Geweldig. Prettige werkers en de zoons om trots op te zijn!!

Zie boven!!!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Goede service en heel prettig contact

Eerste kennismaking was al zo fijn. Niets word je opgedrongen. Vrijblijvend rondkijken en met wat uitleg van mijn kant ( wat er bij mij nodig was) kwamen we samen tot een oplossing. Kreeg goede uitleg over zelf leggen en of werk laten uitvoeren. Partner is tegellegger van beroep en beide zoons zitten nu ook in het vak. Een goede samenwerking maakt dat er vlot gewerkt kan worden. Het was mij een waar genoegen die jongens hier aan het werk te hebben gezien. Ze werken keurig ,laten geen rommel na. En ik ben heel blij met het resultaat. Kan iedereen die op zoek is naar tegels aanraden eens een kijkje te nemen bij Riitano.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Anders

GEWELDIG

zeer vakkundig, heel vriendelijk en geweldig werk afgeleverd. Heel blij met mijn nieuwe badkamervloer.

• Ervaring met: N.v.t.
  • Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Via vrienden/kennissen/relaties

Goeie afspraken, top kwaliteit

Goed en prettig advies in de showroom. Deskundige beoordeling ter plaatse. Snel en professioneel zetwerk. Top ervaring.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Vakkundig, klantvriendelijk, oplossingsgericht, we hebben een Top badkamer.

Na constatering van een lekkage in onze badkamer zijn wij op advies van het bouwbedrijf terecht gekomen bij Riitano Tegel-en Natuursteenwerken. Dit is uitstekend bevallen. Een riante keuze aan tegels en natuursteen. Heel veel moois waar moeilijk uit te kiezen is. Gelukkig werden we goed geholpen en hebben we samen met de familie Rittano een prachtige combinatie uitgekozen. We hebben ook de optie genomen om het sanitair te laten plaatsen. De badkamer is echt schitterend geworden. Het is een deskundig familiebedrijf waar je echt van op aan kunt. Klantgericht, netjes en vriendelijk. We gaan jullie zelfs missen. Bedankt Nunzio, Nando en Lino voor jullie vakmanschap en goede zorgen. Op naar ons volgende project waar we jullie zeker weer bij willen hebben.

Fantastisch

Ik mijn oude aardrechtbad laten zagen. Het was totaal geen moeite voor ze. Ze dachten mee en niks was te veel. De service is gewoon top geweldig. Nig bedankt voor de service heel blij met Het eind resultaat. Gr paul uit amersfoort

Vakkundigheid

Gezien bekend te zijn met de vakkundigheid van Riitano tegelwerken, lezen riecensies. De showroom bezocht, geweldig aanbod, onze keuze gemaakt en de volledige opdracht gegeven. Van sloop verleggen ledidingen, aanbrengen nieuwe afvoer en complete montage en afmonteren. Wij kunnnen zeggen top werk afgeleverd, van A to Z ook meedenken in oplossingen, Riitano is een abosolute aanrader. Fam Bonte - Hall

• Ervaring met: Wandtegels

Om zo'n mooie review te lezen is super! Dank jullie wel voor het, in ons gestelde, vertrouwen. Wij zijn blij dat het resultaat geworden is wat jullie voor ogen hadden. gr Carolina

Mooi gelegd

Aardige mensen en top gelegd

Topwerk!

Onze balkontegels waren zeer moeilijk op maat te zagen, maar dankzij het vakkundige werk van Riitano hebben wij nu een prachtige balkonvloer!!

Echte vakmensen

Goed inzicht in planning. Heb ik als prettig ervaren. Tegels zelf mooi vlak gelegd. Heel erg tevreden over het eindresultaat. Ook is de service heel fijn. Kortom heel tevrede klanten.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Topreview, dank je wel daarvoor! Veel woonplezier met de mooie nieuwe vloer. gr Carolina Riitano

professionele en prima service

Gisteren 6 terrastegels laten zagen in verschillende maten. Geen enkel probleem, na een half uur en een kop koffie kon ik ze weer inladen en daar werd ik ook nog mee geholpen. Heel goed adres!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Dank je wel Leen voor de beoordeling. Altijd fijn te lezen dat onze klanten tevreden zijn. Gr Carolina Riitano

Prettig bedrijf met mooie tegels en goede kwaliteit

Fijn bedrijf met mooie tegels, goede communicatie en prettige samenwerking. De tegels zijn prachtig en secuur gelegd

• U bent: Vaker klant geweest

Vakkundig en snel

De vloer ligt er erg mooi en strak in. Nunzio en zijn zoons meten de tegels goed uit zodat je het mooiste resultaat krijgt in de ruimte! Tevens een compliment voor de planning. In verband met ons nieuwbouwhuis is de planning vooraf erg globaal. Carolina denkt goed mee waardoor de werkzaamheden al na 1 dag na oplevering werden gestart. De planning sloot hiermee ontzettend goed aan. Een aanrader om met Riitano zaken te doen!

