Erg netjes gewerkt

Water voelt erg zacht binnen 10 tellen toen de waterontharder is geplaatst

Het hat wat netter geïnstalleerd kunnen worden.

Het had wat netter geïnstalleerd kunnen worden. Het l;eek erop dat het een van de eerste keren was. Na het boren niet eerst gruis opruimen , maar direct met het water aansluiten bezig, hoop nawerk van gehad. De spoel-leiding komt naar buiten ter hoogte v/h maaiveld, moest hierdoor wat maken tegen bevriezen. DE monteur heeft geen inzicht in netjes werken. De waterontharder bevalt prima, en het telefonisch contact is ook prima. Beveel de montuur die wij hebben gehad niet aan, de waterontharder wel

Goed duidelijk en netjes uitleg.

goed en duidelijk uitleg van hoe het werk en wat en hoe het aangesloten wordt.

Heel blij met onze waterontharder!

Amysoft, Bedankt voor de waterontharder! Wij zijn er heel tevreden over! Het water is veel zachter dan voorheen en ook geen last meer kalkaanslag. We raden het iedereen aan om aan te schaffen.

Topkwaliteit

Excellent ontwerp en deskundig geplaatst

Had dit veel eerder moeten doen.

Heerlijk zacht water en kalkvrij. Hiermee zijn wij super blij .

Degene die het geplaats heeft was top netjes en beleefd Heel erg bedankt

Mooie service en ervaring ! Top!

Goed gedaan

Mooi en goed apparaat.

Fijn die showroom en goede voorlichting. Prima en vlotte plaatsing. Natuurlijk had ik zelf ook alles goed voorbereid in de meterkast. Ik heb me in veel soorten waterontharders verdiept maar kwam toch bij Amystoft uit.

Firma Amysoft. Wij zijn heel tevreden over onze water ontharder. En ook heel tevreden over de monteur die het heeft geïnstalleerd, heel keurig gewerkt!!! Erg bedankt voor de goede service. Vriendelijke groet Fam Meijerink.

Top waterontharder en Top monteur

De waterontharder werkt perfect en voldoet aan onze verwachting. De monteur die de apparatuur kwam installeren, in één woord TOP! Vreselijk goed vakwerk afgeleverd en een zeer goede uitleg over de werking etc.

Tevreden met installatie en resultaat

Installateur was ervaren en alles is goed gegaan. Wij wilden graag en ontharder voor huid en apparatuur en wij zijn tevreden. Huid minder droog en geen kalk vlekken meer.

Snel geregeld en vakkundig geïnstalleerd.

Snel correct en goed

Snel vrijdag langskomen en afspraak waar ik bijwagens gemaakt met installateur voor maandag correct en netjes gewerkt

Het werkt voortreffelijk en de service is super

Wat ik heel belangrijk vond na de installatie hadden we lekkage en dat werd gelijk de volgende dag verholpen, de monteur ging zelfs naar Groningen terug om onderdeel te halen.

Uitstekend bedrijf

Goede uitleg gehad in de showroom over ontonthardings proces en ontharder. De ontharder is makkelijk te plaatsen.

Binnen een week bijna alle kalk weg, een glimmende ervaring

Met aanzienlijk minder schoonmaakmiddelen en zeep zijn sanitair, de kranen, de keuken en de machines veel schoner.

Top geregeld

Afspraak met verkoper, uitleg van bepaalde vragen en de daarbij bevredigende antwoorden. Ok deal, wanneer leveren, ff telefoontje plegen, ‘morgen’ installeren, prima! Keurige installatie en dan genieten van zacht water, vooral in de badkamer merkbaar. Wat wil een klant nog meer? Ik zou het niet weten, thanks team Amysoft.

We zijn erg blij met de amysoft waterontharder. Wat een verschil.

Uitstekend!

De Amysoft ASC-105 nu bijna een maand in gebruik. Elke dag weer voelt zacht water als een absolute luxe. Geen kalkaanslag meer in badkamer en keuken. Achteraf denk ik, had dit al veel eerder moeten doen. Heel goed geholpen thuis door de vertegenwoordiger die alles netjes heeft uitgelegd. Geen nonsense, duidelijk verhaal hoe Amysoft werkt (en de service). Daarna afspraak gemaakt voor de montage. Dit ging snel en vlekkeloos. De monteur (Marco) heeft zeer netjes gewerkt en via de kruipruimte de leidingen aangelegd. In 2 uur tijd was alles gereed. Top product!

Snel en vakkundig geïnstalleerd top

Site bekeken en ingevuld, verkoper komt kijken wat de mogelijkheden zijn, achteraf ander advies dan wat wij voor ogen hadden maar inderdaad dit was een betere oplossing. Monteur heeft deze ook zo netjes geïnstalleerd en wij zijn enorm tevreden.

Uitstekend en deskundig werk.

De monteur kwam op tijd en heeft eea snel en vakkundig afgeleverd! Het resultaat voldoet in alles. Zacht water, geen kalkvlekken meer en lekkers voor je haar. Het water smaakt ook lekkerder.

Zeer professioneel

Vakkundig advies en scherpe prijs. De installatie al binnen twee weken door een ervaren monteur. Alles netjes naar wens geinstalleerd. En nu heerlijk genieten van zacht water, wat een verschil!

Heel blij mee geen kalk aanslag meer.

Hoef niet meer zoveel te poetsen,wasbak bijvoorbeeld.