Een fijn pensioen

Alles was prima

Reservering op het laatste moment geannuleerd

Na alle positieve berichten blij dat ik een plaats kon reserveren voor eind augustus. Na telefonisch contact in overleg 1e week van juli de kennelhoestvaccinatie geregeld. toen ik de volgende dag mailde wanneer hij kon komen voor het proefverblijf werd me gemaild dat dat niet meer kon omdat ze dan te vol zaten en dat zijn verblijf tijdens onze vakantie dan ook niet door ging. Toen ik vroeg om een oplossing (evt. oefenen zonder overnachting) omdat mijn vakantie inmiddels geboekt was kreeg ik een zuur bericht dat ze andere honden niet in gevaar willen brengen. Dat was totaal niet waar het om ging want mijn hond was volgens afspraak 2 maanden ervoor en in overleg gevaccineerd. Ze waren alleen vergeten te vertellen dat het oefenen niet meer lukte omdat ze dan al te vol zaten. Nog een keer gemaild en voicemail ingesproken maar geen reactie meer ontvangen. Zal zeker een prima pension zijn maar vwb communicatie zeer onprofessioneel en arrogant! Waarschijnlijk gaat het hier iets te goed als je je kunt permitteren zo met klanten/honden om te gaan.

Een heel fijn tweede thuis!

HappyTail is voor onze hond als een tweede thuis. Hij reageert altijd blij als hij er naar binnen gaat en dat is voor ons het bewijs dat het daar voor hem dus goed toeven is. Wij hebben HappyTail in eerste instantie gekozen vanwege de fijne grote speelweide. Passie voor honden zullen ze zeker op meer plekken hebben, maar zoveel ruimte om dagelijks lekker buiten te rennen en spelen hebben wij als uniek ervaren. Wij laten onze hond vol vertrouwen bij Anke en Loes en de andere meisjes achter...voor onze hond elke keer een kadootje en voor ons daardoor ook!

Mijn honden hebben een heerlijke vakantie gehad

Mijn honden hebben een heerlijk verblijf gehad hier. Ze komen veel buiten en in de grote wei is steeds toezicht. Ik vind het leuk dat ze foto's plaatsen op Facebook zodat ik op vakantie ook kan zien dat zij het leuk hebben.

Happy dog

Wij hebben een onzekere hond en het was best spannend om hem te brengen. Doordat ze heel professioneel zijn,goed kijken naar wat de hond nodig heeft en alles op zijn tempo doen ,heeft onze hond een geweldige tijd gehad. Hij is nu 2 keer geweest en we hebben beide keren een blije hond mee naar huis genomen. De volgende vakantie voor hem is alweer geboekt

Fred vond het zo leuk, dat hij iedere week weer begint te kwispelen als hij bij Happy Tail komt.

We merken dat Fred het ontzettend naar zijn zin heeft bij Happy Tail. Hij loopt iedere keer weer enthousiast naar binnen en hij kan niet wachten om naar de andere honden toe te gaan.

Goede zorg voor ons hondje.

Er wordt heel goed gezorgd voor ons hondje. Daardoor kunnen we haar met een gerust hart bij jullie achter laten.

Vriendelijk personeel

Vertrouwen dat onze hond goed verzorgd wordt.

Helemaal prima

Onze hond komt altijd met plezier naar Happy Tail. Als hij al weet waar we stoppen, heeft hij geen geduld en MOET de deur van de auto meteen open en springt er uit. Wij zijn tevreden over Happy Tail, zowel dag opvang als de overnachting. We kunnen Morris met een gerust hart achter laten.

Wij zijn al ongeveer 18-19 jaar klant bij 'de vrolijke staart' .De eerste 15 jaar met de vorige hond en nu dus weer met een ander hondje. En al die jaren hebben we de kennel altijd ervaren als een prima opvang waar we onze hond met een heel gerust hart heen konden brengen.

• Ervaring met: Pension

Voor de tweede keer dit jaar met Simba in Happy Tail geweest. Veel vakbekwame mensen. Sociaal gedrag van Simba is nu al met sprongen omhoog gegaan. Complimenten voor jullie allemaal,en een pootje van Simba TOT de volgende keer

• Ervaring met: Pension

Wij hebben een hond die voor ons geweldig is, maar veel andere vinden hem door zijn kei stoere uiterlijk (en het feit dat het een Duitse Herder is) een beetje imponerend of zelfs eng. Van te voren goed gecommuniceerd met Happy Tail over zijn gedrag, en uit eindelijk hem langs gebracht voor een proef overnachting. Het is super gegaan, en ben blij dat Happy Tail, net als wij, inzien dat onze hond de hondentaal ontzettend goed snapt en super in een roedel kan spelen en functioneren. We voelde ons trotse ouders toen ons ''kind'' op jullie instagram verscheen ;-). Al met al, hij heeft heerlijk in de groep gespeeld, lekker met een maatje geslapen en genoten van zijn tijd bij Happy Tail. Lekker gewassen terug naar huis, en hij kijkt al weer uit naar zijn volgende bezoek. Bedankt voor alle goede zorgen, en tot ziens! Groetjes Luuk en Kelly, en een hele enthousiaste poot van onze Dean.

• Ervaring met: Pension

Charlie (onze mopshond) heeft het hier ontzettend naar zijn zin gehad, we werden goed op de hoogte gehouden met foto's en we zagen een super blije hond. We hebben hem 6 nachtjes bij Happy Tail gelaten en wij als baasjes vonden het duidelijker spannender dan Charlie. We hadden best wel zorgen omdat hij een kortneus is, maar we werden hier meteen op gerustgesteld door het professionele team van Happy Tail. Volgende keer dat we weer een keer op vakantie gaan, gaat Charlie zeker weer naar Happy Tail.

