Het advies was verrassend en veranderend.

Winnie kwam voor een basisadvies. Met de opstelling van de meubels kon ik al gelijk aan de slag. Het totaal beeld gaf ruimte en rust én kleur! Winnie luisterde goed naar mijn wensen en wist dat te vertalen naar een mooi kleurrijk palet. Het fijne was dat zij de kleuren op grote stalen bij zich had en zij begreep goed welke kleuren in de ruimte goed werken. Ik verheug me nu al op de shopping date en t licht adviesplan.

• Hoe is Winnie om mee te werken? Dynamisch
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? De kille ruimtes dmv kleur rust en knusheid te geven.
  • Waar had je zelf nooit aan gedacht? De kleuren van de muren
  • Waarom ben je blij met je interieur? Het voelt nu als n warm thuis
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Iedereen die wil restylen en dénkt dat t alleen voor de happy few is. Met n budget en n huur appartement kom je met t basis advies heel ver.

Heel fijn om te horen dat het STIJLIDEE Basisadvies over de nieuwe opstelling van de meubels en kleurcombinaties voor je appartement in Scheveningen zo goed bevallen is. De benodigde muurverf en lakverf zijn inmiddels besteld en zullen binnenkort worden bezorgd. Leuk om dit voorjaar weer een vervolgafspraak in te plannen voor een shoppingadvies en lichtadvies! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Goed inlevingsvermogen en creatieve ideeën

Winnie heeft ons goed geholpen met een kleuradvies voor onze woonkamer. Ze leefde zich goed in in onze wensen en kwam met leuke, creatieve en realistische ideeën.

• Hoe is Winnie om mee te werken? Prettig
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? Kleuradvies
  • Waar had je zelf nooit aan gedacht? Gedurfde kleuren
  • Waarom ben je blij met je interieur? Het past bij ons en het voegt echt wat toe aan ons interieur
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Winnie is vriendelijk, creatief en professioneel

Veel dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat al mijn ideeën en de gedurfde kleuren jullie aanspreken en echt iets toevoegen aan jullie interieur. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Interieur is met een andere opstelling van de meubels praktischer maar ook veel gezellig geworden.

Ik heb goede adviezen gekregen, om verder over na te denken.

• Ervaring met: Interieuradvies
  • Hoe is Winnie om mee te werken? N.v.t.
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? N.v.t.
  • Waar had je zelf nooit aan gedacht? N.v.t.
  • Waarom ben je blij met je interieur? N.v.t.
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? N.v.t.

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. Heel leuk dat we direct aan de slag zijn gegaan met het verplaatsen van de meubelen waardoor er een betere indeling van de woonkamer is ontstaan. Zodra de schilder klaar is met al het schilderwerk ontvang ik graag de foto's van de woonkamer met de nieuwe kleuren. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Goede meedenken en practische benadering!

Winnie heeft ons geholpen met een lichtplan idee en in 1 uur heeft ze in onze woonkamer plattegrond een aantal lichtpunten en ideeen verwerkt. Tevens heeft ze een lijst met winkels gedeeld waar je lampen kan vinden in verschillende prijscategorien! Goed en snel advies!

• Ervaring met: Lichtadvies
  • Hoe is Winnie om mee te werken? Fijn
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? Ideeen gegeven waar er goede lichtpunten kunnen komen.
  • Waar had je zelf nooit aan gedacht? N.v.t.
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Goed en snel advies

Superbedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat ik jullie naar wens heb kunnen helpen met lichtadvies op maat! Heel benieuwd of jullie alle geadviseerde verlichting inmiddels hebben toegepast en hoe het nu bevalt! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Geweldig om in zo'n korte tijd een totaaladvies voor onze woonkamer te krijgen

Dankjewel Winnie voor je energie en enthousiasme waarmee je ons een totaaladvies hebt gegeven voor onze woonkamer. Het is anders, nieuw en voldoet helemaal aan onze wensen. We kunnen gelijk aan de slag met de concrete tips. Ik kijk alvast uit naar het eindresultaat!

