Zeer professioneel

Vakkundig advies en scherpe prijs. De installatie al binnen twee weken door een ervaren monteur. Alles netjes naar wens geinstalleerd. En nu heerlijk genieten van zacht water, wat een verschil!

Heel blij mee geen kalk aanslag meer.

Hoef niet meer zoveel te poetsen,wasbak bijvoorbeeld.

Snelle service! goede uitleg van het product en geïnstalleerd volgens afspraak. Installatie werkt prima, heerlijk zacht en kalkvrij water, ik zeg "gewoon doen".

Keurige installatie

De monteur heeft de ontharder keurig netjes aangesloten en van de installatie is heel netjes gedaan.

Wij zijn zeer tevreden met de installatie en het zachte water.

Goed advies gekregen van Frank. Prima installatie door Stijn en na installatie alles keurig opgeruimd. Klasse!

Super geregeld

Zijn dik tevreden

Super ervaring met zacht water

Nooit geweten dat water zo zacht kan worden een weldaad voor je lichaam en de koffie smaakt veel intenser

Zacht water, minder kalkafzetting in de waterkoker. Zacht voor huid en haar

Snelle en vlotte levering

Mijn ervaring berust alleen op de snelle levering na bezoek vd "vertegenwoordiger". We hebben het zelf geïnstalleerd en bij vragen waren ze direct beschikbaar.

Wij zijn zeer tevreden over het product en bovenal de geboden service. Het advies verliep zeer prettig en ook de planning en installatie zijn naar wens uitgevoerd. Het verschil in waterkwaliteit is goed te merken en er is duidelijk minder zeep, wasmiddel enz. wat de ontharder tot een goede keuze maakt.

Meteen voelbaar.

Wij hebben t nog niet zolang ,maar merken t al met douchen wassen en drinken.Het voelt gewoon zachter aan de huid.

Geen kalk aanslag meer

Wat een uitkomst dat er geen kalk meer in de pannen zit, en ook nog minder wasmiddel gebruiken is ook nog goed voor het milieu en portemonnee, het water is veel lekkerder om te drinken.

Zijn zeer tevreden.

Alle afspraken zijn nagekomen,Hendrik heeft de installatie op een zeer correcte wijze gedaan alles weer opgeruimd een harde werker top.

Gematigd tevreden

Tevreden met het zachte water in huis, sinds de installatie vd AmySoft ontharder. Minder tevreden over het geluid dat wordt geproduceerd en over de hoeveelheid zout die er doorheen gaat. Sinds de installatie heeft het drinkwater ook een nare bijsmaak.

Alles top geregeld

Ik zal het iedereen aanraden voor Amy Soft te gaan.

Een vriendelijke verkoper aan huis, binnen een week de installatie. Alles in één woord geweldig. Koos voor dit bedrijf omdat alles "onder één dak" is: verkoop, plaatsing en garantie. Er was een ding, dat ik graag had willen weten: ons water smaakte de eerste 8 dagen ontzettend chemisch. Dat vonden niet alleen wij, maar ook mijn waterdrinkende verjaardagsgasten: zij bestempelden het allemaal als chemisch. Daarna was het over en nu smaakt het prima. Ik had dit alleen graag even vantevoren willen horen, zodat ik me niet zo druk had hoeven te maken. Maar verder: alle lof. Ben er blij mee. Mijn buren nemen nu ook dezelfde waterontharder op mijn aanraden.

Zeer tevreden over amysoft

Afspraak was snel gemaakt na een bezoek van een vertegenwoordiger. Ook is de wachttijd kort na het maken van de afspraak. Alles netjes en in overleg geplaatst. En kleine storing is perfect verholpen. De AmySoft water ontharder werkt perfect, als het kalk verdwijnt na verloop van tijd op de douche wand en ook de binnenkant van de waterkoker is weer als nieuw zonder hem te hoeven ontkalken. Zeer tevreden over AmySoft.

Fijn

Ik vind alleen het water wat aan de zouten kant. De prijs is reëel. Netjes aangesloten. Wel heel blij mee.

Perfecte info van de vertegenwoordiger en ook keurige montage door de monteur

Perfecte info van de vertegenwoordiger en ook keurige montage door de monteur

Uitstekend apparaat en kundige monteur

Zoals we gewend zijn van AmySoft alles prima in orde. Na 24 jaar weer een nieuw toestel. We genieten elke dag van zacht water.

Zee snelle levering

Ik had zelf al vooronderzoek gedaan via internet naar waterontharders. Op basis daarvan kwam ik bij enkele merken uit. De vertegenwoordiger van Amysoft kwam snel langs en had een duidelijk verhaal dat mijn eigen bevindingen bevestigde. Bovendien vond ik de prijs van de installatie en het onderhoud interessant. Meteen maar de knoop doorgehakt en gegaan voor de ASC-105 waterontharder. Toevallig kon deze al de volgende dag worden geïnstalleerd. De installateur heeft in goed overleg de waterontharder in mijn garage geplaatst. Daarvoor heeft hij vanuit de meterkast via de kruipruimte leidingen naar de garage gelegd. Alles is heel netjes afgewerkt en was rond het middaguur klaar. Inmiddels genieten we al enkele weken van heerlijk zacht water. Complimenten voor de installateur, die heel vriendelijk en correct heeft gewerkt.

Geweldig alles is veel schooner

Top service!

Eerste dag gesprek met de vertegenwoordiger volgende dag gelijk geplaatst! En de monteur een vakman die zijn vak heel goed verstaat!

Top product

Water super zacht, top product!

Ontharder al voor de 2e keer kapot in 2 jaar tijd!

Wij hebben sinds 2 jaar een waterontharder van Amysoft. Nu de 2e keer dat ik weer kalk ontdekte op de douchecabine. Door te testen kwam ik er achter dat er weer kalk in het water zit. De 2e keer in 2 jaar dat het apparaat kapot is. Voordat er een monteur komt ben je 3 weken verder. Wij balen ervan want we hebben de ontharder ook aangeschaft om onze zwarte kranen mooi te houden, die nu al weer wit uitslaan door de kalk!