Slecht in afspraken nakomen
Monteur zou tussen 08:55 en 10:55 uur aanwezig zijn voor servicebeurt. 11:45 kwam hij aan, even bellen zou fijn geweest zijn, maar op de een of andere manier was dat niet bij hem opgekomen.
Het onderhoud dat is uitgevoerd gebeurde op de meest knullige manier. Eerst brak hij bijna de lippen af die opengeklikt moeten worden om bij de flotter te komen van het waterfilter. Toen die eindelijk was verwijderd begon het onderhoud dat toch wel een minuut of 4 a 5 geduurd heeft.
.Het filter dat naast de waterontharder was geplaatst zou volgens afspraak met de verkoper ook 1 x in de 2 jaar worden vervangen, maar die had hij niet bij zich. Toch in zijn enthousiasme deed hij een poging om het filter open te draaien met de druk erop….. een waterballet in de kelder, wat ik zelf maar heb opgeruimd, dat was bij hem nog niet opgekomen.
Bij deze actie is de klep van de watermeter ook nog eens afgebroken.
Na dat hij klaar was met onderhoud zou ik samen met hem naar het volgende adres gaan, ik had de dag ervoor nog extra gebeld dat dit onderhoud achter elkaar gepland zou worden.
Maar dat was blijkbaar niet aangekomen, een andere monteur zou later die dag er naar toegaan……….Amysoft ………….dit was niet de afspraak!!!!
Na telefonisch contact te hebben gehad werd uit “coulance me een waterfilter “gratis” toe gestuurd die ik er zelf maar in moest zetten.
Facturen sturen zijn ze wel erg goed in, en of deze ook binnen 7 dagen betaald kan worden……
Kortom de monteur die de nieuwe installatie heeft geplaatst heeft top werk geleverd bij aanleg.
De afspraken maken met Amysoft voor onderhoud en de uitvoering zijn ver beneden peil…..
De vraag of ik dit bedrijf zou aanbevelen….voor nieuwe montage en werking…ja.
Voor onderhoud en afspraken ….nee