De support die ik heb gekregen was goed en behulpzaam. Twee punten die uiteindelijk niet helemaal goed zijn verlopen: 1. Ik wilde de solo bungalow huren op Bom Sucesso. Dit staat ook ergens in de correspondentie, we kregen echter een 3-kamer bungalow. We hebben er niet over gebeld omdat ze de eerste dag geen solo bungalow beschikbaar hadden en we dan mogelijk weer zouden moeten verkassen. 2. We hebben expliciet gevraagd 3-ballen te kunnen spelen. Er is mij verteld dat dit niet gegarandeerd kan worden. Het blijkt echter dat dit verzoek in het geheel niet is doorgegeven. Het stond wel op onze vouchers. Goede nieuws is dat het uiteindelijk wel is gelukt. Voor herhaling vatbaar. Groet.

• In welke accommodatie verbleef u? Bom Sucesso
  • Opmerkingen over de accommodatie nee

goed geregeld

Prima hotel, mooie golfbanen

• In welke accommodatie verbleef u? hotel Elbe
  • Beveelt u de accommodatie aan? Ja

Mooie locatie en relaxed golfen

Goed hotel, ruime kamers. Goede keuken en prettige bediening. Ruim opgezette golfcourse, licht geaccidenteerd, mooie greens.

• Bestemming Italië
  • In welke accommodatie verbleef u? Acaya

Gemengde gevoelens

Toen wij in februari een golfvakantie boekten bij Beach resort Dom Joao2 in Alvor kreeg ik een dag later telefoon van Golftime dat dit hotel van 14 tm 21 okt al 2 nachten was volgeboekt. Ons werd aangeraden Hotel Viking en stukje verderop,iets duurder maar grotere kamer en zeezicht. We hadden voor Dom Joao gekozen omdat deze in een leuk gezellig dorp lag, aan zee met een boulevard en veel winkeltjes en veel horeca. De bedoeling is dan ook om de dagen die je speelt lekker het hotel uit te lopen en dorp in te lopen en terras pakken en lekker eten. Aangekomen bij Viking bleek dus dat daar niets maar ook helemaal niets is, geen boulevard geen winkels geen horeca, alleen hotels en leegstaande appartementencomplexen. Het hotel en de kamer waren prachtig maar het ontbijt wordt pas om half 8 geserveerd, maar in werkelijkheid is dat pas om 7.45 compleet , om half 8 wordt je weggekeken maar als je om 9u moet starten op de baan en je moet 45 minuten rijden en je wil op tijd aanwezig zijn om buggies enz regelen betekend dat geen ontbijt. We waren ook de enige golfers in dit hotel. Zuurder werd toen we na het spelen een keer in Alvor gingen kijken, onze 1e keus, en dat daar de gezelligheid was die we zochten en ook golfers zagen. Ook jammer was de beperkte parkeergelegenheid bij Viking, we moesten elke dag een behoorlijk eind lopen met de golftassen om bij de auto te komen. Dit was dus niet de vakantie die we voor ohen hadden ,de aanbeveling Viking was dus achteraf niet goed voor ons dan liever een andere datum, ook bij de autoverhuur voelden we ons besodemieterd, er werd All Risk gezegd maar de verhuur van Sunny Cars uit Amsterdam wordt uitbesteed aan Guerin in Portugal en daar claimen ze wel even 1148 euro van je als er iets gebeurd, bv een lekke band, je geld moet je daarna "proberen " terug te krijgen via Sunny Cars, hoezo proberen! Gelukkig is er niets gebeurd. Wel mooi de banen Gramacho en Vila Sol. Ik ben dus niet blij met het advies van Golftime en zal niet snel boe

• In welke accommodatie verbleef u? Pestana Viking
  • Opmerkingen over de accommodatie Gemengd
  • Beveelt u de accommodatie aan? Nee

hotel prima , auto goed , golfbaan goed

• Bestemming Canarische Eilanden
  • In welke accommodatie verbleef u? hotel elba
  • Opmerkingen over de accommodatie goed
  • Beveelt u de accommodatie aan? Ja

Wij hebben een geweldige golf vakantie gehad.

