Zachter water maar nog even veel kalk.

Heb hem zes weken geprobeerd maar er veranderd niks. Misschien wat zachter het water maar ontkalken of minder kalk ?? Helemaal niet. Nog gemaild met de organisatie en die geeft aan dat als ik echt geen kalk en kalkafzetting meer wil ik een apparaat van 2000 euro moest kopen....! Nou dat is niet wat ze vertellen in hun verkoopverbod..... Netjes terug mogen sturen en netjes mijn geld terug gekregen. Dat was netjes verder.

Tevreden

Klein probleempje snel en goed opgelost

Ontzettend blij met resultaat!

Wij zijn erg blij met het resultaat na plaatsing van de waterontharder van Amysoft. Je merkt direct een verschil en hoeft minder te poetsen om kalk weg te krijgen. Top aankoop!

Top en snel geregeld!

Nadat we een offerte hebben ontvangen hebben we niet gelijk een keuze gemaakt gezien ons huis nog niet opgeleverd was maar na telefonisch contact en een afspraak binnen een week was de deal zo rond en is de ontharder binnen 2 weken geplaatst. De medewerkers van Amisoft zijn zeer vriendelijk en hebben kennis van zaken.

fijn en duidelijk

ik werd prettig ontvangen in de showroom in Leek. een duidelijke uitleg met prijzen en er kwam iemand thuis langs op mijn verzoek. ook daar duidelijke taal. het installeren duurde langer dan ik had gedacht. ik heb het nu ongeveer een maand en het bevalt goed.ik heb nog wel zout en glansspoelmiddel toe moeten voegen bij de afwasmachine en ik had dat niet meer verwacht maar het heeft waarschijnlijk ook tijd nodig. het water is zachter en mijn huid en haar óók

Klantvriendelijk en denkt mee met de klant

Uitstekende voorlichting zowel middels website als persoonlijk in de showroom. Levering binnen 2 weken. Zeer tevreden over de installatie en het meedenken van de monteur voor de plaatsing. Service is uitstekend. Vaste prijs, dus geen verrassingen. Wij bevelen AmySoft voor iedereen aan. Direct na plaatsing heb je geen last meer van kalk.

Goed en vriendelijk geholpen en vervolgens zeer goed geplaatst!

In de winkel uitstekend voorgelicht over alle mogelijkheden. Het kleintje is het geworden en later uitstekend geplaatst in onze meterkast! Diezelfde dag werd er nog 1 verkocht en inmiddels is er ook een 2e verkocht mede door ons enthousiasme.

Prima bedrijf één om aan te bevelen.

1ste ontvangst was keurig en vriendelijk gastvrij. Duidelijke uitleg over de modellen en werking van het apparatuur. Correct in het maken van afspraken vlotte levering. Zeer vriendelijke en nette en kundige monteur bij montering. 10 februari gebeld voor een storing weer vlotte en correcte behandeling. 14 febr. kwam monteur Douwe zeer beleefd netjes en vakkundig de storing verhelpen een pluim is zeker verdiend. Kreeg ook tekst en uitleg wat de storing had veroorzaakt Prima!!! Tot zover een bedrijf waar je zaken mee kunt doen. Houden zo!!

Prima geholpen

Prima geholpen met de informatie en tijdens het monteren ook.

Monteur heeft de ontkalker netjes gemonteerd en alles werkt naar behoren. Merkten gelijk verschil met drinken. Eerste dag nog wat vreemd maar nu gewoon super lekker! Nu een badkamer uitzoeken waarbij we geen rekening hoeven te houden met de kleur van de materialen omdat er geen kalkaanslag meer te zien zal zijn. Blij mee!

Fijn bedrijf een opdringend gevoel!!

Fijn om geen kalk meer in je water te hebben!!

Keurige ontvangst ,uitleg en afspraak!

geweldige uitleg en service.Keurige afwerking.Komen afspraken na.

Dat past niet in 1 zin zo veel voordeel

Echt geweldig, en oud word weer als nieuw. Goed product en dik te vreden.

Wij hebben goed overwogen om een waterontharder te nemen, dit hadden we eerder moeten doen. Onze haren en huid is zacht, geen witte vlekken meer op de zwarte tegels en het drinkwater is stukken beter, glazen zijn gewoon schoon, glimmend glas servies

Prima Product

Tot dusver, fantastisch!

Prima!

Van advies tot en met oplevering 👍

kalkvrij genieten in optima forma

Verkoper en installatie personeel vriendelijk en correct, prima uitleg maar ook keurig netjes aangesloten. Nu genieten op diverse vlakken van kalkvrij water. Geen kalkafzetting op apparatuur, zachte was zonder verzachter en schone vaat zonder glansspoel of zout. Daarnaast is de smaak ook anders en wij vinden lekkerder, dus goede investering!

Keurig werk geleverd

Een aardige monteur heeft netjes gewerkt. Misschien had hij nog kunnen zeggen dat het water in t begin wat bitter kon zijn. Maar toen ik Amysoft hierover belde wist ik wat te doen.

We merken eingelijk niet zo veel verschil.

We gebruikten altijd al bv. een halve tablet in de vaat wasser, weinig shampoo, weinig wasmiddel. Water smaakt wel anders.

Snel en deskundig geholpen

Prima, het werkt zoals werd aangegeven

Geweldig en een zeer vakkundig monteur

Ik had het niet verwacht maar nu geen kalkaanslag meer op de tegels en kranen. Water heerlijk zacht. Super.

Blij met de aankoop

Geen kalkaanslag meer in de badkamer! Wel smaakte het water de eerste week heel vies! Er was gezegd dat we minder zeep/shampoo/wasmiddel konden gebruiken, maar dat vind ik tegenvallen.

Goede afspraken, correcte levering en plaatsing, duidelijk

Geweldig!

Goed product, goede en vriendelijke service en een goede presentatie in de winkel. Keurig geïnstalleerd. Wij zijn er erg blij!

Ik ben iemand die niet zo snel dingen gelooft over allemaal apparaten die het water kalkvrij zouden maken. Wij zijn jaarlijks op vakantie in Aruba waar het water ook heel zacht is en zonder kalk dus, dus als het apparaat bestaat dan maar eens op zoek. Na een bezoekje in de grote showroom van Amysoft en uitleg is het nu nog moeilijk te begrijpen dat een apparaat als de Amysoft AMC-90 doet wat er belooft word...... Ook de installatie van de monteur is zeer vlot gelopen. Wij zijn er ook zeer content mee, en hadden het heel veel eerder moeten doen