• Hoe is Winnie om mee te werken? Heel fijn
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? interieuradvies voor de woonkamer
  • Waar had je zelf nooit aan gedacht? Andere indeling
  • Waarom ben je blij met je interieur? Past beter bij nu
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Concreet advies

Veel dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat mijn ideeën voor een nieuwe indeling zo goed passen bij jullie wensen! Succes met alle veranderingen, ik kom graag even langs als alles klaar is om het resultaat te komen bekijken! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Professioneel interieuradvies kleur, licht & indeling!

Je merkt dat Winnie weet waar ze over praat. Neemt je heel enthousiast mee: * in het creëren van een sfeervol interieur met eigen wensen als uitgangspunt. * bij het indelingsadvies rekening houdend met routing en persoonlijke wensen * in het kleuradvies. Héél leuk dat er een blanco plattegrond wordt uitgewerkt tot visualisatie van de in te richten kamer. Ochtendprogramma algemene tips en een leuke opdracht en in de middag kwamen er persoonlijke tips langs. Eigenlijk te kort en zou een vervolg dag aangenaam zijn. De deelnemers gingen na een gezellige dag met elkaar op een landelijke vergaderlocatie vol wooninspiratie met hun moodboards, kleurenplannen en leuke styling tips weer naar huis.

• Ervaring met: Workshop
  • Hoe is Winnie om mee te werken? Professioneel en fijn in de omgang!
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? N.v.t.
  • Waarom ben je blij met je interieur? N.v.t.
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Veel leuke reacties! Nodigt uit tot meer...

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Geweldig inspirerend om mijn workshops Interieur & Kleur in jullie mooie en landelijk gelegen vergaderlocatie in Maarn te hebben mogen geven. De lunch was ook perfect verzorgd door jullie! Bedankt voor de leuke samenwerking! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Fijn om een vakvrouw in huis te hebben.

Het was heel prettig om met Winnie te overleggen. Zij begreep direkt wat mijn probleem was. Zij gaf goede tips en adviezen, ook met de kleuren. Nu ga ik stap voor stap aan de gang.

• Hoe is Winnie om mee te werken? Heel prettig
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? Kamerindeling en kleur
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Prettig om mee te werken

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat mijn vakkennis, tips en adviezen worden gewaardeerd. Succes met de volgende stappen. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

De woning heeft een mooie balans van warmte en moderniteit

Met het advies van Winnie is het gelukt om warmte te brengen in een moderne woning met gietvloer. Vrijwel alle adviezen heb ik toegepast, met behoud van mijn eigen identiteit. Het kleuradvies heeft perfect uitgepakt en verbindt alles met elkaar. De inrichting straalt rust uit. Bij de aanschaf van een nieuwbouwwoning op papier koopt is het lastig om vooraf de ruimte in te delen. Met name de plek van de bank was lastig. Winnie heeft deze direct op de juiste plek gezet, samen met een vloerkleed om de pilaar. Dat heb ik zelf nooit kunnen bedenken. Dank je wel!

• Ervaring met: Interieuradvies
  • Hoe is Winnie om mee te werken? fijn, resultaat gericht
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? plaats bank en kleur
  • Waarom ben je blij met je interieur? de woning is in balans
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? het brengt je inrichting een stap verder

Hi Brigitte, Wat fijn om te horen dat de indeling van de bank en de rest van je meubelen zo goed bevalt. En wat goed dat het vloerkleed op maat rondom de pilaar zo naar wens is! Super om te zien hoe mooi het kleurenplan in balans is waardoor meer samenhang is ontstaan. Nu lekker genieten van je mooie interieur! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Winnie heeft ons geholpen een nieuwe en frisse blik te geven op onze woonkamer/eetkeuken. De ideeën heeft ze voor ons uitgetekend. Ze heeft kleuren uitgezocht en verschillende voorbeelden van meubels gegevens. Het was een leuke en praktische middag waar we nu zelf mee aan de slag kunnen en gaan

• Ervaring met: Interieuradvies
  • Hoe is Winnie om mee te werken? N.v.t.
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? Nieuwe indeling van woonkamer/eetkeuken
  • Waarom ben je blij met je interieur? Nieuwe ideeën waar wij zelf niet op kwamen
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Ze heeft ons super geholpen

