De reis verliep prima. Bagage prima, dus een fijne reis. Enkele kanttekeningen. De premium check in bij Sunny Cars heeft geen enkele waarde bij Europcar. We moesten gewoon wachten in de rij. Ook de vooraf ingevulde gegevens waren bij Europcar niet bekend. 2x zonde van de tijd (invullen en toch wachten bij de check in). Ook het afhalen op een laat tijdstip is niet goed. Er was helemaal niemand bij Europcar. En de auto was flink beschadigd, maar dat hebben we in Spanje al vaker meegemaakt. Binnenkant van de auto was prima. En voor het golfen. Las Colinas is een superbaan. Met ontvangst, clubhuis, kleedkamers en overige faciliteiten een top-ervaring. Hou die baan in het aanbod. Campoamor is gemiddeld. Enkele holes zijn gewoon niet leuk om te spelen (7, 9, 12, 14, 16). Op Campoamor werden de tee's voor de heren op de meeste holes flink naar voren gezet, waardoor de uitdaging ook een stuk minder werd. Jammer, maar dat gebeurt wel meer op deze banen. De greens waren dan wel weer prima in orde.
Zeer goed bevallen. Hotel prima, golfbanen dito
De huurauto was te kleinvoor 4 Personenmet bagage en Golftassen
Alles was prima (ook het weer ... goed geregeld!) Bij het ophalen van de huurauto heb ik een borg moeten geven van Euro 450 waar ik niets van wist op voorhand, gelukkig heb in dat bedrag net weer ontvangen. Het probleem was het inleveren van de huurauto, dit was niet in de luchthaven van Malaga zelf maar aan een tankstation van BP. Het kantoortje was pas open om 8 u en er stonden ook mensen te wachten die nog een vroegere vlucht hadden. Het BP station was moeilijk te vinden en wij zijn hier geraakt via een verboden weg....
Reisbescheiden keurig verzorgd. Wel een upgrade voor de auto moeten nemen (2 koffers en 2 golfbags erg veel voor een polo.) . Hotel was goed en de banen en zeker Oceanico Victoria prachtig. Inchecken op faro een grote ramp 2.5 uur in de rij gestaan maar valt buiten jullie invloedssfeer.
Prachtig nieuw hotel met luxe kamers en uitstekende verzorging.
Goed verzorgde kamers en faciliteiten Eten oke maar geen 5sterren
We hebben een fantastisch verlof gehad. Het is wel stressy begonnen en stressy geëindigd. Autoverhuur was een grote warboel. Onze reisgenoot kon zijn wagen oppikken beneden in de luchthaven maar wij vonden het bureau voor onze wagen niet terug. Na veel zoeken stond er dan iemand in de aankomsthal met een bordje en moesten we nog een heel eind stappen om wagen te vinden. In het terugkomen moesten we die wagen afgeven in een bp benzinestation dat we niet direct terugvonden. Uiteindelijk via de verkeerstoren per toeval bij benzinestation beland. Daar stonden nog 4 misnoegde reizigers te wachten tot 8 uur vooraleer wagen kon ingeleverd worden. Dit heb ik nog nooit meegemaakt! Onze wagen was echter wel ok (golf gti) met voldoende blutsen maar dat is in Spanje schering en inslag. Dit gegeven was dus heel verwarrend en niet voor herhaling vatbaar. Reizigers zouden hierover beter moeten ingelicht worden of gewoon hun auto kunnen oppikken onderaan in de luchthaven.
prima communicatie, alles zeer verzorgd.
Heerlijk gegolfd op 5 verschillende banen in de omgeving. Elke avond lekker buiten de deur gedineerd, was aangenaam verrast dat bijna alle restaurants open waren in begin maart.
Voor de vierde keer in dit hotel geweest en er zal zeker een vijfde plaatsvinden, rust, mooie golfbaan en de zon.
Prima georganiseerd. Klopte allemaal, prima golfleraar, zeer klantvriendelijk en ging goed in opmonteren wensen
El Rompido: vriendelijk en gedienstig personeel. Mooie kamer, heel rustig. Lekker eten, in buffetvorm. Er waren grote groepen golfers en daardoor was het lawaaierig in het restaurant en bar. Mooie golfbanen.
Jammer dat het hotel geen restaurant heeft. Bovendien is men niet echt op goede voet met het clubhuis, waarvan het restaurant al sluit om 20.00 uur(elders begint het dan pas). Een taxi naar het dichtst bij zijnde (redelijke) 'restaurant 37' kost zo rond de 10 euro enkele reis. Voor een goed restaurant verderop (Martell) bedraagt de taxirit 20 euro enkele reis. Heen en terug komt er dan nog een pittig bedrag bij , terwijl het menu ook niet echt goedkoop was (incl wijn ca 100 euro voor2 personen).
Een heerlijk oord om te vertoeven. Mooie, goed onderhouden, banen. Aardig personeel, nies is teveel, kortom een golfervaring met een brede lach. Ga zeker nog een keer terug.
