Top bedrijf met oog voor kwalitei

Bij riitano letten ze op de kwaliteit zodat het eindresultaat altijd perfect is

• Montage N.v.t.
  • Ervaring met: Natuursteen
  • Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Via vrienden/kennissen/relaties

Betrouwbaar en zeer vakkundig.

Alles is volgens gemaakte afspraken verlopen. Riitano gaf een prima advies voor de vloer van onze entree in ons appartementengebouw. De vloer is prachtig gelegd en ook snel. Er werd heel goed rekening gehouden met de bewoners. Ook de nazorg was zeer goed. Prettige personen om zaken mee te doen.

• Ervaring met: Vloertegels

Beste Danielle, Bedankt voor je beoordeling en fijn dat jullie zo tevreden zijn. Hier doen we het voor! Wanneer er nog vragen zijn over de vloer in de toekomst, aarzel niet en neem gewoon even contact op.. Met vriendelijke groet, Carolina Riitano

Uiterst klantvriendelijk, denkt mee, top kwaliteit

We waren bezig met tegelwerk in de badkamer en het lukt niet om een aantal tegels in verstek te zagen. Meerdere tegelzetbedrijven, natuursteenhandelaren gebeld, we werden of afgewezen of doorverwezen naar iemand anders waar we vervolgens ook weer werden afgewezen. Totdat we bij Riitano terecht kwamen. We konden de volgende ochtend gelijk terecht! Ik kom uit Vleuten, dus ben lekker gaan shoppen in Den Bosch en na 3 uurtjes kon ik de in verstek gezaagde tegels ophalen! Ook had Ricardo nog wat handige tips. Helemaal top, een dikke 10!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Anne, Ik ben blij dat we jullie hebben kunnen helpen met de tegels. Uit je review begrijp ik dat mijn man je nog wat tips heeft kunnen geven mbt het verwerken van het tegelwerk. Fijn! Veel plezier met de nieuwe badkamer en bedankt voor deze mooie beoordeling. Groet, Carolina Riitano

Hele goede service!

Vloertegels zijn netjes gelegd en de vensterbanken zijn mooi gemaakt

• Ervaring met: Vloertegels

Wat een goede service, hier kunnen veel bedrijven nog iets van leren.

Wat heeft Nunzio een passie voor zijn vak. Ik dacht even een graniet tegel aan te schaffen voor onder een subwoofer. Even een tegel uitzoeken was er niet bij, wat een warm ontvangst van Nunzio en zijn vrouw, we zijn twee uur later pas vertrokken. Een week later kon de graniet tegel ophalen wat een sieraad voor onder de subwoofer. Ik kan Riitano Tegel- en Natuursteenwerken echt aanraden. Nunzio bedankt. Fam. Gevers

• Montage N.v.t.
  • Ervaring met: Natuursteen

Beste Cornal, Dank je wel voor deze beoordeling. Wij vinden service en klantgerichtheid heel belangrijk! Fijn dat ik dat nu ook terug zie in jou beoordeling. Loop gerust nog eens binnen.. gr Carolina Riitano

Zeer klantvriendelijk en deskundig advies

Ik werk al een 10-tal jaren met dit bedrijf waar mee het altijd prettig zaken doen is, met praktische tips en deskundig advies komt ieder project tot een mooi resultaat. Direct en persoonlijk contact door de heer Riitano zorgt ervoor dat het project soepel verloopt. Ik hoop nog lang van zijn diensten gebruik te mogen maken.

vakwerk én fijne samenwerking

Prachtig project gerealiseerd samen met Nunzio, hij en zijn zoon hebben vakwerk geleverd (en wij zijn kritisch hoor!) ook fijn dat ze hun afspraken nakomen, kortom we hopen nog vele mooie projecten samen te mogen maken. Wij bevelen Riitano tegel- en natuursteenwerken dan ook graag aan, aan een ieder die een iedereen die op zoek is naar een fijne tegelzetter/leverancier, een die meedenkt en voor het beste resultaat gaat.

• Ervaring met: Vloertegels

Hele prettige samenwerking met Nunzio en Nando. Op en top vakmensen, werken snel, goed, schoon en met humor. Duidelijk in communicatie en afspraken worden nagekomen. Daar kam je mee werken! Absolute aanrader.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Nunzio en Carolina Riitano

Nunzio Riitano heeft voor de 2e keer mijn huis betegeld, deze keer heb ik ook de tegels bij hem gekocht. Nunzio levert vakwerk en zorgt dat dingen zo geregeld zijn dat hij dit ook kan doen (bv zelf vloer smeren). Hij denkt ook mee over kosteneffectiviteit, geeft zijn persoonlijke mening over kleur/structuur combinaties, en heeft een prachtige collectie aan materialen in zijn showroom. Hij neemt daar uitgebreid de tijd - ook buiten kantoor uren - om je persoonlijke wensen te kennen en die te realizeren. Ondanks de drukte in de bouwwereld zorgt Nunzio dat afspraken op tijd worden nagekomen, en kunnen door zijn flexibiliteit en klant gerichtheid zelfs last-minute aanpassingen meegenomen worden. Ook mijn aannemer een architect zijn onder de indruk van zijn materialen, de afwerking en zijn manier van werken. Kortom, ik kan Riitano bij iedereen van harte aanbevelen.

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels|Natuursteen

Bedankt voor de beoordeling. Fijn te horen dat je zo tevreden bent!

Nunzio is een zeer bekwame vakman met zeer veel kennis van zaken. Hij denkt mee en komt ideeën waar wij zelf niet aan gedacht hadden.

