Alhoewel er in eerste instantie in de papieren een en ander niet juist was is het keurig opgelost voor vertrek en bleek alles ter plaatse prima geregeld. Hotel en golfbaan zijn echte aanraders. Komen zeker terug voor een volgende golftrip!

• Nazorg

Een hele fijne ervaring en alles tot in de puntjes verzorgd!!

• Nazorg

Sella Golf is een prachtige golflocatie waar we graag nog eens terug komen

Het appartement was ruim en luxe en de service van het hotel als er iets gedaan moest worden uitstekend. ook het personeel van de golfbaan was zeer vriendelijk en behulpzaam. Alleen de buggy's waren wat oud en versleten. Er waren nieuwe besteld, maar door de corona perikelen nog niet vervangen. Prima restaurants en supermarkten in de directe omgeving en het klimaat was daar in april heerlijk. We hebben gedurende de 4 weken maar 1 dag gehad dat we door de regen niet hebben kunnen golfen. De banen zijn prima, de fairwways breed en je verspeelt daardoor nauwelijks ballen.

• Nazorg

Geachte heer van Knijff, Hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide review. Fijn om te horen dat u een goede reis heeft gehad. Graag helpen wij u in de toekomst weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Léonie - Golftime

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld

• Nazorg

Goed georganiseerde golfreis met dank aan flexibel opstellen na last minute extra wensen

Dat staat hier boven

Alles ademt golf

Fijne gezellige accommodatie. Alles prima geregeld. Golfbaan tegenover het hotel, hotel ademt golfplezier uit. Mooie , best lastige baan, fijn om te lopen. Lekker gegeten in het restaurant. Wij eten vegetarisch en hadden dat van tevoren doorgegeven. In het restaurant gaf men aan een speciaal menu voor ons te hebben gemaakt. Heerlijk gegeten! Verder wel wat uit de buurt van het dorpje en het strand, daar heb je de auto of een fiets voor nodig om er te komen.

Prima reis, alles klopte

Goede en prettige bediening bij het regelen van de reis en alles wat daar bij komt kijken

• Nazorg

prima service en goede accomodatie

Ahaus land und golfhotel is een aanrader reserveren via de site was makkelijk en snelle reactie met factuur en reisbescheiden

Een heerlijke reis

Golftime heeft de reis uitstekend geregeld. De reis liep op rolletjes incl de huurauto en de huurclubs. We hebben op twee verschillende golfbanen gespeeld, beide mooie banen met goede voorzieningen.

Prima Golfreis

De golfreis die ik heb geboekt als single was geheel volgens de afspraak. Huurauto gaat via Sunnycars dus ook goed. De starttijden zoals afgesproken klopten. Alles was netjes doorgegeven. De tweede keer in het zelfde hotel kreeg ik dezelfde kamer als dank voor het terugkomen, uitkijkend over de tee van hole 1 richting duinen en de zee. Golfbaan Bellavista in Huelva is echt een aanrader. Mooi en verzorgd aangelegde baan met hoogte verschillen en zeer vriendelijk personeel.

• Nazorg

De reis was compleet verzorgd.Alles klopte tot in details.Geheel verzorgde reis. De accommodatie in Portugal was buiten verwachting, zowel wat huisvesting als wat golfmogelijkheden betrof. Een buitengewoon ruime en modern uitgeruste hotelkamer op de begane grond.Prachtige,zeer ruime oefenfaciliteiten voor de deur en twee mooie , goed verzorgde 18-holes banen op loopafstand.. Ontbijt en diner met alle denkbare etenswaren waren eveneens perfect. Kortom, wij hebben deze golfweek enorm genoten. Voor herhaling vatbaar. Carola Bolder en Paul Gerlag

• Nazorg N.v.t.

Fantastische Golfvakantie, subliem geregeld door Golftime!

