Super!

Voor een speciaal verzoek heeft Marcella mooie foto's gemaakt. Ze denkt goed mee wat erg fijn is. In 1 woord: super!

Hele goede fotograaf

Hele mooie foto’s gekregen. Marcella is een lieve meid en ook lief voor kindjes. Snel een voorproefje gekregen en ook alle foto’s op een usb stick

Lief en geduldig

Mooie fijne thuis shoot gehad van onze baby. Relaxte sfeer en veel geduld met je kleintje. Prachtige foto’s!

Geweldige fotograaf!

Marcella is een heerlijk mens om om je heen te hebben, ze neemt alle tijd voor de fotoshoot en ze heeft echt prachtige foto’s gemaakt.

Fantastisch!!!!!

Marcella is de beste fotograaf die je je maar kan wensen!!! Ontzettend lief, professioneel en engelen geduld. Ze luistert goed naar je wensen maar ze helpt je ook met het geven van advies als je het even niet meer weet!! Perfecte combi!! Nooit meer een ander!! Liefs Irene en Jeroen

Heel prettig om met Marcella samen te werken. Ze Creëert de juiste sfeer, is professioneel maar toch gezellig. Het eindresultaat is geweldig. Kortom: een aanrader.

Wát een topper!

Mijn man en ik zijn heel kritisch geweest in onze zoektocht naar een bruidsfotograaf. Naast oog voor detail, technisch fantastische foto's wilden we ook een leuke, spontane fotograaf die je graag de hele dag om je heen hebt. Marcella, you tick every box! Wat een geweldige fotograaf met wie wel zowel een couple shoot als onze volledige bruiloft hebben gedaan. Ik zou het 100% precies zo opnieuw doen!

Geweldig!!

Marcella weet mee te gaan in de sfeer van het moment! En ze weet dat ontzettend goed vast te leggen. Daarnaast komt ze haar afspraken heel goed na.

Super fijne fotografe

Marcella is een super fijne fotografe. Ze heeft onze bruiloft, zwangerschap en onze new born kindjes gefotografeerd. Alle keren veel leuke en goede ideeën om mooie foto’s te maken. Ook zeer geduldig met kindjes. Op de dag dat de foto’s zijn gemaakt ontvang je een kleine selectie van de foto’s en daarna binnen 2/3 weken de rest. Wij raden iedereen aan om een speciale gebeurtenis te laten vast leggen door Marcella!

Kei goed!!!!

Super fijn!!!!

Prachtig

Marcella heeft prachtige foto’s gemaakt. Ze denkt met ons mee over op welke locaties foto’s kunnen worden gemaakt. Ook denkt ze mee vanuit welke hoek dat het mooist is. Wij voelden ons snel op ons gemak bij Marcella. Daardoor zijn het spontane foto’s geworden. Van onze omgeving krijgen we alleen maar positieve reacties over haar foto’s! Ga zo door!

Erg professioneel , klant gericht, een absolute aanrader !

* foto's gym * foto's + video's groepslessen * foto's marathons * foto's personeelsuitje

Super!!

Super fijne ontspannen fotoshoot gehad. We hebben een familieshoot gehad met vijf volwassenen en drie kleine eigenwijze kinderen 😉 wat een geduld heb je. We zijn ontzettend blij met het eindresultaat. Hartstikke bedankt weer!

Super!

Marcella is een leuke meedenkende fotograaf. Neemt de tijd voor haar shoots. Wij hebben al meerdere shoots bij haar gehad, en iedere keer zeer tevreden. Er zullen er nog meerdere volgen.

Topfotograaf!

Marcella is een super fotograaf. Denk altijd goed mee, en is altijd in voor nieuwe ideeën. Ook is ze ook super goed met kinderen, vind het altijd bijzonder dat mijn verlegen dochtertje na een aantal minuten haar al als ‘vriendinnetje’ ziet, en haar vervolgens super mooi kan fotograferen. Ik krijg altijd veel compliment over haar foto’s, omdat ze altijd prachtig zijn.

Zeer tevreden, super mooie foto's. Leuke en professionele begeleiding.

• Hoe heb je mij gevonden? Facebook

Na de geboorte van onze dochter bo wilde wij graag de eerste ontmoeting met haar broertje Jip vastleggen. Tevens wilde wij deze foto’s gebruiken voor het geboortekaartje. Marcella was zo flexibel om op het juiste moment bij ons thuis aanwezig te zijn om zo dit bijzondere moment vast te leggen. Ook heeft ze zeer snel de geweldige foto’s bewerkt en bij ons afgeleverd. Hierdoor hebben wij het geboortekaartje zeer snel kunnen versturen. Jip was erg op zijn gemak bij Marcella, hierdoor zijn het zeer natuurlijke foto’s geworden! Bedankt voor je flexibiliteit en geweldige foto’s. Voor iedereen een aanrader!

• Wat voor opdracht is er uitgevoerd? Cakesmash

• Hoe heb je mij gevonden? Familie/vrienden/bekenden

Super ervaring! Lief voor de kinderen en professionele foto’s!

• Hoe heb je mij gevonden? Eerdere ervaring

Je bent super vrolijk tijdens het fotograferen en stelt mensen goed op hun gemak! Daarbij maak je natuurlijk super mooie foto's. Erg leuke ervaring om bij jou foto's te laten maken!

• Wat voor opdracht is er uitgevoerd? Zwangerschap
  • Hoe heb je mij gevonden? Familie/vrienden/bekenden

Jij bent in 1 woord een topper!!!

• Wat voor opdracht is er uitgevoerd? Anders
  • Hoe heb je mij gevonden? Eerdere ervaring

Marcella neemt echt de tijd voor je kindje en is heel lief en geduldig. Ze heeft oog voor detail en heeft er weer iets ontzettend moois van gemaakt! Ik ben heel blij met het eindresultaat!

• Wat voor opdracht is er uitgevoerd? Cakesmash

• Wat voor opdracht is er uitgevoerd? Zwangerschap