Slechte ervaring met onthardingsapparaat.

Sinds wij de Amysoft waterontharder hebben is ons drinkwater verziekt. Het ziet vaak geel en heeft regelmatig een vieze smaak. Het apparaat is vervangen, er is een aantal malen gespoeld maar dat heeft niet geholpen. Amysoft trekt nu hun handen er vanaf en legt het probleem bij ons neer. Ons huis is inmiddels verkocht en nu zitten de nieuwe bewoners met dit probleem.

Bedankt voor de waterontharder, werkt prima!

Dag, Bij de verkoop was de verkoper heel geduldig om onze vragen aan te horen en uitleg te geven. Bij het plaatsen was de monteur vriendelijk en luisterde naar onze wensen. Wij wilden bijvoorbeeld het apparaat rechts in ons kastje en dat is gelukt. Wij hadden een specifiek dingetje in ons oude huisje, communicatie hierover prima wederzijds met de backoffice. Vr gr Fam v O

Zeer goede afhandeling storing

Ontharder werkte minder goed, eerst instructie plus tinctuur voor meten hardheid water ontvangen. Daarna war er zeer snel monteur ter plaatse en probleem opgelost.

Jammer, niet wat we ervan verwacht hadden.

Bij t verkoop praatje werd gezegd, douchehoek afspoelen, hoeft niet doorgemaakt worden. Allemaal vlekken.. Jaaaa dat zijn de mineralen die nog in t water zitten. Dus wel droogmaken, de douchehoek/ glaswand.. jammer

Heel vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg gehad. De levering was vrij snel. Bij plaatsing nog geholpen door de monteur om een oude kraan tussen de leiding vandaan te halen. Het water is lekker zacht. Verder over het kalk kan ik nog niet heel veel zeggen aangezien wij de ontharder nog geen week in huis hebben. Maar ik raad ze echt aan. Goed en vriendelijke bedrijf.

had ik jaren eerder willen hebben

Na een tip van vrienden van ons kwam ik in contact met Amysoft en we hebben nu een paar maanden de eco duo en ik was eerst wat sceptisch omdat we ook zo'n magneet ding hebben geprobeerd maar dat had ik bij ingebruikname gemeten en na twee maanden nog geen enkel verschil dus snel weer terug gestuurd. En van af het eerste moment na installatie van de Eco Duo gelijk heerlijk kalkvrij water. Vandaag na de sneeuw de buitenboel schoongemaakt en zonder de ramen droog te trekken zilverschoon ook de auto zonder af te zemen supermooi opgedroogd en de koffiekan en glaswerk veel schoner. Wij zijn er erg over tevreden.

Werkt echt niet

Geld verspilling

Nu 3 jaar ingebruik , waterkoker. , douchkranen, koffiezetapparaat echt alles is kalkvrij. Lekker zacht water .

Erg blij mee!

Sinds een ruim twee maanden staat de AmySoft nu bij ons in de trapkast. Via vrienden en een bezoek van een vertegenwoordiger van AmySoft waren wij overtuigd. De kalk verdwijnt nu echt zichtbaar in de badkamer (wordt op ten duur poeder, je veegt het zo weg) en elke douche voelt als een zacht laagje over je huid. Minder irritatie ook tijdens het scheren en veel minder gebruik van vaatwas-/wasmiddel. Geen gezeur meer met dure ontkalkingsmodules in je koffiemachine. Kortom een verrijking en goede investering! We zijn er erg blij mee!

Werkt niet!

Waardeloos product. Geen enkele vermindering van kalk zeker niet in de douche. M.b.t. droge huid en gevoelige huid geen enkele verschil. Ook het water heeft geen smaakverandering.

Goede service, uitleg en instalatie

We wilden eens wat informatie hebben over een waterontharder. Gewoon naar leek gereden en eenmaal binnen werden we netjes geholpen. We krijgen duidelijke uitleg en leuke testjes. We twijfelden nog wat omdat we geen jaren nog in ons huis blijven wonen. Maar ze vertelden dat ze de ontharder makkelijk konden mee verhuizen mocht de tijd daar zijn. Dat trok ons over de streep. Middag januari '21 zou hij geplaatst worden. Toen de lockdown kwam dachten we dat het nogal eens wat langer kon duren. Maar nee hoor, 25 dec '20 werd hij geplaatst. Bijna een maand eerder. Hij werd keurig geplaatst door iemand die er verstand van had. Alle leidingen netjes weg gewerkt en op een ideale plaats geïnstalleerd. We zijn nu een paar week verder. Veel hoor ik verhalen over de smaak van het water, maar ik vind lekker. Ook na het douchen is mijn huid niet zo droog meer. Ik heb psoriasis en mijn dochter eczeem. Dus ik ben zo blij met deze waterontharder voor onze huid. En dan als kers op de taart... geen kalk meer!

Geweldige service

Klein mankementje aan de waterontharder. Eén telefoontje en drie uur later was het probleem verholpen!!

Nette service. Goed geholpen

Snelle reactie van hoofdkantoor op kleine lekkage. Monteur kwam snel langs en verhielp het probleem. Zeer over te spreken.

