Van A tot Z prefect

Ik ben niet zo v de recensies maar ik vindt dat ik deze ervaring toch moest delen. Ik heb een nieuwbouw huis gekocht en tijdens de bouw een medewerker van Amysoft voor een offerte over de vloer gehad. Netjes alles uitgelegd en advies gegeven. Vandaag is Florian geweest de monteur. Kan niks anders zeggen dan vriendelijke meneer denkt mee en zijn werk keurig gedaan. En wat ik het aller fijnst vindt is dat je compleet ont zorgt word. Geen verassingen.. Dank je wel voor de goede service

Zeer tevreden met de amysoft.

Zeer tevreden met de amysoft. Perfecte installatie en serieuze monteur.

Werkt prima. Zeer tevreden. Alleen de smaak van het water is minder lekker. Maar smaak is heel persoonlijk.

Uitstekende service, deskundige medewerkers en erg tevreden over de aanschaf van het product

Eerste kennismaking met Amysoft was de verkoopadviseur, deskundig en zonder opsmuk een goed verhaal. Direct over gegaan tot de aanschaf! Levering en plaatsing binnen 2 weken! Erg tevreden over het product en de werking ervan.

Perfect!

Zoals het was afgesproken zo is het ook precies gegaan met de verkoop en installatie. Keurige verkoper en netto keurige monteur, geen overlast gehad geen rommel achtergelaten. Keurig.

Twee jaar later ineens rekening voor onderhoud

Hoewel op internet staat dat je volledige garantie krijgt, ook op onderdelen, voorrijkosten en uurloon, komt er spontaan iemand langs voor onderhoud, zegt dat dit gratis is, en stuurt vervolgens een rekening. Waarvan? Uurloon? Onderdelen? Voorrijkosten? Dat zit toch bij de garantie in? Als ik dan mail om te vragen hoe het zit, kan die rekening kwijt gescholden worden, maar vervalt de garantie? Hier klopt iets echt helemaal niet, want het gaat over 15 jaar over minstens €700 wat er dan nog even bij komt, voor spontane bezoekjes van een monteur. Zonder die bezoekjes zou je geen garantie hebben. Maar met die bezoekjes ben je €700 kwijt, en waar is dat dan voor, want onderdelen, voorrijkosten en uurloon vallen immers onder garantie.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Afspraak en installatie helemaal super en vlot !

We hebben gebeld, heel vlot een afspraak en daarna een dag later de installatie van de waterontharder ! En het bevalt prima ! De waterkoker is helemaal schoon, douche blijft schoon en ook nog lekker water !

Prima apparaat, duidelijke informatie, prima en nette installatie

Prima werkend apparaat, duidelijke informatie, prima en nette installatie. Daarnaast gemakkelijk via web te checken en te volgen.

Goede en snelle service

In contact gekomen met jullie via de buurman, die was er goed over te spreken. Na het eerste telefonische contact al snel een afspraak hier thuis. Leuke vlotte man die veel kennis had en al mijn vragen goed kon beantwoorden. Hield het erg persoonlijk en dacht goed mee. Installatie verliep vlekkeloos en ook de monteurs dachten goed mee en beantwoorden de vragen prima. Kortom goede ervaring en we hebben veel pleier van onze ontharder. Het water smaakt anders, de kalk is weg in bijvoorbeeld de wc-pot enzovoort. Bedankt voor de goede service!

Deskundig advies, snelle levering en vakkundig geïnstalleerd. We zijn er tevreden met onze waterontharder.

Echt een must in ieder huis.

Geeft zoveel voordelen. Minder schoonmaakmiddelen, vaatwasreiniger, shampoo en helemaal geen kalkreiniger meer nodig . Ontkalken koffiezetapparaat ook verleden tijd. Douche hoef je niet meer droog te maken.Kortom één van de beste investeringen in huis.

Prima.

Alles prima geregeld. Alleen jammer dat er gevraagd wordt of je iets op de facebook pagina van Amysoft wil zetten, dan beloven ze je 10 euro. Dan doe je dat en krijg je verder niks te horen.

geweldig, direct merkbaar.

goede uitleg, prima installateur.

Perfect geregeld

Vlot en netjes geïnstalleerd . Ik ben er erg blij mee. Heb alleen spijt dat ik het niet eerder gedaan heb. Vooral het douchen, maar uiteindelijk ook de levensduur van mijn apparaten . Ik raad het iedereen aan. Beste investering in mijn huis.

Goede uitleg over het product. Snelle levering. Goede en nette monteurs.

Tevreden over de snelle installatie

Prima snelle service, duidelijke uitleg voorafgaande aan de aanschaf. Jammer dat er geen after sales heeft plaatsgevonden van de rayonmanager of vanuit het bedrijf

Goede service en goede informatie.

Zeer vlot en deskundig aangesloten door vriendelijke monteur

Goede service en een fijn apparaat. Doet wat het beloofd

Hebben verstand van zaken. Goed uitgelegd hoe het product werkt, zonder op te dringen. Product doet zijn werk: zacht water. Installeren wordt professioneel gedaan. Fijne medewerkers. Voordelen van zacht water: minder schoonmaken, minder droge huid, minder schoonmaakmiddel nodig.

Prima in orde

De man in de showroom alsmede de monteurs bij ons thuis waren klantvriendelijk en gaven duidelijke en goede voorlichting. Na montage werd alles keurig schoon opgeleverd.

Hele goede service en snelle plaatsing.

Op zaterdag in de showroom geweest, en heel goed geholpen . Daar een waterontharder gekocht en deze werd al heel snel geleverd en geplaatst.

Prima apparaat, prettig personeel...zowel verkoper als installateur.

Volledige uitleg van goede verkoper, snelle levering en installatie door prettige installateur die alles zeer netjes heeft geïnstalleerd en netjes heeft achtergelaten. Enige minpuntje tot nu toe: het water smaakt anders zonder kalk.....iets minder lekker.

Goed product, hele goede installatie.

De waterontharder is (denk ik) een goed product, installatie werd de tijd voor genomen. Geen kwantiteit maar kwaliteit wat dat betreft. Over de kwaliteit van de waterontharder, so far so good.

Vakkundige, eenvoudige en snelle montage!

We hebben een uitgebreide demonstratie in de showroom in Leek mogen krijgen en hier de mogelijkheden voor onze specifieke situatie doorgenomen. Nog dezelfde middag werden we al gebeld om een afspraak te maken voor de montage. Al na 4 dagen kwam de monteur al langs om de waterontharder aan te sluiten. Na ca. 2 uurtjes werk alles perfect aangesloten en netjes weer achter gelaten.

Goede voorlichting en vlotte levering.

Het valt ons op dat er nog wel wat witte vlekjes, stipjes op de glaswand van de douche en op de ramen te zien zijn na het opdrogen. De test gedaan en het water in het buisje kleurt groen.

Toch wel verrast door de service!

Erg tevreden over onze nieuwe waterontharder E-200 van AmySoft. De service was van een ongekend niveau. Ze zijn er nog.

Over AmySoft

Filter op Taal