Inschakelen van stijlidee was ons beste besluit voor een goede basis van onze make-over!!!!

Wij hadden al geruime tijd plannen om onze woonkamer op te knappen. De belangrijkste beslissing was om pvc te nemen over de oude en gedateerde plavuizenvloer heen. Dan beginnen de gesprekken over kleuren en soorten. Al gauw kwamen wij tot de conclusie dat een deskundige ons moest helpen om een afgestemd geheel te verkrijgen. Internet is daarvoor een mooi medium. Stijlidee van Winnie sprong er uit. De jarenlange ervaring kon je goed aflezen aan de beschrijvingen en de sfeer foto’s. Snel een afspraak gemaakt. Wij hadden direct een klik. Rustig maar wel overwogen nam Winnie ons mee door de vele inspiratievoorbeelden. Zij scande ook professioneel de ruimte, om onze specifieke voorkeuren en de bestaande accessoires in zich op te nemen. Terwijl wij aan het stoeien waren over onze voorkeuren had Winnie tot onze verbazing binnen een half uur een tekening gemaakt met een geheel andere, maar reële en haalbare, indeling. Niets meer aan veranderen! Wij hebben daarna samen gezocht naar kleurcombinaties. Rustgevende en accentuerende. De deskundige inbreng van Winnie was verfrissend en zeer waardevol. De sessie duurde 3 uur, maar de tijd vloog. Na afloop hadden wij een nieuwe indeling, een kleurenschema en een lichtplan! Wij zijn direct aan de slag gegaan! Winnie bedankt!!

• Ervaring met: Interieuradvies

Geweldig bedankt voor zo'n mooie review! Doordat we diverse oude meubelen onverwacht goed konden hergebruiken in het nieuwe interieurontwerp hadden we ook nog ruimte voor het maken van een sfeervol lichtadvies. Heel leuk om te horen dat mijn interieurontwerp met nieuwe meubelindeling jullie zo goed bevalt. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Creatief EN concreet

Wij zijn ontzettend blij met de hulp die Winnie ons kon bieden met het inrichten van ons huis. We wisten wel een beetje wat we mooi vonden maar het is nog een hele opgave om daar vervolgens een goed ontwerp kwa inrichting uit op te maken. Winnie vond uit wat we mooi vinden en kwam vervolgens met ontzettend goede ideeen waarbij het toch duidelijk werd dat ze veel ervaring heeft met zowel het navigeren van wensen en opties alswel het creeren van ontwerpen. Wij raden iedereen aan die niet veel ervaring heeft met interieur design om zich te laten begeleiden door een kenner!

• Ervaring met: Interieuradvies

Super bedankt voor deze droom review! Zo fijn om mensen te mogen helpen met het ontwerpen van persoonlijke en sfeervolle interieurs en het bedenken van creatieve ideeën voor de inrichting en styling van hun huis! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Met Winnie ga je recht op je doel af en ben je klaar voor het vervolg!

In plaats van een langdurig proces en veel gepieker was ik in 3 uur klaar om concrete stappen te zetten om mijn woonkamer opnieuw in te richten. En met een resultaat waar ik heel erg nieuwsgierig en hoopvol naar uitkijk. Winnie weet haarscherp aan te vullen waar je zelf niet uitkomt, maar op een manier die ruimte laat om zelf dingen in te vullen. En praktische tips en opties om het budget flexibel in te richten. Meubelen, inrichting, assecoires, verlichting, kleuren, materiaalkeuzes, alles is aan de orde gekomen!

• Ervaring met: Interieuradvies

Veel dank voor de mooie review! Door jouw efficiënte voorbereiding zoals het vooraf toesturen van foto's en plattegrond van je woning en het maken van een moodboard, budgetplan en wensenlijstje konden we de beschikbare tijd goed benutten! Fijn dat ik je stap voor stap al zover op weg heb kunnen helpen. Graag help ik je om binnenkort samen de overige ruimtes verder uit te werken. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Fijn, efficiënt, kritisch en toch persoonlijk

In no-time had Winnie door wat wij eigenlijk wilden. In een prettig en efficiënt proces kwam keurig binnen de tijd een oplossing voor de inrichting en kleuring van ons nieuwe proces op tafel.