Golftime heeft ons een fantastische, zorgeloze, perfect georganiseerde reis bezorgd. Bedankt voor jullie aandacht, zorg en vooral fleibiliteit. Auto stond klaar op de Airport van Faro, Het hotel had al vroeg in de ochtend onze kamer beschikbaar. Kortom zeker een vakantie om fijn op terug te kijken en voor herhaling vatbaar!

• Nazorg

Goedemiddag Joke, Hartelijk bedankt voor je mooie review. Wat leuk om te lezen dat alles goed is bevallen en het voor herhaling vatbaar is. Graag staan we weer een keer voor je klaar bij het verzorgen van weer een fantastische golfreis. Met sportieve groet, Mariska Golftime

Goed geregeld!

De eerste keer, dat wij via Golftime hebben geboekt, maar beslist geen spijt van. Aan de telefoon werd ik vriendelijk en deskundig geholpen met het samenstellen van onze golf reis naar Tenerife. De communicatie per email was top. Alles was fantastisch geregeld.

• Nazorg

Beste Johanna, Wat fijn om te horen dat alles fantastisch is geregeld. We helpen u graag weer een keer bij het samenstellen van een mooie golfreis. Met sportieve groet, Marjolein van Golftime

Prima service en bij problemen oplossingsgericht.

Een eerdere boeking een week eerder moest worden verplaatst wegens sneeuwval en gesloten golfbaan. Vrijwel direct een nieuwe boeking geregeld.

• Nazorg

Beste Hans, Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn dat de omboeking zo snel is verzorgd. Graag staan we u in de toekomst weer een keer te woord. Met sportieve groet, Léonie van Golftime

TOP

Super service, zelfs voor compensatie gezorgd bij wijziging data

• Nazorg

Beste Christel, Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. We helpen u graag weer een keer met het organiseren van een mooie golfreis. Met sportieve groet, Jur - Golftime

Altijd geweldig

Zeer professioneel, altijd vriendelijk en zeer behulpzaam

• Nazorg

Beste Hetty, Hartelijk dank voor uw bericht. We staan u in de toekomst graag weer te woord en helpen u graag weer bij het verzorgen van een golfreis. Met sportieve groet, Marjolein van Golftime

prima, ook na een beetje zeuren van mijn zijde altijd behulpzaam

Dit is mijn zoveelste golfreis via Golftime. Deze verliep wat anders dan normaal vanwege medisch malheur in de reisgroep. Dit resulteerde in het vlak voor vertrek alles moeten omboeken naar een andere groep. Golftime regelede dit prima voor ons. Chapeau. Volgende reis, Ierland, weer met Golftime.

• Nazorg

Beste Reind, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen tijdens de reis. Graag helpen we u in de toekomst weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Mariska - Golftime

Alles klopte en de geleverde service was prima!

Hotel en kamers waren heel netjes en schoon. Reisomschrijving klopt als een bus.

• Nazorg N.v.t.

Beste Ernesto, Hartelijk bedankt voor je bericht. Leuk om te lezen dat alles naar wens was. We helpen u graag weer een keer bij het verzorgen van een mooie golfreis. Met sportieve groet, Léonie - Golftime

Na de lange coronapauze eindelijk weer een fijne golfvakantie.

Anticiperend op een einde van de corona restricties een vlucht geboekt naar Malaga met Vueling met 'vriendelijke' vertrektijden rond het middaguur. Golfsets gereserveerd bij ClubstoHire voor pick-up op de airport. Tijd genomen voor de selectie van hotel en golfcourses en gekozen voor Golftime met een passende aanbieding In Melia Marbella Banus en golf op 5 banen in de omgeving. Voor vervoer stond een vrijwel nieuwe auto gereed via Sunny Cars. Mede dankzij het goede weer een zorgeloze golfvakantie gehad. Voor herhaling vatbaar.

