Super kwaliteit

Perfecte zwembad randen laten maken. Snel en prijskwaliteit is super.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Geweldige service en materialen!

Na telefonisch contact werd er snel gereageerd, hierdoor was alles op tijd geregeld. Geweldige mensen, goede service. Kortom een aanrader!!

• Ervaring met: Vloertegels
  • Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Via vrienden/kennissen/relaties

Vakwerk

Onze droomvloer is in het echt nog mooier dan verwacht. Met dank aan de vakmannen van Riitano Tegelwerken. Netjes, secuur, grondig en bovenal prachtig hand-/vakwerk.

• Ervaring met: Natuursteen

Snelle service en vakkundige afhandeling

Contact gehad, snelle reactie en binnen 3 weken waren mijn gevels klaar! Super!

• Advies N.v.t.
  • Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Dank je wel Robert voor de mooie review. Blij mee!

Volgens afspraak , prachtig werk.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Wat een vakwerk!! Maar dat niet alleen, de mannen zijn ontzettend vriendelijk en dat is ook erg fijn als je een hele week mensen over de vloer hebt! De badkamer is precies geworden zoals we wilden…

Geweldige vaklui

Fantastisch vakwerk en goede snelle service. Wij zijn zeer tevreden en het personeel is super vriendelijk en bekwaam. Echte vaklui

• Ervaring met: Vloertegels

perfekte service, het personeel demkt met je mee

Strak gezaagde natuursteen, ben hier blij mee, kwaliteitswerk!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Topkwaliteit met uitstekend vakmanschap!

Vanaf dat je de showroom binnenkomt totdat de tegelvloer ligt wordt je vriendelijk en vakkundig geholpen. Een echt familiebedrijf waar ze je nog echt helpen ipv verkopen zoals bij de grote jongens vaak het geval is. Topteam!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Super tevreden over onze nieuwe tegelvloer. Goede service en vakmanschap in het leggen en mooi groot assortiment tegels. Ook denken ze mee in oplossingen en geven dan goed advies. Aantal jaar geleden de badkamer door hun laten doen, toen al super tevreden en dat is nu niet anders.

geweldige service en vakmanschap

prettige samenwerking en zeer goed advies in keuze van tegels en plaatsing daarvan

Meedenkende proffesionals

De badkamer is perfect naar wens geplaatst. Kwaliteit materialen en echte vakmannen met een oplossing voor alle voorkomende problemen. Van alle markten thuis. Verder vriendelijk en echt mensen van afspraken!

Geweldig mooi werk

We waren in de showroom bij Ritano voor onze badkamer en wc te renoveren. Goed advies gekregen en mee gedacht om het te gaan realiseren. Zijn harde werkers en veel gedaan en hebben er een prachtige badkamer en wc bij. Zijn er erg blij mee nogmaals bedankt.

• Ervaring met: Showroom

Zeer vakkundige mensen die wensen waar maken

Ze hebben van onze gedateerde badkamer een prachtige nieuwe grote badkamer gemaakt! Het was nogal een klus omdat er muren verplaatst moesten worden en de indeling anders werd. Ondanks dat we door ons huis tegen wat bouwkundige uitdagingen aan liepen hebben ze met hun creativiteit onze wensen toch waar weten te maken. Kortom, echte vakmensen!

• Ervaring met: Natuursteen

Helemaal prima!

Heel vriendelijk, goed advies, geduld en levering volgens afspraak.

• Ervaring met: Vloertegels

Professioneel, gezellig en betaalbaar.

Op zoek naar een bedrijf die voor particulieren marmer en hardsteen kan zagen en afwerken kwam ik terecht bij Riitano in ‘s-Hertogenbosch Een mooi Brabants familie bedrijf waar projecten professioneel op maat- en afgewerkt worden. Ook moeilijkere projecten zijn bij Riitano in goede handen. Professioneel, gezellig en betaalbaar.