• Ervaring met: Interieuradvies

Veel dank voor de mooie beoordeling en superleuk om mee te mogen denken over de inrichting en kleur- en materiaalkeus voor jullie nieuw te bouwen bungalow op eigen kavel! Ik kom graag een kijkje nemen als de bouw helemaal klaar is! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Deskundig, goed inzicht.

Wij hebben een 4 uur durend advies gevraagd aan Winnie voor de woonkamer m.b.t. kleur, verlichting, meubels, raambekleding en vloer. Winnie gaf ongevraagd ook nog tips voor enkele veranderingen in de open keuken. Alles bij elkaar gewoon een heel goed compleet plan gekregen. Ze heeft een juiste inschatting gemaakt over wat bij ons beide past. Winnie heeft mooie kleuren geadviseerd, een vloer die echt fantastisch is geworden. Een aantal adviezen die zij heeft gegeven zijn al gerealiseerd. Wij moeten nog wel wat winkelen maar dat is met dit advies erbij heel prettig. Wij hebben absoluut geen spijt van de keuze voor Stijlidee, aan te raden!

• Ervaring met: Interieuradvies

Hartelijk bedankt voor je enthousiaste reactie over STIJLIDEE's interieuradvies bestaande uit kleuradvies, lichtadvies, gordijnadvies, indelingsadvies, meubeladvies en vloeradvies. Superleuk om samen mooie plannen te mogen maken voor jullie nieuwe interieur en om te horen dat jullie nieuwe vloer al zo mooi geworden is! Succes met shoppen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Betere keuzes door advies

Het advies van Winnie heeft ons geholpen keuzes te maken die we anders nooit hadden gemaakt. Met name met betreft indeling en kleuren. Het is goed om je ideeën te bespreken met iemand die er veel meer verstand van heeft. De feedback was verrassend en nuttig.

• Ervaring met: Interieuradvies

Bedankt voor je beoordeling! Leuk om mee te mogen denken over de indeling en kleuren van jullie nieuwe senioren appartement en goed om te horen dat jullie door mijn advies nu betere keuzes hebben kunnen maken. Die ovale eettafel zal vast prachtig staan! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Winnie heeft ons een compleet advies gegeven dat volledig bij ons past.

Winnie heeft ons een compleet intrieuradvies gegeven voor ons nieuwbouwhuis. Ze heeft veel mogelijkheden laten zien en veel tips gegeven. Ze heeft ons enorm geholpen met de inrichting, meubels, kleuren, lampen en raamdecoratie. We hebben een advies gekregen dat volledig bij ons past. We gaan er meteen mee aan de slag. Winnie is creatief, deskundig, op de hoogte van de laatste trends en weet dit goed te combineren met de stijl en kleuren die bij jou passen. Mocht je er zelf niet uitkomen, dan is Winnie een echte aanrader.

• Ervaring met: Interieuradvies

Reuze bedankt voor je prachtige beoordeling. Heel veel plezier en geluk in jullie nieuwe huis! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Winnie is goed in wat ze doet!

Winnie denkt goed mee en kan gericht advies geven. Ze onderbouwd e.e.a. ook goed. Het is geen standaard VT-wonen plaatje wat ze projecteert op je woning, maar geeft echt advies op maat. Super geholpen door Winnie.

• Ervaring met: Kleuradvies

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat mijn persoonlijke STIJLIDEE Online Kleuradvies op maat via WhatsApp videobellen je zo aanspreekt! Nu kan de schilder aan de slag, wens hem veel succes! Foto's zijn van harte welkom! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Verrassend leuk om interieuradvies te krijgen

Binnenkort krijgen we onze nieuwe woning en voor de inrichting en aankleding hebben wij voor het eerst interieur advies gevraagd. Winnie Helmes van Stijlidee kwam bij ons thuis en na een kort gesprek over het door ons (van te voren) gemaakte moodbord, kwamen er al leuke ideeën op bij Winnie. Het resulteerde in een mooie schets van onze woonkamer die we zullen inrichten met veel van onze 'oude' meubels. Wat wij leuk vonden was de creativiteit van Winnie. Daarbij heeft ze veel ervaring en een goede kijk op wat wel en wat niet mogelijk is. Ze hield rekening met vormen, lijnen en afmetingen op een manier waar wij nooit over na zouden denken. We kregen een gedetailleerd kleurenpalet dat helemaal afgestemd was op onze meubels en smaak. Met de ideeën van Winnie hebben we nu een plan liggen waar we heel tevreden over zijn. Omdat we snel tot een mooi plan kwamen, was er nog tijd over en dacht Winnie mee over een lichtplan. We zijn heel tevreden met het resultaat en vonden het contact met Winnie prettig verlopen. Winnie is een echte professional. Echt een aanrader voor iedereen. Het heeft ons aangenaam verrast.