• Ervaring met: Pension

Dustin heeft het altijd prima naar zijn zin bij Happy Tail! echt een aanrader!

• Speelweide N.v.t.
  • Hygiëne N.v.t.
  • Ervaring met: Pension

Okkie vindt het heel leuk.

• Ervaring met: Pension

Hond komt met goede conditie terug. Volgens mij hebben ze het prima naar de zin hier.

• Verzorging van honden

Sam is altijd super blij en goed verzorgd als hij bij jullie is geweest, ook naar ons zijn jullie altijd meedenkend en behulpzaam! Heel fijne plek!! Aanrader!!

• Kennis van honden
  • Omgeving pension N.v.t.
  • Ervaring met: Pension

Jack is inmiddels 3 keer bij Happy Tail geweest. En ik kan niet anders zeggen dan dat hij weer volledig relaxed als "hond" thuiskomt. Daarmee bedoel ik dat hij alle stress van het "stadshond" zijn volledig af heeft kunnen schudden. Zelfs als ik niet op vakantie zou gaan zou ik overwegen om hem een paar weken te brengen. Gewoon voor zijn plezier. Namens Jack. Kei bedankt en tot de volgende keer ik kijk er naar uit.

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

Mijn hond was dik tevreden met het verblijf in het pension. Marko haalde ik goed verzorgd op, hij was vrolijk, maar rook wel een beetje naar vis. Wellicht kwam dit door het voer. Marko is een Hollandse herder van (toen) 8 maanden. Helaas was Marko toen we hem brachten aan het puberen waardoor hij nogal onstuimig op kon springen en happen naar het personeel. Mij werd het advies gegeven bij het ophalen van Marko, om de hond (al dan niet chemisch) te laten castreren alvorens ik hem nog een keer kon laten logeren. Ik was een beetje overrompeld moet ik zeggen, want een ingreep bij de hond laten uitvoeren zodat ik hem in een pension kan laten logeren vind ik nogal ver gaan. Zelf ben ik opgegroeid met werkhonden in het verleden en heb ook honden ge-socialiseert voordat ze ingezet werden voor de overheid, dus wellicht ben ik wat beter opgewassen tegen het gedrag van een werkhond dan het personeel bij dit hondenpension. Maar goed Marko heeft het wel naar zijn zin gehad, jammer dat hij niet terug mag komen want een castratie, gaat hem niet worden.

• Ervaring met: Pension

Onze King was bij thuiskomst opvallend rustig, alsof hij echt op vakantie is geweest. We hebben hem netjes gewassen en bijgewerkt (in overleg) weer mee mogen nemen. Het commentaar van de begeleiding was positief; Hebben King ervaren als een sociaal type makkelijk in de omgang met andere honden en lekker nieuwsgierig (herkenbaar). Het slechte weer leek hem niet te deren. Vermaakt zich prima en is niet bang om vies te worden. Zover we hem hebben kunnen volgen via FB kregen we dezelfde indruk. Kortom erg tevreden !

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

King heeft zich goed vermaakt met de andere honden, was een makkelijk en sociaal type aldus de begeleiders, lekker nieuwsgierig (heel herkenbaar) heeft zich weinig aangetrokken van het slechte weer, was lekker vies maar weer helemaal keurig gewassen en bijgewerkt (in overleg) bij het vertrek naar huis. Hij is na zijn verblijf, hier thuis opvallend rustig maar niet afgepeigerd. Volgens mij een prima verblijf geweest voor hem, wij zijn erg tevreden.

• Ervaring met: Pension

Diesel kwam ontspannen aanlopen (had ons nog niet gezien) en zag er verzorgd uit (gebruik gemaakt trimsalon). Medewerkers zijn vriendelijk en weten waar ze het over hebben.

• Ervaring met: Pension + Trimsalon

Onze hond is helemaal kapot van t spelen. Ziet er goed en verzorgd uit en lekker fris na de wasbeurt. Vrijdag nadat we ons meisje voor de eerste x ( en ze is pas 5 maanden oud) moesten brengen waren we nogal van slag toen we naar huis reden... en hierop een bericht gestuurd via Messenger en enorm gerust gesteld door anke. Dit deed erg goed voor ons. Verder netjes geupdate als we er om vroegen en zelfs paar leuke kiekjes en filmpje gezien van ons meisje. Alleen jammer dat wij een hond de gevaren lijst hebben en dus in dit hokje moeten en wrs volgend jaar maar eens moeten zien of we ons lieve meisje nog ergens zo goed onder kunnen brengen . En dit terwijl ze nog weg rent voor een vlieg. Maar ook hierop genoeg info enz ontvangen zodat we wel correct op de hoogte zijn.

• Ervaring met: Pension

Bikkel heeft het heerlijk gehad. Heeft lekker kunnen spelen en is perfect verzorgd. Contact met Happy Tail via messenger/Facebook ging ook prima en de foto's en filmpjes op Facebook zijn leuk om te zien/volgen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad mede omdat we wisten dat Bikkel in zeer goede handen was.

• Ervaring met: Pension

Lara staat al in de auto te kwispelen als we de autosnelweg afrijden. Ze herkent inmiddels al de weg en weet al wat er staat te gebeuren. Gaat ook gewoon mee met het personeel en twijfelt geen moment om mee te lopen als we haar brengen. Kortom iedereen een leuke vakantie.