Nunzio Riitano heeft onze badkamer gerenoveerd en heeft daarbij uitstekend werk geleverd. Hij heeft vanaf de start zeer bruikbare adviezen gegeven voor de nieuwe inrichting, inclusief de inloopdouche die we graag wilden. In zijn ruime showroom hebben we passende tegels gekozen. Hij nam de verantwoordelijkheid voor de hele renovatie, dus ook het loodgieterswerk. Een gerust gevoel. Samen met zijn twee zoons heeft hij het werk op een professionele en prettige manier uitgevoerd. Een soepel samenwerkend, vriendelijk en klantgericht team dat uitstekend vakwerk afgeleverd heeft.

• Ervaring met: Wandtegels
  • Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Via vrienden/kennissen/relaties

Prima voor elkaar

Zeer vriendelijk en goed geholpen. 2x in de showroom geweest. Zeer scherpe prijs voor de vloertegels en plinten. Door een enthousiaste tegelzetter kwam ik 2 mtr tekort. Via de leverancier toch nog dezelfde tegels aan kunnen komen. Ook dit werd allemaal keurig geregeld. Mocht je twijfels hebben over waar je je tegels moet gaan halen, doe het hier. Bedankt. Het eind resultaat is zeer mooi geworden. Foto's volgen. Fam. van Hamond.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Vakmanschap, vriendelijk en afspraak is afspraak

De vloer in ons appartement is uitstekend gelegd met een prachtig resultaat. Wat een professionele, aardige en eerlijke mensen. Goed advies en prima communicatie. Alles klopte en ook nog veel waardevolle tips gekregen. We kunnen hen van harte aanbevelen!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Goede kwaliteit met een duidelijke planning

We zijn bezig onze gehele beneden verdiepen te verbouwen. Hier is ook vloerverwarming ingekomen welke door Jorg van Sonsbeek is gelegd. In eerste instantie was het plan infrezen en nieuwe tegel erop. In de praktijk was dit anders, door lekkage, loszittende tegels en minder handige dingen van de vorige verbouwing besloten om de gehele dekvloer eruit te halen. Jorg adviseerde mijn om bij jullie langs te gaan voor de tegels. Hier heb ik zeker geen spijt van! Fijn dat jullie de gehele vloer doen, dus ook het smeren van de dekvloer en dat jullie duidelijk is zijn dat het tijd nodig heeft voor een goed en stevig resultaat. Nu ligt de vloer er mooi in.

• Ervaring met: Vloertegels

Vakkundige partij, komt afspraken na maar is ook flexibel bij extra's.

Goed advies gekregen over de mogelijkheden voor onze nieuwe tegelvloer. Alles is netjes conform planning afgewerkt en het resultaat is een mooie, vakkundig gelegde vloer. Speciale complimenten voor de flexibiliteit bij extra werkzaamheden.

zeer tevreden

Prettige mensen, komen afspraken na en leveren goed werk. En alles in één hand, hoeft niet op elektricien, loodgieter etc. te wachten.

• Ervaring met: N.v.t.

Heel snel en goede kwaliteit.

• U bent: Eerste keer klant, Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Natuursteen
  • Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? N.v.t.

Goed, vakkundig en klantgericht.

Mooie showroom met goed advies. Vloer en tegels zijn netjes aangelegd! Riitano is zeker een aanrader... P.s. Succes met je opleiding nog Nico!!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Dank je wel Jeroen voor je review. Wij wensen jullie veel woonplezier met het nieuwe tegelwerk. Ook bedankt namens 'Nico' :-) gr Carolina Riitano

Fijne samenwerking met een resultaat dat er mag zijn

Wij zijn zeer tevreden over het contact met Riitano en in het bijzonder over het eindresultaat. Men dacht mee kwam voor aanvang nog even kijken en had goede ideeën waar we wel wat mee konden. Kortom van onze kant zeker een aanrader.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Henri, Top! Bedankt voor de feedback. We zijn blij je zo goed geholpen te hebben. gr Carolina Riitano

Vakkundig deskundig vriendelijk

Vakkundig deskundig vriendelijk Maar ook vlot schoon werk Ruime keuze en korte levertijden tegen scherpe prijzen

• Ervaring met: Wandtegels

Familiebedrijf met positieve energie, vakmanschap en oog voor het totaal.