Uitmuntend

Ik hoef niet meer met schuursponjes bezig in de douche en aanrecht en kranen. Het toilet zat een rand van kalk in. Niks aan gedaan en is nu ook weg. Het is ook beter voor mijn lichaam om ontkalkt water te drinken zei de chirurg die een steen uit mijn speekselklier gehaald heeft. Zo groot als een bruine boon. En de huid is veel zachter en gladder. Ik heb vertrouwen in dit bedrijf omdat het een familiebedrijf is. En ik weet daar alles van. Doe het gerust. Want garantie is er. En ik heb er erg vertrouwen in.

Nog steeds kalk

We hebben de amysoft al langere tijd en maximaal ingesteld maar er zit nog steeds kalk op de kranen en douche deur. Ook in mn water koker, eier koker etc. Jammer.

Qua installatie en verzorgd uitzien

Vrijdag 25 sep. 2020 kwam een zekere Michel als monteur van Amisoft bij ons de waterontharder installeren. Dat deed hij zeer vakkundig, gedegen en efficiënt. En alles werd door deze Groningse monteur alles netjes opgeruimd met een geweldig resultaat. Alle lof voor deze vakbekwame monteur, zo maak je ze zelden mee....!

Een echt SUPER ding en zeer vakkundig geïnstalleerd

Sinds anderhalf jaar een amysoft ontharder in huis. Zeer vakkundig aangesloten door Amysoft monteur; na watermeter in de meterkast, onder de vloer door een omleiding gemaakt tot onder de trap en daar heel vakkundig de waterontharder geïnstalleerd en aangesloten op standpijp als afvoer. Om vervolgens onder de vloer door weer terug te gaan naar de meterkast. Daardoor in hele woning kalkvrij water. Na enkele weken was bestaande kalkaanslag verdwenen. Viezigheid lijkt veel te groeien op kalkaanslag. Zonder kalk ook minder snel nieuwe viezigheid in sanitair en is het makkelijker schoon maken/houden. Het enige dat ik doe is elke eerste van een even maand ff kijken of ik het zout voorraad vat al moet bijvullen. Indien nodig is dat trouwens een koud kunstje. Gekozen voor Amysoft vanwege de ontsmetting stap (oa tegen legionella) tijdens de regeneratie procedure. Alles bij elkaar heerlijk zacht water en een veilig gevoel. Al zou ik ooit verhuizen, dan zou ik direct weer zo'n Amysoft waterontharder plaatsen, een SUPERDING!!

Zeker doen!!

Na lang zoeken zijn we voor amysoft gegaan. Mooie prijs kunnen uithandelen, voor een goed apparaat Netjes geplaatst door hun eigen monteur,die mee goed mee dacht. Eerste dagen hadden we een iets metaalachtige smaak aan het water, maar dit was na 2 maal spoelen van de harskern snel verleden tijd. Nu smaakt het water goed en de kalk is historie, gewoon geweldig.

Valt erg tegen

Heb nu een jaar. De nieuwe deuren van de douche en de drinkglazen komt toch een witte aanslag op!

Goed bedrijf

Gisteren waterontharder geplaatst op 20-08-2020 volgens afspraak kwam de monteur prima op afgesproken tijd.ook heeft hij ons prima uitgelegd waar hij hem het beste kon plaatsen.monteur werkte keurig en netjes.binnen 3uur geplaatst en wij merkte gelijk het verschil tussen hard en zacht water dit hadden wij al eerder moeten doen. Amysoft krijgt van ons een dikke duim omhoog.aanrader dus.

Water heeft iets andere smaak

De water ontharder hebben we nu een kleine maand en bevalt prima. De montage verliep wat stroef doordat bij de monteur een stofzuiger het begaf. Daar kwam later een twee man bij die het probleem kon deed oplossen. Daarnaast moet er opnieuw geboord worden omdat men op een waterleiding zat in de garage. Blij dat wij hem niet in de gangkast hebben laten zetten met de vloerverwarming... ;-) Na de installatie had het water een gore chemische smaak. Gebeld met Amysoft en kreeg het advies om het spoel programma even handmatig te starten waarschijnlijk was de monteur dit bij de installatie vergeten. Hierna was het inderdaad VEEEEL beter. Het heeft nog wel een iets andere smaak maar dat is verwaarloosbaar.

Moet nog steeds de kranen nadrogen als ik dat niet doe zijn het nog steeds witte kalkvlekken

Niet wat ik er van verwacht had Ik had ook al 2 keer gebeld Maar dan is dat geen kalk wordt er gezegd.

apparaat werkt

Bij ons staat het apparaat nu ongeveer 3 maanden. Op zich doet het zijn werk wel. Testwater is een heel klein beetje groen. (we moesten 10 dagen achter elkaar testen) Wat ik alleen jammer vind is dat de was nog nooit zo hard is geweest en ons haar aanvoelt als touw. De verkooptekst doet anders vermoeden. Informatie klopt dus niet helemaal. Dat is jammer.

Redelijk, maar jammer dat mijn kruipruimte door de aansluiting bijna niet meer toegangelijk is

Op zich de aansluiting van waterontharder goed alleen 2 slangen voor de ingang tot mijn kruipruimte gelegd, waardoor deze vrijwel ontoegankelijk geworden is. Ben hier niet blij mee. Ik graag overleg hierover gehad nu kom ik er later pas achter,

Goede keus

Bespaart veel zeep. Ook zit mijn haar beter. Na het douchen is drogen badkamer overbodig. Bloemen blijven inderdaad langer vers, op de vaas, dit is geen reclamestunt. Keurige monteur.