Betrouwbaar

Goede ervaring met dit bedrijf en de waterontharder. Prima voorlichting zowel thuis en op de zaak. Duidelijke afspraken. Geen gedoe achteraf. Woord is woord. Ook de aansluiting van het apparaat (van de ene hoek van de woning waar de watermeter zit, naar de andere hoek van de woning waar de waterontharder moest komen) was geen enkel bezwaar en is prima aangelegd. Wel had de uitleg van het apparaat zelf (instellingen) wat beter uitgelegd mogen worden, maar dat is dan ook het enige puntje van kritiek. De waterontharder bevalt verder prima!

Tot nu toe prima. Aanschaf hadden we eerder moeten doen.

Vriendelijke vertegenwoordiger. Vlotte levering. We zijn in dit huis komen wonen en weten niet hoe oud de WC-pot is. Was helemaal verkalkt. Met antikalk middelen getracht op te lossen. Geen resultaat. We wilden een nieuwe WC-pot kopen. Dat is niet meer nodig. Na 10 dagen spoelt hij al beter door, kalk gaat zienderoge weg. We hoeven geen WC-pot meer te kopen. Onze pannenset ziet er na 10 dagen al veeeeel mooier uit. Water smaakt prima. Aanrecht poetsen is niet meer nodig. We zien veel meer voordelen. Teveel om op te noemen hier Aanschaf hadden we eerder moeten doen.

redelijk/goed

het water smaakt vreemd (beetje chemisch lijkt wel zou niet moeten kunnen dat weet ik ook wel) bij anderen smaakt het wel goed hij draait nog maar een paar dagen dus misschien trekt de smaak bij anders maar even aan de bel trekken voor de rest niets op aan te merken

Door de amysoft hebben wij veel minder kalkaanslag en kunnen weinig waspoeder, vaatwasmiddel enz geb

Afspraken zijn duidelijk en worden nagekomen, de monteurs werken snel en goed, zeer beleeft

goede service

we kregen thuis goede uitleg over het product en ook over de installatie

bevalt prima

goede service en prima aangelegd

Betrouwbaar product en werkt prima

Fijn bedrijf en vriendelijk personeel eerlijk en betrouwbaar

Zeer prettig

Zeer prettig doen wat ze beloven.

Na aankoop ,apparaat keurig geinstalleerd,met duidelijke uitleg over de werking

Op afspraak apparaat keurig geïnstalleerd door vriendelijke monteur. Over de werking zeer tevreden,veel eerder moeten doen

Correcte uitvoering van plaatsing waterontharder.

Goed meedenkende installateur

Zeer goede service en deskundig personeel

Zeer goede ervaring. De monteur was er op de afgesproken tijd en heeft alles zeer snel en keurig netjes geïnstalleerd. Een aanrader .

Prima prijs kwaliteit verhouding. Zeer tevreden over communicatie, uitvoering en resultaat.

Vakbekwaam personeel en een uitstekende service

Wij zijn zeer tevreden over zowel de verkoper als wel over de monteur die het toestel heeft geplaatst. Geen bla bla verhalen maar gewoon het juiste verhaal. Wij genieten nu iedere dag van zeer zacht water heerlijk.

Vriendelijke, niet dwingende uitleg gehad toen we kwamen kijken in het pand van Amysoft te Leek. Duidelijke informatie over apparaat. Snelle levering en plaatsing. Zorgvuldig en net werk geleverd tijdens de installatie vd apparatuur.

Prima, duidelijk verhaal.

Prima, duidelijk verhaal.

Alles perfect volgens afspraak, kundige en flexibele monteur.

Prima bedrijf!

Vriendelijk personeel. Goed meegedacht bij het plaatsen.

Betrouwbaar en vriendelijk

Alle afspraken nagekomen; snel en goede dienstverlening

Heerlijk zacht water!

Vanaf de eerste dag merkten we het. Het water is veel zachter. Haren wassen is fijner, koffie en thee smaken beter, geen droge huis na het douchen, de was is zachter.... Etc... We zijn erg blij met de Amysoft!

Zeer prettig contact en een zeer nette uitvoering

Een plezierig onderhoud met Uw vertegenwoordiger, een concurrerende prijs en een zeer nette uitvoering Het geheel krijgt een 10

Goed product, netjes geinstalleerd

Het gesprek met de verkoper verliep erg prettig, de installatie zou een week later plaatsvinden. Daarna hoorden we 2 weken niets meer, ook geen bevestiging van de aanschaf via de mail. Diverse malen gebeld, uiteindelijk een installatiedatum afgesproken. Monteur kwam op tijd en werkte heel nauwkeurig. Nu al weer een maand kalkvrij water in ons appartement, fantastisch, wat een verschil in kwaliteit ! Zeer tevreden met het resultaat.

Heel plezierig.

Ik ben heel tevreden.Goede service en het personeel is heel netjes bij het werken.

Goed en vlot duidelijk uitleg en vakkundige plaatsing.

Top.

Goede info. Goede montage. Goede prijs. Heerlijk water!

Werking zoals beloofd, bekwaam personeel

na de offerte aanvraag was alles snel en goed geregeld. Ook de nazorg verdient een compliment. De werking van de waterontharder is prima zover wij kunnen beoordelen. Geen kalk aanslag meer in de badkamer en in de gootsteen, waterkoker e.d. We zijn van mening dat de aanschaf van een Amysoft waterontharder een goede investering is geweest. MVG . J.Visser

Over AmySoft

Filter op Taal