Beste Gerard, Heel veel dank voor je mooie beoordeling. Heel leuk om jullie te hebben mogen helpen met de indeling voor jullie woonkamer en keuken. Het was een hele puzzel! Fijn om te horen dat jullie blij zijn met alle ideeën over de inrichting en styling en dan straks lekker genieten van jullie nieuwe interieur! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Inspirerend

Ons toekomstige nieuwbouw- en droomhuis was een twee dimensionale bouwtekening waar we weinig gevoel bij hadden. Na het adviesgesprek met Winnie gaat de tekening meer voor ons leven. We hebben een beter beeld bij waar de meubels kunnen komen te staan, wat voor keukenopstelling bij ons past en het kleuren- en materialenpallet. Ook zijn de wensen van mij en mijn man hierin samengekomen. Dat is fijn. Ook heel praktisch dat we een lijst hebben gekregen waar we (online of fysiek) kunnen gaan shoppen. Geeft weer wat meer handvatten. Een aanrader!

• Ervaring met: Interieuradvies
  • Hoe is Winnie om mee te werken? Heel prettig!
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? Laten leven van de bouwtekening.
  • Waarom ben je blij met je interieur? Nog even een jaar wachten…
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Deskundig, ervaren en enthousiast.

Beste Veerle, Hartelijk dank voor je beoordeling. Heel prettig om nieuwe plannen uit te mogen werken voor jullie nieuwbouwwoning. Zo zorgen de nieuwe indeling in het interieurontwerp en geadviseerde meubelen, kleur- en materiaalcombinaties dat jullie veel gerichter kunnen gaan shoppen. Uiteraard kunnen we tzt ook samen meubelen, verlichting en accessoires inkopen bij diverse leveranciers en de groothandel tijdens een shoppingadvies op maat. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Winnie heeft ons hele goede adviezen gegeven voor een mooi interieur

Enkele keren afgesproken voor verschillende adviezen die bij ons pasten en waar we blij mee zijn.

• Ervaring met: Interieuradvies
  • Hoe is Winnie om mee te werken? Heel prettig!
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? Advies voor zitkamer (muren, vloer, licht, meubels etc), keuken en zolder/werkruimte
  • Waarom ben je blij met je interieur? Het voelt heel prettig en mooi
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Geeft goede adviezen

Beste Annemarie, Dank voor de mooie beoordeling. Heel fijn dat jullie zo blij zijn met het interieuradvies over muurkleuren, vloeren, inrichting en verlichting voor jullie woonkamer, keuken en zolder! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

prettig en doortastend

een prettig en doortastend overleg richting een nieuwe irichting met kennis van zaken.

• Ervaring met: Interieuradvies
  • Hoe is Winnie om mee te werken? prettig en direct
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? een onsamenhangende inrichting
  • Waarom ben je blij met je interieur? het helpt om tot verbetering te komen
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? deskundigheid

Beste Thijs, Geweldig leuk om jullie advies te hebben mogen geven over de nieuwe inrichting, kleuren en gordijnen voor jullie monumentale herenhuis uit begin 1900. Inmiddels heb ik ook de offerte voor de extra isolerende gordijnen met voering via de groothandel naar jullie doorgestuurd. Heel benieuwd naar het eindresultaat! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Advies op maat met veel praktische stylingtips voor ons nieuwe interieur

Winnie heeft ons veel praktische tips over de indeling en styling van ons nieuwe interieur gegeven. Nu weten we veel beter hoe we ons huis kunnen inrichten en welke meubels en kleuren goed bij ons interieur passen.

• Hoe is Winnie om mee te werken? Enthousiast en professioneel
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? Indeling en kleuren voor de woonkamer
  • Waarom ben je blij met je interieur? Het is iedere dag heel fijn thuiskomen in ons nieuwe interieur
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Als je op zoek bent naar een sparring partner voor interieuradvies dan kan Winnie je goed helpen

Beste Eva, Fijn dat we samen hebben kunnen sparren over mooie, functionele en creatieve oplossingen voor de indeling en kleurcombinaties van jullie nieuwe interieur. Goed om te horen dat het interieuradvies en kleuradvies heeft geresulteerd in een fijn interieur waar jullie je inmiddels helemaal thuis voelen. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Kleuren en stoffen: Winnie heeft mij snel op het goede spoor gezet!