• Nazorg

Beste heer Kolthof, Bedankt voor uw beoordeling. Erg fijn dat het naar wens is geweest! We helpen u graag bij het plannen van uw volgende golfreis. Met sportieve groet, Marjolein van Golftime

Snel en vriendelijk geholpen

De kleinschaligheid van het bureau van Golftime, vinden we plezierig. De Persoonlijke benadering is prettig.

Goed geregeld.

Hotel en de banen zijn prima. 3 lussen waarvan lus Verviers de moeilijkste is.

Goede ervaring met golftime

Snelle reactie op mijn vragen, ik zou golftime zeker aanraden

• Nazorg

Beste Elke, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u onze service als prettig heeft ervaren. We staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Met sportieve groet, Marjolein van Golftime

Fantastico!

De medewerkers van Golftime hebben mijn vrouw en ik een fantastische vakantie bezorgd in Islantilla, Andalusia, Spanje. Alles was tot in de puntjes verzorgd en daarnaast ook nog erg flexibel met het maken van aanpassingen. Het appartement in Islantilla was perfect en zeker voor ons tweeën zeer ruim (90m2) en voorzien van alle gemakken. Om maar even te noemen: vaatwasmachine, wasmachine, koelkast, diepvriezer, kookplaat, föhn, ruime douche, ruim balkon, goede receptie 24/7, televisies (ja, 2). Uitstekende schoonmaak. Voldoende handdoeken. Nou ja, ik kan wel janken, zó goed als alles geregeld! Golftime kan rekenen op een nieuwe vaste klant. Autohuur ook voortreffelijk en zelfs een ondergrondse garage bij het appartement .

• Nazorg

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat wij u mogen verwelkomen als nieuwe vaste klant. Leuk dat u een fantastische reis heeft gehad en dat het appartement van Islantilla zo goed is bevallen. Graag helpen wij u een volgende keer weer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Mariska van Golftime

Heerlijk, prima hotel met prachtige 18-holes golfbaan

Verzorgde, schone kamer. Prima douche, goede bedden. Ontbijt a la carte was achteraf beter dan buffet. Goedkoper dan normaal ontbijt, heerlijk verse gerechten, heerlijke koffie met verse jus. Golfbaan lag er prachtig bij, mooie greens. Eten in restaurant op de golfbaan prima. Maar het meest bijzondere was toch de 1,1 KM oprijlaan. Geeft toch een apart gevoel ;-)) Eten in de buurt: Verjer de la Frontera, prima restaurant, stadje is zeker aanrader om te bezoeken.

• Nazorg

Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u een heerlijke reis heeft gehad. Zeker bijzonder een oprijlaan van 1.1 km. Bedankt voor de tips voor de restaurants! Graag helpen wij u in de toekomst weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Léonie van Golftime

Prima geregeld

Prima, ietwat gedateerd, hotel. Erg goed verzorgd ontbijt! Veel restaurants op loopafstand. Afwisselende golfbanen met sterk geonduleerde greens en vergevingsgezinde fairways. Leuk om te lopen.

• Nazorg

Beste Jos, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat de afwisselende golfbanen leuk voor u waren om te lopen. Graag helpen wij u in de toekomst weer een keer met een golfreis. Met sportieve groet, Léonie - Golftime

Over Golftime

Uw mening vinden wij erg belangrijk. Wij zijn altijd bezig om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. We zijn daarom erg benieuwd naar uw ervaring met ons. Uiteraard willen wij ook graag weten hoe uw golfreis geweest is. Met het delen van uw ervaringen helpt u ook andere golfers met het vinden van die heerlijke golfreis. Als een echte ‘travel caddy’ zijn wij al ruim 21 jaar uw partner in golfreizen. Golftime staat voor deskundig en eerlijk advies op maat. Maak gebruik van onze deskundigheid en samen vinden wij uw ideale golfvakantie. Wij zijn aangesloten bij Stichting Garantiefonds Reisgelden en het Calamiteitenfonds, waardoor u met een gerust hart uw golfreis boekt.