Behulpzaam en goede service

Ik kwam om een granieten aanrechtblad te laten zagen. Er miste een stukje van de rand, die ook nog even passend erbij gemaakt werd.

Fantastische Redder in Nood

Onze keukenleverancier liet ons in de steek, want zij weigerden om de verkeerd geleverde composiet achterwanden aan te passen. Met de snelle & vriendelijke hulp en zeer betaalbare prijs van meneer en mevrouw Riitano hebben wij nu alsnog prachtige composiet achterwanden kunnen zetten in onze keuken. Dank jullie wel voor het op maat zagen van deze zware platen en als extra ook nog bij een overgebleven stuk de zijkanten te polijsten zodat wij daar een mooi extra rekje van kunnen maken. Wij zijn met plezier heen en weer gekomen vanaf Rotterdam.

Excellent

Riitano heeft mij uitstekend geholpen door het zagen van en het boren van gaten in keramische tegels. Perfect werk, vlot uitgevoerd en ook niet onbelangrijk, tegen een zeer redelijke prijs.

Bedrijf met vakmanschap

Kwamen hier met speciale wensen omtrent een zware basaltsteen verder vorm te geven. De vakman dacht uitstekend met onze voorkeuren mee en droeg zelfs nog betere suggesties aan. Alles werd perfect uitgevoerd binnen de afspraak. Mocht ik ooit weer een opdracht hebben , ga ik hier zeker weer naar toe.

vriendelijke communicatie + stipt op tijd + werk zorgvuldig uitgevoerd

Ik moest twee schellevis betontegels in mijn tuin laten zagen (hoek eruit) en vond dit bedrijf op internet. Vriendelijke mensen. Ik kon snel terecht en het zaagwerk werd op het afgesproken tijdstip meteen uitgevoerd. Heel nauwkeurig. Vriendelijke prijs ook. Complimenten dus!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Geachte heer van den Dungen, Wat een mooie beoordeling. Dank u wel voor de genomen moeite! Met vriendelijke groet, Carolina Riitano

Bellissimo

Wat een geweldige tegel vloer hebben de leuke mannen van Riitano bij ons gelegd! Ik zou het iedereen aanraden!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Bas en Heidi, Top he.. Riitano-mannen die ook nog eens een geweldige tegelvloer maken! Bedankt voor de mooie beoordeling en geniet van de vloer 👍🏼 Groet, Carolina

Vakwerk en goede communicatie

Riitano heeft tegels gelegd op de gehele begane grond. Erg mooi en strak gelegd.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Joep, Dank je voor de genomen moeite om ons te beoordelen. Het is inderdaad een super mooie tegelvloer geworden. Veel woonplezier! Groet, Carolina Riitano

betrokken

betrokken, vriendelijk, snel, mee denken.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Anders

Het is onze manier van werken. Altijd leuk om dan zo'n mooie review te ontvangen. Dank je wel! Groet, Carolina Riitano

Keurig werk en erg klantvriendelijke mensen

Ik ben erg blij met het eindresultaat. Ik wilde geen tegelstrips maar de vloertegels waren moeilijk in verstek te zagen. Daarom de vloertegels 75x75 laten jollyen bij Riitano. Echt een aanrader!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Ze werken netjes, zijn vriendelijk en flexibel en gebruiken kwalitatief zeer hoogstaand materiaal

Riitano doet wat ze beloven. Ze leveren zeer netjes werk af en zijn flexibel als er dingen zijn waarvoor ze moeten terugkomen.

• Ervaring met: N.v.t.
  • Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Ronald, Vanzelfsprekend doen we wat we beloven. Afspraak is afspraak, daar houden we ons aan. Dank je voor je review. Groet, Carolina Riitano

Top. Snel werk, uitstekend vakmanschap

Een aantal bedrijven benaderd om mijn marmer bladen (1 cm dik)te laten zagen. Men vertelde mij dat de kans op breuk te groot zou zijn. Nadat ik de info via de mail verstuurde, antwoordde Carolina Riitano dat dit projectje geen probleem was. Haar man ( Italiaan van komaf) zaagde in no time alles perfect. giü i capelli

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Andre, Mooie review. Tevreden klanten.. daar gaan we voor. Grazie e arrivederci! Gr. Carolina Riitano

Vloer heel vakkundig gelegd

Wij zijn heel tevreden over Riitano, ze hebben in onze jaren 30 woning een mooie terrazzo tegelvloer gelegd. Ze zijn de gemaakte afspraken nagekomen, alles is op tijd uitgevoerd en opgeleverd. We kunnen Riitano van harte aanbevelen!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Marion, Bedankt voor je review. Veel woonplezier met je nieuwe, mooie terrazzovloer! Gr. Carolina Riitano