Na een viertal jaren geleden de benedenverdieping gerenoveerd te hebben met de fantastische adviezen van Stijlidee was ik nu, oktober 2022, toe aan het realiseren van de aankoop van een nieuwe bank en fauteuil. Winnie haalde uit de stalen stof snel de kleuren te voorschijn die het goed zouden doen in mijn interieur met een analyse van wat het effekt zou zijn, maar dat was nog niet alles: met het 3D Ontwerp kreeg ik te zien wat het formaat van zowel bank als fauteuil zouden doen met de ruimte. Dat was belangrijk, want de fauteuil die ik in gedachten had bleek toch wat aan de forse kant. Zo kwam ik uit op een lage fauteuil. Deze geeft een ruimtelijker sfeer dan de hoge. Zelf kon ik ook de meubels verplaatsen en opstellingen uitproberen. Super handig, ook als je later nog eens meubels wilt verplaatsen!

• Ervaring met: Interieuradvies
  • Hoe is Winnie om mee te werken? Zij kan goed luisteren en zich met jouw ideeën een goede voorstelling maken van het effekt.
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? kleuradvies voor zitmeubels en wanden
  • Waarom ben je blij met je interieur? Met een mix van witte en antieke meubels en schilderijen in blauw, groen, lichtgeel en grijsgroen op een witte, respectievelijk grijsgroene wand, het geheel in een moderne, lichte en strakke stijl, is het het interieur geworden waarin ik graag vertoef.
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Zie bovenstaande!

Beste Willemijn, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Leuk om je in het 3D ontwerp de verschillende opties qua indeling, kleur en afmeting direct te kunnen tonen waardoor de keuze nu ietsje makkelijker gemaakt kan worden. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Uitzonderlijk goed!

Door de jaren heen hebben we van meerdere professionals interieur/kleuradvies gehad. Winnie overtrof ze allemaal omdat ze luistert naar de wensen van de klant, zich in kan leven in diverse stijlen ook als die wellicht niet de hare zijn, buitengewoon goed kleurgevoel heeft en ook nog even in 3 uur tijd voor 340m2 een uitgebalanceerd kleurenplan heeft bedacht en op papier gezet. Inclusief kleurstaaltjes van Histor met vergelijkbare kleuren van Farrow & Ball. Het laatste was namelijk onze wens, uiteindelijk hebben we voor een aantal Histor kleuren gekozen omdat die zelfs beter pasten in de gewenste sfeer. Inmiddels hebben we al een aantal muren geschilderd en het resultaat is boven verwachting, het lijkt eindelijk een samenhangend geheel te zijn in de sfeer die wij wensten maar zelf niet gerealiseerd kregen. Super bedankt Winnie!

• Ervaring met: Kleuradvies
  • Hoe is Winnie om mee te werken? Heel sympathiek en goed inlevingsvermogen.
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? Evenwichtig, stijlvol kleurenplan.
  • Waarom ben je blij met je interieur? Het heeft meer sfeer en heeft samenhang.
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Staat hierboven al omschreven.

Reuze bedankt voor deze prachtige beoordeling. Fijn dat we hele mooie verfkleuren hebben kunnen selecteren die goed passen bij jullie landelijke en klassieke stijl waardoor bovendien meer eenheid is ontstaan. Zodra alles af is kom ik graag langs om het geheel te bekijken en foto's te maken. Succes met al het schilderwerk! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Interieuradvies op maat van Winnie met geweldig resultaat!