• Ervaring met: Interieuradvies

Reuze bedankt voor jullie geweldige beoordeling! Leuk om te lezen dat jullie aangeven dat mijn inbreng over de indeling en het interieurontwerp resulteert in een interieurplan op een manier waar jullie zelf nooit over na zouden denken en dat jullie aangenaam heeft verrast! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Deskundig en richtinggevend

Winnie heeft mij een drie uur durend interieuradvies gegeven voor mijn nieuwe appartement. Ze is zeer deskundig en heeft enthousiasme voor haar vak. Ze begreep goed wat ik wilde en ik kon haar tekening en kleuradvies heel goed gebruiken bij het winkelen. Met haar advies in de hand kon ik veel gerichter te werk gaan; dit heeft me tijd en energie bespaard.

• Prijs/Kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Creativiteit
  • Snelheid van reageren N.v.t.
  • Ervaring met: Interieuradvies

Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je door mijn interieuradvies heel gericht tot realisatie kon overgaan waardoor je veel tijd en geld hebt kunnen besparen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Leuke nieuwe inzichten in het indelen van ons huis

Winnie heeft ons nieuwe inzichten gegeven over ons huis. In de korte tijd dat ze bij ons was hebben we een compleet plan gekregen hoe we ons huis konden indelen met de bank die we op het oog hadden. Dan hebben we het over indeling en kleurgebruik. We zijn erg blij met het plan dat Winnie voor ons gemaakt heeft. De bank is inmiddels besteld en we gaan binnenkort aan de slag om de rest van het plan te realiseren.

• Ervaring met: Kleuradvies

Veel dank voor de mooie beoordeling! Door de mogelijkheden qua indeling goed te vergelijken op een schetsontwerp kunnen we vooraf goed inschatten welke afmetingen meubelen het meest geschikt zijn in de specifieke ruimte. Hierbij probeer ik goed rekening te houden met de woonwensen van de bewoner(s). Leuk om te horen dat de bank inmiddels is besteld en dat binnenkort de rest van het plan zal worden gerealiseerd! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Boven verwachting!

We hebben Winnie gevraagd voor een kleur en interieuradvies voor onze woonkamer. Samenwerking hebben we als prettig ervaren. Winnie is super creatief, heeft veel tips en nieuwe inzichten met het bestaande interieur, die ik zelf nooit zou kunnen bedenken. Zij neemt echt de tijd voor alle adviezen zoals kleur, interieur of verlichting. Het resultaat (tot zo ver enkel op tekening) is boven ons verwachting. Ik kan niet wachten tot onze metamorfose klaar is. Ik weet nu al zeker dat het erg mooi wordt! Ik kan haar van harte aanbevelen aan iedereen die een make-over wil van zijn huis.

• Ervaring met: Interieuradvies

Super bedankt voor jullie geweldige beoordeling! Het zal straks inderdaad echt een enorme verandering zijn in jullie woonkamer met eethoek en keuken, en dat met dezelfde meubelen! Door nieuwe kleuren verf op de muur en op jullie kast en dressoir, een nieuwe indeling en accessoires zal jullie interieur er straks veel sfeervoller uitzien! Heel fijn dat ik in deze Corona tijd met anderhalve meter afstand toch bij jullie thuis veilig een nieuw interieurontwerp en kleurenplan voor jullie heb mogen tekenen en uitwerken. Veel succes met de volgende stappen. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Een echte professional

We wonen er al een tijdje, en willen onze woning verbeteren. Winnie is een echte professional. Ze luistert goed en heeft tegelijkertijd een vaste manier van werken waardoor ze snel tot goede voorstellen komt. In een dag met een praktisch plan voor meubels, kleuren en verlichting. Zeer inspirerend! Dank Winnie!