Een 10+ belevenis

Wij hebben een meer dan goede ervaring met Riitano tegenwerken. Na een gesprek met Carolina Riitano over onze wensen voor een nieuwe badkamer zijn wij in de showroom geweest. Wij zijn volledig ontzorgd en op het advies van Carolina heeft zij een prachtige keuze van tegels gemaakt. Tevens heeft zij ons begeleid in het maken van keuzes ten aanzien van het sanitair. Het fijne is, dat dit echt een familiebedrijf is, die met je meedenken. En Nunzio en zijn zonen hebben de badkamer van onze dromen gerealiseerd. Dit alles inclusief sloop-en leidingwerken. En montage sanitair! Daarbij hebben ze alles in zeer korte tijd bewerkstelligd. Tussendoor ook genoeg tijd voor vragen te stellen. Wij zijn meer dan tevreden. En bevelen Riitano tegelwerken aan. Echt hele fijne mensen die vakwerk verrichten.

Wederom heel erg blij met het eindresultaat

Begin dit jaar Nunzio Riitano benaderd voor toiletrenovatie. Dat was allemaal heel goed bevallen dus hebben we hem een paar maanden later weer benaderd voor het opnieuw betegelen van de badkamer. Weer mooie tegels uitgekozen uit hun showroom en in november zijn de werkzaamheden begonnen die 1,5 week duurde. Het eindresultaat voldoet weer aan de verwachting: een schone, frisse badkamer met mooie, strakgelegde tegels. Op de muren witte glanzende tegels van 30x60 en op de vloer 60x60 zilvergrijs. Weinig voegen ten opzichte van de oude tegels (15x15) en dus oogt het geheel nu groter en rustiger. Echt een wereld van verschil en precies wat wij wilden ! Al met al weer erg tevreden over de algehele aanpak van Nunzio en Co. Helaas hebben wij geen nieuwe 'projecten' meer, anders zouden we ongetwijfeld weer een beroep op hun doen ! (of wie weet, misschien ooit wel een nieuw keukenblad :-p)

top

goede service, mooie tegels, netjes afgewerkt

toppie

netjes en correct

Wederom heel erg blij met het eindresultaat

Begin dit jaar Nunzio Riitano benaderd voor toiletrenovatie. Dat was allemaal heel goed bevallen dus hebben we hem een paar maanden later weer benaderd voor het opnieuw betegelen van de badkamer. Weer mooie tegels uitgekozen en in november zijn de werkzaamheden begonnen die 1,5 week duurde. Het eindresultaat voldoet weer aan de verwachting: een schone, frisse badkamer met mooie tegels. Op de muren 30x60 witte glanzende tegels en op de vloer 60x60 zilvergrijs. Weinig voegen ten opzichte van de oude tegels (15x15) en dus oogt het geheel groter en rustiger. Echt een wereld van verschil en precies wat wij wilden ! Al met al weer erg tevreden over de algehele aanpak van Nunzio en Co. Helaas hebben wij geen nieuwe 'projecten' meer, anders zouden we ongetwijfeld weer een beroep op hun doen ! (of wie weet, misschien ooit wel een nieuw keukenblad :-p)

Wederom heel erg blij met het eindresultaat

Begin dit jaar Nunzio Riitano benaderd voor toiletrenovatie. Dat was allemaal heel erg goed bevallen dus hebben we hem een paar maanden later weer benaderd voor de badkamer voor nieuwe tegels op de wand en vloer. Weer mooie tegels uitgekozen en in november zijn de werkzaamheden begonnen die 1,5 week duurde. Het eindresultaat voldoet weer aan de verwachting: een schone, frisse badkamer met mooie tegels. Op de muren 30x60 witte glanzende tegels en op de vloer 60x60 zilvergrijs. Weinig voegen ten opzichte van de oude tegels (15x15) en dus oogt het geheel groter en rustiger. Echt een wereld van verschil en precies wat wij wilden ! Al met al weer erg tevreden over de algehele aanpak van Nunzio en Co. Helaas hebben wij geen nieuwe 'projecten' meer, anders zouden we ongetwijfeld weer een beroep op hun doen !

heldere communicatie | levering volgens afspraak

in Brabant kunnen ze goed zagen! Telefonisch contact met Carolina was prettig en helder. Carolina deed geen toezegging dat 'gisteren' gezaagd kon worden. Nadat de tegels naar Den Bosch verstuurd waren kwam snel het antwoord dat de order uitgevoerd is. De rekening is betaald, ophalen is in gang gezet. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Anders

heldere communicatie | levering volgens afspraak