Prettige samenwerking. Shoot was enthousiast en professioneel

Mooie foto's in een leuke omgeving.

Professioneel, maatwerk, kwaliteit en puurheid in één!

Marcella heeft onze zwangerschapsshoot verzorgd. Ze heeft exact kunnen vastleggen waar we naar op zoek waren. Puurheid en gewoon onszelf zijn. Het was een gezellige middag met een resultaat waar we super blij mee zijn.

Zo als altijd geweldig!

Niet onze eerste keer dat Marcella foto's kwam maken. Werkt altijd professioneel, maar maakt er ook altijd een feestje van. We voelen ons op ons gemak! Marcella komt altijd met de leukste ideeën maar er is ook altijd ruimte voor eigen inbreng.

Prettig en gezellige sfeer

Het was weer heel gezellig en leuk. Marcella neemt de tijd, is geduldig en heeft leuke ideeën

Heel erg blij met de mooie familie reportage!

Nu voor de tweede keer een fotoshoot via Marcella geboekt. We zijn beide keren erg tevreden over het resultaat. Marcella is professioneel maar je voelt je meteen op je gemak bij haar. Ze had alle geduld met ons 1,5 jarig zoontje die zijn eigen plan trok tijdens de shoot ;). Het eindresultaat zijn spontane foto’s, en ons gezin zoals we zijn! Ik zou Marcella zeker bij vrienden en kennissen aanraden.

De foto's van Marcella zien er altijd heel natuurlijk uit!

Marcella is een hele leuke fotografe om mee te werken! Ze zorgt voor een ontspannen sfeer waardoor de foto's er heel natuurlijk uitzien. Ze levert daarnaast ook nog eens super snel de foto's! Wij hebben al verschillende shoots met haar gedaan zoals bruiloft, zwangerschap en newborn! We willen geen andere fotograaf meer.

Wat een topper!

Marcella heeft onze bruiloft vastgelegd. Ze is niet alleen erg professioneel, maar denkt met alles mee. Ze heeft goed geluisterd naar onze wensen, en is erg leuk in de omgang, ook met onze gasten. Jong en oud het maakt niet uit. We zijn erg verrast toen we de foto's kregen! We hebben onze dag weer opnieuw beleefd. Bedankt Marcella, we zullen je zeker vaker vragen voor een mooie reportage.

Goede fotografe en mooie foto’s!

Ik vond het een geweldige ervaring!

Marcella is een heel gezellige, lieve vrouw en heel kindvriendelijk! Ze denkt goed mee, geeft tips en als je suggesties hebt, dan doet ze dat ook. Een heel fijne samenwerking en super mooie foto’s! Zeker een aanrader!

Geweldige shoot gehad!

We hebben een newborn lifestyle shoot gehad. Ik was heel benieuwd hoe dit zou lopen aangezien we bij onze oudste een newborn shoot hebben gehad. Het was echt een hele gezellige, spontane shoot. We hebben veel gelachen waardoor het voor onze dochter ook makkelijk was om op de foto te gaan. Wij zijn super blij met onze foto's.

Top!!!

Marcella is een super fotograaf! We hebben nu aantal foto’s laten maken van onze dochter die zijn echt prachtig!

Marcella al voor de 4e keer geboekt, weer superervaring!

Marcella is een hele fijne fotografe die prachtige foto’s maakt. We hebben nu al vier shoots met haar gehad en zijn heel tevreden over het contact, haar fijne omgang en natuurlijk het eindresultaat. Een aanbeveling!

Voor een speciaal verzoek heeft Marcella mooie foto's gemaakt. Ze denkt goed mee wat erg fijn is. In 1 woord: super!

Hele goede fotograaf

Hele mooie foto’s gekregen. Marcella is een lieve meid en ook lief voor kindjes. Snel een voorproefje gekregen en ook alle foto’s op een usb stick

Lief en geduldig

Mooie fijne thuis shoot gehad van onze baby. Relaxte sfeer en veel geduld met je kleintje. Prachtige foto’s!

Geweldige fotograaf!

Marcella is een heerlijk mens om om je heen te hebben, ze neemt alle tijd voor de fotoshoot en ze heeft echt prachtige foto’s gemaakt.

Fantastisch!!!!!

Marcella is de beste fotograaf die je je maar kan wensen!!! Ontzettend lief, professioneel en engelen geduld. Ze luistert goed naar je wensen maar ze helpt je ook met het geven van advies als je het even niet meer weet!! Perfecte combi!! Nooit meer een ander!! Liefs Irene en Jeroen

Heel prettig om met Marcella samen te werken. Ze Creëert de juiste sfeer, is professioneel maar toch gezellig. Het eindresultaat is geweldig. Kortom: een aanrader.

Wát een topper!

Mijn man en ik zijn heel kritisch geweest in onze zoektocht naar een bruidsfotograaf. Naast oog voor detail, technisch fantastische foto's wilden we ook een leuke, spontane fotograaf die je graag de hele dag om je heen hebt. Marcella, you tick every box! Wat een geweldige fotograaf met wie wel zowel een couple shoot als onze volledige bruiloft hebben gedaan. Ik zou het 100% precies zo opnieuw doen!

Geweldig!!

Marcella weet mee te gaan in de sfeer van het moment! En ze weet dat ontzettend goed vast te leggen. Daarnaast komt ze haar afspraken heel goed na.

Super fijne fotografe

Marcella is een super fijne fotografe. Ze heeft onze bruiloft, zwangerschap en onze new born kindjes gefotografeerd. Alle keren veel leuke en goede ideeën om mooie foto’s te maken. Ook zeer geduldig met kindjes. Op de dag dat de foto’s zijn gemaakt ontvang je een kleine selectie van de foto’s en daarna binnen 2/3 weken de rest. Wij raden iedereen aan om een speciale gebeurtenis te laten vast leggen door Marcella!

Kei goed!!!!

Super fijn!!!!

Prachtig

Marcella heeft prachtige foto’s gemaakt. Ze denkt met ons mee over op welke locaties foto’s kunnen worden gemaakt. Ook denkt ze mee vanuit welke hoek dat het mooist is. Wij voelden ons snel op ons gemak bij Marcella. Daardoor zijn het spontane foto’s geworden. Van onze omgeving krijgen we alleen maar positieve reacties over haar foto’s! Ga zo door!

Erg professioneel , klant gericht, een absolute aanrader !

* foto's gym * foto's + video's groepslessen * foto's marathons * foto's personeelsuitje

Super!!

Super fijne ontspannen fotoshoot gehad. We hebben een familieshoot gehad met vijf volwassenen en drie kleine eigenwijze kinderen 😉 wat een geduld heb je. We zijn ontzettend blij met het eindresultaat. Hartstikke bedankt weer!