Zeer goed. Goede uitleg met wat er ging gebeuren. En ging perfect.

fijn en betrouwbaar bedrijf welke meedenkt in mogelijkheden en oplossingen

Aantal jaren terug een dakkapel door HG laten plaatsen welke zeer netjes en mooi werd gezet. Werd voorbeeld voor de buurt en er volgden snel meerdere. Nu kunststof kozijnen laten plaatsen op alle verdiepingen en weer naar alle tevredenheid. Fijn en betrouwbaar bedrijf welke meedenkt in mogelijkheden en oplossingen. Super!

Vriendelijke mensen die alle mogelijke moeite doen

Het zat bij het plaatsen van twee dakkapellen zeker niet allemaal mee, vergunning zat tegen, weer op geplande data was ook meerdere keren reden om uit te stellen, maar ondanks alles een zeer prettige groep mensen waarvan ik slechts kan zeggen dat ze zeer netjes en secuur werken, geen troep achterlaten, goed overleggen en niet onbelangrijk; mooie dakkapellen bouwen! Absoluut een aanrader!

Meedenkend, klantvriendelijk eigenlijk in 1 woord super!

In het voorjaar HG bouwtechniek gebeld voor een afspraak. Uit alle soorten en maten helaas geen voordeur kunnen kiezen maar dat was geen enkel probleem: dan tekenen we even met u mee. En na inmeten werd de deur besteld. Het duurde door omstandigheden even maar ik heb nu een geweldige deur, helemaal zelf bedacht en zeer kundig gemonteerd. Nogmaals hartelijk dank!

Top goed geregeld

vorig jaar mei prefab geplaats met volle tevredenheid. Erg vakkundige. Komt afspraken na en denk me aan oplossingen en budget. eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Grote aanrader. Zowel de medewerker als Richard zijn helder met communiceren Tevens 1 van de weinige bedrijven die ook op locatie kwam kijken voor een goed advies.

Zeer vakkundig

Technisch goede dakkapellen , en oplevering punten worden direct opgelost. En 100% opgelost.

Wij zijn via via in contact gekomen met HG Bouwtechniek, In Januari hebben wij een Dakkapel laten plaatsen. Vanaf het begin tot het eind zijn wij zeer tevreden geweest over de service! Kortom, aanrader!

Perfecte service van begin tot eind

Wij hebben een dubbele dakkapel laten plaatsen, en vanaf het begin tot het eind is de service top geweest. Ze luisterden naar onze wensen dachten mee in ons verhaal. En 1 maand na plaatsing zijn we gebeld of we tevreden waren! Ik raad iedereen die een dakkapel wilt laten plaatsen HG Bouwtechniek aan!

Keurig werk geleverd

HG Bouw heeft conform afspraak geleverd. Net gewerkt, geen rommel achter gelaten. Bij oplevering een kwaliteitsformulier doorlopen om na te gaan of alles naar wens was.

Klantvriendelijk, meedenken, oplossingsgericht

Voor de 2e keer een dakkapel aangeschaft via HG Bouwtechniek. Inventarisatiegesprek waarin mogelijkheden werden besproken, tekening en offerte gemaakt. Vervolgens inmeten. Hierna plaatsing en afwerking. Achteraf nog gebeld of alles naar wens was.

Keurige monteurs. Mooi werk geleverd.

Alles ging op schema. Monteurs waren netjes. Jammer van de regen in de ochtend. Resultaat is zoals ons verteld was. Dakkapel is netjes. Super blij mee

Op alle vlakken goed

Nette en duidelijke communicatie, ondanks een kleine tegenslag buiten HG om toch goed meegedacht en opgelost. Fijne monteurs die hun werk meer dan goed hebben gedaan. Echte aanrader!

Top gedaan

Het dakkapel stond er met een dag op. Het was even spannend met de hijskraan over een huis en 2 tuinen heen, maar zonder problemen is het gelukt! Aardige mannen met een goed werktempo en humor (echte bouwvakkershumor😂) Kleine beschadiging aan het stucwerk, maar dit wordt ook netjes opgelost.

Fijne persoonlijke benadering!

Met veel zorg en een vriendelijke en persoonlijke benadering worden alle afspraken keurig nagekomen. De dakkapel is zoals wij die wenste. De plaatsing verliep naar wens, alle rotzooi werd keurig opgeruimd. Een zee van ruimte hebben wij erbij gekregen. Ook de buren waren zeer te spreken over de kaartjes, die wij van te voren, als aankondiging van de plaatsing in de brievenbussen konden doen.

Prima kwaliteit en snel geregeld

Onze nieuwe kozijnen zijn snel geregeld en gemonteerd. Prima kwaliteit voor een prima prijs. Enkele punten van afwerking (o.a. een aantal krassen op het kozijn) zijn nadat we dat gemeld hadden vlug en zorgvuldig opgepakt. We zijn erg blij dat we HG Bouwtechniek hebben ingeschakeld.

Vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn

13 jaar geleden door dit bedrijf onze kunststof dakkapel laten zetten, daarna nog kunststof tuindeuren laten plaatsen en een kunststof kozijn laten vervangen. Dit na volle tevredenheid. Nu nog steeds na 13 jaar. Wij zijn dik tevreden.

Prima.

Goede kwaliteit kozijnen.

Vriendelijk en erg behulpzaam.

Wij hebben nadat HG ons oude huis had voorzien van een kunststof dakkapel en kozijnen, nu ook weer voor HG gekozen. Een erg vriendelijk bedrijf, fijn dat ze een showroom hebben. Daar staan wat voorbeelden van kozijnen en dakkapellen. Denken met je mee en overwegen ook andere mogelijkheden en opties als blijkt dat soms iets niet kan, of in ons geval niet mooier wordt.

Ok goede service

Goede kwaliteit, binnen de afgesproken tijd klaar mooie ramen . Het sluitwerk loopt erg soepel. We zijn zeer tevreden.

Goed werk geleverd. Helemaal volgens afspraak

De aanbouw met dakkapel en de nieuwe kunststof kozijnen en de stalen binnendeuren zijn zeer vakkundig geplaatst. Vooral fijn dat de communicatie zo goed liep. Veel respect voor de vakmannen die dit werk hebben uitgevoerd.

Prettig gesprek tijdens het maken van de offerte. Goed meegedacht tijdens het intekenen van de dakkapel. Goed werk geleverd tijdens het plaatsen. Het ontstane probleem is binnen een week verholpen. Ze komen afspraken na, denken in alles mee! Kortom, wij zijn dik tevreden..

• Ervaring met: Dakkapellen

• Showroom N.v.t.
  • Ervaring met: Dakkapellen

Website kan uitgebreider met informatie van de verschillende mogelijkheden. Zo ook de showroom. Uitvoering van het hele project (van opmeten tot en met plaatsen) is perfect geweest. Project keruig en schoon opgeleverd.

• Ervaring met: Kozijnen

Tot 2x toe gebruik gemaakt van HG; eerst met een grote aanbouw en later nog een kleinere. Gemaakte afspraken worden nagekomen, zeer vriendelijke en kundige vaklui, kortom een aanrader.

• Afspraken nakomen
  • Ervaring met: Prefab aanbouw/uitbouw

Prettig traject en de klus is snel en goed geklaard! Erg tevreden over de afwerking.

• Showroom N.v.t.
  • Ervaring met: Kozijnen