Keuken en toilet met jaren 90 look in korte tijd vakkundig een 2020 uitstraling gegeven. De Naxos wandtegel was in de showroom al een eyecatcher, bij ons in huis elke dag een feest om naar te kijken. Aangenaam verrast door de creatieve oplossing voor de bekleding van de verlenging van het aanrechtblad. Fijn als er zo wordt meegedacht. Heel blij met het resultaat!

• Ervaring met: Wandtegels

Beste Chris, Een gelukkige klant. Altijd fijn te lezen als iemand tevreden is en zo ontzettend blij word van de uitgekozen en aangebrachte tegels! Met vriendelijke groet, Carolina Riitano

Goede, betrouwbare, snelle, secure werkers die ook goede tips hebben.

Enige minpuntje is dat de 2 dingen die later nog moesten gebeuren voor de badkamer zo lang op zich lieten wachten en dat je dan zelf contact moet gaan zoeken wanneer het nog gebeurt.

• Ervaring met: N.v.t.

Beste Monique, Vervelend dat je onze nazorg en service zo ervaren hebt. Service en klantgerichtheid staan binnen ons bedrijf hoog in het vaandel, vandaar dat wij het minpuntje, genoemd in jou beoordeling, persoonlijk oppakken. Helaas echter zijn ook wij afhankelijk van levertijden van derden zodat het even op zich liet wachten om de puntjes op de i te zetten. Verder wensen wij jullie ontzettend veel plezier met de nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Carolina Riitano

Voor mij geldt: Eenmaal Riitano, altijd Riitano.

Via internet gezocht naar vloerenlegger. De recensies waren hoopvol. Ik kan volmondig beamen dat we hier met vakmensen te maken hebben, die op een nette, correcte en eerlijke manier hun geld willen verdienen waarbij de klant en de te leveren kwaliteit op de 1ste plaats staan. Afspraken worden netjes nagekomen en het leveren van topkwaliteit wordt zonder meer nagekomen. Ben dik tevreden. Met dit bedrijf kun je zonder twijfel zaken doen.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Gerard, Top! Bedankt voor je geweldige beoordeling. Kwaliteit, vakmanschap en service staan bij ons hoog in het vaandel. Fijn dat de klant het ook zo ervaart. Nogmaals veel plezier van de nieuwe vloer! gr Carolina Riitano

Kwaliteit en beleving klantgericht

Eerlijkheid en vakmanschap staan hoog. Projectadministratie en planning vraagt externe begeleiding in het werk. vb1: vergeten vloerverwarming vb2: vergeten nis in douchewand vb3: puntjes op de i zetten tot 23:30 savonds vb4: goed opgeruimde werkplek en afwerkingsniveau. Tip: Als je schetsen/tekeningen hebt gebruik deze dan ook.

• Ervaring met: Wandtegels

Beste Ruurd, Bedankt voor de beoordeling. We gaan jou tips zeker meenemen bij onze toekomstige werkzaamheden. Met vriendelijke groet, Carolina Riitano

Goede keus en snel en vakkundig gelegd

We hebben eerst samen met Nunzio de vloertegels uitgezocht in zijn uitgebreide showroom. Mede dankzij zijn advies hebben we de perfecte, zeker niet de duurste, vloertegels gevonden. Nadat het appartement was opgeleverd, zijn de tegels binnen een week gelegd en gevoegd. Het ziet er prachtig uit.

Perfect!

Erg klantvriendelijk en super kwaliteit werkzaamheden. De tegels zijn haarscherp gezaagd!

• Advies N.v.t.

Super goed!!!!!!