• Ervaring met: Interieuradvies

Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling! Zo fijn dat bij een renovatie van een woning zoveel dingen veranderd mogen worden! We hebben een persoonlijk en stijlvol interieurontwerp, meubelplan, kleurenplan en lichtplan kunnen maken wat prachtig past bij jullie 300 jaar oude huis met originele houten balken! Veel succes met de realisatie en ik kom graag het resultaat bekijken als alles af is! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Creatief en praktisch

We kregen vooraf "huiswerk" en dat was een prima voorbereiding op het adviesgesprek. Het advies kwam op een prettige manier tot stand en was praktisch. De tips werden voorzien van goede adressen voor het bekijken en kopen van artikelen.

• Ervaring met: Lichtadvies

Wat goed om te lezen dat het lichtadvies en de shoppingtips jullie zo goed zijn bevallen en dat jullie het zo prettig vonden om vooraf enkele voorbereidingen te treffen zodat we zo efficiënt mogelijk het lichtadvies uit konden werken. Ik kom t.z.t. graag even langs om het eindresultaat te bekijken want jullie wonen tenslotte bij mij om de hoek! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Professioneel en snel

Ik had duidelijke wensen. Hier werd perfect op aangesloten. Winnie werkte doelgericht en efficiënt. Ze hield ook rekening met mijn financiële wensen.

• Ervaring met: Interieuradvies

Wat fijn om te horen dat mijn advies je goed is bevallen en dat ik ook goed rekening heb gehouden met je financiële wensen! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Een compleet en op maat gemaakt advies

We wilden meer kleur en warmte in ons interieur, maar wilden voorkomen dat we een willekeurige muur een kleurtje zouden geven, met nul effect. Om die reden vroegen we Winnie langs te komen. In twee uur tijd doorgrondde ze in een prettig gesprek onze wensen en richtte ze intussen onze hele woonkamer opnieuw in. Uiteraard met onze voorkeuren, want ook als je je oude meubels (zoals wij) zoveel mogelijk wil behouden, heeft Winnie veel ideeen over hoe het toch 1 mooi geheel kan worden. Na twee uur waren we een plattegrond en een kleurenplan rijker en konden we aan de slag. Praktisch alles hebben we inmiddels uitgevoerd en het is prachtig geworden. We hebben nu een geweldige woonkamer, die we nooit zelf op die manier hadden kunnen inrichten. Winnie weet echt wat ze doet en is een vakvrouw.

• Ervaring met: Kleuradvies

Veel dank voor jullie mooie beoordeling en complimenten! Zo leuk om ook met oude meubelen weer een heel nieuw plan te mogen bedenken! Regelmatig willen mensen bij een verhuizing of restyling een compleet nieuw interieur inclusief nieuwe meubelen aanschaffen maar juist met slimme tips en kleine aanpassingen ontstaat vaak een veel persoonlijker en sfeervoller interieur. Zo kun je door je meubel opnieuw te (laten)stofferen of schilderen je interieur weer een hele nieuwe look geven! Veel plezier met jullie nieuwe woonkamer! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Alles kwam bijelkaar!

Via het internet kwam ik bij Winnie terecht. Ik ben zelf in mijn vak altijd met kleuren bezig, maar het vinden van de juiste tinten op mijn wand vond ik moeilijker dan ik dacht. In een ochtend heeft Winnie mijn reeds gekozen materialen voor mijn nieuwe appartement verbonden met verschillende kleuren op de wanden. Het was alsof alles op zijn plek viel. Deze ochtend heeft mij eigenlijk enorm veel moeite en geld bespaard. Ik weet nu welke kant ik op ga. Dank je daarvoor. Ik ga je zeker nog contacten voor de finishing touch... Gr JAC

• Ervaring met: Kleuradvies

Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling. Door te kiezen voor verschillende natuurlijke en stijlvolle kleuren op de wanden zal er in je nieuwe appartement een sfeervolle ruimte en meer diepte ontstaan. Wat leuk om te lezen dat mijn kleuradvies bovendien veel moeite en geld heeft bespaard! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Professioneel advies op maat

Winnie heeft veel kennis op het gebied van indeling van de woning, interieur en kleurstelling. Zij maakt echt een advies op maat, passend bij je eigen voorkeursstijl. Ook heeft ze mooie “out of the box” ideeën voor de inrichting van je huis. Ze zet je aan het denken, inspireert en stimuleert zonder te pushen. Ik heb ontzettend veel goede input gekregen van haar die zeker worden doorgevoerd!

