Een te leuke ervaring!!

Was weer een top week!!

super

Super leuke ervaring, een aanrader voor iedereen

Geweldige ervaring

Mijn dochter (13) is dit jaar voor het eerst op een zomerkamp geweest. Ze heeft gekozen voor het combikamp en het was een fantastische week. Het programma was goed en gevarieerd en bood structuur, Er werd lekker veel gesport. Het eten (in haar geval vegetarisch) was iedere dag goed. De begeleiding was aardig en kundig en de voorzieningen waren prima. Onderling met de andere jongeren was het ook gezellig. Volgend jaar wil ze weer, ze twijfelt alleen nog tussen het kitesurfkamp of weer een combikamp. Erg bedankt voor deze mooie ervaring!

Hartelijk lekker gesurft!

De activiteiten op kamp en vooral de surflessen waren echter top. Moira heeft het genoten en ze overweegt om volgend jaar weer te komen. Het eten was ook lekker en Rick, de surf guru van de golf surf group was heel tof en Moira heeft flink wat geleert van hem. Het enige wat minder was, is dat er geen enkel rust moment is op kamp. Een moment per dag en/of plek waar men zich kan terugtrekken van al de drukte, geluiden en bezigheid. Moira vond ook dat om 23:00 uur pas "rust" was veel te laat en zo kon ook niet vroeger gaan slapen want ja, het was gewoon druk om ze heen. Ook met oordopjes. Wat ook lastig was, was al de party’s en herrie van de mensen op de kamping naast jullie. Misschien als voorstel, om de bedtijden op de leeftijd van de kinderen af te stemmen. B.v.b. dat kinderen van 10 tot 13 jaar iets vroeger mogen/moeten slapen. En ook voor te zorgen dat er ergens een plek is voor kinderen die iets minder tegen de constante druk, geluiden, etc. kunnen, om zich kunnen terug trekken. Even, om weer op te laden. Hartelijke dank aan de hele leiding van de kamp, en vooral met name Rick, voor een fantastisch surf kamp en surf lessen! Moira & Fran

Super dochter slaapt nog steeds van de vermoeidheid

Zie hierboven

Quinten en Cédric vonden het wederom geweldig!

Leuk, leerzaam, gezellig en weer zeer geslaagd. Kortom "vet". Volgend jaar weer van de partij!

Heel leuk en gezellig en goede begeleiding

Goede begeleiding tijdens het surfen. Houden veiligheid goed in de gaten, houden oog op de groep (betrekken iedereen erbij. Leuk om bij de avondactiviteiten de deelnemers van de andere kampen te ontmoeten. Tip: pingpongtafel of buiten zetten of meer ruimte binnen. Indeling camping was vorig jaar beter.

SUPER!

Het was gewoon super, leuk, netjes veilig en heel veel geleerd en meegemaakt. Helemaal goed!

Heerlijke kampweek!

Mijn zoon heeft een heerlijke surfkampweek gehad en kwam moe en vol verhalen thuis. Van te voren vond hij het een beetje spannend, omdat hij er alleen heen ging, maar hij meldde dat hij zich thuis had gevoeld vanaf het moment dat hij op de camping kwam! De avond activiteiten waren goed, het eten was goed, de leiding was super tof, en de surf instructeurs waren goed, en hebben hem echt wat geleerd!

Super tof!

Super gave week gehad en veel geleerd! Goed geregeld en leuke instructeurs!

Mijn zoon van 11 heeft het geweldig gehad!

Veel leuke activiteiten, fijne leiding en lekker eten!

Super leuk en gezellig

Ze zijn daar echt super vriendelijk en ze helpen je graag. Ze geven je een warm welkom en ze stellen je op je gemak. Ook leer je daar surfen, ook dat wordt super goef uitgelegd.

Fantastisch

Het was echt een super leuke week met leuke activiteiten en super mensen

Erg gezellig

Super lekker eten. Hele leuke en grappige begeleiders. Leuke avondactiviteiten.

Ik heb een geweldige week gehad!

Ik deed deze week het combikamp en had een hele leuke groep en leiders. Alle mensen op het kamp waren super aardig. Er was weinig wind dus konden we niet iedere dag surfen, maar er waren leuke andere activiteiten. Ik vond het een hele leuke week en kijk uit naar de foto’s!

Top week!

Heerlijke tijd gehad! Top campleiding top eten en super gelachen!

Supergave ervaring!

Mijn zoon kwam helemaal blij thuis! Hij heeft het heerlijk gehad ondanks slechte weer. De leiding was TOP! Twee tips: waarom mochten zo op hun telefoon? Ik snap dit echt niet, daarvoor doen we kids juist op een kamp (ik hoorde dit van meerdere ouders terug, ze waren in de avond ook nog met elkaar aan het facetimen). In andere kampen mogen ze bv 1 uur per dag, maar daarna weer inleveren. Ik vind dit super belangrijk. Verder kwam het waarschijnlijk door corona dat iedereen in individueel tentje moest, maar dat is ook niet echt kampvriendelijk, kids willen keten en kletsen met elkaar. En een beetje eng idee dat hij daar alleen lag. Voor de rest: SUPER kamp, de activiteiten waren top. Jammer dat waterskiën niet doorging, snap dat eigenlijk ook niet want bij andere kampen ging dat wel gewoon door. Ik hoop dat jullie hier echt wat mee gaan doen. Dank en groeten!

Het was supergezellig!

Het was gezellig, veel geleerd en leuke dingen gedaan zoals zingen om het kampvuur. Jammer dat we niet van de waterjump gingen ;-)

Sportieve, positieve week met enthousiaste leding

Leuke afwisselende activiteiten Ook zonder wind was er een programma voor de windsurfers Positieve leiding Goede sfeer

Ik vond het fantastisch!

ik vond het super leuk! ik moest 1 dagje even wennen maar daarna vond ik het heel leuk! de activiteiten zijn super leuk en de begeleiders zijn super aardig! ook, renske van combi camp verdient zeker een promotie! :)

ik vond het super leuk

In de eerste twee dagen moest ik heel erg wennen aan de begeleiders enzovoort, maar daarna was het echt heel erg leuk en ben ik goed bevriend geraakt met de begeleiders! Vooral de begeleiders van combi kamp waren super leuk ;) Ik kom volgend jaar sowieso terug! oh ja en geef renske een promotie! Ze was echt super aardig xx

Ik vond het leuk en heb veel geleerd.

Het kampvuur vond ik super leuk. Toni was een hele goede begeleider. Ik vond het eten lekker maar moest wel steeds zeggen dat ik een allergie had. Ik wist pas na een paar dagen waar de drankjes waren.

Geweldige ervaring

Nieuwe dingen geleerd en nieuwe vrienden gemaakt volgens jaar weer . Top; ze deden er alles aan om het leuk te maken voor iedereen.

vo

Graag meer vrijheid voor 14 plus, jammer dat als geen golven zijn niet een optie is om bijv 1 dag te wakeboarden. verder leuk kamp goede sfeer.

heel leuk

heel leuk