Er zijn wat mij betreft veel meer toepassingen voor de visserij denkbaar dan alleen maar water of brandstoftanks. Mits op de juiste wijze toegepast kan het r.v.s vervangen. Wij hebben dieseltanks op 2 kleine kustvissers. Deze functioneren heel goed mits men de kunststof spaanders er goed uit haalt. Over de levensduur die ik zelf hoog inschat kan ik als gebruiker alleen maar verwijzen naar de leverancier die de juiste gegevens kan verstrekken. Zout water en eiwitten of verschillende brandstoffen hebben in ieder geval geen effect op dit materiaal.

• Assortiment N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Fa de Boer en zn. UK55

Beste Paulus, bedankt voor je reactie. Samen hebben we als kunststofboer en visser verschillende toepassingen uitgeprobeerd. Wat is wel geschikt en wat is minder geschikt. We zijn tot mooie resultaten gekomen en inderdaad is het zo dat de visserij nog genoeg producten van kunststof kan laten maken. De traditie van hout, staal en rvs wordt langzaam vervangen door kunststof. Duurzaamheid (zoutwater) en licht in gewicht zijn belangrijke elementen om voor kunststof te kiezen. Bedankt dat je klanten naar ons doorverwezen hebt.

Leuke ploeg mensen die voor hun werk staan, toppie.

• Betrouwbaarheid
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Gaat altijd goed en er word altijd goed meegedacht! En niet onbelangrijk het zijn allemaal heel aardige mensen.

• Bedrijfsnaam: Lexikan.nl

Beste Alex, bedankt voor je reactie, Damme Kunststoffen stelt dat zeer op prijs!

Ja,ik vond het een heel ervaring om met jullie in zee te gaan,blindelings mijn opzet verwezenlijkt te zien.Alles werd tot in de puntjes verzorgd en was zoals ik het gevrragd had,zelfs de leveringstijd.Proficiat.zeker een sprong in het ongewisse door de afstand,maar ben helemaal tevreden

• Bedrijfsnaam: Particulier

Beste Denise, stoer om vanuit België een Nederlands bedrijf uit te zoeken zonder dat je het bedrijf kent. Damme Kunststoffen is dan ook erg blij met je positieve reactie! Super bedankt.

• Nazorg en garantie

Beste Waternet, bedankt voor de mooie beoordeling. Met plezier hebben we aan de tankopstelling gewerkt evenals het namaken van een keukenblok van Plexiglas. Zo zijn Damme Kunststoffen en Waternet gezamenlijk tot een mooi product gekomen.

Positief verrast door de snelheid waarmee Damme kunststoffen een houten testopstelling in viervoud heeft kunnen nabouwen in HDPE. Kwaliteit was hoog en de communicatie frequent en adequaat. Voor een volgend project neem ik zeker weer contact op!

• Nazorg en garantie

Beste TNO, we zijn uitermate trots om van een bedrijf als deze, zo'n mooie beoordeling te mogen krijgen. We hebben verschillende vestigingen van TNO als klant en elke keer zijn de opdrachten een nieuwe maar vooral ook leuke uitdaging voor ons. Damme Kunststoffen is sterk in maatwerk en daar kunnen we elkaar goed in vinden. Tim nogmaals bedankt voor de moeite die je hebt genomen en het prachtige eindcijfer van een 9.3

Een Familie bedrijf welke al jaren bestaat. Er werken twee pittige dames welke interesse tonen in jou bedrijf, ze denken mee, leveren snel en goede spullen. Het is een geweldig bedrijf dat ons uit de brand heeft geholpen! Dank names CrossFit Aan 't IJ!

• Nazorg en garantie

Beste Crossfit aan t ij, bedankt voor deze top beoordeling, beter kan niet! We hebben met veel plezier geholpen om zo voor de Crossfitbox de juiste producten uit te zoeken. De badkamers zijn met de glaslook platen erg mooi geworden en het grote score-bord ziet er strak uit. Veel succes en we wensen jullie veel leden toe.