Prima geregeld

Goed contact met Golftime. Vliegreis een paar dagen eerder plannen om ook nog een stedentrip naar Sevilla te kunnen doen was geen probleem. Tijdens de vakantie erachter komen dat je op de verkeerde dag in de planning een starttijd hebt geboekt werd probleemloos opgepakt. Top service, zeker nog een keer in de toekomst.

• Nazorg

Beste Anton, Bedankt voor je mooie review van uw golfreis naar Sevilla en voor het geven van dit mooie cijfer! Leuk ook om te lezen dat u een stedentrip heb gecombineerd met een golfreis. We staan in de toekomst weer graag voor u klaar om wederom een mooie reis voor u te mogen organiseren. Met sportieve groet, Jordy- Golftime

Fijne accommodatie en mooie golfbanen

We zaten op een prima, relaxed resort. Huurauto en golfsets prima voor mekaar. in de buurt twee prima golfbanen waar we als beginners goed uit de voeten konden.

• Nazorg N.v.t.

Beste Wim, Bedankt voor je mooie review van uw golfreis en voor het geven van dit mooie cijfer! We staan in de toekomst weer graag voor u klaar om wederom een mooie reis voor u te mogen organiseren. Met sportieve groet Jordy- Golftime

Voortreffelijk geregeld

Wederom zeer goede ervaring met Golftime en onze geboekte golftrip.

• Nazorg

Uitstekende service en snelle respons

Op het laatste moment nog aanpassingen moeten doen en Golftime was zeer behulpzaam om snel het eea geregeld te krijgen. Top gedaan! Uiteindelijk een heerlijk weekend gehad zonder zorgen!

• Nazorg

Heerlijk, relaxed hotel aan de rivier. Golfbanen prachtig.

Hotelkamer ruim, maar waarschijnlijk in de zomer warm; geen airco of zonnescherm. Huisjes zien er mooi uit. Ontbijt is heel goed. Diner is goed. Eten is perfect, alleen is de opmaak met stukje tomaat/komkommer niet mooi. Hotel wel ietwat gedateerd, maar alles is prima. Aanbeveling voor hotel; schoonmaakster begint klokslag 8 uur, tegelijk met ontbijt, in de receptie, naast ontbijtzaal. Dus half uur de stofzuiger geluiden. Misschien verstandiger om in de bar en lounge ruimte, met de deur dicht, te beginnen....

• Nazorg

Beste Liesbeth, Bedankt voor uw mooie review van uw golfreis naar Luxemburg. We staan in de toekomst weer graag voor u klaar om wederom een mooie reis voor u te mogen organiseren. Met vriendelijke groet, Jordy- Golftime

Klasse: Uitstekend geregeld, super fijne dagen, heerlijk gespeeld

We kwamen vrij laat bij Michiel aankloppen voor ons jaarlijkse Golftoernooi : 3 dagen op 3 fraaie banen. We hadden één echte eis : we wilden 18 én 9 holes spelen op één dag op Golf Château de Preisch in Frankrijk. Onderweg daar naar toe en op de terugweg elders nog 18 holes spelen en natuurlijk overnachten. Michel/Golftime heeft dat super geregeld, last minute wijzigingen nog door kunnen voeren wat geresulteerd heeft in drie volle dagen spelen op drie geweldige en geweldig verschillende banen. Klasse Ergo goed geregeld en komen volgend jaar graag weer aankloppen voor onze "driedaagse", beloofd dan wat beter op tijd.

Positief

Contactname, afwerking dossier, bijstand verliep vlot en klantvriendelijk

• Nazorg

Beste Herman, Bedankt voor je mooie review van uw golfreis! We staan in de toekomst weer graag voor u klaar om wederom een mooie reis voor u te mogen organiseren. Met vriendelijke groet Merijn - Golftime

Snel en proffesioneel met aandacht voor de klant

Onze ervaring was zeer goed met de mannen van golftime. Ondanks dat we pas 1,5 week voor vertrek wisten dat we uberhaupt weg konden en de aanvraag deden hebben de mensen van golftime toch nog een locatie in Portugal weten te regelen terwijl dit nagenoeg onmogelijk leek op deze korte termijn. We hebben enorm genoten en ook hotel en banen waren geweldig!! Volgende keer zeker weer mede doordat golftime alles tot in de puntjes geregeld had!!

