tevreden net het resultaat

Goede service tevreden met het resultaat

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Guido Schobben

Zeer kundig, meedenkend en behulpzaam

Al lang liep ik met de gedachte een beugel te nemen, maar vanwege mijn leeftijd (43 jaar) bleef ik twijfelen. Gelukkig heb ik de knoop doorgehakt en ben nu blij dat ik het heb gedaan. Een prachtig resultaat na zeer professioneel advies. Altijd in goed overleg met mij en luisterend naar mijn wensen. Zeer kundig en vriendelijk personeel maakten de bezoeken altijd prettig.

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Guido Schobben

Deskundigen behandeling, vriendelijke medewerkers en komen afspraken na.

Zeer positief. Vooraf begesproken behandeling correct uitgevoerd.

• hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Guido Schobben

Zeer kundig, duidelijke communicatie en passie voor het vak.

Zowel mijn dochter als ikzelf in behandeling bij deze praktijk. Mijn allereerste indruk was vooral de passie en kennis voor het vak. Dhr. Schobben gaat voor perfectie en legt alles haarfijn uit. De assistenten zijn stuk voor stuk vriendelijk en er hangt een fijne sfeer. Zijn er vragen, is er tijd voor uitleg. Je wordt gezien als mens en geen nummer. Bijna jammer als het er voor ons allemaal op zit. ;-)

Kundig, professioneel en vriendelijk

Gaan voor het beste resultaat. Prettige en vriendelijke benadering. Mijn dochter vond het best spannend maar voelt zich erg op haar gemak. Zijn daarnaast ook duidelijk wat er van jezelf wordt verwacht. Een goed eindresultaat is toch mede afhankelijk van hoe goed je je aan de afspraken houdt.

• Resultaat/eindresultaat

klantvriendelijke praktijk met aandacht voor de mens

Orthodontist werkt zeer perfectionistisch. Levert volledig en afgerond werk. Zet de wensen van de klant/patiënt op nummer één! Assistentes en medewerkers zijn alert en voeren hun werkzaamheden nauwkeurig en hygiënisch uit. Correcte benaderingswijze jegens klant/patiënt.

• Resultaat/eindresultaat

Goed geholpen met deskundig advies. Resultaat mag er wezen!

Net als bij mijn kids een geweldig resultaat door vakbekwaamheid.

• Resultaat/eindresultaat

Professionele en aardige orthodontist en assistenten

Ik ben zeer tevreden met het resultaat en zij stonden altijd open voor overleg, zoals ik het graag wilde.

• Resultaat/eindresultaat

Top kwaliteit met zeer hoge klantentevredenheid

Vanaf het begin een wederzijds vertrouwen in het gehele traject als je toch op latere leeftijd met deze gebitsverbetering start. Achteraf is het makkelijk praten, maar ik had het gewoon jaren eerder moeten doen, maar oke de financiele afweging speelt daar ook een rol in mee. Belangrijkste was voor mij de flexibiliteit van de afspraken en de gemoedsrust bij iedere afspraak van een nieuwe fase in dit hele proces. Ook een kompliment aan Guido Schobbers welke met zijn vakmanschap je toch weer overtuigde dat men de goede weg was ingeslagen, wat behandelingen betreft. Dank aan het hele Team Orthodontie Schobben !

Deskundige praktijk

Door mijn langdurige traject ben ik heel wat keren bij ortho Schobben geweest. Alle medewerkers zijn vriendelijk, aardig en werken netjes en voorzichtig. Op mijn vele “lastige” vragen werd altijd geantwoord met uitleg en begrip. Ik ben heel blij dat ik deze stap en dit lange traject hebt doorlopen! Enige verbeterpunt is de wachttijd en eventueel ruimere openingstijden voor de volwassen patiënten ivm werk.

Zeer kundige vriendelijke vakmensen

Ik ben al voor de tweede keer in behandeling geweest bij deze praktijk. Zij zijn super en leveren een heel mooi resultaat op aan mijn tanden. Ik raad iedereen aan om naar deze praktijk te komen!

• Resultaat/eindresultaat

Professionele aanpak.Begrip. Goede uitleg .