Wij hebben overwegend goede ervaringen. Er was wel een vervelend dingetje. Het ophalen van onze huurauto bij Avis in Faro duurde erg lang. Wij hebben op de late avond ruim 1 1/2 uur in de lange rij gestaan voor wij aan de beurt waren. Toen na een hele tijd de administratieve zaken eindelijk rond waren werd ons bijna dwingend een afkoop regeling opgedrongen voor het eigen risico bij carrosserie schade. Ook moesten wij een bedrag van € 124,29 pinnen . Waarschijnk o.a ook voor het kastje voor de tolwegen. In uw info staat een bedrag van max. € 16,50 vermeld. Aangezien wij zoiets bij Sunnycars in al die jaren dat wij (ook bij Golftime) een auto huren niet hebben meegemaakt ,zijn wij niet op de afkoopregeling in gegaan. Dit staat ook in het informatieblad Portugal. Als wij in de toekomst ( waarschijnlijk weer bij Golftime) weer een auto huren in Faro, dan niet bij Avis. In het hotel hebben na 3dagen om een andere kamer gevraagd. Wij hadden een kamer op de 1e verdieping pal boven de keuken waar men in alle vroegte met het klaarmaken van het ontbijt begon.Veel gerammel enz. Na overleg hebben wij een rustig gelegen kamer gekregen. Het bovenstaande heef geen invloed gehad op ons vakantie plezier.

• In welke accommodatie verbleef u? Hotel Porto Bay Falesia
  • Opmerkingen over de accommodatie Zie opm.
  • Beveelt u de accommodatie aan? Ja

Steeds correcte en eerlijke informatie gekregen.

We zijn heel tevreden over de samenwerking met Golftime. Alles was correct geregeld en er werd steeds snel geantwoord op onze vragen. Steeds vriendelijk aan de telefoon, dus enkel maar positief.

• In welke accommodatie verbleef u? Morgadohotel
  • Opmerkingen over de accommodatie Iets oudere personen best wel een buggy aanraden op het golfterrein.

Alles was goed geregeld

• Bestemming Duitsland
  • In welke accommodatie verbleef u? Idingshof
  • Opmerkingen over de accommodatie Goede ontvangst

Supervakantie!

Ik vond de ervaring met Femke van Golftravel een super goede. Ze heeft me enorm goed geholpen en begeleid in al mijn vragen. Met dank. We komen zeker terug.,

• In welke accommodatie verbleef u? Pestana Viking
  • Beveelt u de accommodatie aan? Ja

Alle start tijden klopten. Lokatie hotel zoals verspeld, loopafstand boulevard en Puerto Banus. Alleen auto verhuur bedrijf was slecht te vinden en daarnaast proberen zij alsnog extra's aan te dragen zoals fuel service en upgrade van auto's zonder duidelijk te maken dat hiervoor extra kosten in rekening gebracht worden waar je pas later met je creditcard afrekening achter komt.

• In welke accommodatie verbleef u? Gran Melia
  • Opmerkingen over de accommodatie Auto geparkeerd in de garage onder het hotel welke openstond. Volgende dag was garage dicht en werd ons meegedeeld dat zij hiervoor 13 euro in rekening zouden brengen. Nergens aangegeven dat voor parkeren in de garage 13 euro per dag gevraagd wordt.
  • Beveelt u de accommodatie aan? Ja

Sinds een aantal jaren in Golftime onze partner in golfreizen.

Sinds een aantal jaren in Golftime onze partner in golfreizen. Dit zegt genoeg!

• In welke accommodatie verbleef u? Los Monteros Marbella
  • Opmerkingen over de accommodatie Prima hotel met veel faciliteiten

Succesvol golfweekend

Golfweekend vanuit goed Hotel Martin's in Brugge. Geboekt via Golftime, goede service en verschillende uitdagende golfbanen.

• Bestemming België
  • In welke accommodatie verbleef u? Hotel Martin's Brugge
  • Opmerkingen over de accommodatie Mooie locatie vlak bij centrum. Publieke parkeerplaats dichtbij. Veel goedkoper dan parkeren bij hotel.

