Beste fotografe die je maar kunt wensen!

We zouden het liefst nog veel meer sterren geven. We hadden geen betere fotografe kunnen wensen. Marcella heeft onze bruiloft van begin (first-look) tot eind (feest) vastgelegd met geweldig prachtige foto's. Alle momenten die we wilden terugzien heeft ze vast gelegd. Met daarbij super leuke foto's van oprechte emoties van mensen. Een genot om terug te kijken. Het contact met Marcella verliep zeer professioneel & op een natuurlijke manier. Met alle gesprekken zaten we op 1 lijn. Wat een heerlijk enthousiasme ! Tijdens de bruiloft zelf merk je soms amper dat ze er is, en toch heeft ze uiteindelijk de perfecte foto gemaakt. De beste complimenten kwamen zelfs van onze bruidsgasten die veelvuldig aangaven wat voor een leuke gezellige enthousiaste fotografe er aanwezig was. Al met al, een hele dikke aanrader ! Met Marcella die je speciale dag vastlegt zit je helemaal goed.

Marcella, snel en creatieve fotograaf, zelfs de kinderen worden enthousiast!

Voor het tweede jaar op rij een fotorapportage van de familie laten maken (6 volwassenen en 4 kleinkinderen van 6-11 jaar). Door omstandigheden moesten we last minute van locatie veranderen maar dat was voor Marcella geen probleem. Ze had in no-time bedacht hoe we een en ander invulling konden geven. De kinderen wist ze meteen naar haar hand te zetten zonder dat er boze of scheve gezichten kwamen. Inmiddels haar foto's ontvangen en ook doorgestuurd naar onze zoons. Iedereen in de familie (inclusief schoondochters en kleinkinderen) is happy met het resultaat. Nu nog "de beste" uitzoeken voor de Kerstkaart van dit jaar en de fotoalbums maken. Dat is leuk werk maar kost veel tijd. Geen tijd kost het kiezen van de fotograaf voor volgend jaar: geen twijfel, gewoon Marcella. Kwaliteit verzekerd!

Ontspannen fotoshoot en supermooie foto’s

Ik sta zelf nooit mooi op foto’s maar Marcella heeft het voor elkaar gekregen om hele mooie ongedwongen foto’s te maken die je naar eigen wens kunstkatern afdrukken.

Hele fijne persoonlijke fotograaf!

Marcella is vriendelijk, denkt met je mee en maakt prachtige foto’s. Ook met kinderen maakt ze makkelijk contact en krijgt ze een lach tevoorschijn.

Lief en betrokken vrouw die haar vak kent.

Wij hadden een cakesmash shoot geboekt bij Marcella op advies van vrienden. Zij was zo lief en enthousiast tijdens de shoot. Ze komt haar afspraken na en levert goed werk af. Kortom: Wij zijn erg tevreden en gaan zeker in de toekomst nogmaals een shoot boeken.

Marcella is super vriendelijk, geweldige foto’s, we zijn super blij met het resultaat!

Marcella is absoluut een topper!

Via familie zijn wij met Marcella in contact gekomen. Ze heeft onze bruiloft vastgelegd en we zijn nog steeds elke dag heel blij met de prachtige foto’s!! Naast dat Marcella geweldige foto’s maakt is zij ook een heel gezellig persoon om om je heen te hebben. Lieve Marcella, nogmaals heel hartelijk dank voor de prachtige foto’s en de gezellige momenten! Lieve groetjes, Justin & Nienke

Wij hebben nu een aantal shoots bij Marcella mogen doen. Waaronder een zwangerschapsshoot, newborn shoot en een cake smash. Naast dat de foto’s prachtig zijn, stelt ze je op je gemak en is het een top vrouw!

Toppertje met de mooiste foto's

Marcella stelt je op je gemak en ze heeft erg veel plezier in haar werk wat ook helemaal van haar af straalt! Met de mooiste foto's als resultaat. Blij dat ze onze dag heeft vast gelegd! Zou geen andere willen!

Marcella Tenlima: die gaat het nog ver brengen!

Kwamen via de schoonouders van onze jongste zoon in contact met Marcella. Die hadden goede ervaring met familie rapportage voor 17 personen. Dan moest een rapportage voor 10 personen plus hond helemaal geen probleem zijn. Klopte helemaal. Afstand Den Bosch-Hilversum was geen bezwaar en het weer was ons die dag goed gezind. Kozen een wat open plek in het bos bij vliegveld Hilversum en verrassend te zien hoe gemakkelijk Marcella de kinderen op hun gemak stelde. In (ruim) een uur tijd schoot ze in hoog tempo kiekjes van de hele groep als ook de gezinnen apart alsmede opa/oma met de 4 kleinkinderen. Dezelfde avond al een paar voorproefjes en na 3 weken de hele rapportage. S C H I T T E R E N D E foto's. Chapeau voor Marcella. Een absolute aanrader voor iedereen. En de prijs was keurig volgens afspraak en viel dus reuze mee, rekening houdend met de tijd en het werk dat zij eraan had.

