Nunzio Riitano heeft voor de 2e keer mijn huis betegeld, deze keer heb ik ook de tegels bij hem gekocht. Nunzio levert vakwerk en zorgt dat dingen zo geregeld zijn dat hij dit ook kan doen (bv zelf vloer smeren). Hij denkt ook mee over kosteneffectiviteit, geeft zijn persoonlijke mening over kleur/structuur combinaties, en heeft een prachtige collectie aan materialen in zijn showroom. Hij neemt daar uitgebreid de tijd - ook buiten kantoor uren - om je persoonlijke wensen te kennen en die te realizeren. Ondanks de drukte in de bouwwereld zorgt Nunzio dat afspraken op tijd worden nagekomen, en kunnen door zijn flexibiliteit en klant gerichtheid zelfs last-minute aanpassingen meegenomen worden. Ook mijn aannemer een architect zijn onder de indruk van zijn materialen, de afwerking en zijn manier van werken. Kortom, ik kan Riitano bij iedereen van harte aanbevelen.

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels|Natuursteen

Bedankt voor de beoordeling. Fijn te horen dat je zo tevreden bent!

Nunzio is een zeer bekwame vakman met zeer veel kennis van zaken. Hij denkt mee en komt ideeën waar wij zelf niet aan gedacht hadden.

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels|Natuursteen

Riitano heeft recentelijk onze keuken betegeld. Ik kan niets anders zeggen dat ik 100% tevreden ben. Op afspraak heb ik de showroom bezocht en met wat deskundig advies hebben we schitterende kwaliteitstegels gevonden welke ook nog eens snel en vakkundig gezet zijn. Wanneer wij in de toekomst weer tegels nodig hebben, gaan wij zeker weer naar Riitano.

• Ervaring met: Wandtegels

Bedankt voor jullie beoordeling. Veel plezier met de nieuwe keuken!

Schitterende betaalbare collectie tegels en natuursteen. Vakkundig advies en gemaakt! Super fijne mensen om mee samen te werken!

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels|Natuursteen

Dank je wel Mimi. Altijd fijn te horen dat klanten tevreden zijn! gr Carolina Riitano

tegelvloer heel netjes gelegd, zeer tevreden.

• Ervaring met: Vloertegels

Dank jullie wel voor deze beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groet, Carolina Riitano

Wat een vaklui, enorme kennis van zaken, geven goeie tips en denken met je mee. We hadden wat moeite met het uitkiezen van de geschikte wandtegels, tot het telefoontje van Nunzio: nu heb ik iets voor jullie, nieuwe collectie en daar zit echt iets voor jullie bij! 1 blik van ons op de tegel en we waren om, deze moest het worden. Prachtig ook om de mooie samenwerking tussen vader & zoon te zien! Wij zijn enorm tevreden en blij met onze nieuwe badkamer. Wij kunnen dan ook oprecht iedereen Riitano Tegel-en Natuursteenwerken van harte aanbevelen

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels|Natuursteen

Beste Gaby, Top te lezen dat je zo tevreden bent. Ontzettend veel plezier met de nieuwe badkamer! gr Carolina Riitano

Nunzio en zijn zoon zijn vakmannen met hart voor hun vak en klanten. - Sloopwerk van bestaande vloer en dekvloer netjes gedaan, afval direct netjes afgevoerd zonder rotzooi in tuin achter te laten. Erg zorgvuldig gewerkt in de wc zodat de bestaande wandtegels onbeschadigd konden blijven zitten. - Nieuwe vloerverwarming netjes aangelegd door hun vaste loodgieter. - Fijn dat Nunzio meedenkt in de keuze van tegels als je aangeeft wat je smaak is. De nieuwe tegels zijn erg mooi gelegd. Klein foutje werd direct en zonder discussie opgelost. - Nunzio heeft als extra meegeholpen met het trekken van de coax kabels, gaat verder dan verplicht, fijne service. - De vloer wordt schoon opgeleverd. Ontzettend tevreden met de manier van werken, het prettige contact en allerbelangrijkste het eindresultaat. Ik heb een fantastisch mooie vloer!!

• Ervaring met: Vloertegels

Beste Marloes, Bedankt voor je mooie en uitgebreide reactie. Ontzettend veel plezier met je nieuwe vloer! Groet, Carolina Riitano

Prachtige vloer met kundig advies tijdens het uitzoeken van een passende vloer. Duidelijk een bedrijf met veel ervaring! Goede prijs - kwaliteit verhouding.