Perfecte organisatie.

Geen commentaar

• Reisaanbod N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Bestemming N.v.t.
  • In welke accommodatie verbleef u? Golfhotel
  • Opmerkingen over de accommodatie neen
  • Beveelt u de accommodatie aan? Ja

Genoten van de reis, maar niet terug.

Fijne reis gehad, goed gegolfd. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel, teveel hetzelfde, goed voor een week. Verblijf eind september strandpaviljoen gesloten. Zwembad niet verwarmd en erg fris om te zwemmen. Spa sterk verouderd tegen bijbetaling. Eten buffet prima maar na een aantal dagen 3 maal per dag toch saai. Buffetrestauant erg massaal.

• In welke accommodatie verbleef u? Iberostar Costa del Sol
  • Opmerkingen over de accommodatie verouderd

Werkelijk klasse reis!!

Werkelijk klasse reis!! Grote complimenten aan Paul van Madiba Travel.

• Bestemming Zuid-Afrika
  • In welke accommodatie verbleef u? Verschillende
  • Opmerkingen over de accommodatie Allemaal prima.
  • Beveelt u de accommodatie aan? Ja

we hebben weer een geweldige week gehad.

4 dagen El Rompido, goed resort, golf baan in prima conditie. 2 dagen Islantilla, goed resort, ten opzichte van El Rompido een mindere keuken, de golfbaan was spectaculairder, in super conditie. 1 Golfbaan Monacilla, eenzijdige golfbaan, zelfs een beetje saai na 5 holes. Service en taxi, alles perfect geregeld, vanaf luchthaven en weer terug naar de luchthaven op de minuut alles conform afspraak, super geregeld door Golftime, dank voor alles.

• Bestemming Spanje
  • In welke accommodatie verbleef u? diverse
  • Opmerkingen over de accommodatie Prima

Prima geregeld

Vanaf het allereerste contact een goed gevoel. Wij zijn niet teleurgesteld. Op tijd, adequaat en goed verzorgd en geregeld door Golftime

• Bestemming Canarische Eilanden
  • In welke accommodatie verbleef u? Las Madrigueras
  • Opmerkingen over de accommodatie Beetje saai
  • Beveelt u de accommodatie aan? Ja

Alles prima verzorgd, mooie ruime hotelkamers, prima eten en de golfbanen lagen er ook ook prima bij. Kortom tot de vlg keer! Groet vd Verjaardags-Golfclub.

• Bestemming Duitsland
  • In welke accommodatie verbleef u? Ahaus

Was weer top!

Wij, groep van zes, maken onze golfreisjes nu al enkele jaren met Golftime. Deze keer naar Portugal, Royal Obidos en West Cliffs. Mooi weer, prachtige banen en lekker eten. Meer hebben we niet nodig 😄🏌🏿‍♂️

• In welke accommodatie verbleef u? Royal Obidos Golf resort
  • Opmerkingen over de accommodatie Mooi hotel met heerlijke kamers. In de nabijheid zijn villa’s in aanbouw, waardoor het uitzicht momenteel wat minder is. Ps: Bij aankomst bleek de kamerreservering bij het hotel niet goed te zijn geregistreerd. Golftime heeft hier goed in bemiddeld (dank Lisanne) en het hotel heeft het prima opgelost.

Mooie shortbreak vakantie gehad

Alle vantevoren gemaakte afspraken zijn nagekomen. Greenfee's (incl. buggy) waren geregeld. 2 aandachtspunten: -badkamer van le Manoir is (nog) niet ingesteld op "ouderen". Moeilijke instap bad bijvoorbeeld. Een beugel zou al helpen -verbazing wekte, dat we in het, overigens prachtige, clubhuis van le Touquet, op maandag na 14.00 u niet meer iets te eten konden krijgen

• Bestemming Frankrijk
  • In welke accommodatie verbleef u? Le Manoir
  • Opmerkingen over de accommodatie Zie algemene indruk

Het was top geregeld!

Alles was goed geregeld. Er wordt met je meegedacht!

