Wij zijn zeer tevreden, het resultaat is zeer goed en we waren sneller klaar dan in het begin aangegeven was

• Resultaat/eindresultaat

Wij zijn meer als tevreden met deze Orthodontiepraktijk!! Ze zijn heel deskundig en ervaren. Wij zouden deze Orthodontist zeer zeker aan anderen aanbevelen. Ook met ons jongste zoontje komen wij hier weer terug. Silvano heeft zich hier de afgelopen 3 jaar dan ook ontzettend op zijn gemak gevoeld. Hij is de afgelopen 3 jaar dan ook heel goed begeleid en heel fijn geholpen door alle lieve dames en natuurlijk ontbrak het kritische oog van Meneer Schobben natuurlijk niet. En het eindresultaat mag er dan ook wezen!!!!! Silvano heeft een super gebit,waar hij de rest van zijn leven dan ook ontzettend trots op mag zijn. Meneer Schobben en Team nogmaals ONTZETTEND BEDANKT voor alle goede zorgen de afgelopen tijd. Mvg Fam Renneberg.

• Resultaat/eindresultaat

Altijd goede afspraken kunnen maken en vriendelijk behandeld. Met 4 mooie resultaten binnen 1 gezin

• Resultaat/eindresultaat

Zeer mooi resultaat geworden. Snel aan de beurt en vriendelijk personeel. Voor mij ook zeer goed bereikbaar. Minpunt is de parkeergelegenheid deze had wat meer kunnen zijn verder prima orthodontist praktijk

• Resultaat/eindresultaat

De behandeling heeft korter geduurd dan de planning. En k ben zeer tevreden met het resultaat.

Super tevreden !!!!!

• Resultaat/eindresultaat

Zeer deskundig en klantvriendelijk. Alles wordt heel goed uitgelegd.

• Resultaat/eindresultaat

Het enige wat lastig is, is het maken van afspraken buiten werktijd van ouders. Ouders kunnen niet steeds vrij nemen. Daarbij ligt de praktijk ver van ons woonadres en neemt een afspraak voor ons veel tijd in beslag. Het resultaat was de moeite wel waard!

Super leuke ortho!!!!!!

• Resultaat/eindresultaat

Ik was nogal een speciaal geval. Mijn hoektanden groeide scheef en hierdoor moest er aan geopereerd worden. Uiteindelijk, na vele ingrepen, bleek 1 hoektand vast te blijven zitten in het bot en zag het er naar uit dat ik een implantaat zou moeten. Meneer Schobben kwam gelukkig met een goede oplossing voor het probleem die mij veel leiden en geld heeft gespaard. Ik ben van mijn beugel af en heb een mooi resultaat, ik ben dus zeer tevreden met mijn keuze voor Schobben. Zij hebben me goed geholpen en zijn erg flexibel geweest.

• Resultaat/eindresultaat

mijn ervaring is super goed alles verliep heel goed de uitleg over alles de behandeling gewoon goed..

• Resultaat/eindresultaat

Ik kwam met 3 kinderen in de praktijk. Ik vroeg soms maar zelf naar de stand v zaken,anders wist ik niks. Veel assistente vriendelijk, enkele niet en uit de hoogte. Deze dames behandelde nieuwe assistente soms als onnozel,alsof ze dom waren. Ik ( wij) hadden liever de nieuwelingen ,die waren vriendelijker tegen mijn kinderen al duurde de behandeling wat langer. Maar.....bij alle 3 mijn kids dik tevreden over het eindresultaat. N tip....doe iets aan die wachttijd,bij 3 kids was t zeldzaam om op de afgesproken tijd ook echt geholpen te worden. T liep vaak n half uur uit.

• Resultaat/eindresultaat

Ik ben zeer tevreden met het resultaat. ik had een lange weg te gaan en ik heb eerst een kaakverbreder gehad en ook nog een buitenboordbeugel en elastiekjes, maar het is t allemaal meer dan waard geweest en ik ben super tevreden met het resultaat.....eindelijk n filmsterrensmile! verder vond ik alle medewerksters super aardig, vriendelijk en zeer kundig! ik kan dan ook iedereen deze orthopraktijk aanbevelen! bedankt iedereen!!

• Resultaat/eindresultaat

Het bijmaken van de spleetjes tussen mijn tanden is perfect gedaan. Ook het witte vlekje op mijn voortand is goed gecamoufleerd.

• Resultaat/eindresultaat

Ben zeer tevreden over het uitresultaat,was wel vaker afzien omdat ik veel last heb gehad van blaren maar ben blij dat ik het heb gedaan. Heel hartelijk dank hiervoor.

• Resultaat/eindresultaat

Prima service en goede kwaliteit!

• Resultaat/eindresultaat

Wij zijn heel tevreden over de orthodontische behandeling van onze Brandon en over het resultaat. Ook deden ze nooit moeilijk als we een afspraak wilden verzetten.

• Resultaat/eindresultaat

Mijn ervaring bij orthodontist Schobben was gewoon super. Hij heeft geluisterd naar wat ik wilde, en we hebben het bereikt binnen de periode die we hadden afgesproken. Ik had namelijk al 1.5 jaar gebeugeld bij een andere orthodonist, maar helaas zijn mijn boventanden na een paar jaar weer scheef gaan staan. Mijn oude orthodonist deed daar niks mee, terwijl het mij stoorde. Toen heb ik besloten om naar de praktijk van Schobben te gaan. Ik hoorde hier veel positieve reacties over, en ik wilde dat het weer recht stond en een orthodonist die mij serieus nam. Wij zijn er achter gekomen dat slikken een grote invloed heeft op de stand van mijn kaak en tanden. Dit was dan ook de grote oorzaak van mijn probleem. Uiteindelijk ben ik heel blij met het resultaat, en staan mijn tanden weer hoe het moet.

• Resultaat/eindresultaat

Een zeer nette orthodontiepraktijk, vriendelijk personeel, zeer aangename behandeling. Tussendoor terugkomen voor vragen is geen probleem en je wordt gelijk geholpen.

• Resultaat/eindresultaat

Bente is het eerste kind in ons gezin dat een beugel heeft gehad. De medewerkers van de praktijk hebben haar gerust kunnen stellen, ondanks het feit dat ze erg tegen de behandeling op zag. Vriendelijk personeel, mooie praktijk en uiteindelijk een half jaar eerder klaar dan gepland.