Zeer tevreden.

Vakmanschap. Goede communicatie. Prachtig resultaat.

Mijn ervaring is heel fijn en vlot geholpen te zijn

Onze eikenhouten vloer is weer heel erg mooi geworden! We zijn er erg blij mee!

Top kwaliteit!

Dit bedrijf heeft een enorme ervaring en leveren wat ze beloven en overtreffen de verwachtingen.

Geweldige vloer door echte vakmannen

wij zijn uiterst tevreden, een parketvloer met groeven is eerst puntgaaf geschuurd en op de knieen bewerkt. Daarna 3 x gelakt en het is onwaarschijnlijk mooi geworden. Wij hebben weer een nieuwe vloer. Wat een vakmanschap en keiharde werkers.

Goedemiddag! Bedankt voor de review, heel leuk om te horen! Mvg, Frank

zeer tevreden over onze weer nieuwe vloer

Onze parketvloer was langere tijd niet meer goed behandeld. Na het schuren en lakken van de vloer, ziet hij er weer als nieuw uit. We zijn zeer tevreden over het resultaat.

Mooie vloer, als nieuw

De oude geoliede beuken vloer is heel mooi gerenoveerd: geschuurd en afgewerkt met ultra matte lak. Als nieuw! De nieuwe witte plinten maken het helemaal af. Het is even een klus maar ben erg blij dat we het gedaan hebben. Goed werk geleverd door Vloeroptimaal. Als ik dan toch een verbeterpuntje mag noemen: communicatie naar de mannen die het uitvoeren. Ik heb zelf alsnog aangegeven dat de kiertjes die de oude vloer had, gevuld moesten worden. Voor het opleveren van een perfecte vloer vind ik dat vanzelfsprekend. Het is goed opgelost.

Zeer tevreden over service en resultaat

Vloer gecleand en in de olie gezet. Vriendelijk meedenkend personeel. Op één dag alles gedaan met als resultaat een houten vloer die er weer prachtig uitziet. Opvallend: het nauwkeurig, zorgvuldig handelen en werken.

Professioneel van a tot z

Snel, netjes en perfect gedaan!

Erg tevreden! Familiebedrijf met passie voor het vak en de klant!

Al in offerte traject erg goed gevoel; duidelijk, meedenkend en je krijgt echt het gevoel met vakmensen te praten. De vloer ziet er nu echt weer prachtig uit en de plinten zijn echt superstrak!

uitstekend vakwerk

Onze eikenhouten lamelparktvloer was in de loop van de jaren donker bruin geworden. Aanvankelijk wilden wij de vloer in de woonkamer laten schuren en wit verven. Op advies van Vloeroptimaal hebben we gekozen voor schuren, logen en white wash behandeling. We zijn voor een aantal dagen in een vakantiehuisje gaan zitten. Toen we terugkwamen konden we onze ogen niet geloven. Ons huis was omgetoverd van een bruin cafe in een oase van licht.De kamer leek wel twee keer zo groot. En omdat de houtnerf nog zichtbaar is na het logen en white washen, heeft de vloer toch nog de warme gloed van hout. We zijn er ontzettend blij mee. De mensen van Vloeroptimaal hebben hard gewerkt en ook het huis netjes voor ons achtergelaten. We denken erover om deze zomer ook de parketvloer van de bovenverdieping door hen te laten opknappen met dezelfde behandeling.

Mooi resultaat en fijne service!

Prachtig resultaat, fijn contact en goede service! Aan iedereen aan te raden!

Zeer tevreden over professionele service!

Een tweede keer onze vloer laten behandelen (schuren en lakken) door Vloeroptimaal. Goede service door ervaren vakmannen, komen afspraken goed na, zijn betrouwbaar en aardig bovendien. En het belangrijkste: ze leveren een goed resultaat!