Sinds 2017 ben ik als volwassen vrouwelijke patiënt bij Orthodontie Schobben in behandeling geweest. Het behandelingen heb ik als zeer prettig ervaren mbt de bejegening en uitleg. Dat de orthodontie pijnlijk, ongemakkelijk en soms irritant is zal niemand ontkennen. Bij opengescheurde binnenkant van mijn wangen werd altijd uit voorzorg al was meegeven. Soms had ik het helemaal gehad. Na een leuk gesprekje en uitleg was ik dan weer gemotiveerd om door te zetten. Nu bijna drie jaar later ben ik blij, trots en zo blij dat ik met hulp van de geweldige lieve assistenten en gesprekken met Guido doorgezet heb. Mijn smile met de prachtige tandenlook is de moeite meer dan waard geweest.

• Resultaat/eindresultaat

Super...had ik vele jaren eerder moeten doen

Na jaren van dubben en afwegen , zeker als man om een beugel te dragen, ben ik eerst begonnen om via de tandarts mijn tandvlees dmv mondhygienebehandelingen aan te sterken. Daarna dan toch de stap genomen voor de korrektie van mijn onder- en bovenkaak. Uiteindelijk resultaat met een woord : zeer tevreden. Het OrthodieTeam Schobben was altijd zeer behulpzaam, flexibel en vakbekwaam. Veel succes verder en ik kan dit Team alleen maar aan eenieder aanbevelen.

Beste keuze

Zeer kundig personeel, er wordt altijd geluisterd en een oplossing gezocht waar nodig. Er wordt altijd duidelijk gecommuniceerd over de vervolgstappen en orthodontist en assistentes leggen graag alles precies uit. Het eindresultaat is geweldig!

• Resultaat/eindresultaat

Zeer tevreden over kundige behandeling en eindresultaat!

Een professioneel en vriendelijk team.

• Resultaat/eindresultaat

dat ik altijd goed geholpen ben door alle collega's van jullie.

De aanhouder wint

Op 58-jarige leeftijd tussen vooral jeugd was uitdaging. Hr Schobben zei vooraf dat het moeilijk zou worden. 4tal gaten dichtschuiven, kruisbeet rechttrekken en hele kaak rechter schikken. Heeft veel pijn, afzien met eten en veel discipline gekost maar na ruim 3 jaar (42 bezoeken!) optimaal resultaat behaald. Tanden en kiezen staan weer recht. Guido denkt steeds mee en verzint samen met team steeds een geschikte oplossing, heb er zelf ook veel van geleerd. Orthodontist is echt een bijzonder vak maar helpt veel mensen veel langer en beter met gebit om te gaan. Guido en team, dank voor behandelingen en eindresultaat

Zeer tevreden patiënt

Ik kom uit België en ik ben zeer tevreden over de orthodontiepraktijk Schobben. De assistentes werken nauwgezet en secuur en zijn daarbij heel vriendelijk. De orthodontist zelf is nogal streng, maar hij beheerst zijn vak wel goed.

Super behandeling

Onze dochter heeft een prachtig resultaat. Zeer behulpzaam en vriendelijk team.

Zeer vriendelijke en professioneel

Ben super blij met het resultaat. Het heeft even geduurd, maar met super vriendelijke en behulpzame mensen die rustig de tijd nemen om adviezen te geven en dingen uit te leggen gaat het snel voorbij.

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en goed personeel. Zelden lang hoeven wachten op een afspraak. Alles netjes verzorgd. De ortho neemt altijd de tijd om zaken uit te leggen of om te overleggen.

Zeer kundige orthodontist. Perfect resultaat!

Beide kinderen hebben bij deze orthodontist gebeugeld. Dochter is reeds enkele jaren klaar en heeft een schitterend gebit. Zoon is bijna klaar. Nu al prachtig. Orthodontist let op alle kleine details en levert perfect resultaat. Zou deze orthodontist zeker aanbevelen.

Vakkundige praktijk met wisselend presterende assistentes.

Niet alle assistentes zijn even vriendelijk en vakkundig. Sommigen zijn super, anderen matig. Neemt niet weg dat we over de grote lijn tevreden zijn. Dhr en mevr Schobben altijd zeer duidelijk, vakkundig en vriendelijk.

Hele fijne mensen die goede uitleg geven bij de behandeling.

Hele fijne mensen die goede uitleg geven . Nu zeer tevreden met het resultaat!

De heer Schobben heeft zeer veel kennis en is daardoor ook instaat om complexe gevallen zoals ik zelf te behandelen. Het resultaat is werkelijk subliem en zou deze orthodontist dan ook zeker aanbevelen ook al ligt deze niet voor iedereen even dicht bij huis. Telefonisch zijn ze vrijwel meteen beschikbaar en het automatisch aanmeldsysteem werkt super.

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie