Goed apparaat

Het apparaat netjes geplaatst . Maar afvoer kalk via regenpijp vinden wij niet geweldig. Dus slangetje kleine diameter. Dat vinden wij niet echt mooi .

Erg vriendelijke contacten, komen afspraken na en goed product , tevreden dus !

Erg tevreden over alles!

Professionele montage

De monteur vertelde precies wat hij ging doen. Gaf goeie tips en heeft alles weer keurig achter gelaten. Er werd ook goed mee gedacht om een deale plaats te kiezen door degene die eerst langskwam met informatie. Kortom fijne ervaring!

Heerlijk om geen kalkaanslag meer te zien

De monteur was kundig en heel meedenkend over de plaatsing van het apparaat

Mooi zacht water

De installateur was erg vriendelijk en werkte nauwgezet en luisterde naar de klant en schoon. Het apparaat staat zo in de meterkast dat deze niet opvalt en mooi zacht water aflevert.

Een hele goeie ervaring van uw service de monteur en het zachte water ga vooral zo door.

zoals hier boven is vermeld .

Kundig en kennis van zaken

Ook in ons vorige huis hadden we al een waterontharder van Amysoft en hadden hier goede ervaringen mee. Ook prima service. Deze keer weer goed, ook de installatie verliep soepel. De monteur was opnieuw kundig en veel kennis van zaken. Probleemloos dus. We zien inmiddels na een aantal weken dat de kalkaanslag aan het verdwijnen is. Top!

Goed en snel geleverd en aangesloten

Goed tevreden over alles van a tot z Eerder geleverd en aangesloten dan gepland was Dus helemaal goed

Snelle levering goede uitleg

Uitstekende service en kwaliteit

Wij zijn erg tevreden, zowel over de waterontharder als over de geboden service. Goede uitleg in de showroom en een vriendelijke monteur, die alles perfect heeft aangesloten.

Snelle levering en montage

Prima apparaat zelfs oude kalk aanslag verdwijnt.

Snel en kundig geplaatst

Naast het plaatsen van de ontharder tevens een extra stopcontact geplaatst. Prima service!

Heel tevreden.

Uitleg bij het bedrijf was heel duidelijk. Degene die het bij ons heeft geïnstalleerd was heel vriendelijk en ervaren. Al met al zijn we heel tevreden .

Goede communicatie

Ook de installatie was prima en erg plezierig.

Dit werkt echt! Van alles geprobeerd, nu amysoft Hadden we jaren eerder moeten doen

Goeie en snelle levering

Snelle levering goede uitleg. Monteur heel netjes alles aangelegd en alles goed uitgelegd na installeren ben heel tevreden.

Hadden we het maar jaren eerder gedaan

Hadden we het maar jaren eerder gedaan Plus de informatie / installatie was super

duidelijke voor lichting, vlot geregeld

duidelijke voor lichting, vlot geregeld alles. moet nog wel wennen aan de smaak

Ik kan nog niet spreken van een doorslaand succes

Blijf nog steeds kalksporen zien in de douche en op de ramen buiten.

Heerlijk water

Heerlijk zacht water. De smaak is voortreffelijk. Inderdaad veel minder zeep nodig. Ik zie nu al de kalk verdwijnen in de waterkoker. Dan zal het in de andere apparaten ook verdwijnen. Enige nadeel is de verminderde waterdruk. Vooral bij het douchen te merken.

Als je het niet hebt weet je niet wat je mist

Als je het niet hebt weet je niet wat je mist, na een paar dagen douchen is je huid zacht, waar je je op voorhand niets bij voor kunt stellen, maar het is echt zo. De smaak van het water is stukken beter, en dan heb ik het zeker nog niet over het belangrijkste, namelijk dat het beter is voor alle huishoudelijke apparaten

Werkt prima

Complete apparaten / badkamer kranen enzo zijn in kalkarme conditie … Top

Kan niet beter.

De voorlichting, de montage, afwerking en onderhoudsinstruktie zonder meer uitstekend. Zo hoort het.

Goed bedrijf en goede info

Goede info en aardige man met montage

Duidelijk verschil met eerder zonder Amysoft

Het water voelt heel prettig bij het douchen en wassen. De smaak van het water is prima. Duidelijk te merken aan de machines zoals koffiezetapparaat, wasmachine, afwasmachine. Douchecabine zonder aanslag. Minder zeepartikelen nodig. Oftewel, ik had er geen hoge pet van op, maar dat blijkt echt onterecht.