Dik tevreden‼️‼️

Onze Karbala vloer beschadigd door stukadoor, is naar volle tevredenheid geschuurd en gelakt door Vloer Optimaal, goede voorlichting i.v.m. verzekering en verhuisbedrijf en niet te vergeten de vriendelijkheid van dit fam. bedrijf. Hartelijk dank voor dit alles Jan en Adrie Weijers ‘s Gravendeel‼️‼️

Professioneel vakkundigbedrijf

We zijn erg tevreden over het bedrijf duidelijke uitleg wat er mogelijk was

Zo blij dat we de vloer hebben laten opknappen

Onze vergeelde eikenhouten vloer had heel veel krassen en zwarte plekken (de vloer was voorheen mat gelakt). Nu de vloer is geschuurd en in de olie gezet is, is het alsof we een nieuwe en totaal andere vloer hebben. Heel mooi, we krijgen van iedereen complimenten. Ook hebben we nieuwe hoge witte plinten laten plaatsen. We vonden in eerste instantie de prijs hiervan nogal hoog (zeker in vergelijking met wat de vloer schuren en olien kostte) maar het was het geld zeker waard. Wat hebben die mensen vakkundig en netjes gewerkt, ongelooflijk! Ik zal dit bedrijf dus aan iedereen aanraden.

Vloer ziet er weer top uit!

professionele en aardige vakmensen. Mega blij vloer ziet er weer top uit!

Super goed!!

Onze travertin vloer was hard aan een opknapbeurt toe. En echt, vloeroptimaal heeft de vloer weer als nieuw gemaakt. Dank je wel hiervoor!,,

Heel blij met het resultaat!

Na getwijfeld te hebben om onze parketvloer eruit te halen, toch eerst Vloeroptimaal benaderd. Toen besloten om toch de vloer te laten schuren en oliën. En het resultaat mag er zijn. De vloer is veranderd van een lelijke oubollige parketvloer in een mooie, lichte, hedendaagse vloer. Ook werden de afspraken keurig nagekomen.

Uitstekend advies en een mooi resultaat

Houten vloer laten schuren. We wisten niet wat eronder vandaan zou komen. De mooie houtstructuur zien we weer terug en met de transparante olie ziet de vloer er heel natuurlijk uit. De nieuwe witte plinten maken de vloer echt af. Vloeroptimaal is een aanrader.

Het resultaat is mooier dan verwacht. Uitstekende service en kennis van het vak.

We hadden een risico genomen met onze tropisch houten vloer, dat uiteindelijk ander uitpakte dan wij in eerste instantie hadden verwacht, waarna Frank met ons meedacht om een andere behandeling toe te passen. Zijn suggestie heeft enorm goed uitgepakt waardoor wij nu een prachtig mooie vloer hebben. Vloeroptimaal denkt met je mee, adviseert je en voert het werk kundig uit. Een aanrader!

Alles prima geregeld

Alles prima geregeld en de vloer is ontzettend mooi geworden. Kan het een ieder aanraden. We zijn enorm tevreden.

We wilde in de 1e instantie de vloer er uithalen, na een gesprek met Vloeroptimaal, hebben we gelukkig naar hun advies geluisterd en besloten onder vloer te schuren en te oliën. De vloer is weer zoals hij er 19 jaar geleden uitzag. Wij zijn met het eind resultaat helemaal tevreden.

• Betrouwbaarheid
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Wat hebben we bij u gedaan: Schuren en oliën

Top. Heel tevreden. Enige minpuntje: we wisten vooraf niet goed hoe het werk zou verlopen, enkel de tijdspanne, en wat we moesten doen om de plinten, muren ed te beschermen.

• Betrouwbaarheid
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Wat hebben we bij u gedaan: Natuursteen polijsten

Wij zijn heel blij met het werk wat is geleverd. Vader en zoon zijn vakmensen, correct in de omgang. Komen de gemaakte afspraken goed na. Wij raden iedereen aan om dit bedrijf in te schakelen wanneer u bestaande vloer wil opknappen.

• Nazorg en garantie
  • Wat hebben we bij u gedaan: Schuren en oliën

Uitstekende vakmannen, die weten wat ze doen. Ik ben zeer te spreken over de duidelijke en snelle antwoorden op vragen. Al is het voorlopig niet nodig, ik zal waarschijnlijk weer Vloeroptimaal vragen om onze vloer te verzorgen. grote dank.

• Nazorg en garantie