• Ervaring met: Vloertegels

Top! Daar doen we het voor. Bedankt voor je reactie Jimmy.

De beste tegelzetter van Den Bosch, komt afspraken na lost zaken op. Twee ontzettend mooi badkamers gemaakt en een toilet.

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels|Natuursteen|Mozaïek

• Ervaring met: Vloertegels

Erg tevreden over de werkzaamheden van Riitano Tegel- en Natuursteenwerken. Het was even lastig om een afspraak te maken - Nunzio is erg druk - maar toen we eenmaal rond de tafel zaten, ging het allemaal voorspoedig. Helder advies, men neemt echt de tijd voor je en denkt ook met je mee. Zo hadden we een idee van hoe we het wilden, maar door het advies van Nunzio zijn we op nog iets beters uit gekomen. De showroom was toen wij er waren nog niet helemaal klaar, maar ik hoorde dat - nu hij klaar is - nog meer voorbeelden van tegels heeft die hij je kan laten zien. Tegels zijn heel netjes gelegd en ook binnen een mooie korte tijd. Riitano Tegel- en Natuursteenwerken is niet de goedkoopste (zit zelfs een beetje in de hogere prijsregionen), maar wij vonden het erg belangrijk om goede service te krijgen en dat de tegels van goede kwaliteit waren en tevens goed gelegd. Het is tenslotte toch een groot oppervlakte van je huis waar je elke dag tegen aan kijkt. Dat moet er dan wel mooi uit zien!

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels|Natuursteen

zeer professioneel werk, prachtig resultaat

• Ervaring met: Vloertegels

Goed advies, initiatief, flexibel, professioneel en kwaliteitswerk afgeleverd.

Super tegelzetter!

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels

Beste Marion, Bedankt voor deze super beoordeling. Fijn dat jullie zo tevreden zijn! Groet, Nunzio Riitano

Mooi werk geleverd, werkt netjes en geeft goed advies.

• Ervaring met: Wandtegels

Ik vind het een tegelhandel niet te groot maar ze weten precies je wensen uit te zoeken wat bij je past en daarbij de vakkundigheid van de verkoper door zijn eigen ervaring hebben wij nu een schitterende tegelvloer badkamer en keuken en mede door de verkoper anders was het ons zo nooit gelukt echt top nog bedankt daar voor

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels

Riitano is professioneel, klant- en oplossingsgericht. Riitano's enthousiasme en streven naar perfectie zou een voorbeeld voor veel andere bedrijven kunnen zijn. Het gebruik van professionele materialen en gereedschappen benadrukt de drang naar perfectie. Riitano, bedankt voor jullie tomeloze inzet, humor en bovenal de prachtige vloer......TOPWERK!!!

• Ervaring met: Vloertegels

Ontzettend vriendelijk mensen die een hele goede service en ook advies geven en snel op alles reageren. Hij heeft de tegels zelfs eerder dan gepland gezet :-). Ja, het was een hele fijne ervaring met hen te werken. Ontzettend bedankt

• Ervaring met: Wandtegels

Wij zijn heel erg tevreden over de vloer. Is heel mooi gelegd.

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met: Vloertegels

Beste Jacques, Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij stellen uw feedback zeer op prijs. Wij zullen binnenkort contact opnemen om even te polsen naar uw bevindingen i.v.m. nazorg en service. Vriendelijke groet, Nunzio Riitano

Nunzio Riitano is een zeer ervaren en bekwaam vakman. Niet alleen op het gebied van tegels en natuursteen, maar ook op bouwkundig gebied. Door zijn inzicht geeft hij niet alleen advies over tegels en aanverwante materialen, maar ook over andere inzichten die je toch nog eens doet nadenken. Hierdoor hebben wij bv. in ons badkamerplan aanpassingen gedaan waar we nu nog steeds blij mee zijn. Nog belangrijker is de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid. Met Nunzio heb je al snel een klik en geeft door zijn professionaliteit meteen het gevoel dat het helemaal goed komt.

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels|Natuursteen

Beste Robert, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor deze positieve reactie. groet, Nunzio Riitano

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels

Topservice, kwaliteit en meedenken met de klant. En werkt volgens planning.

• Ervaring met: Vloertegels|Natuursteen