Extra comfort professioneel uitgevoerd

Installatie is zeer vakkundig gedaan met oog voor detail en zeer keurig gewerkt. Ook duidelijke instructie. Minimaal onderhoud; circa 2-maandelijks zout bijvullen, wat heel snel en makkelijk gedaan kan worden. Inmiddels al veel plezier van de waterontharder; geen kalkaanslag meer in de douche; zacht water bij douchen en wassen van kleding. Zeer goede investering in een extra stuk comfort, wat uiteindelijk ook weer geld bespaart.

Is goed bevallen.

Er wordt goed met de klant gecommuniceerd, voorbespreking is goed bevallen met demonstratie van hoe of wat. Plaatsing ging vlot en netjes, keurig gewerkt. Ik kan dit bedrijf goed aanbevelen.

Wateronharding werkt prima, de app is zeer slecht

Systeem doet wat het moet doen. Water wordt inderdaad prima onthard. De beschikbare app is totale onzin. Gegevens kloppen niet, weer gave is onjuist, verbruik komt niet overeen met werkelijkheid.

Installatie vlot en zonder problemen verlopen.

Systeem werkt naar tevredenheid en voldoet aan onze verwachtingen. We hebben het systeem nog te kort om de effecten op langere termijn te beoordelen.

Alles perfect volgens de afspraken en niet te moeilijk

Goede verkoper, goede prijs, goede prijs, goede monteur

Bevalt uitstekend, ook uitwerking op bestaande kalkaanslag

Deskundige voorlichting. Ook bij de installatie werd alles nog eens uitgelegd. We hebben de installatie nu 1 maand, en zijn er tot nu toe erg enthousiast over. Ook op bestaande apparaten zoals een waterkoker, blijkt de kalk te verdwijnen. Dat vervolgens met minder agressieve schoonmaakmiddelen volstaan kan worden is een extra voordeel. Wel kalktabletten eten, want je krijgt nu onvoldoende kalk binnen.

Alles volgens afspraak afgehandeld ..monteur werkt netjes ..erg blij mee ..

Lekker zacht water onder de douche

Beetje vreemd dat de installatie voor de watermeter is geplaatst. Mag dit wel ?

Positief

Advies en installatie zijn professioneel aangepakt

Duidelijk verkoopverhaal, vlotte , nette installatie

Prima product, zeer tevreden

De waterontharder werkt uitstekend, doet waarvoor wij hem hebben aangeschaft, geen kalkaanslag meer. Mijn vrouw ervaart smaakverschil met voorheen het normale leidingwater. Is dat een ervaringsgegeven van meer gebruikers? Kan het een gevolg zijn van het gebruik van bepaalde medicijnen?

Fijn lekker snel aangebracht

Ik moest naar het ziekenhuis en het was voor die dag of na die dag en het werd ruim voor die dag.

Ik weet nu wat zacht water is, kan er niet meer zonder

Het zachte water geeft zoveel voordelen in het schoonmaken, maar ook op de huid en in de was. Ik kan niet meer zonder en merk wanneer ik ergens ben waar geen zacht water is. Kan alleen maar iedereen aanraden om AmySoft aan te schaffen.

Lekker zacht water

nergens meer kalk in en je bent ook minder zeep nodig je handen zijn ook lekker zacht

geen kalkaanslag, minder zeep/wasmiddel nodig

Goede ervaring van de overburen en de informatie bij ons bezoek aan de leverancier trokken ons snel over de streep. Het apparaat is goed geplaatst en aangesloten en werkt prima. Geen kalkaanslag meer, veel minder zeep en wasmiddel nodig, het water smaakt goed en voelt zeer zacht aan.

Zie onderstaand schrijven

Ben tevreden over het apparaat Ook de monteur was top Maar, in januari een order plaatsen en, na vele reacties, pas eind augustus leveren is ver beneden pijl

geweldig apparaat

Sinds 15 september zijn wij in bezit van waterontkalker van amysoft wij zijn er erg blij mee geen kalk meer aan de kranen/ douche cabine waterkoker/koffiezetapparaat mijn vrouw heeft last van psoriasis maar sinds gebruik van waterontharder stukken beter installeren zeer netjes

Alles volgens afspraak

We hebben de ontharder nu een week en zijn zeer tevreden Echt een aanbeveling waard

Zowel montage als gebruik fantastisch.

Na eerst een vrijblijvend bezoek aan huis werd de waterontharder 2 weken later gemonteerd. Het montage team was ongeveer 3 uurtjes bezig. Alles werd keurig bij de montage weggewerkt. Het systeem is erg gebruiksvriendelijk. En we genieten van het zachte water, vooral het douchen is een weldaad. In één woord fantastisch!

Heerlijk zacht water en geen kalkaanslag meer in de badkamer.

Het water is veel zachter met als resultaat geen kalkaanslag meer. Ook onder de douche voelt het zacht aan. Nadeel is dat er nog steeds een smaak aan het water zit wat wel minder is geworden nadat ik de instelling van het zout (hardheid van het water) heb verminderd. Al met al zeker geen spijt van de aanschaf.

Nette montage, gewoon goed.

perfect

Zeer zacht water moest aan de smaak wennen.

Goedw ontvangst op bedrijf, vriendelijk personeel

Wij zijn goed ontvangen op het bedrijf in Leek, we hebben een goede uitleg gekregen van de verkoper. De jongeman die de waterontharder kwam installeren was op tijd, snel, en netjes in omgang. Eén aspect miste wij in de uitleg en dat is dat de CV ketel niet met onthard water moet worden bijgevuld ivm een mogelijke lekkage dat kan ontstaan, afhankelijk van het merk CV ketel, dit hoorde we later van een CV monteur. Gewoon bijvullen met "gehard"water dan kun je problemen voorkomen, en dat kan bij de waterontharder, je kunt de klep omzetten. Verder zijn wij tevreden met onze waterontharder en met Amysoft.

Zeer tevreden met onze nieuwe waterontharder van Amy

Nadat wij al 7 jaar tot volle tevredenheid een waterontharder hadden besloten wij om, na onze verhuizing, opnieuw tot een aankoop over te gaan. en ook al gingen wij kleiner wonen, dankzij het feit dat er werd meegedacht en er meerdere mogelijkheden werden aangeboden zijn wij nu opnieuw blij dat wijo.a. in onze nieuwe badkamer géén sporen van kalk meer op de inlooptegels en tegels hebben.

Het water smaakt me niet meer goed

De installatie ging vlot en zonder problemen, een aangename monteur. Het enige verschil wat ik persoonlijk merk is dat het water mij niet meer smaakt, over de andere voordelen die worden gezegd in de reclames en die in de folders staan merk ik vrij weinig.