Onze ervaring is super goed met Riitano Tegel en natuursteen, Nunzio heeft ons goed advies gegeven over tegels en indeling van onze badkamer. Nunzio heeft samen met zijn 2 zoons Nando en Lino onze badkamer getegeld, ze hebben goed werk geleverd en schoon achter gelaten. Wij zijn erg tevreden over Riitano Tegel en natuursteen, als we weer een klus hebben gaan wij zeker weer hier terugkomen. Wij bevelen Riitano Tegel en natuursteen dan ook iedereen aan!!!!

• Ervaring met: Vloertegels

Beste Quincy, Heel hartelijk bedankt voor je mooie review. Veel plezier met jullie nieuwe badkamer. Bij vragen weet je ons te vinden! Gr Carolina Riitano

Zeer klantvriendelijk ondanks geen opdracht.

Zeer attent, persoonlijke aandacht, geen opgedwongen gedrag.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Prima ervaring. Goed geholpen!

Prima ervaring. Goed geholpen! Goed advies en ik kom zeker terug.

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Uitstekend, vakkundig, altijd een stapje extra!

Wij hebben Riitano 15 jaar geleden in ons 1e huis al ingehuurd voor het aanleggen van vloerverwarming en een tegelvloer. Niet alleen is alles zeer vakkundig aangelegd, geen enkele vraag was teveel en daar waar nodig werd er flexibel omgegaan met planning, onverwachte omstandigheden etc. Onlangs zijn we verhuisd en voor ons was het niet eens een vraag wie we zouden benaderen voor onze tegelklussen. Wederom vloerverwarming, vloertegels, maar ook keuken- en badkamerwerkzaamheden. Onverwachte obstakels die je tegenkomt in ieder huis? Riitano kan je altijd om hulp vragen en doet hij het niet zelf, dan helpt hij je aan een geschikte partij. Inmiddels bevelen wij iedereen die ons vraagt naar dergelijke werkzaamheden, aan om Riitano in te schakelen en dit zullen wij blijven doen!

In een woord super!

Super vriendelijk en super service!

Professioneel van A tot Z

Top advies gekregen tijdens selectie van de tegels, en met uitstekende resultaat daarna ons badkamer geleverd. Ze nemen alle tijd en aandacht om tot beste resultaat te komen

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Top bedrijf met oog voor kwalitei

Bij riitano letten ze op de kwaliteit zodat het eindresultaat altijd perfect is

• Ervaring met: Natuursteen

Betrouwbaar en zeer vakkundig.

Alles is volgens gemaakte afspraken verlopen. Riitano gaf een prima advies voor de vloer van onze entree in ons appartementengebouw. De vloer is prachtig gelegd en ook snel. Er werd heel goed rekening gehouden met de bewoners. Ook de nazorg was zeer goed. Prettige personen om zaken mee te doen.

• Ervaring met: Vloertegels

Beste Danielle, Bedankt voor je beoordeling en fijn dat jullie zo tevreden zijn. Hier doen we het voor! Wanneer er nog vragen zijn over de vloer in de toekomst, aarzel niet en neem gewoon even contact op.. Met vriendelijke groet, Carolina Riitano

Uiterst klantvriendelijk, denkt mee, top kwaliteit

We waren bezig met tegelwerk in de badkamer en het lukt niet om een aantal tegels in verstek te zagen. Meerdere tegelzetbedrijven, natuursteenhandelaren gebeld, we werden of afgewezen of doorverwezen naar iemand anders waar we vervolgens ook weer werden afgewezen. Totdat we bij Riitano terecht kwamen. We konden de volgende ochtend gelijk terecht! Ik kom uit Vleuten, dus ben lekker gaan shoppen in Den Bosch en na 3 uurtjes kon ik de in verstek gezaagde tegels ophalen! Ook had Ricardo nog wat handige tips. Helemaal top, een dikke 10!

• Waar kent u Riitano Tegel- en Natuursteenwerken van? Internet

Beste Anne, Ik ben blij dat we jullie hebben kunnen helpen met de tegels. Uit je review begrijp ik dat mijn man je nog wat tips heeft kunnen geven mbt het verwerken van het tegelwerk. Fijn! Veel plezier met de nieuwe badkamer en bedankt voor deze mooie beoordeling. Groet, Carolina Riitano