heldere communicatie | levering volgens afspraak

in Brabant kunnen ze goed zagen! Telefonisch contact met Carolina was prettig en helder. Carolina deed geen toezegging dat 'gisteren' gezaagd kon worden. Nadat de tegels naar Den Bosch verstuurd waren kwam snel het antwoord dat de order uitgevoerd is. De rekening is betaald, ophalen is in gang gezet. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Geweldige service

Bij Ritano tegelwerken hebben wij onze tegelvloer uitgezocht. We zijn geweldig geholpen en er is uitgebreid de tijd genomen om ons te adviseren. We mochten zelfs kijken bij een andere klant waar de vloer al was gelegd. Beter kan het niet! Ook de keukenbladen hebben zij op maat gezaagd en geplaatst. Uiterst zorgvuldig en met oog voor detail. Wij raden dit bedrijf van harte aan!

• Ervaring met: Vloertegels
  • Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Via vrienden/kennissen/relaties

zeer tevreden

Prima service,uitstekend werk en gezellig team!

• Ervaring met: Natuursteen

Top kwaliteit badkamer!

Riitano heeft bij ons een nieuwe badkamer gemaakt. Hele mooie kwaliteit keramische tegels en ook de afwerking van al het sanitair is bijzonder mooi gedaan! Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe badkamer en Riitano heeft gedaan wat ze hadden beloofd! Inclusief sloopwerk en opbouw van de badkamer. Bedankt!

• Ervaring met: Wandtegels

Dank je wel Marjon voor jou beoordeling. Super! Wij wensen jullie ontzettend veel woonplezier met de badkamer en toilet. Gr Nunzio en Carolina

Makkelijk contact en snel geholpen

We zijn snel en goed geholpen, ook voor een kleine batch van een paar tegels. Riitano is telefonisch goed bereikbaar en het lijkt geen enkele moeite om een paar keer met de groothandel te overleggen.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

mooi werk geleverd, zoals het hoort

Waar Mandemakers, onze keukenleverancier, het totaal laat afweten voor wat betreft kwaliteit en service maakt Riitano dit meer dan goed! Wat een genot wanneer iemand echt met je meedenkt! God advies gekregen, mooi (maat)werk geleverd en nog flexibel ook. Echte aanrader.

Vakwerk!

Van het slopen tot de tegels leggen alles ging snel, efficiënt en vakkundig. Er wordt goed meegedacht en voor oplossingen gezorgd. Al met al zijn we super blij met onze nieuwe vloer.

Vriendelijk en geweldige service

Zelfs een betrekkelijk eenvoudige klus wordt in alle rust uitgevoerd. Mijn aardewerken kom uit Samos is omgetoverd tot een schitterende waskom voor mijn toilet. Kortom behulpzaam, vriendelijk en deskundig!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Vanaf het moment dat we er voor informatie naar toe gingen tot het moment van leggen, met een fantastisch eindresultaat, zijn wij zeer tevreden. Vriendelijke mensen, denken met je mee en geven goed advies. Ik kan iedereen aanraden hier naar toe te gaan !

Super bedrijf

Vriendelijk en vakmanschap. Onze tegels waren mooi gezaagd. Ook op het laatste moment enkele tegels extra zagen was geen enkel probleem. Ook goed advies over verwijderen vlekken van de tegels.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Top, dank je wel voor je review!

Werken netjes, veel ervaring dus het eindresultaat is strak. Het geheel wordt keurig opgeleverd.

• Ervaring met: N.v.t.
  • Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Geweldig geholpen en fantastisch gezaagde ceramische tegels

Na even zoeken kwamen we op deze zagerij. Meteen een heel goed gevoel en dat is alleen maar sterker geworden door de fantastische inzet van Nunzio en Carolina. De ceramische tegels zijn prachtig op maat gezaagd en dat zegt iets over de kwaliteit waarmee ze zagen. Top-bedrijf!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Super Leida! We doen altijd ons best om iedereen te helpen en voor onze klanten klaar te staan. Erg leuk om dat zo terug te lezen in een review. Dank je wel daarvoor. gr Carolina Riitano

Super vakman

1e keer geweest en goed geholpen

• Ervaring met: Zagerij
  • Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? N.v.t.