Prachtig golfweekend

Zeer leuk weekend gehad op basis van arrangement via Golftime. Hotel Idingshof in Duitsland, met de banen Habichtswald en Osnabrück-Duetetal. Echte aanrader voor iedere golfer.

• Nazorg

Beste klant, Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw golfweekend in Duitsland! Wij staan in de toekomst weer graag voor u klaar! Met sportieve groet, Jur - Golftime

Was echt helemaal goed!

fijne banen, fijne overnachting en goed eten. Kortom dikke voldoende

• Website N.v.t.
  • Nazorg

Beste Steven, Wat leuk om te horen dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor het mooie cijfer! Ook in de toekomst helpen wij u graag bij het organiseren van een heerlijke golfreis. Met sportieve groet, Jordy- Golftime

Gewoon prima geregeld!

Wij hebben nu voor de 2e keer via Golftime een shortbreak geboekt en steeds hebben jullie de zaakjes goed en op tijd voor elkaar.

• Nazorg N.v.t.

Beste Henk, Leuk dat u zo tevreden bent over Golftime, dank daarvoor! Wij staan ook graag weer in de toekomst klaar voor u om een mooie golfreis te organiseren. Met sportieve groet, Merijn - Golftime

Alles goed geregeld

Reserveren ging snel, reisbescheiden op tijd gemaild en prima informatie

geweldige vakantie

we hebben een heerlijke vakantie gehad naar Spanje. Alles was perfect geregeld door jullie,auto,hotels, greenfee/starttijden. hartelijk dank hiervoor.

• Nazorg

Beste mevrouw van der Meer, We vinden het erg leuk om te horen dat u een heerlijke vakantie heeft gehad in Spanje! In de toekomst staan we weer graag voor u klaar. Met sportieve groet, Jur

Freetime golftime

Prima verzorgt door Golftime, ze hebben alles onder controle van gebonden tot eind.

• Nazorg

Beste Lia, Goed om te horen dat alles goed is verzorgd en bedankt voor uw prachtige cijfer! Met sportieve groet, Jur - Golftime

We hebben genoten.

Mooie golfbanen en een prima accommodatie. Alles was goed geregeld.

• Nazorg

Beste Arie, Fijn dat u heeft genoten tijdens uw golfreis en dat alles goed geregeld was! Ook in de toekomst helpen wij u graag bij het organiseren van een heerlijke golfreis. Met sportieve groet, Jur - Golftime

Heerlijk

Met golftime zijn we er heerlijk een weekje tussenuit geweest. Alles was goed geregeld , heerlijk.

• Website N.v.t.
  • Reisaanbod N.v.t.
  • Nazorg

Beste Wim, We zijn erg blij om te horen dat u heeft genoten van uw golfreis! Fijn dat u het proces als zeer positief heeft ervaren. Ook in de toekomst staan wij ook graag voor u klaar! Met sportieve groet, Jur - Golftime

Alles verlopen volgens plan

Deze groepsreis is goed begeleid door Golftime en alle aangegeven afspraken zijn volledige uitgekomen. Voor een groep zeer van belang dat er geen verrassingen zijn onderweg. Het diner op donderdag in het hotel was kwalitatief matig. De vriendelijkheid van het personeel in het hotel was buitengewoon goed en dienstverlenend. Ze hebben ons zelf bij de lunch op vrijdag getrakteerd op bubbels. Op vrijdagavond hebben we gedineerd bij Cyrano, een Italiaans restaurant in Luxemburg stad. Aanbevelingswaardig.

Toppers

Van begin tot eind in de puntjes geregeld.

• Nazorg N.v.t.

Beste Hans, hartelijk dank voor uw mooie review! We vinden het leuk om te horen dat uw zo heeft genoten van de golfreis. In het vervolg staan we weer graag voor u klaar! Met sportieve groet, Jur

Alles prima geregeld.

