2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb bij Damme Kunststoffen besteld en uitdrukkelijk via mail aangegeven dat ik de watertank op ging halen. Echter kreeg ik het voor 17,50 ex btw toch thuis bezorgd. Men was niet bereid om de gemaakte fout te corrigeren door de verzendkosten in zijn geheel voor eigen rekening te nemen.
  • Assortiment
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.

Zeer snelle levertijd.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Visser Leeuwarden B.V.

Onlangs een maatwerk lekbak laten maken bij Damme Kunststoffen. Goed advies gekregen en zodoende de juiste keuze gemaakt. Eerlijke prijs en buitengewoon snel geleverd. Al met al erg tevreden!
  • Bedrijfsnaam: V-Wood International

De perspexkappen die we voor ons museum hebben besteld zijn mooi op maat gemaakt en tot aan onze deur afgeleverd. Ze waren netjes verpakt met alle maten er duidelijk op geschreven.
  • Bedrijfsnaam: Fundashon Mangazina di Rei

Damme kunstoffen heeft ons voortreffelijk geholpen en ook snelle afhandeling en snelle correcte levering.
  • Bedrijfsnaam: Bakkerij Roland van Oers

Hoewel vrij duur levert deze firma kwaliteit af en neemt bij de minste twijfel over afmetingen, enz. onmiddellijk contact op. Liever wat meer betalen voor kwaliteit.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

t voelt gewoon goed, betrouwbaar en ben zeer tevreden!
  • Bedrijfsnaam: litterator

Perfecte kwaliteit geleverd van plexiglas kappen voor onze computers.
  • Bedrijfsnaam: Studio Zest

Ook ik als particulier ben goed geholpen door damme kunststoffen. Goede service, snel antwoord en betrouwbaar. Ik ben zeer tevreden over de service.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Damma Kunststoffen is een firma dat meedenkt met de klant, om tot passende oplossing te komen. Daarbij worden de op maat gemaakte producten, zoals afgesproken gemaakt en geleverd. Door de ondersteuning van Damme, kunnen wij ook onze klanten een kwalitatief goed product leveren.
  • Bedrijfsnaam: Barbondog

Bijzonder tevreden over het resultaat van onze displays voor ijsbekers. Van Damme heeft meegedacht met het ontwerp waardoor het er professioneel uitziet.
  • Bedrijfsnaam: IJssalon Vincenzo

Ik zocht als orthodontist wat specifieke producten die praktisch moesten zijn maar ook op het gebied van hygiëne aan flink wat eisen moesten voldoen. Maatwerk bleek al snel de enige oplossing. Na een paar keer heen en weer mailen waren we eruit en binnen 4 weken na mijn eerste contact staan ze te stralen in de praktijk! Er werd meegedacht en de uitvoering was keurig, ik ben heel erg blij.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Ortho Maarssen (www.orthomaarssen.nl)

Beste Nop, een geweldige reactie. Met veel plezier hebben we je geholpen. Onze sterkste kant is maatwerk, veel succes!

Erg leuk te woord gestaan! Men neemt de tijd voor je! Ook voor custommade producten voor ons HET ADRES!
  • Bedrijfsnaam: Interster International BV

Beste mevrouw Roverts, fijn om te horen dat u goed geholpen bent. We proberen tijd aan onze klanten te besteden, zodat de klant ook precies krijgt wat zij in hun hoofd hebben. Mocht u ons nogmaals nodig hebben dan weet u, dat u altijd kan bellen.

Perfecte kwaliteit geleverd van plexiglas kappen voor onze modellen.
  • Bedrijfsnaam: Ned. Stoommachinemuseum

Beste heer van Gelderen, wat een geweldige scoren heeft u ons gegeven. We zijn daar heel blij mee. Dat zijn de leuke kanten van het werk. Een tevreden klant maakt onze dag weer goed. Heeft u ook het schoonmaakadvies gekregen? Stofkappen nooit met Glassex schoonmaken of met ander agressief schoonmaakmiddel. Het beste is met warm water met groene zeep of antistatisch schoonmaakmiddel gebruiken. Dan blijven de kappen vele jaren mooi! Succes met het museum.

Damme heft met een spoedbestelling laten zien een voorlwaardige partner te zijn voor Damen Shiprepair Amsterdam.
  • Bedrijfsnaam: Damen Shiprepair Amsterdam

Beste heer Kouwenberg, wij zijn zeer tevreden met zo'n prachtige beoordeling en zeer trots dat wij voor Damen Shiprepair mogen werken! We hopen dat we nog jaren iets voor elkaar kunnen betekenen.