Winnie is bij ons geweest voor kleuradvies voor de woonkamer en keuken, indeling van de meubels en advies over kleur en materiaal, gordijnen, vloerkleed, bartafel, gestoffeerde krukken en de eye-catcher: mijn roze dinerbank! Ze is een snelle denker, creatief, leuk in de omgang en gaat goed mee in de sfeer & stijl die wij als bewoners wensen. We hebben een tweede afspraak met haar gemaakt toen fase 1 voltooid was. Hoe nu verder Winnie? We kregen antwoord op al onze vragen over de gordijnen, accessoires, de kleur van het kleed etc. Wij konden weer verder met 'uitvoeren'. We hebben alles zelf geschilderd, gemaakt en uitgezocht. Met het kleurenschema en indelingsplan van Winnie is het in één woord een succes geworden. We hebben niet getwijfeld, gewoon het plan gevolgd. Super fijn. We zijn enorm blij met haar adviezen!

• Ervaring met: Kleuradvies
  • Hoe is Winnie om mee te werken? Winnie is enthousiast, gezellig en heel kundig. Geen vraag is haar te gek, ze heeft het antwoord paraat!
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? Je kan iets leuk vinden en vervolgens enorm gaan twijfelen. Met haar zorgvuldig uitgevoerde plan is de twijfel weg en konden wij er vol voor gaan. De kleuren kloppen, het is één geheel en de sfeer is de onze. Heel blij mee!
  • Waarom ben je blij met je interieur? Ik riep: ik hou niet van wit en ik wil een roze eetbank. Want zij dan maakt is een - best spannend - kleurontwerp maar het voelde meteen goed. Heel blij met de sfeer & uitstraling: deze past perfect bij ons.
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Winnie is leuk, gezellig, kundig en creatief. Een echte vakvrouw die doet wat ze leuk en vindt en heel goed kan. Top combinatie!

Wauw! Wat een geweldig mooie beoordeling, hartelijk dank! Ik ga er helemaal van blozen ;). Het was erg leuk om voor jullie een persoonlijk interieurontwerp te mogen maken met advies over indeling, accessoires, kleuren, meubelen en gordijnen die passen bij jullie wensen en jullie mooie huis. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Verrassend en fijn

Winnie kwam bij ons, hoorde al onze wensen en dat waren er veel! Ze vertaalde deze in een verrassend advies. Erg mooi en praktisch. En ook de kleuren zijn mooi. We hebben heel veel zin om met ons nieuwe interieur te starten!

• Hoe is Winnie om mee te werken? Prima
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? Al onze interieurvragen
  • Waarom ben je blij met je interieur? Het advies ziet er mooi uit
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Ze is deskundig

Een interieuradvies waar ik nooit op zou komen

Winnie luistert goed en denkt mee over de mogelijkheden voor mijn nieuwe, nog op te leveren, appartement. Heel fijn dat na drie uur een advies over inrichting en kleur gereed is. En zo verrassend en heel erg passend bij mijn eigen ideeën.

• Ervaring met: Interieuradvies
  • Hoe is Winnie om mee te werken? prettig, rustig en efficiënt
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? inrichting en kleur woonkamer
  • Waarom ben je blij met je interieur? Het is verrassend en toch past het bij mij
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? door haar aanpak kan ze op maat advies geven.

Prima!

De verbouwing zou bjnnenkort van start gegaan en kreeg op het laatst toch enigszins stress. Welke kleuren ga ik straks gebruiken? En hoe zit het met verlichting? Ben gaan googelen en kwam bij Winnie uit. Hoewel ze laat in het proces werd betrokken (keuken en vloer waren nl. al uitgezocht) moest ze er zelf even inkomen. Maar al kletsende deed ze dat prima. Resultaat: mooi kleurenschema waar zowel mijn man als ik ons prima in kunnen vinden. Blij dat ik Winnie heb ingeschakeld want een goed lichtplan is belangrijk en niet eenvoudig. De verbouwing is vandaag begonnen en ik kijk er naar uit om het straks mooi in te kleuren met haar kleuradvies, lichtplan en inrichting.