Geweldige en enthousiaste fotograaf!

Ontzettend blij met onze mooie foto's! Marcella stelt je op je gemak en denkt met je mee. De gezelligheid brengt het tot een heel ontspannen sfeer. Voorproefjes op dezelfde dag, zo leuk! Ik kom zeker terug bij Marcella!

Professioneel en betrokken!

Marcella is een goede fotograaf die je op je gemak stelt, meedenkt maar ook ruimte laat voor eigen inbreng. Ze komt de afspraken na en zorgt voor een preview op dezelfde dag.

Vanaf het eerste moment is het contact met Marcella heel prettig verlopen. Ze reageert snel op haar mailtjes, komt met verschillende voorstellen en is open & transparant over haar prijzen en werkwijze. Eenmaal bij ons thuis zorgde Marcella ervoor dat mijn man, ik en (het belangrijkste voor de shoot) onze baby helemaal op ons gemak waren voor de camera. Marcella legt goed uit wat ze doet en is erg professioneel. Daarnaast was het ook gewoon erg gezellig, wat zorgde voor een ongedwongen sfeer (wat ook heel goed terug is te zien op de foto’s). Dezelfde dag mochten wij al een voorproefje ontvangen en alle geselecteerde foto’s waren zelfs binnen een kleine 2 weken binnen! Het resultaat was nog mooier dan gehoopt: we zijn erg dankbaar dat het Marcella is gelukt om onze mooie, pure gezinsmomentjes vast te leggen. Een top ervaring en resultaat! Marcella, bedankt en zeker weten tot ziens!

Marcella is een warm persoon, erg fijn in de omgang en doet alles voor haar klant.

3 fotoshoots gedaan in één jaar bij Marcella. Ze is simpelweg geweldig en levert de moooiste fotos.. kijk uit naar de volgende shoot!

Geweldige Fotograaf

Marcella mijn dochter met 2 jaar liep ze al met een speelgoed fototoestelletje…van haar hobby haar werk gemaakt,en nu 7 jaar verder als zelfstandige top, prachtige klantenkring opgebouwd en haar werk zit bijna over heel Nederland…ga zo door Marcella

Naast dat Marcella heel leuk is, levert ze ook hele mooie foto’s. We zijn er mega blij mee!

Erg gezellig en leuk!!

Vakwerk

Wat zijn wij blij met het werk van Marcella. Zowel voor de zwangerschapsshoot als de lifestylereportage (newborn). Voor ons was het helemaal nieuw, maar ze stelden ons op ons gemak. En werkelijk waar prachtige foto’s. Wij raden iedereen Marcella aan! Geweldige vrouw!

SUPER!

Super foto’s, super service!!!!

Geweldig lieve fotograaf

Marcella is een hele vlotte en lieve fotograaf. Het voelde gelijk alsof we haar al jaren kende. Ze deed het ook super leuk met ons dochtertje en was heel professioneel. Ik zou haar de volgende keer ook weer vragen

Een geweldig persoon om bij je dag te hebben

Marcella is een uiterst vriendelijke en fijn persoon om om je heen te hebben op je trouwdag. Ze doet haar ding en zorgt voor de nodige humor. Wij hebben prachtige foto’s mogen ontvangen van haar en zullen altijd met een fijn gevoel terug kijken op haar werk.

GE-WEL-DIG

Marcella is een hele goede fotografe. Super mooie foto's van onze zoon. Het was ook heel erg fijn dat ze zo snel al een plekje had in haar agenda om de foto's te maken. Mocht je op zoek zijn naar een fotograaf die foto's maakt van je zwangerschap, new born, gezin, bruiloft of zakelijk. Dan raad ik Marcella zeker aan!!

Echt super!

Last minute belde ik Marcella en alles werd geregeld. Heb super mooie zakelijke foto's laten maken. Meer dan tevreden!!

Geweldige ervaring met een geweldige fotograaf!

Vond het doodeng om deze shoot te doen. Was echt uit mn comfortzone. Maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb! Marcella stelde me op mn gemak en het was erg gezellig tijdens de shoot. Ze geeft goede aanwijzingen en laat tussendoor soms een foto zien met het resultaat wat weer een boost geeft. Echt een top mens, erg gezellig en zeer professioneel! Marcella maakt prachtige foto's!

Hele mooie foto's en het belangrijkste, Marcella is super goed met kinderen! Heel geduldig en vrolijk.

Marcella is een lieve geduldige fotografe en heeft ons zoontje al een paar keer op de gevoelige plaat vast gelegd. Altijd hele mooie foto’s, we zijn er heel erg blij mee.