Super...had ik vele jaren eerder moeten doen

Na jaren van dubben en afwegen , zeker als man om een beugel te dragen, ben ik eerst begonnen om via de tandarts mijn tandvlees dmv mondhygienebehandelingen aan te sterken. Daarna dan toch de stap genomen voor de korrektie van mijn onder- en bovenkaak. Uiteindelijk resultaat met een woord : zeer tevreden. Het OrthodieTeam Schobben was altijd zeer behulpzaam, flexibel en vakbekwaam. Veel succes verder en ik kan dit Team alleen maar aan eenieder aanbevelen.

Beste keuze

Zeer kundig personeel, er wordt altijd geluisterd en een oplossing gezocht waar nodig. Er wordt altijd duidelijk gecommuniceerd over de vervolgstappen en orthodontist en assistentes leggen graag alles precies uit. Het eindresultaat is geweldig!

• Resultaat/eindresultaat

Zeer tevreden over kundige behandeling en eindresultaat!

Een professioneel en vriendelijk team.

• Resultaat/eindresultaat

dat ik altijd goed geholpen ben door alle collega's van jullie.

De aanhouder wint

Op 58-jarige leeftijd tussen vooral jeugd was uitdaging. Hr Schobben zei vooraf dat het moeilijk zou worden. 4tal gaten dichtschuiven, kruisbeet rechttrekken en hele kaak rechter schikken. Heeft veel pijn, afzien met eten en veel discipline gekost maar na ruim 3 jaar (42 bezoeken!) optimaal resultaat behaald. Tanden en kiezen staan weer recht. Guido denkt steeds mee en verzint samen met team steeds een geschikte oplossing, heb er zelf ook veel van geleerd. Orthodontist is echt een bijzonder vak maar helpt veel mensen veel langer en beter met gebit om te gaan. Guido en team, dank voor behandelingen en eindresultaat

Zeer tevreden patiënt

Ik kom uit België en ik ben zeer tevreden over de orthodontiepraktijk Schobben. De assistentes werken nauwgezet en secuur en zijn daarbij heel vriendelijk. De orthodontist zelf is nogal streng, maar hij beheerst zijn vak wel goed.

Super behandeling

Onze dochter heeft een prachtig resultaat. Zeer behulpzaam en vriendelijk team.

Zeer vriendelijke en professioneel

Ben super blij met het resultaat. Het heeft even geduurd, maar met super vriendelijke en behulpzame mensen die rustig de tijd nemen om adviezen te geven en dingen uit te leggen gaat het snel voorbij.

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en goed personeel. Zelden lang hoeven wachten op een afspraak. Alles netjes verzorgd. De ortho neemt altijd de tijd om zaken uit te leggen of om te overleggen.

Zeer kundige orthodontist. Perfect resultaat!

Beide kinderen hebben bij deze orthodontist gebeugeld. Dochter is reeds enkele jaren klaar en heeft een schitterend gebit. Zoon is bijna klaar. Nu al prachtig. Orthodontist let op alle kleine details en levert perfect resultaat. Zou deze orthodontist zeker aanbevelen.

Vakkundige praktijk met wisselend presterende assistentes.

Niet alle assistentes zijn even vriendelijk en vakkundig. Sommigen zijn super, anderen matig. Neemt niet weg dat we over de grote lijn tevreden zijn. Dhr en mevr Schobben altijd zeer duidelijk, vakkundig en vriendelijk.

Hele fijne mensen die goede uitleg geven bij de behandeling.

Hele fijne mensen die goede uitleg geven . Nu zeer tevreden met het resultaat!

De heer Schobben heeft zeer veel kennis en is daardoor ook instaat om complexe gevallen zoals ik zelf te behandelen. Het resultaat is werkelijk subliem en zou deze orthodontist dan ook zeker aanbevelen ook al ligt deze niet voor iedereen even dicht bij huis. Telefonisch zijn ze vrijwel meteen beschikbaar en het automatisch aanmeldsysteem werkt super.

• Resultaat/eindresultaat

Zeer kundige orthodontie praktijk, die de puntjes op de i zet. Het eindresultaat is een prachtig gebit en een blije glimlach. Echt een aanrader!

• Resultaat/eindresultaat

Formulier opnieuw ingevuld daar ik de verkeerde beoordeling had ingevuld en dit pas zag tijdens verzenden

• Resultaat/eindresultaat

Had niet verwacht dat mijn gebit op zo’n korte tijd er zo mooi uit zou zien. De behandeling zou ongeveer 1,5 jaar duren. Echter na 10 maanden was het resultaat bereikt en dus binnen de begroting. De praktijk is een aanrader!!!

• Resultaat/eindresultaat

Kundige orthodontist die de puntjes op de i zet. Het eindresultaat is een prachtig gebit en een blije dochter. Een aanrader!

• Resultaat/eindresultaat

Als je als klant geduldig bent tijdens de lange maanden van behandeling en goed de adviezen opvolgt dan ben je bij orthodontist Schobben aan het juiste adres. Een prachtig eindresultaat bij onze dochter uitgevoerd door een proffessioneel team!!!! Dank U wel.....

• Resultaat/eindresultaat

Onze tweeling heeft nu prachtige rechte tanden! Het lange wachten heeft geloond!👍🏼 Super Service!

• Resultaat/eindresultaat

Guido , en zijn team gaan voor de volle 100%. Het resultaat mag er dan ook wezen, wij kunnen dan ook iedereen aanraden om hier je gebit te laten behandelen. marcel en jet

• Wachttijd N.v.t.
  • Resultaat/eindresultaat

Ik ben zeer tevreden over de behandeling, heel vakkundig en vriendelijk. Ik kan alleen maar zeggen, ga zo door. Bedankt voor het mooie resultaat, mvg Riekie Aarts

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben erg tevreden over de praktijk, alleen zou ik het wel prettiger vinden als er vaker tussentijds de stand van zaken word besproken.

• Resultaat/eindresultaat

Zeer deskundige behandeling. Uiterst tevreden. Oudste dochter nu een prachtig gebit. Jongste nog in behandeling. Zelf ook begonnen met behandeling. Jaren eerder moeten doen. Al een heel mooi resultaat en dat al na nog geen half jaar. Ik kan deze praktijk zeer zeker aanbevelen!