Goede zaak je wordt er heel goed geholpen

Ik ben goed geholpen niet opdringerig.En dat vind ik heel fijn. Ik ben een paar keer geweest voor dat ik mijn bed gekocht heb. Maar dat was geen probleem.

Hele goede en klantvriendelijke service

Een vriendelijke en zeer klantvriendelijke service

geweldig goed advies, afspraak is afspraak, zoals je als klant behandeld wilt worden!

goede ontvangst, vriendelijke behulpzame mensen, veel vakkennis, juiste advies, eerlijk, gedienstig, en komen hun afspraken na! kortom, GEWELDIG GOEDE ZAAK!

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Blij dat u tevreden bent. Heel veel plezier van jullie aankoop. Vriendelijke groeten, Linda en Dick

Behulpzaam, vriendelijk en topkwaliteit in producten

Met de nodige twijfels was ik op zoek naar een nieuw matras om mijn schouderproblemen te verminderen. Bij Kwakernaat werd ik snel geholpen, werd er goed geluisterd en werd ik deskundig geadviseerd. Nu slaap ik al een week heerlijk op mijn nieuwe matras. Voor zover dit korte tijdsbestek echt een indicatie is heb ik de indruk dat het zeer zeker helpt. Ik hoop hier nog vele jaren plezier van te hebben; maar daar twijfel ik niet over.

Beste Sonja, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat zo tevreden bent.

Goed advies en service

Goed advies gekregen voor de aankoop van een nieuw matras. Matras werd op bed gelegd en oude retour. Perfect.

Bedankt voor de positieve beoordeling en een goede nachtrust toegewenst!

Erg vriendelijk en behulpzaam

Hartelijk dank voor uw mooie recensie en veel plezier van uw aankoop!

Goed bed, prima service, levering volgens planning

We hebben een prachtig bed gekocht. We zijn prima geadviseerd. De levering is volgens planning verlopen

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en een fijne nachtrust toegewenst. Vriendelijke groeten, Team Kwakernaat

Prima winkel

Gastvrij en vriendelijk ontvangst in de winkel. Prima levering en goede uitleg hoe alles werkt.

Bedankt voor de positieve recensie en veel plezier van uw bed! Vriendelijke groeten, Linda en Dick

Super en zeer tevreden.

Doordat de bouw van ons huis uit liep kon ons bed de nachtkastjes en de linnenkast pas veel later komen dan afgesproken was voor Kwakernaat geen probleem niet zoals andere leveranciers blijven bellen Kwakernaat wachtte rustig af. Kwamen precies op de afgesproken tijd om 8 uur en om half 5 stond alles perfect op zijn plaats met duidelijke uitleg over de bediening van onze bedden. We slapen vanaf de 1e nacht super heel blij met wat we samen met Linda uitgezocht hebben. Daarom voor ons een dikke 10 ook voor de klant vriendelijkheid.

Beste Arie en Nicky, Bedankt voor het compliment! Fijn dat u zo tevreden bent. Heel veel plezier samen in het nieuwe huis. Vriendelijke groeten, Linda en Dick

Zie hierboven

Hartelijk dank, veel plezier van uw bed! Vriendelijke groeten, Dick en Linda

Mooie winkel, vriendelijk personeel, goede kwaliteit spullen

Mooie winkel, vriendelijk personeel, goede kwaliteit spullen

Bedankt voor de mooie recensie en heel veel plezier van uw aankoop! Vriendelijke groeten, Dick en Linda

Fantastisch.

Fantastisch, alles de matrassen maar ook de mensen zelf, TOP

Bedankt voor het mooie compliment! Vriendelijke groeten, Linda en Dick

Alleen maar positief

Ik ben in alle opzichten positief: over het bed en het matras zelf, het feit dat het én bezorgd en in elkaar is gezet én dat dit heel goed gedaan is. De klantvriendelijkheid. De servicegerichtheid. Heel fijn om zaken te doen met Kwakernaat Bedden Roosendaal! Veel lof en raad ze zeker aan!

Hartelijk dank voor de mooie recensie en veel plezier van je bed. Vriendelijke groeten

Order en levering Uitstekend verzorgd.

Bestelling was eenvoudig te regelen. Levering zonder problemen plaatsgevonden. Een prima bedrijf,die afspraken juist nakomt.

Veel plezier van uw aankoop, en bedankt voor het schrijven van de positieve recensie. Vriendelijke groeten, Team Kwakernaat Beddenspecialist

Topwinkel met prima advies en service

Prettige ontvangst met deskundig en uitgebreid advies. De hele benadering tot en met afleveren en installeren verliep soepel. Dick en Linda hebben een topwinkel en zij bieden prima service.

Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat leuk om te lezen dat alles naar wens is. Vriendelijke groeten, Linda en Dick.

Heel tevreden

Kan niet beter! Goede informatie en hulp bij het uitzoeken van de juiste matras en kussen. Zo wil je geholpen worden. Op tijd geleverd. Ik slaap weer heerlijk!

Bedankt voor de positieve recensie en top dat u weer geniet van een fijne nachtrust. Vriendelijke groeten

Heerlijk bed, behulpzame en kundige dame die ons heeft geholpen en kundige installateurs.

Fijn dat u geniet van uw bed. Vriendelijke groeten, Linda en Dick

Zeer positief.

Vanaf eerste bezoek in winkel tot en met aflevering: kennis van zaken en prima service.

Hartelijk dank voor de mooie recensie. Veel plezier van uw aankoop!

Vriendelijk, deskundig, behulpzaam

zie boven

Bedankt voor de mooie recensie en veel uitgeruste nachten toegewenst. Vriendelijke groeten, Linda Kwakernaat beddenspecialist

Keurig op tijd geleverd volgens afspraak

Volgens afspraak op tijd bezorgd, fijne matrassen. Goed geholpen

Bedankt voor uw positieve recensie. Veel plezier van uw matrassen. Vriendelijke groeten, Linda

Een fijne klantvriendelijke eigenaars

We zijn heel goed geïnformeerd over welk matras bij ons zou passen dmv verschillende matrassen uit te testen.

Een supertopper.

Heel vriendelijk,met veel geduld en prettig geholpen zowel in de winkel als bij het bezorgen van de matrassen en toebehoren. Wij zijn heel blij en tevreden met onze aankoop en met de geweldige service. Aanrader voor iedereen dit familiebedrijf: een topper.

Alle tijd genomen bij de verkoop, prima service bij snelle levering.

Deskundig en betrouwbaar

Prettig zakelijk

Keurige levering van de nieuwe matrassen, duidelijke uitleg erbij en de oude matrassen netjes afgevoerd. Enne… weer heerlijk geslapen op de nieuwe matrassen!