Uitmuntend

Werkt uitstekend

prima levering ,snel gemonteerd

snel geinstaleerd voldoende uitleg gehad, en nu zacht water(je voelt het met badderen)

Perfect omschreven en uitgevoerd.

zeer mooie en compacte ontharder.

Het was plezierig zaken doen, duidelijke afspraken, bevestiging via de mail en vlotte levering. Keurig geinstalleerd

Goede en snelle service

Goede en snelle service!

Goede info en meegedacht.

Goed advies. Goed gekeken wat kan. Snel geleverd en netjes geplaatst en gewerkt.

Doet wat je mag vewachten van een waterontharder

Na oriëntatie van diverse merken waterontharders leek voor ons een ontharder van AmySoft een goede keuze. Op bezoek bij de winkel in Leek van AmySoft hebben we een goede uitleg gehad en konden wel zelf het verschil tussen hard en zacht testen. Na het geven van de order was de ontharder een week later al geplaatst. Monteur was vriendelijk en werkte netjes. Nu geen last meer van kalk op onze glazen douchewand.

had eerst m'n twijfels maar weet nu wel beter , lekker zacht water nu en geen kalk meer.

vanaf dag 1 lekker zacht water en geen kalkaanslag meer , zeer tevreden.

Zeer fijne installatie en monteur

Professionele plaatsing. Super geregeld

Fantastisch

Wat een heerlijkheid dit zachte kalkvrije water ,zo blij met onze Amysoft .

jammer dat er altijd een rotte appel in een bedrijf zit

wil met deze review niet heel het bedrijf of product afkraken. wellicht een heel goed product. door verschillende offerte uit te zetten voor een ontkalker, was de verkoper *** als eerste bij mij op gesprek. het gesprek loopt vlotjes, hij gaf Weliswaar aan dat zijn product het beste was van Nederland. toch door zijn uitleg van het product snapte ik een onderdeel van zijn uitleg niet helemaal. uiteindelijk had ik de knoop doorgehakt om het product af te nemen. maar naar maten ik mij ging verdiepen in wat ik niet helemaal snapte van de werking van het product wat zo anders is dan andere. dacht ik de andere dag. ik bel Amy soft op om hem even in de wacht te zetten zodat ik mij nog eens beter kan verdiepen, en of beter uitleg zou krijgen. wat de verschillen zouden zijn. alleen naar 30 minuten belde de waren niet aardige **** mij op, met de vraag waarom ik het product stop heb gezet. heb uitgelegd het dat hij niet de enige in Nederland is , zoals hij mij uitlegde, en dat ik mij nog iets verder wil verdiepen. en wellicht het product bij Amy soft afneem. nou het is niet normaal hoe deze man mij verder over de telefoon benaderde, hij vertelde mij dat ik het product maar ergens anders moet halen, ik niet welkom ben bij Amy soft. en ik het maar moest uitzoeken. heel naar mannetje jammer voor het bedrijf. als verkoper heb je de taak om het goed uit te leggen. en als je iets niet snap van wat er gezegd wordt. je niet een dag later door de telefoon gaat zeggen, ik dacht al dat je dat stukje niet snapte. als verkoper zal je ook je verlies moeten hebben, en niet de directeur uitmoeten hangen door mij te vertellen ik niet moet aankloppen bij Amy soft ondanks ik contact heb opgenomen met het bedrijf heb je niet eens je excuus aangeboden, dat zegt wat over je zelf en het bedrijf.

Goede ervaring

Zacht water straal ook zacht

Goede uitleg snel overtuigd

In de showroom bekeken en gekocht. Binnen 3 week geplaatst. De ontharder doet wat er is beloofd erg te vreden.

Hadden we eerder moeten doen

Prettig bezoek aan huis van de verkoper. Open en eerlijk advies met een nette prijs. Monteur was op het afgesproken moment , heeft uitleg gegeven over de werkzaamheden. Snelle en nette montage De kalk is meteen verdwenen uit het water, veel minder gebruik van zeep en schoonmaakmiddelen. Zacht water een verademing voor de huid. In één woord, TOP. Dit hadden we veel eerder moeten doen.

Netjes en perfect werk afgeleverd

Kleding uit de wasmachine voelen een stuk zachter aan Glaswerk uit de vaat is ook spiegelglad. Eerlijkheidshalve water uit de kraan proef ik niet zo Als het nu hard of zacht water is

Tervreden

vriendelijke en duidelijke verkoper thuis ontvangen. Mijn opmerking i.v.m kleine meterkast, Als de waterontharder hier in kan kunnen we verder praten. Geen probleem zei hij. Na, helaas wel langere wachtijd ivm leveringsproblemen, toch geplaatst door vakundige monteur. Werking tot nu toe naar tevredenheid.

Uitstekende monteur Het apparaat werkt perfect

Een super ervaring

Weer heerlijk zacht water en geen kalk aanslag meer

Goede snelle service.

De waterontharder moest in de meterkast geplaatst worden. Hierdoor was het slangetje zichtbaar in het toilet. Dit vonden we er niet mooi uitzien. AmySoft heeft dit perfect opgelost, waardoor er niks meer van het slangetje zichtbaar is. Goede service en prettig personeel.

Tevreden

Prima bedrijf , erg klantvriendelijk,komen afspraken na.

Geweldig gewoon.

Geen kalk meer in de douche. Kranen blijven mooi. Water smaakt lekker. Koffie smaakt heerlijk.

Perfect geregeld

Werkt perfect

Prettig en duidelijk voorlichtingsgesprek, prima plaatsing met toelichting

Zie boven.

Duidelijke informatie, correcte snelle afspraken.

Professionele informatie en installatie. Duidelijkheid en transparantie over de garantie.

Super geholpen door de medewerker

Helaas ging er iets mis met installeren waardoor de gasleiding vervangen moest worden en een gat in de muur gerepareerd moest worden. Na het weekend kwamen gelijk 2 man sterk de boel repareren. Prima service!