Prima apparaat. Doet wat hij moet doen

Goede service en voorlichting. Zowel verkoper als installateur hebben kennis van zaken.

Hele goede service en topmonteurs!

Wij genieten nu al een tijdje van onze waterontharder. Zeer goede service, goede adviezen en zeer netjes ingebouwd.

Werkt vanaf het moment van installatie. Zeer goede prijs kwaliteit in vergelijking met de concurrent

Na uitvoerige vergelijking via het internet en het bestuderen van de mogelijkheden hebben wij gekozen voor de AmySoft E-200. Deze is 5 weken geleden geïnstalleerd en werkt voortreffelijk. Met name de microprocessor techniek en ontsmetting module, service mogelijkheden de jarenlange ervaring op dit gebied gaven de doorslag. De prijs was ook zeer aantrekkelijk in vergelijking met de concurrente.

Prima voorbereiding, uitleg en installatie

Beste techniek op de markt, simpele bediening en onderhoud, fijn zacht water

Gewoon super

Super tevreden alleen de handdoeken komen niet zacht van de waslijn zoals de verkoper vertelde

goed advies en snelle levering

bij de uitleg van de voordelen van een waterontharder, bleek onze oude toch echt oud en niet schoon meer. Dat advies en de snelle levering van ene nieuwe pasten prima bij elkaar

tot nu toe prima

kleine misverstand in het begin

Goede snelle service!

We kwamen eerst langs en kregen hele duidelijke informatie zonder dat je gelijk het gevoel had dat diegene een verkooppraatje hield. Die jongen wist er veel van af. Toen we besloten er voor te gaan konden we al super snel terecht. Binnen een week stond de waterontharder er. Sindsdien heb ik geen last meer van een droge huid en jeuk. En hebben we lekker zacht water.

Fantastisch

Goede voorlichting, vakkundige monteurs die meedenken en netjes werken.

Het is een goede keuze geweest

Dat was prima, keurig uitgelegd hoe het is z.n werk gaat. zeer tevreden.

Positief. Wij hadden in Franeker ook al dit systeem van Amysoft en nu na de verhuizing naar Westerbork wilden we wederom dit systeem van Amysoft. Het enige is, dat we nu onszelf hebben opgegeven, maar nog geen cadeaubon hiervoor hebben ontvangen. (als we het door een ander zouden hebben laten doen, hadden zij wel een cadeaubon gekregen,) Deze opmerking ook bij aankoop gedaan en het zou goed komen, werd ons medegedeeld.......

Vriendelijk deskundig personeel

Via een omweg is het apparaat geplaatst waar ik zeer tevreden mee ben.

Heerlijk zacht water

Snelle service

Goede uitleg vooraf en een prima monteur

Vooraf duidelijke uitleg gehad van de verkoper, de offerte was er snel en de ontharder ook. De installatie van de E200 werd keurig op het afgesproken tijdstip uitgevoerd door een vakkundige en vriendelijke monteur. Ook de bestaande kalkafzetting verdwijnt nu langzamerhand uit de leidingen en de apparatuur. Ik was eerst nog een beetje sceptisch, maar nu, na een gebruik van enkele maanden, zien we bijna geen aanslag meer op het glas van de douchecabine; en het wordt nog steeds steeds minder. De huid voelt ook zachter aan en is niet zo droog meer. Kortom, we zijn zeer tevreden.

Goede service en zeer vriendelijk personeel .

Goed bedrijf weten waar ze mee bezig zijn . Komen afspraken na. En wat ze beloven doen ze ook . Ik zeg top bedrijf . Je krijgt kwaliteit en betaalbaar . O en niet vergeten heel belangrijk super personeel vakbekwaam

kalk verdwijnt als sneeuw....

super uitvindig cq aanschaf. Geen gedoe meer met ontkalken van apparaten en verangen van close-inn boilers :-)

zeer prettig en professioneel

vlotte installatie, correcte dienstverlening.

Prima service, snelle en goede levering.

Prima service, snelle en goede levering.

Volgens afspraak geleverd, goeie monteur die snel en vakkundig zijn werk deed. Je merkt het verschil direct, en gaandeweg zie je de oude kalkaanslag van de kranen oplossen. Perfect

Goede service en blij dat het kalk er niet meer is

Installatie verliep prima. Apparaat werkt naar behoren

Goede installatie door een vriendelijke Groninger. Ik heb alleen de indruk dat de ionenwisselaar het debiet wat verlaagt. Klopt dat?

Prima.alles helder en duidelijk uitgelegd

Inderdaad. Vriendelijk personeel. Afspraken worden nagekomen en er wordt schoon en netjes gewerkt.

Ben voor 100% tevreden

Zeer goede uitleg. Geen extra kosten achteraf. Netjes gemonteerd. Dik tevreden

Beloofd waar het voor staat. Duidelijke offerte.

Onze keuze stond voor 95% vast, als we een water ontharder zouden aanschaffen zou deze van Amysoft worden. De vertegenwoordger / verkoper heeft ons dat laatste duwtje gegeven. De E-200 is netjes in de trapkast geplaatst.De E-200 staat nu ruim 6 weken te draaien en na een test blijkt ons water dan ook kalk vrij te zijn. Goede ervaring met Fa. Amysoft en raad een ieder dit bedrijf aan.

Over AmySoft

Filter op Taal