Behulpzaam en goede service

Ik kwam om een granieten aanrechtblad te laten zagen. Er miste een stukje van de rand, die ook nog even passend erbij gemaakt werd.

Fantastische Redder in Nood

Onze keukenleverancier liet ons in de steek, want zij weigerden om de verkeerd geleverde composiet achterwanden aan te passen. Met de snelle & vriendelijke hulp en zeer betaalbare prijs van meneer en mevrouw Riitano hebben wij nu alsnog prachtige composiet achterwanden kunnen zetten in onze keuken. Dank jullie wel voor het op maat zagen van deze zware platen en als extra ook nog bij een overgebleven stuk de zijkanten te polijsten zodat wij daar een mooi extra rekje van kunnen maken. Wij zijn met plezier heen en weer gekomen vanaf Rotterdam.

Excellent

Riitano heeft mij uitstekend geholpen door het zagen van en het boren van gaten in keramische tegels. Perfect werk, vlot uitgevoerd en ook niet onbelangrijk, tegen een zeer redelijke prijs.

Bedrijf met vakmanschap

Kwamen hier met speciale wensen omtrent een zware basaltsteen verder vorm te geven. De vakman dacht uitstekend met onze voorkeuren mee en droeg zelfs nog betere suggesties aan. Alles werd perfect uitgevoerd binnen de afspraak. Mocht ik ooit weer een opdracht hebben , ga ik hier zeker weer naar toe.

vriendelijke communicatie + stipt op tijd + werk zorgvuldig uitgevoerd

Ik moest twee schellevis betontegels in mijn tuin laten zagen (hoek eruit) en vond dit bedrijf op internet. Vriendelijke mensen. Ik kon snel terecht en het zaagwerk werd op het afgesproken tijdstip meteen uitgevoerd. Heel nauwkeurig. Vriendelijke prijs ook. Complimenten dus!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Geachte heer van den Dungen, Wat een mooie beoordeling. Dank u wel voor de genomen moeite! Met vriendelijke groet, Carolina Riitano

Bellissimo

Wat een geweldige tegel vloer hebben de leuke mannen van Riitano bij ons gelegd! Ik zou het iedereen aanraden!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Bas en Heidi, Top he.. Riitano-mannen die ook nog eens een geweldige tegelvloer maken! Bedankt voor de mooie beoordeling en geniet van de vloer 👍🏼 Groet, Carolina

Vakwerk en goede communicatie

Riitano heeft tegels gelegd op de gehele begane grond. Erg mooi en strak gelegd.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Joep, Dank je voor de genomen moeite om ons te beoordelen. Het is inderdaad een super mooie tegelvloer geworden. Veel woonplezier! Groet, Carolina Riitano

betrokken

betrokken, vriendelijk, snel, mee denken.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Anders

Het is onze manier van werken. Altijd leuk om dan zo'n mooie review te ontvangen. Dank je wel! Groet, Carolina Riitano

Keurig werk en erg klantvriendelijke mensen

Ik ben erg blij met het eindresultaat. Ik wilde geen tegelstrips maar de vloertegels waren moeilijk in verstek te zagen. Daarom de vloertegels 75x75 laten jollyen bij Riitano. Echt een aanrader!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Ze werken netjes, zijn vriendelijk en flexibel en gebruiken kwalitatief zeer hoogstaand materiaal

Riitano doet wat ze beloven. Ze leveren zeer netjes werk af en zijn flexibel als er dingen zijn waarvoor ze moeten terugkomen.

• Ervaring met: N.v.t.
  • Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Ronald, Vanzelfsprekend doen we wat we beloven. Afspraak is afspraak, daar houden we ons aan. Dank je voor je review. Groet, Carolina Riitano

Top. Snel werk, uitstekend vakmanschap

Een aantal bedrijven benaderd om mijn marmer bladen (1 cm dik)te laten zagen. Men vertelde mij dat de kans op breuk te groot zou zijn. Nadat ik de info via de mail verstuurde, antwoordde Carolina Riitano dat dit projectje geen probleem was. Haar man ( Italiaan van komaf) zaagde in no time alles perfect. giü i capelli

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Andre, Mooie review. Tevreden klanten.. daar gaan we voor. Grazie e arrivederci! Gr. Carolina Riitano

Vloer heel vakkundig gelegd

Wij zijn heel tevreden over Riitano, ze hebben in onze jaren 30 woning een mooie terrazzo tegelvloer gelegd. Ze zijn de gemaakte afspraken nagekomen, alles is op tijd uitgevoerd en opgeleverd. We kunnen Riitano van harte aanbevelen!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Marion, Bedankt voor je review. Veel woonplezier met je nieuwe, mooie terrazzovloer! Gr. Carolina Riitano

Een aanrader voor iedereen.