Duidelijk, snel, zeer vriendelijk geholpen

• Nazorg

Beste Ingrid, Bedankt voor uw mooie woorden! We vinden het leuk om te horen dat uw onze service waardeert. In de toekomst staan we u weer graag van dienst! Met sportieve groet, Merijn

prima, hotel wat verouderd

Alles naar wens verlopen, van Rotterdam gevlogen en auto gehuurd. Heerlijk gegolfd, hotel was ok, maar mag wel wat aan het onderhoud doen, zeker het sanitair bij het zwembad doet je aan een '70 jaren zwembad denken. In het begin veel engelse golfers, ook veel oude mensen, maar laatste dagen kwamen er toch ook nog veel vrouwelijke golfsters bij, deze waren ook zeker niet de jongste. Wat golftime betreft, prima prijs/kwaliteit verhouding. Het dorpje Alvor is leuk en gezellig, en je kan daar heerlijk eten.

• Nazorg

Beste Baptiste, Bedankt voor uw feedback! Wat fijn dat u heerlijk heeft kunnen golfen. In de toekomst staan we weer graag klaar voor u om een heerlijke golfvakantie te verzorgen! Met sportieve groet, Jur

Goed hotel maar problemen bij de terugvlucht

Bij de terugvlucht bleek dat mijn golftas niet goed in het systeem was vermeldt. Dit leverde extra irritatie en extra inchecktijd op

• Nazorg N.v.t.

zeer goed georganiseerd , perfect volgens afspraken !

Het resort in Italië is zeer mooi , groot met tal van mogelijkheden . De kamer zonder balkon of terras was een minpunt . Een koffie bij het ontbijt kost 2€ , wat toch raar is als je ontbijt inclusief hebt . Jammer dat we geen kamer met balkon hadden met zicht op de driving range en de heuvels erachter . Als golfers was dit wel een meerwaarde geweest. Het verblijf in Luxemburg was dik in orde. De kamers zijn wat gedateerd maar dat maakt de locatie meer dan goed. Groeten , Filip

• Nazorg

Geachte heer De Waele, Hartelijk bedankt voor uw reactie en uw feedback omtrent de kamer en het ontbijt. Mede door uw hulp kunnen wij de service van de accommodatie verbeteren. Graag staan we in de toekomst weer voor u klaar voor het organiseren van een mooie golfreis. Met sportieve groet, Mariska Golftime

Zalige golfvakantie

Prima reis. Tivoli is een mooi hotel dichtbij het centrum van Lagos, veel goede restaurants , de banen bij dit arrangement waren super mooi.

• Nazorg

Beste Marcel, Leuk om te lezen dat het een zalige golfvakantie was. Fijn dat de banen super mooi waren. Graag helpen we u weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Léonie - Golftime

Alles prima geregeld

• Nazorg

Geachte heer Karbaat, Hartelijk dank voor uw reactie. Graag helpen wij u in de toekomst weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Jordy - Golftime

Alhoewel er in eerste instantie in de papieren een en ander niet juist was is het keurig opgelost voor vertrek en bleek alles ter plaatse prima geregeld. Hotel en golfbaan zijn echte aanraders. Komen zeker terug voor een volgende golftrip!

• Nazorg

Beste Arjan, Wat fijn om te lezen dat alles in orde is gekomen en dat u het hotel en golfbanen aanraad. We helpen u in de toekomst graag weer een keer met een mooie golfreis. Met sportieve groet, Mariska Golftime

Over Golftime

Uw mening vinden wij erg belangrijk. Wij zijn altijd bezig om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. We zijn daarom erg benieuwd naar uw ervaring met ons. Uiteraard willen wij ook graag weten hoe uw golfreis geweest is. Met het delen van uw ervaringen helpt u ook andere golfers met het vinden van die heerlijke golfreis. Als een echte ‘travel caddy’ zijn wij al ruim 21 jaar uw partner in golfreizen. Golftime staat voor deskundig en eerlijk advies op maat. Maak gebruik van onze deskundigheid en samen vinden wij uw ideale golfvakantie. Wij zijn aangesloten bij Stichting Garantiefonds Reisgelden en het Calamiteitenfonds, waardoor u met een gerust hart uw golfreis boekt.