Goed bedrijf vakkundig en meedenkend vriendelijk personeel

Dit bedrijf werkt snel en vakkundig met professioneel personeel en materieel, dat vertaald zich in goed uitgevoerde werkzaamheden.

Snel en betrouwbaar

Duidelijke afspraken. Prijsopgave vooraf. Snelle hulp bij storingen.

prettige en snelle hulp

Van het eerste tot het laatste contact is heel vriendelijk. Probleem wordt serieus genomen en fijn meegedacht in de juiste oplossing. En vervolgens ook een snelle afhandeling.

Snel geholpen

Via website een afspraakverzoek aangemaakt. Werd gelijk ingepland. Alles goed verlopen.

Prima service en personeel

Na afspraak gekomen en gecontroleerd, Bleek boiler te zijn , en hierna nieuwe geinstalleerd

Vriendelijke monteurs , bereid een oplossing te vinden.

Gebeld en snel geholpen , monteurs waren vriendelijk en bereid een oplossing te vinden. Enige minpunt is dat je moet betalen omdat er iets moet worden opgehaald wat best lang duurt. Volgende keer zal ik jullie zeker weer bellen

Medewerker vriendelijk maar totaal niet ervaren.

Probleem opgelost door vriend. Ontdekte door slim nadenken waar het probleem kon zitten. Maakte bypass zodat we met Kerst warm zaten op drie slaapkamers na. Daarna heeft hij leidingen vervangen. Dit alles had uw medewerker moeten zien en doen. De hulp, die ook in rekening werd gebracht, heeft alleen maar tijd gekost. Zeer ontevreden. Bijna een lekdokter op jullie advies ingehuurd voor €480,00 excl. terwijl dit simpelweg niet nodig was. Ik leg (als leek) uw medewerker graag uit wat híj had moeten constateren en had kunnen doen. Uw rekening té gepeperd voor 0,0% resultaat. Ik heb betaald maar hoop alsnog op een gedeeltelijke restitutie van het factuurbedrag, mijn gegevens zijn bekend. Graag geef ik een mondelinge toelichting.Ben aan het overwegen een zeer slechte review te plaatsen.

Jarenlang vast bedrijf voor hulp en ondersteuning en reparatie in nood. Begripvol en professioneel:)

Netjes en verzorgd en snel

Meneer was zeer correct naar mij en ging grondig te werk hij heeft alles netjes achter gelaten heb zelfs ff geassisteerd met de buis door het dak

Gewoon prima allemaal

Heldere communicatie, keurig installatiewerk, vriendelijke medewerkers

Goed werk, vriendelijke mensen

Invoelend. Kwamen snel.

Kon snel een afspraak maken. Deskundig en aardige vakman

Conform verwachting

Primair: men heeft datgene verricht wat noodzakelijk en gewenst was. Secundair: plezierige medewerkers, uurtarief en deelkosten met elkaar aan de hoge kant, equipment niet hoogstaand, geen vastlegging van verbeterpunten m.b.t. deel van de problematiek, m.i. had 1 persoon het werk in vrijwel dezelfde tijd kunnen uitvoeren waar er nu 2 voor kwamen, maar goed, veiligheid is ook een dingetje.

Na een storing aan CV ketel kwam, zonder dat ik een abonnement heb en in een drukke tijd, dezelfde dag nog iemand het probleem verhelpen. Vervolgens is een volledige beurt uitgevoerd. Zeer tevreden over snelheid, service en vriendelijkheid

Goede service ondanks grote drukte

Prima geadviseerd en (ondanks in eerste instantie lange wachttijd) toch nog vlot geholpen;

Prima adequaat geholpen

In deze drukke tijd, heeft Velo mij prima geholpen. Het euvel snel verholpen en meegedacht met mij, betreffende het gebruikersgemak en aanpassingen daarop gedaan. Dikke pluim !!

Duidelijk en goed

Afspraak maken ging makkelijk. Duidelijke prijsopgave van te voren, rekening viel zelfs mee. Nette en ervaren monteur.

Goed uitgevoerd en uitgelegd

Goed uitgevoerd

Goed werk geleverd en prettige communicatie!

CV, warmtepomp, vloerverwarming en zonnepanelen door Velo van der Bij geïnstalleerd en/of geregeld. Alles is netjes en strak geïnstalleerd door kundige monteurs.

Goede communicatie en ze werken goed ik ben heel tevreden

Snel geholpen na een lekkage vanuit de badkamer.

Ondanks dat ik geen ervaring had met dit bedrijf snel geholpen en de oorzaak verholpen. Super

Top service, goede communicatie ten zeerste aanbevolen

Niks meer dan blij met dit bedrijf

Naar een paar koude dagen met een kapotte cv kon dit bedrijf mij wel uit de brand helpen Snel en vakkundig opgelost

Snel en prima werk geleverd

Snel en prima werk geleverd

Uitstekende hoofdmonteur.

Installatie had met twee monteurs in één dag plaats kunnen vinden. De hulpmonteur kwam twee uur later en vertrok alweer om half twee. Jammer!