Zeer goede service. Heb bij hun mijn aquarium laten maken en ben zeer tevreden over de kwaliteit van het glas. Zeer vriendelijk personeel, bij het ophalen ben ik gastvrij ontvangen en heb ik zelf een tasje koffie gekregen.
  • Nazorg en garantie

Wordt altijd goed en prettig geholpen. Wanneer het echter te technisch wordt is het soms handiger om direct contact met de werkplaats te hebben.
  • Bedrijfsnaam: COT bv

Er zijn wat mij betreft veel meer toepassingen voor de visserij denkbaar dan alleen maar water of brandstoftanks. Mits op de juiste wijze toegepast kan het r.v.s vervangen. Wij hebben dieseltanks op 2 kleine kustvissers. Deze functioneren heel goed mits men de kunststof spaanders er goed uit haalt. Over de levensduur die ik zelf hoog inschat kan ik als gebruiker alleen maar verwijzen naar de leverancier die de juiste gegevens kan verstrekken. Zout water en eiwitten of verschillende brandstoffen hebben in ieder geval geen effect op dit materiaal.
  • Bedrijfsnaam: Fa de Boer en zn. UK55

Beste Paulus, bedankt voor je reactie. Samen hebben we als kunststofboer en visser verschillende toepassingen uitgeprobeerd. Wat is wel geschikt en wat is minder geschikt. We zijn tot mooie resultaten gekomen en inderdaad is het zo dat de visserij nog genoeg producten van kunststof kan laten maken. De traditie van hout, staal en rvs wordt langzaam vervangen door kunststof. Duurzaamheid (zoutwater) en licht in gewicht zijn belangrijke elementen om voor kunststof te kiezen. Bedankt dat je klanten naar ons doorverwezen hebt.

Leuke ploeg mensen die voor hun werk staan, toppie.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Gaat altijd goed en er word altijd goed meegedacht! En niet onbelangrijk het zijn allemaal heel aardige mensen.
  • Bedrijfsnaam: Lexikan.nl

Beste Alex, bedankt voor je reactie, Damme Kunststoffen stelt dat zeer op prijs!

Ja,ik vond het een heel ervaring om met jullie in zee te gaan,blindelings mijn opzet verwezenlijkt te zien.Alles werd tot in de puntjes verzorgd en was zoals ik het gevrragd had,zelfs de leveringstijd.Proficiat.zeker een sprong in het ongewisse door de afstand,maar ben helemaal tevreden
  • Bedrijfsnaam: Particulier

Beste Denise, stoer om vanuit België een Nederlands bedrijf uit te zoeken zonder dat je het bedrijf kent. Damme Kunststoffen is dan ook erg blij met je positieve reactie! Super bedankt.

• Nazorg en garantie

Beste Waternet, bedankt voor de mooie beoordeling. Met plezier hebben we aan de tankopstelling gewerkt evenals het namaken van een keukenblok van Plexiglas. Zo zijn Damme Kunststoffen en Waternet gezamenlijk tot een mooi product gekomen.

Positief verrast door de snelheid waarmee Damme kunststoffen een houten testopstelling in viervoud heeft kunnen nabouwen in HDPE. Kwaliteit was hoog en de communicatie frequent en adequaat. Voor een volgend project neem ik zeker weer contact op!
  • Nazorg en garantie

Beste TNO, we zijn uitermate trots om van een bedrijf als deze, zo'n mooie beoordeling te mogen krijgen. We hebben verschillende vestigingen van TNO als klant en elke keer zijn de opdrachten een nieuwe maar vooral ook leuke uitdaging voor ons. Damme Kunststoffen is sterk in maatwerk en daar kunnen we elkaar goed in vinden. Tim nogmaals bedankt voor de moeite die je hebt genomen en het prachtige eindcijfer van een 9.3

Een Familie bedrijf welke al jaren bestaat. Er werken twee pittige dames welke interesse tonen in jou bedrijf, ze denken mee, leveren snel en goede spullen. Het is een geweldig bedrijf dat ons uit de brand heeft geholpen! Dank names CrossFit Aan 't IJ!
  • Nazorg en garantie

Beste Crossfit aan t ij, bedankt voor deze top beoordeling, beter kan niet! We hebben met veel plezier geholpen om zo voor de Crossfitbox de juiste producten uit te zoeken. De badkamers zijn met de glaslook platen erg mooi geworden en het grote score-bord ziet er strak uit. Veel succes en we wensen jullie veel leden toe.