• Hoe is Winnie om mee te werken? Prima
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? Licht en kleuradvies
  • Waarom ben je blij met je interieur? We gaan verbouwen en moeten het advies nog toepassen
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Reageert snel, kan snel schakelen en denkt mee

Veel dank voor de mooie beoordeling. Leuk om te horen dat jullie je goed kunnen vinden in mijn interieurontwerp en kleurenplan. En superfijn dat de lichtpunten nu nog kunnen worden meegenomen! Heel veel succes met de verbouwing! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Erg handig om te beschikken over een passend en deskundig uitgangspunt.

Beste Winnie, Graag willen we nog een compliment maken betreffende jou advies voor ons nieuwe appartement. We zijn afgelopen weken bezig met de aanschaf van meubels en de daarbij door jou geadviseerde kleuren. De eerste grote verrassing kwam bij het uitzoeken van de bekleding van de bank, doordat we dus al een kleur van jou voorstel hadden konden we erg snel door de kleurstalen van de leverancier doordat meteen de meeste kleuren konden skippen, waardoor er eigenlijk al snel 2a3 stoffen overbleven waardoor we meteen ons konden concentreren op de materiaallkeuze. Vervolgens gaat het maken van de keus van de bankopstelling en eethoek ook erg vlot, een geweldige ervaring . Bovenstaande ervaring geeft bij ons het gevoel dat de investering van jou inzet alles dubbel en dwars waard is. Met vriendelijke groet, Tilly en Wim van der Velden.

• Ervaring met: Kleuradvies
  • Hoe is Winnie om mee te werken? Prettig en neutraal.
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? Inrichting woonkamer, kleuradvies en verlichting
  • Waarom ben je blij met je interieur? Past bij ons.
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Knap hoe iemand tot stijl en kleur advies komt waarbij wij het gevoel hebben dat het bij ons past, het is echt iets dat wij mooi vinden en bij ons past. Heel efficiënt als je gaat shoppen en je kunt je dan snel concentreren op het kleur en stijl advies.

Hartelijk bedankt voor jullie mooie en uitgebreide compliment na mijn advies over de meubelinrichting, kleuren en verlichting. Fijn dat ik jullie veel tijd heb weten te besparen door het maken van een interieurplan waardoor jullie heel efficiënt nieuwe meubels in de juiste afmetingen, kleuren en materialen konden gaan kopen. Ik ontvang uiteraard graag enkele foto's van het interieur als alles klaar is, ik ben reuze benieuwd naar het eindresultaat. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Vlot, deskundig en flexibel.

Prettige ervaring, mede door ervaringen in onze familie en vriendenkring. Die kloppen helemaal! Enorm deskundig op gebied van indeling en kleur.

• Hoe is Winnie om mee te werken? Flexibel
  • Welk probleem heeft Winnie voor je opgelost? Indeling en kleur
  • Waarom ben je blij met je interieur? Past bij onze wensen
  • Waarom zou je Winnie willen aanbevelen? Altijd inschakelen als je zelf twijfelt.

Bedankt voor de mooie review. Wat leuk dat jullie na zoveel positieve ervaringen van familie en vrienden nu zelf ook zo enthousiast zijn geworden na een interieuradvies van STIJLIDEE. Fijn om te horen dat mijn advies goed bij jullie wensen past en heel veel plezier van jullie nieuwe interieur. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Zeer creatief en concreet interieurplan

Wij worstelden met onze inrichting in de woonkamer en vonden het lastig de goede combinaties te vinden die aansloten bij onze smaak. Winnie heeft met gerichte creatieve ideeën onze best wel verschillende smaken weten te combineren tot een aansprekend plan. Het resultaat is verassend mooi en we krijgen veel complimenten van onze buren en vrienden. Bedankt en dank voor je inspirerende advies!

