Via een collega met positieve ervaring, nu een maand in gebruik, hadden we jaren eerder moeten doen.

Heel zuiver zacht water.

Goed ge advies ontvangen.

De installateur heeft het prima gedaan en ook goed meegedacht.

een hele snelle en goede comunicatie, de installatie ging supersnel en netjes, en het resultaat vinden wij boven verwachting.

Kraanwater is nu drinkwater

Alphen aan den Rijn heeft zo'n beetje het meest vieze en "harde" kraanwater wat ik ken. Na de plaatsing van de waterontharder smaakt het kraanwater als water dat je in de supermarkt koopt.

Snelle levering en goede service

Prima product dat beantwoord aan alle verwachtingen

Zeer tevreden over het product en de installateur

Is echt een aanrader om de Amysoft ontkalker aan te schaffen. Installatie keurig op de vooraf afgesproken plaats gerealiseerd.

Geweldig product en uitstekende informatie

Na jarenlang twijfelen -zelfs na de aanschaf van een inferieur onthardingssysteem- toch gekozen voor een AMYSOFT. De vertegenwoordiger kwam met eerlijke voorlichting, zonder ons de richting van AMYSOFT uit te duwen. De voordelen ten opzichte van andere systemen werden niet aangedikt, maar maakten het voor ons een gemakkelijke keuze. Het is een uitgave, maar wij zijn voor 100% tevreden. Eindelijk zacht water: minder zeep etc. Eindelijk een schone glazen douchewand. Dank AMYSOFT.

Alles top geregeld

Van offerte tot montage alles perfect geregeld Duidelijke uitleg, alles volgens afspraak, en deskundig personeel.

Duidelijke afspraak en snelle levering

Heerlijk zacht water. Snelle levering Fijne monteur die meedenkt!!! Top

Super goed product

Is heerlijk water en goed en netjes geïnstalleerd

Verwachtingen waargemaakt

Snel geleverd incl. aanleggen extra stopcontact door een zeer vriendelijke medewerker. Waterontharder doet het prima. Wij zijn er erg blij mee

Mijn ervaring: positief

Bezoek aan huis voorafgaande aan de aankoop was prima. Goede voorlichting en uitleg over de procedure. Een plusje voor de heer Van Hoek. Montage was eerder dan beloofd. Altijd prettig. Alles volgens afspraak afgehandeld. Puntje van aandacht: waarom staan de prijzen niet op de website?

Alles keurig volgens afspraak.

Het was in het begin wennen aan de smaak van het water. Alles voelt zacht aan. Thuis bezoek gehad van een vertegenwoordiger. Goede uitleg en direct besloten te kopen. 10 dagen later gemonteerd. Ook weer volgens afspraak en keurig geïnstalleerd. Kortom 100% tevreden!!

Geweldige ervaring, niet verwacht zo snel het effect te merken.

Na het installeren gaf de installateur aan direct de voordelen te hebben van kalk vrij water. Beetje sceptisch als ik was, was ik dan ook zeer verast dat ik de volgende morgen bij douchen zeker merkte dat het water anders was (zachter). Nu staat hij een kleine 4 weken en is het al merkbaar op de glazen wanden in de douche. Deze hoef ik minder vaak even schoon te maken. Een (heel)kleine puntje, het is wel een apparaat wat in je cv kast staat, maar verder 100% positief!

blij met de aanschaf

Afspraak maken en levering vlot. Informatie bij intake ruim voldoende. Montage zorgvuldig. Na montage te snelle uitleg door de monteur over instelling apparaat en wat ik als controle, onderhoud en de bijvulling moet doen. De bijgeleverde gebruiksaanwijzing vind ik niet eenvoudig.

Het plaatsen ging snel en vakkindig.Hik heeft me alles goed uitgelegd. Wij zijn er erg tevreden over

Goede communicatie, snel en vakkundig geplaatst.

Ik ben erg blij met Amysoft.

Tijdens het douchen merk ik de zachtheid van het water. Ook bij het dagelijks gebruik in de keuken voel ik het zachte water.

Alles was perfect.

Goed resultaat.8

Alles goed en vlot verlopen

Vriendelijk en vlot

Prima voorlichting en afhandeling

Goede voorlichting en afhandeling. Afspraken worden nagekomen. Monteur heeft vakkennis en werkt netjes. Nu reslutaat afwachten. De smaak is in ieders geval al prima.

Bijna geen waterdruppels op de tegels na het douche. Ook verbruik van de zeep is veel en veel minder. Apparaat maakt weinig tot bijna geen geluid. Wij vinden het een aanrader voor iedereen.

Prima ervaring en product

Dankjewel voor snelle service!