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels|Natuursteen

Riitano heeft recentelijk onze keuken betegeld. Ik kan niets anders zeggen dat ik 100% tevreden ben. Op afspraak heb ik de showroom bezocht en met wat deskundig advies hebben we schitterende kwaliteitstegels gevonden welke ook nog eens snel en vakkundig gezet zijn. Wanneer wij in de toekomst weer tegels nodig hebben, gaan wij zeker weer naar Riitano.

• Ervaring met: Wandtegels

Bedankt voor jullie beoordeling. Veel plezier met de nieuwe keuken!

Schitterende betaalbare collectie tegels en natuursteen. Vakkundig advies en gemaakt! Super fijne mensen om mee samen te werken!

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels|Natuursteen

Dank je wel Mimi. Altijd fijn te horen dat klanten tevreden zijn! gr Carolina Riitano

tegelvloer heel netjes gelegd, zeer tevreden.

• Showroom N.v.t.
  • Collectie N.v.t.
  • Ervaring met: Vloertegels

Dank jullie wel voor deze beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groet, Carolina Riitano

Wat een vaklui, enorme kennis van zaken, geven goeie tips en denken met je mee. We hadden wat moeite met het uitkiezen van de geschikte wandtegels, tot het telefoontje van Nunzio: nu heb ik iets voor jullie, nieuwe collectie en daar zit echt iets voor jullie bij! 1 blik van ons op de tegel en we waren om, deze moest het worden. Prachtig ook om de mooie samenwerking tussen vader & zoon te zien! Wij zijn enorm tevreden en blij met onze nieuwe badkamer. Wij kunnen dan ook oprecht iedereen Riitano Tegel-en Natuursteenwerken van harte aanbevelen

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels|Natuursteen

Beste Gaby, Top te lezen dat je zo tevreden bent. Ontzettend veel plezier met de nieuwe badkamer! gr Carolina Riitano

Nunzio en zijn zoon zijn vakmannen met hart voor hun vak en klanten. - Sloopwerk van bestaande vloer en dekvloer netjes gedaan, afval direct netjes afgevoerd zonder rotzooi in tuin achter te laten. Erg zorgvuldig gewerkt in de wc zodat de bestaande wandtegels onbeschadigd konden blijven zitten. - Nieuwe vloerverwarming netjes aangelegd door hun vaste loodgieter. - Fijn dat Nunzio meedenkt in de keuze van tegels als je aangeeft wat je smaak is. De nieuwe tegels zijn erg mooi gelegd. Klein foutje werd direct en zonder discussie opgelost. - Nunzio heeft als extra meegeholpen met het trekken van de coax kabels, gaat verder dan verplicht, fijne service. - De vloer wordt schoon opgeleverd. Ontzettend tevreden met de manier van werken, het prettige contact en allerbelangrijkste het eindresultaat. Ik heb een fantastisch mooie vloer!!

• Ervaring met: Vloertegels

Beste Marloes, Bedankt voor je mooie en uitgebreide reactie. Ontzettend veel plezier met je nieuwe vloer! Groet, Carolina Riitano

Prachtige vloer met kundig advies tijdens het uitzoeken van een passende vloer. Duidelijk een bedrijf met veel ervaring! Goede prijs - kwaliteit verhouding.

• Ervaring met: Vloertegels

Top! Daar doen we het voor. Bedankt voor je reactie Jimmy.

De beste tegelzetter van Den Bosch, komt afspraken na lost zaken op. Twee ontzettend mooi badkamers gemaakt en een toilet.

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels|Natuursteen|Mozaïek

• Ervaring met: Vloertegels

Erg tevreden over de werkzaamheden van Riitano Tegel- en Natuursteenwerken. Het was even lastig om een afspraak te maken - Nunzio is erg druk - maar toen we eenmaal rond de tafel zaten, ging het allemaal voorspoedig. Helder advies, men neemt echt de tijd voor je en denkt ook met je mee. Zo hadden we een idee van hoe we het wilden, maar door het advies van Nunzio zijn we op nog iets beters uit gekomen. De showroom was toen wij er waren nog niet helemaal klaar, maar ik hoorde dat - nu hij klaar is - nog meer voorbeelden van tegels heeft die hij je kan laten zien. Tegels zijn heel netjes gelegd en ook binnen een mooie korte tijd. Riitano Tegel- en Natuursteenwerken is niet de goedkoopste (zit zelfs een beetje in de hogere prijsregionen), maar wij vonden het erg belangrijk om goede service te krijgen en dat de tegels van goede kwaliteit waren en tevens goed gelegd. Het is tenslotte toch een groot oppervlakte van je huis waar je elke dag tegen aan kijkt. Dat moet er dan wel mooi uit zien!

• Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels|Natuursteen

zeer professioneel werk, prachtig resultaat

• Ervaring met: Vloertegels

Goed advies, initiatief, flexibel, professioneel en kwaliteitswerk afgeleverd.

Super tegelzetter!

• Showroom N.v.t.
  • Collectie N.v.t.
  • Ervaring met: Wandtegels|Vloertegels

Beste Marion, Bedankt voor deze super beoordeling. Fijn dat jullie zo tevreden zijn! Groet, Nunzio Riitano

Mooi werk geleverd, werkt netjes en geeft goed advies.

• Ervaring met: Wandtegels

Ik vind het een tegelhandel niet te groot maar ze weten precies je wensen uit te zoeken wat bij je past en daarbij de vakkundigheid van de verkoper door zijn eigen ervaring hebben wij nu een schitterende tegelvloer badkamer en keuken en mede door de verkoper anders was het ons zo nooit gelukt echt top nog bedankt daar voor