• Ervaring met: Interieuradvies

Hartelijk bedankt voor de mooie review. Wat goed om te horen dat jullie nieuwe inrichting na mijn interieuradvies nu helemaal naar wens is en dat jullie verschillende smaken zo verassend mooi bij elkaar zijn gekomen. Geniet van jullie nieuwe interieur! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Slimme adviseur, twijfel over prijs/kwaliteit

Wij hadden Winnie als kleuradviseur een ochtendje over de vloer. Foto's op haar website waren spraakmakend en in lijn met onze (gewenste) stijlidee. Contact was OK, professioneel, maar hier en daar wat weinig waarderend voor wat we al hadden - maar goed, misschien zijn/waren we ook niet zo stijlvol ;) Ze wist onze bestaande ideeën heel aardig een stap verder te brengen. In 't algemeen had ze goede tips tav kleurkeuze en samenstelling. Nieuwe ideeën ontwikkelden zich minder goed en sloten niet echt aan bij onze smaak. De inspiratiekaarten die we gedurende een kwartiertje mochten uitzoeken werden in het vervolg van de afspraak niet meer gebruikt. Voor de redelijk forse vergoeding hadden we persoonlijk wat meer verwacht.

• Ervaring met: Kleuradvies

Dank voor jullie review. Jammer dat mijn advies niet geheel voldeed aan jullie verwachtingen. De meeste mensen zijn altijd heel positief over mijn persoonlijke kleuradvies op locatie. Heel fijn dat we zowel een kijkje konden nemen in jullie nieuwe huis als ook in jullie huidige woning zodat we goed konden checken of de geselecteerde kleuren mooi matchen bij de rest van het interieur. Tijdens onze afspraak heb ik jullie moodboards en geselecteerde stijlkaarten goed kunnen gebruiken om tot een mooi kleurenplan te komen. Mochten jullie tzt. nog meer ideeën over kleur, indeling en styling nodig hebben dan maak ik graag een nieuwe afspraak! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Zeer behulpzaam en mooi resultaat

Winnie heeft ons enorm geholpen met de kleurkeuzes voor het schilderwerk in ons nieuwe huis. Ze was fijn in de communicatie en we zijn op een vlotte en praktische manier tot keuzes gekomen. Dit hadden we nooit in zo weinig tijd zelf voor elkaar kunnen krijgen. Al die uren die we zelf al hadden besteed aan orienteren en overwegen, slaan we in het vervolg over. Uiteindelijk zijn we over twee keuzes niet 100% enthousiast, maar over alle andere keuzes wel (en dat waren er veel). En het blijft uiteindelijk natuurlijk toch een kwestie van smaak.

• Ervaring met: Kleuradvies

Goed om te horen dat ik jullie veel tijd heb kunnen besparen en dat jullie over de meeste kleuren uit STIJLIDEE's Kleuradvies zo enthousiast zijn. Heel veel woonplezier in jullie nieuwe huis! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

verrassend

In 1 uur een heel concreet kleurenplan met plattegrond voor onze woonkamer ! ik ben heel benieuwd hoe het er straks uitziet! zeker aan te raden!

• Ervaring met: Kleuradvies

Wat fijn dat ik je in een uurtje tijd al uitgebreid heb kunnen adviseren over mooie nieuwe kleurcombinaties voor je woonkamer die passen bij de rest van je interieur. Mocht je aanvullend advies nodig hebben dan hoor ik het graag! Handig om te weten dat je binnen de stad Utrecht een afspraak kunt maken op basis van uurtarief, daarbuiten is een afspraak mogelijk vanaf 2 uur advies. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Over STIJLIDEE

STIJLIDEE is een onafhankelijk en professioneel interieuradvies bureau uit Utrecht en geeft interieuradvies, kleuradvies, styling, lichtadvies, gordijnadvies en shoppingadvies aan particulieren en bedrijven. Stylist en Interieurontwerper Winnie Helmes-Ham (1970) heeft met haar bedrijf ruim 15 jaar ervaring en helpt je graag met een interieuradvies op maat op samen van je huis een stijlvol thuis te maken. STIJLIDEE geeft advies in alle woonstijlen: van modern tot landelijk. Zelf woont Winnie in een jaren 30 huis in Utrecht en combineert ze graag design met vintage. Bekijk hier STIJLIDEE's Woonstijlen 2022 >> https://www.stijlidee.nl/woonstijlen/ Bekijk hier recente projecten uit STIJLIDEE's portfolio >> https://www.stijlidee.nl/projecten/ Maak nu een afspraak via [email protected] voor een interieuradvies op maat.