Geweldig, aldus Jop!

Jop heeft een hele leuke week gehad. De leiding was heel aardig en echt betrokken. Het was een leuke groep!

Leuke activiteiten en leuke mensen

Het kamp was goed

Geweldige super toffe ervaring

Leuke eerste kennismaking met golfsurfen. Niet super veel gesurfd, vanwege weer en wind. Wel andere leuke activiteiten gedaan. Blij voor de gemaakte keuze voor golfsurfen, daar ook de meeste oudere jeugd, 15 jarigen. Dat maakte het in combinatie met de toffe begeleiders errug leuk. Kijk terug op leerzame en gezellig werk. Er waren veel te weinig tussendoortjes, was steeds op fruit, geen keuze ook. je moet echt van thuis iets meenemen voor overdag. Camping sanitair was te weinig en camping te ver vd stranden af waar de activiteiten plaats vinden! Heel gezellig met de tentjes, goed geregeld verder

Super leuke week

Het was super leuk ook met mijn vrienden en de dingen die we deden

Meer geleerd in deze week dan in 1 schooljaar!

Ik heb superveel plezier gehad en vrienden gemaakt. En natuurlijk leren surfen op leuke manier!

Heerlijke week vol met surfen en kampfun

Heel leuk, ze heeft nu al zin in volgend jaar!

geweldige week

Voor de 2e keer mee. Ondanks weinig wind toch een heel leuke week gehad. Leuke moni's, lekker eten, toffe activiteiten. Alleen de huurfietsen waren van niet al te beste kwaliteit.

heel leuke week met te weinig wind

toffe monitoren, leuke groep, lekker eten, super activiteiten toen er weinig wind was, jammer dat we maar 2 dagen konden kiten maar voor de rest geen opmerkingen, mooie locatie

Goed georganiseerd, enthousiaste begeleiding, topkamp!

Onze zoon (13) had een hele leuke week. Vanaf ontvangst tot vertrek is alles goed en duidelijk georganiseerd voor de kinderen (en hun ouders!) leuke afwisseling van activiteiten, hele leuke sfeer, gezelligheid, eten ook goed geregeld. Enthousiaste en professionele surf en kampbegeleiding. Kortom, we kregen een vrolijke zoon thuis die lekker z’n bed in is gedoken. Onze tip: ook een aantal dagen vegetarisch eten, of andere manieren bedenken het kamp nog duurzamer te maken.

Fijn

Beste, Onze zoon nam voor de 2e maal op rij deel aan het kamp. Echter wel jammer dat er opnieuw weinig wind was en weinig mogelijkheid tot kiten. Toeval of is de locatie niet goed. Mvg.

Super blije dochter na geweldig kamp!

Complimenten voor de leiding en organisatie van het kamp. Veel ge-golfsurft en hele leuke andere activiteiten. Goede sfeer in de groep en onze dochter wil volgend jaar weer. ☀️ enige minpuntje is meer douche/ wc’s.

Supergoed georganiseerd, gezellig en leerzaam windsurfkamp!!

Onze kinderen gaan vaker op kamp, maar dit kamp vonden ze echt duidelijk het allerbeste kamp: goed georganiseerd, goed en lekker eten, echt leren windsurfen met goede materialen en uitleg, supertoffe begeleiding en superleuke avondactiviteiten!! Chapeau!!

Het was weer een leerzame maar ook zeer gezellige week!

Dit was mijn 2e keer dat ik op kamp ging. Vorig jaar bij combikamp en nu dit jaar windsurfen. Ik heb enorm veel geleerd en vond de begeleiding erg goed, mar vooral ook heel gezellig. Ik heb deze week weer veel nieuwe vrienden gemaakt ondanks dat het een kleine groep was.

Erg Leuk

Harstikkke leuk. Maar de sanitaire voorzieningen waren niet erg schoon. En het slapen in tentjes was leuk. Maar was vochtig. Dekbed was vooral aan onderkant vochtig. Waarschijnlijk omdat het snacht ook vaak regende. Misschien daar extra alert op zijn.

Super week om nooit te vergeten. Volgend jaar weer!

