We zijn zeer tevreden met gesprek die we hebben gehad ivm voor en nadelen en waar te plaatsen. Maar ook door het plaatsen van de waterontharder. We kunnen ze zeker aanbevelen. Aanrader.

We zijn blij met de waterontharder

Aardige monteur die gezorgd heeft voor een handige plek voor de waterontharder in de hoek van de garage. Smaak van het water zijn we zo aan gewend geen problemen mee.

Goede voor lichting en uitleg, en keurig gemonteerd en aangesloten. En alles werkt prima.

Snel en goed

Dinsdag werd ik prettig en goed te woord gestaan in de showroom, woensdag kwam een monteur langs om de situatie op te nemen, en donderdag werd de ontharder geïnstalleerd. Werkt uitstekend. Sneller en beter kan het niet.

Goeie voorlichten. Snelle service, goed gemonteerd.

Goede service voor een mooie prijs

Van aanschaf tot plaatsing verliep alles soepel. Prijs van het apparaat is prima ten opzichte van andere aanbieders.

Heel fijn, top,

Zeer goede uitleg gekregen, Snelle plaatsing, super netjes aangesloten. De waterontharder doet precies wat we er van verwacht hadden, top,

Snelle levering

Nadat mijn keuze al op Amysoft was gevallen, kon de levering bij toeval de volgende dag al. Een aardige en kundige monteur die meedacht over de plek en afwerken van de afvoerslang. Hoewel het een kwestie van smaak is, kan ik nog niet wennen aan de smaak van het water. Voor de rest is het top, ik zie steeds minder kalkaanslag in de badkamer!

Vanaf de installatie: geen omkijken naar, alleen maar voordelen.

Heerlijk zacht water: bij het douchen, bij het drinken, voor alle apparaten. Heerlijk!!

Snelle levering, goede plaatsing. Aardige medewerkers

Goede ervaring

Precies wat ik wilde

Precies geleverd wat ik wil en binnen één week alles geleverd en geïnstalleerd.

Geweldig apparaat en goede service

Door mond op mond-reclame bij Amysoft gekomen. Een verzoek om advies aan huis werd snel beantwoord en een adviseur kwam de thuissituatie bekijken. Duidelijke uitleg en goed advies gekregen. Helemaal verwonderd dat de levering en installatie binnen een week mogelijk was. Installatie verliep vlekkeloos en alles was heel netjes aangelegd. Hardheid van het water werd meerdere keren gemeten. Werking van het apparaat werd uitgelegd en de oplevering was snel een feit. Na een paar dagen was het al merkbaar dat er geen kalk meer in het water zat. Het water smaakte gewoon anders. De koffie heeft veel meer smaak. Heel blij met de aanschaf. Had het veel eerder moeten doen. Beveel Amysoft echt aan. Vriendelijke mensen en snelle levering plus installatie tegen een goede prijs. Ga nu jaren genieten van deze nieuwe techniek.

Afspraak nagekomen maar….

Hij moet nog wel aangesloten worden zodra we water hebben. Hopelijk kunt u dit verzorgen Vanaf 23 juni

Duidelijk en goede installatie

Aanvraag informatiegesprek kon snel gemaakt worden en de laatste vragen die ik had werden duidelijk beantwoord. In relatief korte tijd kon het apparaat geplaatst worden en sindsdien genieten we van de afwezige aanslag op kranen en douchecabine!

Top spul

Tot nu zeer tevreden

Geweldige service.

Dinsdag's besteld, donderdag's geplaatst. Zelf geen omkijken naar, alles wordt geregeld. Goed bedrijf

Wij wisten niet dat water zo zacht kan zijn........

De Amysoft waterontharder is een aanwinst in ons huishouden. Smaakt anders, voelt anders en doucht anders. En een badkamer zonder kalkaanslag. Wat een aanwinst !! En een aanrader.

Mijn ervaring met Amysoft is uitstekend.

Werkt uitstekend en geïnstalleerd volgens afspraak. Bedankt Amysoft.

Prima deskundig geholpen!

Prima ervaring, snel geleverd en geïnstalleerd. Kan het iedereen aanraden.

Top zowel leveren als plaatsen

Fijne communicatie en levering Monteur was top vakman.

Goed geïnformeerd, vlug geplaatst en een goede instructie

Heel prettig en vakkundige werknemers. Goede informatie vooraf en alle tijd voor ons genomen om vragen te beantwoorden

Compact Mooi en functineel

Prima ontharder, snel geleverd en gemonteerd na bestellen. Door compacte formaat vd 2 units netjes geplaatst in de meterkast. Na 1 maandgebruik: erg tevreden.

De info en plaatsing is naar wens verlopen.

De afgesproken tijd klopte niet, maar ik was wel thuis. De plaatsing nam veel minder tijd in beslag dan voorzegd, Aan de was merk ik het nog niet, wel aan het water in het bad.

Weldaad voor huid en haar en het wasgoed

Door de waterontharder voelt de huid niet meer strak en droog aan. En is hij minder schilferig geworden. Helemaal weg is het niet en daarom gebruik ik nog een een aanvullende crème. Echter niet meer in de hoeveelheden die ik voorheen gebruikte. En voor het wassen kan ik met minder zeeppoeder toe om hetzelfde resultaat te bereiken.

Nu wel goed

De monteur kwam ruim twee uur later dan afgesproken Dan denk ik bel dan even Later ontdekten we een lekkage in het apparaat Het zout was met veertien dagen al bijna op Maar alles is opgelost Vr gr J Zweers

De Hoogte 5

9351 VN Leek