Amysoft zou ik iedereen willen aanbevelen!

Prima service en een zeer vriendelijke monteur. Goed uitleg over de werking. Ik ben erg blij met het zachte water, het bevalt heel erg goed.

Denken met je mee.

Goede info en meedenkende monteurs. Daardoor de installatie op een mooie plek in huis geïnstalleerd. Super.

Goede uitleg, service

Op afgesproken datum en tijd was de monteur aanwezig om onze waterontharder te plaatsen. Deze wist voor enkele montageprobleempjes toch een mooie en goede oplossing. Vakbekwaam.

Duidelijke uitleg en goede service

Het kennismakingsbezoek was goed. Duidelijke uitleg. Ook de installatie verliep voorspoedig. Nog wel een opmerking: bij het eerste bezoek is er gezegd dat ik heel wat minder wasmiddel zou hoeven te gaan gebruiken en toch een schone was zou hebben. Maar daar merk ik weinig van. Wel geprobeerd om met minder wasmiddel te wassen maar toen had ik geen schone was.

Het plaatsen werd professioneel gedaan.

De plaatsing was complex. De leiding moest onder de vloer door naar de garage getrokken worden. Klasse uitgevoerd.

Vriendelijk en professioneel

Service en voorlichting was uitstekend

Perfect en netjes ,tevens vriendelijk en geduldig.

Als boven weergegeven korrekt geplaatst in goed overleg.

Goede service,duidelijke uitleg.

Vooraf duidelijk en uitgebreid geïnformeerd. Na oplevering van ons huis kon de waterontharder snel geplaatst worden. Vriendelijk personeel en goede service.

Goede afspraken en ook nagekomen

Snelle afwikkeling van offerte t/m plaatsing

Betrouwbaar

Goede ervaring met dit bedrijf en de waterontharder. Prima voorlichting zowel thuis en op de zaak. Duidelijke afspraken. Geen gedoe achteraf. Woord is woord. Ook de aansluiting van het apparaat (van de ene hoek van de woning waar de watermeter zit, naar de andere hoek van de woning waar de waterontharder moest komen) was geen enkel bezwaar en is prima aangelegd. Wel had de uitleg van het apparaat zelf (instellingen) wat beter uitgelegd mogen worden, maar dat is dan ook het enige puntje van kritiek. De waterontharder bevalt verder prima!

Tot nu toe prima. Aanschaf hadden we eerder moeten doen.

Vriendelijke vertegenwoordiger. Vlotte levering. We zijn in dit huis komen wonen en weten niet hoe oud de WC-pot is. Was helemaal verkalkt. Met antikalk middelen getracht op te lossen. Geen resultaat. We wilden een nieuwe WC-pot kopen. Dat is niet meer nodig. Na 10 dagen spoelt hij al beter door, kalk gaat zienderoge weg. We hoeven geen WC-pot meer te kopen. Onze pannenset ziet er na 10 dagen al veeeeel mooier uit. Water smaakt prima. Aanrecht poetsen is niet meer nodig. We zien veel meer voordelen. Teveel om op te noemen hier Aanschaf hadden we eerder moeten doen.

redelijk/goed

het water smaakt vreemd (beetje chemisch lijkt wel zou niet moeten kunnen dat weet ik ook wel) bij anderen smaakt het wel goed hij draait nog maar een paar dagen dus misschien trekt de smaak bij anders maar even aan de bel trekken voor de rest niets op aan te merken

Door de amysoft hebben wij veel minder kalkaanslag en kunnen weinig waspoeder, vaatwasmiddel enz geb

Afspraken zijn duidelijk en worden nagekomen, de monteurs werken snel en goed, zeer beleeft

goede service

we kregen thuis goede uitleg over het product en ook over de installatie

bevalt prima

goede service en prima aangelegd

Betrouwbaar product en werkt prima

Fijn bedrijf en vriendelijk personeel eerlijk en betrouwbaar

Zeer prettig

Zeer prettig doen wat ze beloven.

Na aankoop ,apparaat keurig geinstalleerd,met duidelijke uitleg over de werking

Op afspraak apparaat keurig geïnstalleerd door vriendelijke monteur. Over de werking zeer tevreden,veel eerder moeten doen

Correcte uitvoering van plaatsing waterontharder.

Goed meedenkende installateur

Zeer goede service en deskundig personeel

Zeer goede ervaring. De monteur was er op de afgesproken tijd en heeft alles zeer snel en keurig netjes geïnstalleerd. Een aanrader .

Prima prijs kwaliteit verhouding. Zeer tevreden over communicatie, uitvoering en resultaat.

Vakbekwaam personeel en een uitstekende service

Wij zijn zeer tevreden over zowel de verkoper als wel over de monteur die het toestel heeft geplaatst. Geen bla bla verhalen maar gewoon het juiste verhaal. Wij genieten nu iedere dag van zeer zacht water heerlijk.

Vriendelijke, niet dwingende uitleg gehad toen we kwamen kijken in het pand van Amysoft te Leek. Duidelijke informatie over apparaat. Snelle levering en plaatsing. Zorgvuldig en net werk geleverd tijdens de installatie vd apparatuur.

Prima, duidelijk verhaal.

Prima, duidelijk verhaal.