Ik schrijf dit bericht nav de ervaring van mijn dochter. Zij heeft een geweldige week gehad. Ze vond alles super leuk, boven verwachting en wil volgend jaar weer. Al weet ze nog niet wat ze dan gaat kiezen. Dit jaar heeft zij combi kamp gedaan. Het was een leuke grote groep met super leuke begeleiders. Voordeel van combi is dat de activiteit per dag wordt afgestemd op het weer. Naast het windsurfen, golfsurfen en kiten deden ze veel andere leuke activiteiten. De dagen zaten zo vol met leuke dingen dat ze haar telefoon amper heeft aangeraakt wat een goed teken is. Er ontstond al snel een leuk vriendinnen groepje. Na het ophalen sliep ze al voordat we de Dam waren afgereden. Als ouder wordt je op de hoogte gehouden dmv foto’s via Facebook. Verder de begeleiders alleen bij wegbrengen en ophalen gezien maar op basis daarvan kan ik wel zeggen dat het stuk voor stuk enthousiaste, energieke en positieve begeleiders waren wat veel vertrouwen gaf. Er was een goede introductie en afsluiting op het strand voor de ouders. Het was iedere dag wel een aardig stuk fietsen maar het schijnt dat de camping wel leuker was dan andere jaren? Mijn dochter vond alles geweldig en kon niets melden wat tegen viel. Echter, wat naar mijn mening wel verbeterd kan worden na haar terugkoppeling, dus neem het mee als tip: - meer douches op de camping - aanbieden van fruit en rauwkost. Eten was helemaal prima en lekker maar blijkbaar werd fruit summier aangeboden in een fruitschaal die niet echt in het zicht stond? En er waren geen tussendoortjes. Mijn tip zou zijn zet fruit en tomaatjes/komkommer op de ontbijttafel zodat kinderen dat bij het ontbijt kunnen pakken en/of meenemen in de lunchtrommel/als tussendoortje. Maar nogmaals, volgend jaar komt ze graag weer!

Volgend jaar weer!!

Wij hebben een super week gehad. Het was een luxe, dat we met een kleine groep waren. Elkaar leren kennen ging daarom makkelijk en we konden hele toffe activiteiten doen. Als de groep groter zou zijn geweest was dit waarschijnlijk niet mogelijk geweest! De waterjump, strandzeilen en met de xxl-Sup de zee op. De drop-off was ook een highlight en last but not least het kiten! Op de fiets naar het strand met leuke muziek erbij maakte de tocht elke dag weer chill. Eigenlijk wilden we nog wel een weekje langer blijven. Team: Jullie hebben alles extreem goed georganiseerd en ons een fantastische week mogelijk gemaakt. Dankjewel, ook voor het lekkere eten en hopelijk tot volgend jaar. Groetjes Julie en Maxim

Perfect!

Het liefst zouden ze meteen gebleven zijn bij het volgende kamp. Het programma, de leiding, het eten, de sfeer was top!

De groep was veel te klein voor een echt kampgevoel

In deze week was de groep veel te klein, slechts 16 deelnemers en mijn zoons en nicht waren al met zijn drieën. Er blijven dan maar 13 kinderen over met wie het doen moet klikken. Heel jammer gezien de andere weken er minimaal 60 kinderen zijn. Jullie moeten een minimum aantal inschrijvingen hanteren voor het kamp. Bijvoorbeeld 30-40 personen. Daarnaast begrepen we dat de camping een andere locatie was dan vroeger. Verder fietsen. Ze waren elke dag bijna 40 minuten per rit aan het fietsen. Is wel heel ver. Daarnaast ontbijt/ lunch was ook matig. Droge boterhammen enzo. De kinderen mochten ook niet even een tosti of iets kopen voor de lunch. Het moesten de zelf gesmeerde boterhammen zijn. Mijn zoons hebben nauwelijks wat gegeten de hele week. De tenten zijn echt te klein, de jongens zijn bijna 180 cm en passen niet met gestrekte benen in die tent. Het weer was slecht maar daar kan niemand wat aan doen. Voor bijna 700 euro pp had ik wel wat meer verwacht en nogmaals het kamp met 16 deelnemers slaat nergens op. Hadden jullie moeten cancellen.

Super leuk en actief kamp!

Ik vond dit kamp heel erg leuk, met leuke leiding en gezellige andere kinderen. De activiteiten waren ook heel erg leuk. Op het water maar ook in de avond. Bedankt! Groetjes, M (12 jaar)

Onze zoon heeft dik genoten!

Fijne sfeer, goed georganiseerd, leuke groep leiders en kinderen. Onze zoon komt graag terug

Leuk, goed eten en veel plezier beleefd

Het was een leuk kamp met veel gezelligheid en leerzame surfonderdelen. Golfsurfen vond ik het leukst. Misschien kom ik volgend jaar wel weer. Instructeurs waren superaardig

Leuke gelijkgestemde groep, fijne instructeurs

Gezellige, goed verzorgde week.

Superleuk kamp en veel gesurft!

Het was een heel gezellig kamp met leuke begeleiders en andere kinderen. Het avondeten was erg lekker en we konden ook elke dag surfen wat superleuk was! Ook mag je in de pauzes eten halen en naar de supermarkt gaan. De avondactiviteiten waren meestal ook erg leuk, alleen soms waren ze niet voor elke leeftijd even leuk. Dus het was een erg geslaagde week :)

Hele leuke week

Heb een hele leuke week gehad met leuke activiteiten en het windsurfen wat ik deed verveelde niet en was heel leuk leuks kamp!

Veel gedaan, veel geleerd naar mijn zin gehad.

Ik heb het goed naar mijn zin gehad. Soms zou de begeleiding wat meer aandacht mogen geven. Dit om meer te leren, en vaardiger te worden. Soms had onze begeleider meer aandacht voor haar telefoon als voor ons. De foto na afloop gedeelde foto’s, vinden we wat matig verdeeld. Meer foto’s van kite als wind. Al met al een heel fijne ervaring zin in volgend jaar