Gedurende hele traject goed geïnformeerd. Nette medewerkers en komen afspraken na. Goed bereikbaar wanneer je vragen hebt.
Plaatsing Climarad Sensa Horizontaal. Offerte gekregen met duidelijke omschrijving wat wel en wat niet. Monteur netjes geplaatst en opgeleverd.
Prima ervaring! de monteur was aardig, attent en zeer vakkundig. We konden merken dat hij hart voor zijn werk had/heeft. Kortom: we hebben geen spijt dat we contact met jullie bedrijf hebben gezocht! Groetjes.
Fijne, prettige en kundige monteurs. Niet zomaar radiatoren plaatsen, maar waar mogelijk ook alternatieven aandragen. Nette mensen waar je ook vragen aan "durft" te stellen.
De servicemonteur had veel expertise en werkte netjes
Vakkundig en snel het probleem verholpen maar facturatie is wel erg laat (bijna 3 maanden later)
Velo is een gerenommeerd Enschedees installatie bedrijf waar je terecht kunt voor advies en het laten uitvoeren van diverse onderdelen op het gebied van water en elektra. bij binnenkomst word je hartelijk ontvangen met een bakkie koffie.
Afspraak is afspraak.
Was in vakantieperiode maar desondanks vriendelijk geholpen
Een vriendelijke werknemer van Velo v.d. Bij heeft snel en goed onze zinken dakgoot gerepareerd. Als extra heeft hij mij geadviseerd een aannemer te benaderen, want zo liet hij zien, de loodslabben boven de carport waren aan vervanging toe.
Zeer goede communicatie over de nieuwe lampjes in de bestaande inbouwspots in w.c. en badkamer, totaal 8 stuks. En later over de levertijd en prijsopgave. Ook prettige monteur.
Goed bedrijf
Conform afspraak mooie nieuwe dakgoten gemonteerd, vakwerk !!!
Prima werk en aardige mensen
Jeejtje zeg! een monteur is een keer geweest niets gedaan alleen gekeken advies gegeven en verder was geen sprake van nota!!!!! Na meer dan 8 maanden kreeg plots een envelop met de rekening voor meer dan 120 euro om te betalen! schande, vervolgens gaan ze mij opjagen met een incasso! ik betaal wel maar wees gewaarschuwd als een klant. Ik heb niets getekend, het is mij verteld dat er geen kosten waren. En nu dit.
Erg vervelend dat u zo'n gevoel heeft en zo'n reactie geeft. Wij hebben in opdracht van u naar de storing van uw whirlpool gekeken. Mijn collega heeft voor uitgezocht/opgespoord wat het probleem was, namelijk een sensor die vervangen moest worden. U gaf aan dat u deze zelf zou aanschaffen en dat wij gebeld zouden worden wanneer deze geplaatst zou moeten worden. Mijn collega heeft u daarover in de tussentijd nog gebeld. U gaf aan dat het nog niet besteld was en dat u dat zou doen en ons zou terugbellen. Helaas heeft u nooit meer gebeld en/of gereageerd (vandaar ook de late verzending van de factuur). Het verbaast me dan ook dat u een factuur hierover vreemd vind. Ook na 3 herinneringen heeft u nergens op gereageerd, pas bij het inschakelen van het incassoburo (we konden niet anders) trekt u aan de bel en laat u zo'n bericht achter. In ieder geval bedankt voor uw betaling.
Ronduit in 1 woord verschrikkelijk. Heb er een bijna een trauma aan overgehouden. Er was geen communicatie op gang te brengen en ik weet nu nog steeds niet hoe het precies zit. Er zat niets anders op dan het maar opgeven en de vette rekening te betalen, maar dat was eens en nooit weer!
Beste Albert, Naar aanleiding van je reactie neemt mijn collega z.s.m. contact met je op. Groet, Rene O.G.
Blij dat de lekkage snel is verholpen
Velo v.d. Bij werd mij toegewezen via loodgieter.nl. Hier is niet goed gecommuniceerd en door interne fout, factuur te hoog. Na contact met Velo v.d. Bij, direct netjes opgelost. Ook probleem was snel en netjes opgespoord door monteurs.
Zijn afgelopen maandag niet komen opdagen. Vier keer gebeld; monteur was onderweg en kon ieder moment arriveren. Dus niet. Halve dag voor niks vrij genomen. Gaan het over twee weken opnieuw proberen. NB: Heb inmiddels al 3 keer gevraagd welke mechanische ventilator ze gaan plaatsen en wat die kost. Nog steeds geen reactie. Wordt vervolgd.
Prettig. Klantvriendelijk. Snelle oplossing.
Wij hadden verwacht dat na montage en installatie er nog wel een telf zou komen, of alles goed zou zijn, de monteur heeft alles wel uitgelegd, maar dat ging zo snel,dat we achteraf toch nog wel enkele vragen hebben Graag nog een telefoontje.
Duidelijk no nonsens Houden aan afspraken en netjes werken
De planner en de jongens op de werkvloer waren uitstekend in hun werk. En zijn dan ook de reden die ik heel positief ben. Maar die flapdrol die mij de eerste keer te woord stond aan de telefoon en een afspraak met mij maakt en totaal verder niks regelt zodat ik voor niks een middagvrij neem. Hadden mij haast doen besluiten om een ander bedrijf te gaan benaderen.
Uitsluitend offerte gevraagd, op zich behulzaam. Echter, op dit moment is de consument helaas de dupe van installateurs die profiteren van de markt. Exorbitante, beschamende prijzen, maar dat geldt niet alleen voor dit bedrijf!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.