ze diaree te hebben. Het heerste, aldus het personeel. Ze werd uit haar hok gehaald en gauw werd er een pilletje in haar mond geduwd. Dit zonder overleg met ons terwijl we in de zelfde ruimte stonden. Als ik dit op mijn werk zou doen zou ik ontslagen worden.mw. Mocht blijkbaar voor dokter spelen. Omdat de hond ontlasting aan haar achterlijf had zitten werd ze nog even meegenomen en wat gewassen. Dit hebben we nog over mogen doen want de hond was flink bevuild en stonk een uur in de wind. Je begrijpt dat dit voor ons de laatste keer was.

• Verzorging van honden

Hoi Monique, Wat jammer dat je geen goed gevoel hebt overgehouden aan het pensionverblijf van Luna! Ik kan me nog herinneren dat Luna, tot het ophaalmoment niets mankeerde en dat ze net voor dat je haar kwam halen diarree had gehad waar ze in was gaan zitten. Tja, dan kunnen wij natuurlijk niets anders doen dan het er weer af te wassen helaas. Pupjes zijn natuurlijk wat gevoeliger en hebben sneller last van diarree dan volwassen honden. Het is een misverstand te denken dat wij medicijnen aan onze gasten geven zonder een dierenarts te raadplegen; het tabletje dat ze gekregen heeft is een soort “Norit” wat de darmpjes enigszins kan helpen weer rustig te worden waardoor ze minder last van diarree zou kunnen hebben. Dat is altijd de eerste stap die wij nemen; bij aanhoudende diarree of ziek zijn van een gast wordt áltijd meteen de dierenarts ingeschakeld! Dieren kunnen helaas ziek worden, ook tijdens een pension verblijf. Mvg Petra Hondencentrum Happy Tail

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kei goed