Een zeer sympathiek, beleefd en professioneel bedrijf. Vakwerk van het hoogste niveau.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Anders

Beste Marie-Louise, Dank je wel. Fijn om onze klanten zo tevreden te stellen! Gr. Carolina Riitano

Italiaanse kwaliteit met vakmanschap en liefde voor het vak !

Riitano, vriendelijke mensen, meedenkend en oog voor kwaliteit en gedreven door werklust, kennis, vakmanschap en vriendelijkheid ! Zeer zeker aan te bevelen. Wens u nog vele mooie projekten toe in de toekomst. Vriendelijke groet, Anton

Beste Anton, Super! Dank je wel voor je review! Gr. Carolina Riitano

Vakmensen die met plezier hun werk doen

alles top verlopen, zelfs sneller dan afgesproken.

• Ervaring met: Vloertegels
  • Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Via vrienden/kennissen/relaties

vakmannen

Fijn bedrijf die hun afspraken nakomen en kwaliteit leveren, zou ze zeker weer voor een volgende klus vragen!

• U bent: Vaker klant geweest

Top service

Mooie badkamer gezet. Goed advies gekregen in de showroom en heel tevreden met het resultaat. Fijne communicatie.

Kon niet beter!

Hardwerkende, secuurwerkende vakmensen!! Wij prijzen dit bedrijf bijzonder aan.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste René en Annet, Bedankt voor de super review. Als de zon nou ook even gaat meewerken, kunnen jullie snel van de mooie tegels genieten! Gr Carolina Riitano

Natuursteen perfect gezaagd!

Ook ik ben zeer tevreden over Riitano. Ik had 11 stukjes natuursteen nodig, gezaagd uit 1 plaat die ik nog had liggen. En dat is keurig gedaan en ook nog even tussendoor. Heel blij mee! Bedankt!

Supervriendelijke service

Gebruik gemaakt van de zagerij op zaterdag en wat tuintegels laten zagen. Heel behulpzaam, kop koffie en lekker snel klaar terwijl je erop wacht

• Ervaring met: N.v.t.
  • Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Danny, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat we je zo hebben kunnen helpen met de tegels. Gr Carolina Riitano

vakkundig vloer gelegd

Nunzio Riitano heeft samen met zijn zonen in mijn huis vakkundig de tegels gelegd. Hij is duidelijk een vakman met veel ervaring en dat is handig als je er zelf niet zoveel verstand van hebt, maar wel kritisch bent en een mooie vloer wilt. Allles ligt strak, recht, uitgelijnd en consequent. Ook heeft Riitano geen negen tot vijf mentaliteit en dat is handig en geruststellend. Je kunt Riitano met een gerust hart inhuren voor je tegelwerkzaamheden.

Fantastisch!

Zeer vriendelijk en behulpzaam, ruime keuze en hoog kwaliteit vakmanschap. Meneer Riitano en zijn zoons zijn echte ouderwetse vakmannen met oog op vernieuwing en innovaties. Deze mensen weten wat ze doen en waar ze over praten!

• Ervaring met: Vloertegels

Nunzio Riitano heeft onze badkamer gerenoveerd en heeft daarbij uitstekend werk geleverd. Hij heeft vanaf de start zeer bruikbare adviezen gegeven voor de nieuwe inrichting, inclusief de inloopdouche die we graag wilden. In zijn ruime showroom hebben we passende tegels gekozen. Hij nam de verantwoordelijkheid voor de hele renovatie, dus ook het loodgieterswerk. Een gerust gevoel. Samen met zijn twee zoons heeft hij het werk op een professionele en prettige manier uitgevoerd. Een soepel samenwerkend, vriendelijk en klantgericht team dat uitstekend vakwerk afgeleverd heeft.

Prima voor elkaar

Zeer vriendelijk en goed geholpen. 2x in de showroom geweest. Zeer scherpe prijs voor de vloertegels en plinten. Door een enthousiaste tegelzetter kwam ik 2 mtr tekort. Via de leverancier toch nog dezelfde tegels aan kunnen komen. Ook dit werd allemaal keurig geregeld. Mocht je twijfels hebben over waar je je tegels moet gaan halen, doe het hier. Bedankt. Het eind resultaat is zeer mooi geworden. Foto's volgen. Fam. van Hamond.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Vakmanschap, vriendelijk en afspraak is afspraak

De vloer in ons appartement is uitstekend gelegd met een prachtig resultaat. Wat een professionele, aardige en eerlijke mensen. Goed advies en prima communicatie. Alles klopte en ook nog veel waardevolle tips gekregen. We kunnen hen van harte aanbevelen!