• Ervaring met: Interieuradvies

Dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je mijn "out of the box" ideeën zult gaan gebruiken! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Fantastisch interieuradvies op maat!

We gaan een verbouwing tegemoet en daarna een nieuw interieur. En dan wil je eigenlijk uit je hokje breken en een soort van om denken. Dus we zijn op zoek gegaan naar een interieurdesigner en na goede aanbevelingen van collega's kwamen we uit bij Stijlidee. Winnie kwam bij ons langs en wist heel gestructureerd tot een prachtig ontwerp te komen met uitgebreide tekening van indeling, lichtplan en kleurstalen en we kunnen niet wachten tot de verbouwing klaar is om het plan in leven te roepen. Winnie, heel erg bedankt voor deze supertoffe en veel gezelliger indeling met onze hoge plafonds! We hebben veel geleerd en zodra het klaar is ontvang je de foto's! Groetjes, Esther en Rogier

• Ervaring met: Interieuradvies

Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling! Wat leuk dat ik via collega's nu ook bij jullie in Almere interieuradvies, lichtadvies en kleuradvies mocht geven en dat jullie zo enthousiast zijn over alle nieuwe ideeën! Binnenkort ontvangen jullie de globale offerte voor de gordijnen inclusief het elektrisch bedienbare systeem via mijn gordijnenleverancier. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Geen seconde spijt

Na lang twijfelen besloten om mezelf toch maar een styliste cadeau te doen. Alle (on)mogelijkheden qua indelingen en kleuren werden me een beetje teveel. Ik mailde na wat googelen naar Winnie en kreeg al snel reactie. Ze kon ook al snel langskomen, wat ik prettig vond. Winnie kwam 3 uur langs, voor mij waren die 3 uur perfect. Ik heb alles kunnen vragen wat ik wilde en zelfs meer. Winnie dacht heel goed mee. Heeft een duidelijke eigen mening maar is vooral gericht op wat je zelf mooi vind en geeft goede, onderbouwde adviezen. Daarnaast heeft ze ook hele leuke creatieve ideeen zoals een bedstee maken van de huidige ingebouwde kast. Erg leuk en dat ga ik zeker doen! Resultaat na 3 uur was dat ik precies wist wat ik wilde, welke kleuren verf en hoeveelheden ik nodig heb, de indeling op kaart met alle adviezen heel duidelijk daarbij gezet en heel veel andere leuke ideeen voor de toekomst. Super! Een hele zorg minder in een verhuizing waarin je al zoveel keuzes moet maken. Ik heb er geen seconde spijt van dat ik Winnie heb gevraagd mee te denken!

• Ervaring met: N.v.t.

Heel veel dank voor de geweldige beoordeling. Wat fijn om te horen dat ik je goed heb kunnen helpen bij het maken van keuzes voor je nieuwe interieur en inrichting. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Alweer een goed advies passend bij onze smaak!

Wij kennen Winnie al vanaf 2015 toen ze voor ons de huiskamer, tussenkamer en keuken heeft aangepakt. We zijn heel blij met het advies qua meubels en kleuren waar ze ons supergoed mee geholpen heeft. Omdat we heel tevreden zijn hebben we haar in 2018 weer benaderd voor advies betreffende een kantoorruimte, en ook dat is heel goed geslaagd. Omdat we nu weer een andere ruimte in te delen hebben is Winnie weer geweest en volgende week komt ze om gezelligheid en sfeer aan te brengen in een nieuwe bedrijfslocatie. Winnie geeft ons goed advies, inspiratie en mooie ideeën. Echt een aanrader!

• Ervaring met: Interieuradvies

Super bedankt voor jullie geweldige beoordeling! Erg leuk om weer met jullie mee te mogen denken en nieuwe plannen te mogen uitwerken hoe jullie nieuwe interieur en bedrijfslocatie het beste kan worden ingericht en gerestyled! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Prima deskundig advies

Afspraak ten aanzien bezoek prima nagekomen. Luisterend oor en behendig in het maken van oplossingen voor het interieur voor zowel kleur als samenstelling. Hartelijke groet Joke en Wout van Galen

• Ervaring met: Kleuradvies

Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. Wat fijn dat mijn oplossingen voor nieuwe kleuren in jullie woonkamer en keuken en het advies over de samenstelling van meubelen, materialen en styling jullie goed is bevalen. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Aanrader!

