Positief: veel zachter water in huis

van aankoop tot-en-met installatie + eerste gebruiksmaand zijn positief. Zachter water. Minder 'verkalking' van douchekop-nozzles en stukken goedkoper vaatwasmiddel nodig (minus 75%). Ook minder wasmiddel nodig in wasautomaat.

Nvt

Niets te klagen gewoon goed

Ziet er goed uit

Helaas maak de verkoper onderscheid in kopers. Heb mijn buurvrouw (27a)de Amysoft gepromoot en zij krijgt van de verkoper 40 kg extra zout geleverd. Volgens mij had ik daar recht op.

Vertrouwen in de techniek en het bedrijf.

Goede ervaring 1 klein geschil en is direct opgelost.

uitstekend

Vlot en keurig geplaatst

Fijn bedrijf

Ja, wat een fijn bedrijf is AmySoft. Goede voorlichting door de vertegenwoordiger. Fijn contact met de planner en een snelle en vakkundige installatie door een erg aardige monteur. Onze ervaring tot nu toe: geweldig hoe de installatie werkt. Chapeau voor AmySoft.

Goed!

AmySoft komt hun afspraken na. Keurig nette service en montage. Heerlijk zacht water. Had de aanschaf jaren eerder moeten doen!

Goed product, matige installatie

De aansluiting bij de hoofdleiding lekte na de installatie, hiervoor heb ik in het weekend een loodgieter moeten inhuren.

Heerlijke water

Water is heel zacht, ik merk het aan alles waar ik water voor gebruik

Uitstekend. Enorm tevreden.

Uitstekend vanaf verkoop tot installatie tot nu: het eindresultaat. TOP!

Super snelle service. Ik had gebeld voor een wateronrharder en toevallig was er een vertegenwoordiger van amysoft in onze regio, deze man kwam kijken en heeft een goede uitleg gegeven. Wij wilden voor onze nieuwe badkamer de wateronrharder geplaatst hebben wat volgens deze de vertegenwoordiger wel kon. Alles is super geregeld en we zijn heel erg tevreden. Dank je wel voor de snelle service. Groetjes Annelies van der Sanden

Gemaakte afspraak nagekomen

In overleg met de monteurs is de waterontharder op een voortreffelijke manier gemonteerd en in bedrijf gesteld. Netjes werk geleverd!!!

Prettig, vriendelijk bedrijf welke hun afspraken nakomen

Vriendelijk te woord gestaan door vertegenwoordiger die meedenkt over de verschillende oplossing voor installatie van de waterontharder. Ook de installateurs denken mee en zijn vriendelijk. Al met al een prettige ervaring. En de waterontharder werkt als geadverteerd.

Snel geregeld netjes geplaatst en vriendelijke monteur en vertegenwoordiger

Is snel en correct geplaatst voldoet aan de verwachtingen, vertegenwoordiger en monteur weten waar ze over praten en wat ze doen. Gaan niet voor het duurste maar leveren wat je nodig hebt en dit voldoet.

Snel en goed geholpen

Al een tijdje zaten wij er aan te denken om een waterontharder te nemen voor het vele kalk dat wij hebben. Door een goede en snelle service is deze onlangs geplaatst. langzaam maar zeker zie je nu ook de kalkresten oplossen. Op naar een kalkvrij " huis".

Uitleg , montage en in gebruikstellen absoluut top.

Zeer positief

Inderdaad zachter water en geen kalkaanslag. Minder zeeppoeder en afwasmiddel nodig.

Vriendelijk bedrijf die afspraken goed na komen.

Het is een vriendelijk toegankelijk bedrijf die afspraken goed nakomen. Vriendelijke vakkundige monteur. De prijs is wat aan de hoge kant, maar het werkt zeer goed. Ook contact na het plaatsen is goed. Ben zeer tevreden.

Water 2.0

Wij zijn blij met onze Amysoft apparaat kalk verdwijnt en het water smaakt ook veel beter. Snelle installatie en daarna gelijk verschil.

Binnen korte termijn kon de apparatuur geplaatst worden, de plaatsing verliep goed en vlot en de apparatuur werkt uitstekend.

Zeer tevreden over verkoop en installatie

Aan deze eerste zin weinig meer toe te voegen.

Veel belovend

Ik merk dat ik minder wasmiddel gebruik en ook dat het water tijdens het douchen zachter aanvoelt. Verders het na drie weken gebruik nog te vroeg om andere effecten te beschrijven

Een prima bedrijf

Geweldige communicatie vanaf de offerte tot aan de plaatsing. Goede monteurs die de klus snel klaarden.

Matig

Installatie maar matig uitgevoerd. Direkt daarna val van druk in de leiding.

Goedemiddag Jan, Bedankt voor uw reactie. Zou u ons kunnen benaderen op 0594-587600? Dan zoeken wij graag samen met u naar de juiste oplossing. Met vriendelijke groet, Team Amysoft

Je voelt en ziet meteen resultaat!

Erg blij met onze waterontharder, je voelt het verschil meteen aan je huid, lekker zacht en niet meer droog. De koffie smaakt ook beter. Duidelijk verschil, erg blij mee.