Wij boekten afgelopen week last minute van 17 tot 24 febr. Wij waren zeer tevreden over de vlotte boeking via jullie website en vriendelijke en behulpzame dames via de telefoon en via mail. De kamer die we bij aankomst kregen was een zeer mooie kamer, prachtig gelegen aan de golf en met zicht op zee. Alleen zagen we dat pas 's anderendaags want het was al laat en donker. MAAR... 's anderendaags werden we om 7 uur gewekt door een hels lawaai alsof we te midden van een bouwwerf sliepen! Er waren nl. vlak vóór ons terras (op max 5 à 10 meter) grote werkzaamheden bezig aan het kinderzwemgedeelte, waarbij er af en aan werd gereden met bulldozers, graafmachines, drilboren die in beton boorden, platwalsmachines etc. Daarboven het geroep van de vele werkmannen, en veel slechte dieselgeur.... We hebben onmiddellijk de receptie gevraagd naar een oplossing. Ze lieten ons enkele alternatieve kamers zien, maar daar was het lawaai - zij het iets minder - nog steeds goed te horen.... We konden wel een kamer krijgen aan de andere kant, maar die was minderwaardig, had geen mooi uitzicht en kleiner. We zijn uiteindelijk niet verhuisd. We hebben ons ongenoegen hierover nog eens geuit bij ons vertrek, waarbij ze zich hebben geëxcuseerd, maar verder geen compensaties. Ik vind dit echt niet correct. Er waren verschillende blokken van het hotel die leeg stonden, zogenaamd omdat er ook daar renovatiewerken aan de gang zouden zijn... We betwijfelen dit ten sterkste. Waarom laten ze hun gasten niet in een rustiger verder verwijderd deel van het hotel logeren? Het hotel zat hoogstens met een bezetting van 20 of 30 %!!! Maar dat ze dan de weinige gasten logeren in een gebouw vlak naast zeer hinderende werken, dat vind ik echt een schande! Ik heb het lawaai meermaals gefilmd, zodat ik jullie ook kan bewijzen om welke hinder het gaat! Het ging zo een hele dag door, tot wanneer het bijna donker was. Van rustig zitten lezen en genieten op ons terras was dus hoegenaamd geen sprake!! Er waren meerdere werken aan de gang in het hotel. Ook het hoofdzwembad werd vernieuwd en werd er gewerkt. We hebben er alle begrip voor dat hotels in laagseizoen renovaties doen, maar dit mag toch niet ten koste van de weinige wintergasten gaan?! Wij komen tenslotte ook voor de rust. Dit had perfect kunnen vermeden worden. Ik kan jullie de filmpjes, indien gewenst, nog eens doorsturen. Ik hoor het graag. Mvg Leentje Callens en Françoise Goedhuys
De vete tussen de golfclub en de uitbater van het hotel escaleert in die mate dat we daar persoonlijk ernstige hinder van hebben ondervonden in de regeling van de starttijden.Als jullie ons hele verhaal wil weten laat niet na ons te contacteren.
Deze kamer was AAN DE DURE KANT! Maar we hebben er geen spijt van. De golfbaan was voor mij perfect, niet te moeilijk.
Wel erg stil in het hotel. Zal de tijd van het jaar zijn. Dat maakte het wat minder gezellig. Maar voor de rest ok. Zeer behulpzame mensen bij de receptie.
Goede ervaring. Aanbevelenswaardig. Nog bel duidelijk dispuut over de autohuur via Sunny Cars en Europcar. Deze discussie loopt nog en kan zeker van invloed zijn bij volgende keuze.
Op de reisbescheiden die wij ontvangen hadden waren een tweetal belangrijke zaken die niet klopten. Internetpagina om in te checken bij ryanair wat aangegeven stond bestaat niet meer en ook het adres van inchecken van de accommodatie klopte niet. Zeer slordig, sorry. Verder was het hotel supergoed en de golfbaan ook.
Naar aanleiding van het advies van Golftime kwamen wij op deze geweldigie lokatie terecht. Mooie banen, zeer goed (nieuw) hotel en uitstekende service. Absolute aanrader. Boeken al jaren via Golftime vanwege goed advies en persoonlijke aandacht. Prijs/kwalitieit is dik in orde!
Hotel Guadelmina, super locatie aan het strand voor de zomer maanden. Het hotel was nu 3/4 onbezet en dan is het "kaal". Menu kaart kan "een opfrissertje" gebruiken.
Een aanrader voor prijs / kwaliteit verhouding. Bij transfer van hotel naar Faro airport misverstand bij taxi bedrijf, deze stond in Faro en niet bij het hotel. Dit werd snel en goed opgelost door hotel en taxibedrijf.
Arnhemseweg 6
3817 CH Amersfoort
Uw mening vinden wij erg belangrijk. Wij zijn altijd bezig om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. We zijn daarom erg benieuwd naar uw ervaring met ons. Uiteraard willen wij ook graag weten hoe uw golfreis geweest is. Met het delen van uw ervaringen helpt u ook andere golfers met het vinden van die heerlijke golfreis. Als een echte ‘travel caddy’ zijn wij al ruim 21 jaar uw partner in golfreizen. Golftime staat voor deskundig en eerlijk advies op maat. Maak gebruik van onze deskundigheid en samen vinden wij uw ideale golfvakantie. Wij zijn aangesloten bij Stichting Garantiefonds Reisgelden en het Calamiteitenfonds, waardoor u met een gerust hart uw golfreis boekt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.