Voor ons nieuwbouwhuis moesten we al veel keuzes maken aan het begin van de bouw. Voor ons was het erg lastig om de mogelijkheden te bedenken van een huis met alleen een tekening. Winnie heeft fijn met ons meegedacht en had goede ideeën over de indeling, wat wel kan en wat niet. Toen het huis bijna klaar was heeft ze een kleuradvies gegeven. Deze kleuren zouden we zelf nooit zo hebben gekozen maar staan zo mooi. Ons huis voelt warm aan, zoals we dit wilden maar ook eigentijds en rustig. Wij zijn er blij mee!

• Ervaring met: Interieuradvies

Dank voor jullie goede beoordeling. Wat leuk om te lezen dat STIJLIDEE's interieuradvies en kleuradvies jullie zo goed bevallen is en dat jullie nu genieten van een warm, eigentijds en rustig interieur! Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Gezellige en sfeervolle woonkamer

Door de nieuwe uitbouw en keuken werd de ruimte groter maar minder gezellig. Door de aanpak en het kleuradvies van Winnie is onze woonkamer nu erg sfeervol geworden. Met verschillende basiskleuren (wit en grijs) en 2 accentkleuren (paars en geel) krijg ik vaak complimenten van gasten over hoe mooi de kleuren op de muren passen bij de inrichting. Winnie, super bedankt!

• Ervaring met: Kleuradvies

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. Wat goed om te horen dat de kleuren zo mooi in de nieuwe uitbouw passen! Het is vaak even wennen aan nieuwe kleuren in huis maar juist de combinatie van warme en koele tinten zorgt voor een gezellig en sfeervol geheel. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Geen ruimtelijk inzicht

Wij hebben nu al meer dan een half jaar een conflict met dit bedrijf. Kleur advies is prima via STIJLIDEE, maar interieur advies moet je niet afnemen. Bestelde banken bleken op basis van de geadviseerde afmetingen te groot om samen in de woonkamer te kunnen staan De tafel voor de keuken bleek uiteindelijk ook meer dan 50 centimeter te groot te worden voor de ruimte. Gelukkig hadden wij deze nog niet besteld. Wanneer je aangeeft dan de afmetingen niet kloppen wordt je afgesnauwd dat je zelf maar had moeten nameten. Daar neem je toch geen advies voor? Helaas kunnen dit soort zaken niet netjes worden afgehandeld met STIJLIDEE.

• Ervaring met: Interieuradvies

Ik ben zeer verbaasd uw negatieve reactie hier te lezen. U liet mij eerder weten tevreden te zijn met mijn interieuradvies, kleuradvies en lichtadvies wat u reeds op 11 en 25 januari heeft ontvangen. Voordat u een meubel koopt in een woonwinkel is het raadzaam de gewenste afmetingen nogmaals na te meten in uw nieuwe huis. U bent hier zelf verantwoordelijk voor want u heeft STIJLIDEE geen opdracht tot het inkopen van uw meubelen gegeven. Destijds ben ik uitgegaan van de afmetingen op de plattegronden van Funda en hebben we samen de situatie nagemeten in uw nieuwe woning. Bovendien heb ik u vrijblijvend geholpen met het proberen te verkopen van uw bank. Uit coulance heb ik u inmiddels een voorstel gedaan omdat ik de ontstane situatie bijzonder vervelend voor u vindt. Met vriendelijke groet, STIJLIDEE | Winnie Helmes-Ham

Over STIJLIDEE

STIJLIDEE is een onafhankelijk en professioneel interieuradvies bureau uit Utrecht en geeft interieuradvies, kleuradvies, styling, lichtadvies, gordijnadvies en shoppingadvies aan particulieren en bedrijven. Stylist en Interieurontwerper Winnie heeft met haar bedrijf ruim 10 jaar ervaring en helpt je graag met een interieuradvies op maat op samen van je huis een stijlvol thuis te maken. STIJLIDEE geeft advies in alle woonstijlen: van modern tot landelijk. Zelf woont Winnie in een jaren 30 huis in Utrecht en combineert ze graag design met vintage. Maak nu een afspraak via info@stijlidee.nl voor een interieuradvies op maat.