Top, fijn dat je we goed hebben kunnen helpen! Dank je wel voor je beoordeling 👍🏼 Gr Carolina Riitano

UITSTEKEND RESULTAAT

superfijne communicatie.. afspraak snel gekregen en het resultaat was super netjes... Doordat de fabriek onze tegels niet in de gewenste formaat kon leveren info opgevraagd over het zagen van tegels. De winkel had mij dit afgeraden maar uiteindelijk niet geluisterd daarna. de tegels zijn netjes gezaagd en ook dit resultaat was mooier dan verwacht. een aanrader voor iedereen.. dankjewel riitano en ik zal jullie blijven aanraden bij familie vrienden en kennisen

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Nandoe, Dank voor je review! Het is inderdaad een mooie vloer geworden. Wij wensen jullie veel woonplezier en mocht er ooit iets mee zijn, weet je ons te vinden. gr Carolina Riitano

Heel erg blij met het eindresultaat

Na alle recensies te hebben gelezen kan ik mij alleen maar aansluiten bij alle goede recensies.  Toilet is netjes gesloopt en prachtig vernieuwd in 2 dagen tijd. Nunzio en zonen werken snel en vakkundig. De communicatie is prettig. Eindresultaat voldoet aan verwachting: van oude toiletruimte uit de jaren '90 naar een modern toilet met supermooie tegels voor zowel de vloer als de wand. Kortom, ben zeer tevreden en zou dit bedrijf zeker bij familie, vrienden en kennissen aanbevelen !

• Ervaring met: N.v.t.

Top bedrijf!

Wij hebben onze vloer uitgekozen en laten leggen door Riitano. Ze geven goed advies, werken hard en leveren mooi vakwerk af.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

geweldig! De moeite waard om vanuit Groningen naar toe te rijden.

Eigenlijk in de eigen omgeving niemand te vinden die mijn dikke tegels wilde zagen. Riitano zei onmiddelijk dit te kunnen en heeft het perfect gedaan.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Zeer tevreden!! Riitano heeft in het hele proces meegedacht, goed tips gegeven en andere goede vaklui voor ons geregeld zodat de verbouwing in korte tijd super goed is verlopen. Nieuwe vloerverwarming, vloer, wc, vensterbanken, etc. Alles op tijd en goed voor elkaar. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

• Ervaring met: Vloertegels

We hebben het graag voor jullie gedaan! Veel woonplezier toegewenst in de nieuwe woning. Mocht er iets zijn, weten jullie ons te vinden. gr Carolina Riitano

Zeer positief

Bij mijn tegelklus liep ik tegen een probleem aan voor wat betreft het snijden van een lange tegelplaat. Na wat onderzoek kwam ik terecht bij Riitano. Op vrijdag een mail gestuurd en direct een reactie dat ik zaterdagochtend vanaf 9 uur terecht kon. Vanuit Spijkenisse naar 's Hertogenbosch gereden om de tegels te laten zagen. Ook nog 2 andere tegels die problemen gaven meegenomen en ook laten zagen. Helemaal tevreden weer terug naar huis. Een zeer positieve ervaring en zeer vakkundig werk geleverd voor een schappelijke prijs.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Dank voor je review Jörgen, wij zijn blij je zo goed geholpen te hebben. gr Carolina Riitano

Riitano werkt netjes en komen netjes afspraken na!

Riitano heeft bij ons meerdere ruimtes betegeld! Hij komt samen met zijn zoons of 1 van zijn zoons! Hele lieve jongens! Ze werken hard en maken alles zo snel mogelijk af! Wij zijn zeer tevreden over hun werk en zullen hun zeker aanraden!

• Ervaring met: Vloertegels

Dank jullie wel Saskia voor deze mooie review!

Prachtige vloer gelegd door een professional!

In een mooie showroom, met veel keus hebben we ons laten adviseren door Carolina. De vloer is in no-time gelegd door vriendelijk, beschaafde en aardige jongens. Ook werd er goed mee gedacht bijvoorbeeld bij een dorpel, wat uiteindelijk een aluminium randje is geworden, waardoor de vloer nu in zijn geheel doorloopt. Wij zijn erg blij met het resultaat en zullen dit bedrijf bij iedereen aanraden!

Op alle fronten uitstekend

In de showroom goed advies en uitleg gekregen bij de keuze die ik moest maken voor een badkamertegel. Afspraken worden nagekomen. Er is heel netjes gewerkt, en dan heb ik het niet alleen over de tegelvloer maar ook er rondom heen. Latere vragen werden direct beantwoord en voor de zekerheid kwam er nog iemand kijken. Top familiebedrijf, allemaal even kundig en vriendelijk!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Anders

Super fijn om reviews te lezen van tevreden klanten. Dank je wel. Gr Carolina Riitano

Vakkundig, snel

Voor het huis van mijn broer moesten er tegels geslepen worden zodat de paste rond een rond raam. Omdat de tegels keihard waren en er snel splinters vanaf sprongen wisten we in eerste instantie niet waar we dit konden laten doen. Gelukkig zijn we hiervoor bij Riitano beland en hij heeft ze snel en professioneel geslepen. Het resultaat is prachtig! Ik heb nu ook besloten mijn nieuwe vloer door dit bedrijf te laten leggen en deze werkzaamheden zie ik vol vertrouwen tegemoet!