• In welke accommodatie verbleef u? Hotel Isla Canela Golf
  • Opmerkingen over de accommodatie Prima accomodatie, kunnen we best nog wel een keer naar terug gaan.
  • Beveelt u de accommodatie aan? Ja

Alles wat is toegezegd via de offerte is ook zo uitgevoerd.

Zeer goed ontvangst bij aankomst. Alle medewerkers waren zeer vriendelijk en niets was teveel. Service bij het zwembad is zeer goed. De Golf desk is super geregeld bij het hotel Los Monteros. De medewerker is zelf een goede golfer en weet veel over alle banen. Hij regelt ook op het laatste moment nog een buggy. Super

• In welke accommodatie verbleef u? Hotel Los Monteros
  • Opmerkingen over de accommodatie Top , goede golfdesk in het hotel , en alle medewerkers waren zeer vriendelijk.

Alles prima geregeld

Alles is perfect geregeld. Onze bestemming is een geweldige bestemming voor wat betreft de kamer, het zwemmen en het eten alleen de golfbaan laat iedereen toe (mits men uiteraard betaald) en dat maakt het een drukke baan met heel veel beginners - schiet niet op. Verder heel veel engelse groepen - rumoerig en traag in de baan (rondjes van 5 uur) Met name de korte 18 holes baan is een baan waarbij je veel moet wachten. De baan zelf is overigens wel mooi en moeilijk. Een baan waar ik niet meer zal spelen.

• In welke accommodatie verbleef u? Melia Villaitana Golf
  • Opmerkingen over de accommodatie Perfect, behalve de baan
  • Beveelt u de accommodatie aan? Nee

Mooie omgeving, ongestructureerde teetime,s en geluidsoverlast

Kamer te klein voor twee personen met golfmateriaal wat s avonds moest drogen ivm de regen. Extra kamer bijgeboekt voor 207,- (3 nachten). Deze extra kamer was gelegen aan de zijde van een zaal waar twee bruiloften werden gehouden (Vr en za). De gereserveerde teetimes werden per dag aangepast. Tevens twee wedstrijden op zondag met Shotgun waardoor volgorde van spelen qua baan werd gewijzigd. Eindafrekening vermeldde onterecht een dubbele greenfee (zat nl al in het arrangement). Al met al een mooie moeilijke baan met hoogteverschillen en weinig vlakke standen qua voeten. Eten (2x buffet, 1 maal vast gerecht) was ok.

• Prijs-kwaliteitverhouding
  • Ligging accommodatie N.v.t.
  • Faciliteiten accommodatie N.v.t.
  • Service accommodatie N.v.t.
  • Bestemming N.v.t.
  • In welke accommodatie verbleef u? N.v.t.
  • Opmerkingen over de accommodatie N.v.t.
  • Beveelt u de accommodatie aan? N.v.t.

Prima service en communicatie

Wij hadden een reis geboekt die op maat was gemaakt waarbij wij 2 weken in Portugal verbleven op 2 verschillende onderkomens. Vanuit Golftime was alles perfect geregeld. Ter plekke vonden wij de beide appartementen/woningen wat tegen vallen. Het zag er allemaal wat sleets en gedateerd uit.

• In welke accommodatie verbleef u? Praia del Rey en Quinta da Marinha
  • Opmerkingen over de accommodatie Sleets en gedateerd

Over Golftime

Uw mening vinden wij erg belangrijk. Wij zijn altijd bezig om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. We zijn daarom erg benieuwd naar uw ervaring met ons. Uiteraard willen wij ook graag weten hoe uw golfreis geweest is. Met het delen van uw ervaringen helpt u ook andere golfers met het vinden van die heerlijke golfreis. Als een echte ‘travel caddy’ zijn wij al ruim 21 jaar uw partner in golfreizen. Golftime staat voor deskundig en eerlijk advies op maat. Maak gebruik van onze deskundigheid en samen vinden wij uw ideale golfvakantie. Wij zijn aangesloten bij Stichting Garantiefonds Reisgelden en het Calamiteitenfonds, waardoor u met een gerust hart uw golfreis boekt.