superzacht water, zeer tevrden

Vakkundige installatie, goede uitleg, ervaring is positief. Hadden we eerder moeten doen.

Bezint eer men begint.....

Apparaat zal best goed zijn, maar de gevolgen zijn niet voor iedereen gunstig! Slechte smaak water ( ook de koffie is anders) en het (aal)gladde gevoel tijden douchen is niet prettig! Dan maar liever eens apparaten e.a. ontkalken, want de nadelen wegen niet op tegen de voordelen

Snelle levering en vriendelijke installatie

Het systeem werkt prima.

uistekend

Goede verkoop uitleg en prima afmontage, zeer tevreden

Kundig en (praktisch) meedenkend

In onze nieuwbouwwoning hebben we een waterontharder van Amysoft laten plaatsen. Deze voldoet naar volle tevredenheid, met een compliment voor de monteur die ter plaatse goed meedacht en de waterontharder vervolgens zeer kundig én netjes monteerde.

Uitgebreide en goede voorlichting thuis, veel keuzemogelijkheden, duidelijke afspraken en deze zijn nagekomen. Ontharder bevalt bijzonder goed

Het werkt echt!

Zacht water, minder shampoo en schoonmaakmiddel gebruiken. Goede service. Monteur denkt goed mee over plaatsing ontharder. Schone oplevering na montage.

Eindelijk kalkvrij...

Al langere tijd gedacht aan een waterontharder, maar daar blijft het vaak bij. Toch de knoop doorgehakt en de vertegenwoordiger van Amysoft uitgenodigd. Was een prettig gesprek, van enig aandringen heb ik niks gemerkt. Is ook niet handig, meestal werkt dat averechts. De installatie door de monteur was uitstekend, heel netjes gewerkt. Merk nu alle voordelen van kalkvrij water. Moet nog wennen om minder zeep e.d. te gebruiken. O ja, hoe weinig kalk er ook in het water zit, het blijft nat. 😊

Zowel de uitleg op de zaak als de installatie bij ons in huis in één woord geweldig.

geweldig, geen kalkaanslag meer, sterk verminderd gebruik van zeep etc.

geweldig, geen kalkaanslag meer, sterk verminderd gebruik van zeep, waspoeder etc.

Goede service, woorden waar gemaakt

Goede service, woorden waar gemaakt

Goede voorlichting en kundige installateur.

Prima contact en prima gemonteerd.

je merkt het aan alles, de was, de douche, weinig zeep en ga zo maar door.

Heerlijk als je gedouched hebt. Geen aanslag op je douche garnituur. De handdoeken die we nu gebruiken blijven lekker zacht. Heel weinig zeep in de wasmachine toevoegen. Heerlijk om te drinken.

Dwingende manier van verkoop! Positief over de aftersales.

Ik ben niet te spreken over de verkooptactiek die gehanteerd werd.: De verkoper aan huis had een goed en duidelijk verhaal en een aantrekkelijk aanbod (met korting) maar ik moest wel direct akkoord gaan met zijn aanbod en tekenen, anders verviel de korting! Toen ik aangaf dat ik nog meer leveranciers op bezoek kreeg om producten te vergelijken, gaf de verkoper aan dat dit niet nodig was, Amysoft was volgens de verkoper het beste product!. Dit hele vervelende manier van klantbenadering en verkoop. Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor het product van Amysoft en alsnog de korting kunnen bedingen. Over de levering en installatie ben ik wel tevreden. Over de kwaliteit van het product kan ik nog niets zeggen omdat het product te kort in bezit is.

Zeer goed had het niet verwacht.

Super monteur die het aan heeft gelegd. Het was geen makelijke klus maar hij heeft het super opgelost. Het water is lekker koffie smaakt veel beter minder schampo en zeep nodig. Het is gewoon geweldig.

Het is mij helaas tegengevallen.

Het monteren duurde wel een uur langer met eerst een verkeerd gat geboord. Wel weer opgelost. Na onze vakantie had ik boven in de badkamer eerst geel water. Nu gelukkig niet meer. En ik ben nog steeds niet aan de smaak gewend. Ik vind het water niet meer lekker. Al met al is het voor mij tegengevallen. Helaas. Zo’n duur apparaat. Ik hoop nog steeds dat ik er op den duur meer plezier van krijg.

Bevalt goed

Wat kalk uit het water halen betreft heel goed. Sommige dingen zijn wat overdreven vertelt, zoals zacht wasgoed of haar.

Zacht!

Het was even twijfelen, maar geen kalkaanslag meer in apparaten en in badkamer etc... dat is het waard. Koffie en thee smaken heerlijk. Water is alsof het uit de gekochte bronwater flessen komt Ik heb nog geen ervaring met wisseling / aanvulling van zout dus of het veel gedoe is weet ik niet. Zal vast meevallen

Prima product en perfecte plaatsing

Product werkt uitstekend, mede door zeer zorgvuldige plaatsing door de monteur!!!

snelle levering en goede installatie met uitleg

Ben vriendelijk benaderd, vertegenwoordiger legde goed uit en liet mij de keuze. Voelde geen druk. Had ook belangstelling voor andere zaken.

als verwacht.

prima investering, geen kalkachtige vlekken meer van waterdruppels. dat scheelt veel in schoonmaakwerk en daar was het mij om te doen.

Goede service, komen afspraken na.

Geen gedoe, goede service en blij dat we uiteindelijk ook zacht water hebben.

Goede voorlichting en nette montage.

We hebben goede voorlichting over de waterontharder. De montage op nette manier uitgevoerd.

Het apparaat werk goed alleen heb ik een probleem met een ander apparaat wat ook het water maar minder kalk waardoor hij aan geeft dat er een probleem is het apparaat heet LeveLuk. - SD. 501 gaarne hoe het verholpen kan worden ?